494. forduló, 496. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. aug. 5. 15h:08'
EZ A 1076. JÁTÉKHETED, 495. FORDULÓD
1077. játékheted kezdete: aug. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [311,11] koordinátán.
A táborozás 5. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Fairlight püspöke. Egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy merénylő köpenyét, egy mihlanil medált, egy örökkéval. éjkövét, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy teknős mágiapáncélt, egy tradicionális övet, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy apró lidércfi trófea és egy óriásmassza trófea ékesíti. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy gyermek van vele. Összeismerkedtek. Az ő neve Jane Doe. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (312,11)-> 5 arany, -2 ÉP] Zu'lit tarsolya termel 1 fokhagymát. Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 20 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+167 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+511 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+133 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A lottó 1140. hetének nyerőszámai: 30, 18, 19. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: hh 1133 1534 1253 használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 770.]
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 98 életpontot sebeztél. 24 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy ében toboz felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel felnyársalod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével eltalálod a quwarg parafenomén nyakát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg szabotőr!

Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr jobb középső lábát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 varázskövet. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 729.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 723.]

* 2. KP: vv 188 165 71 elmormolod a 188. varázslatot a 165. varázslatot a 71. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 723.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 723.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 721.]

* 3. KP: vv 24 26 224 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 719.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 717.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 717.]

* 4. KP: vv 157 182 76 elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 717.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 717.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 717.]

* 5. KP: vv 19 139 73 elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 715.]
Szupersebesen mormolsz. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 713.]
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 708.]

* 6. KP: kb 36 6 0 kiveszel a bankból a 36. tárgyat (6 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 708.]

* 7. KP: vv 28 73 73 elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 708.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 703.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 698.]

* 8. KP: vv 112 382 227 elmormolod a 112. varázslatot a 382. varázslatot a 227. varázslatot
143 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 698.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 698.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 698.]

* 9. KP: h 1271 312 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 698.]

* 10. KP: hh 1098 1097 2167 használod az 1098. tárgyat az 1097. tárgyat a 2167. tárgyat
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 697.]
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre.
Semmi sem történik. [0 pontot használtál fel, van még 697.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

h 1589 965 979 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab ytterium kőzet van. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy sáfránykő hol szerezhető be. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 694.]

h 1589 100 211 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz aranyló ugarhéjat. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (310,64): 5 db. Ára 8 arany. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy sáfránypor hol szerezhető be. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 691.]

h 1589 367 1139 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz Trákin csákányát. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Azt is jó volna tudni, merre kapható sámán gyógykenőcs. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (312,11): 127 db, (310,64): 660 db, (313,117): 23 db. Ára 300 arany. [3 pontot használtál fel, van még 688.]

h 1589 1287 176 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab teriád nyílvessző van. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (312,11): 151 db, (310,64): 1470 db, (313,117): 36 db. Ára 140 arany. Azt is jó volna tudni, merre kapható vashegyű nyíl. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (312,11): korlátlanul, (310,64): korlátlanul, (313,117): korlátlanul. Ára 12 arany. [3 pontot használtál fel, van még 685.]

h 1589 584 331 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz mópat tetemet. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (312,11): 11707 db, (310,64): 3390 db, (313,117): 859 db. Ára 8 arany. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy mutáns csont hol szerezhető be. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (310,64): 3 db. Ára 8 arany. [3 pontot használtál fel, van még 682.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 652.]

tno 1 10 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 652.]

hu 222 584 151 hulladék: 222 584 151
Hulladék, ezért nem gyűjtesz láncinget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mópat tetemet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szvó-ektoplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 652.]

bb 1394 180 512 beraksz a bankba az 1394. tárgyat (180 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 hósárkány pajzsot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 10 Eldereth szilánkot. [0 pontot használtál fel, van még 652.]

m 2 7 5 mozogsz keletre, északnyugatra, délnyugatra
[312,11] Még mindig a városban vagy. Északtűz "városában" sétálsz: már amennyire városnak lehet nevezni ezt a dögletes bűzű, rothadó nyálkával borított szikákból épített épületegyüttest. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat.

Van itt egy Thargodan vegyesbolt (677. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (680. épület.).
Eladsz 1 láncinget 50 aranyért, 27 mópat tetemet 108 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért.

(Továbbmész...) [311,10] Továbbmész a város utcáján. Ez Északtűz városa, az északi Thargodan csordák visszataszító fellegvára.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Thargodan mágustorony (674. épület.).

(Továbbmész...) [310,11] Folytatod sétádat a házak közt. Észreveszel egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat.

Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy eszelős tekintetű, bikaszarvú Tguarkhan férfi táborát. A bőre zöldesszürke, és rücskös. Aranyat dobál a csodák kútjába, miközben folyamatosan szitkozódik. Egy átkozott karkötőt, egy bűzölgő csizmát, egy démoni palástot, egy dentor vértet, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy Thargodan amulettet, egy Thargodan karkötőt, egy Thargodan koronát, egy zafír védőgyűrűt és egy zúzókesztyűt visel. Fegyverzetét egy Ovgun trófea, egy Tiestichlaq trófea és egy Friedurgonoma trófea színesíti. Övén 12 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Zinthurg pallost, bal kezében egy otagi csápot tart. Egy élőholt sullár a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[36 pontot használtál fel, van még 616.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Innen keletre 6, délre 21 mérföldre nappal sok sárkányfajzat mászkál." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 612.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Más kalandozók már tudják, te talán még nem: a taalru elleni legjobb fellépés, ha a póklábát támadod." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 608.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+11 pszi pont.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 604.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+16 varázspont.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 600.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Tralvelvansók boltjában csak úgy tülekednek a vásárlók az utolsó 8 kobudera csont után." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 596.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 13 tüskét. Biztos, hogy neked szánta a kút. (A tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 592.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Nrimdorjiusmurr boltjában csak úgy tülekednek a vásárlók az utolsó 3 moa obszidián után." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 588.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 1 moa gyöngyöt. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 584.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Egy nyílt titok: az életköves gyűrű értékét nagymértékben növeli a tárgy egészséget adó tulajdonsága." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 580.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 védettség forduló végéig.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 576.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Roókkuljiuspók által üzemeltetett boltban még 1 árnyékköpeny kapható!" Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 572.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "A következő varázslat, amit megtanulsz az energiaörvény legyen! Ez a papi energia alapú varázslatok egyike." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 568.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Érdemes lenne felkeresni Zekbrakplakpók boltját. Az utolsó 6 elkarog szőrt most reklámáron lehet ott megvásárolni." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 564.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Keresd a kamionoszaurusz nyomait, mert a legyőzött példányoknál mindig amnioszt találhatsz." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 560.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "A tapasztalat azt mutatja, az élőholt tigrist zsákmánynak teremtette a Teremtő. Elsősorban azért, mert mindig tigroszlán fog üti gyilkosának markát." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 556.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[347,19] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez?
(Feltételes támadás:) Egy ezerszemű bestia! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 410 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-32 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (72 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ezerszemű bestia fejét. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével súrolod az ezerszemű bestia bal csápját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vashegyű nyíl felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az ezerszemű bestia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP], 3 arany, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 18 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1234, sebződés: 289, gyógyulás: 98, összesen: -191 ÉP}

Felfedeztél egy sárkánybarlangot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (312,11)-> 1 arany, -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[18 pontot használtál fel, van még 538.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Merészen, elindulsz befelé a sárkány barlangjába. Titkon azon reménykedsz, hogy a sárkány épp vadászik, vagy jóllakottan szunyókál. Mocorgást hallasz. Úristen, csak nem a sárkány? De nem, ez a valami annál sokkal apróbb: mindössze egy zafír drakón vicsorog rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 201 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón csontos pofáját. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (37 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír drakón bal első lábát. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a zafír drakón jobb szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 72 életpontot sebeztél. A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zafír drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 797, sebződés: 119, gyógyulás: 103, összesen: -16 ÉP}

Egy pillanatig dermedten figyelsz, hogy a csatazaj felkeltette-e a sárkány figyelmét, de semmi. Megkönnyebbülve mész beljebb. Elérkezel a hatalmas központi barlangba. Középen aranykincs és egyéb tárgyak mérhetetlen tömege van felhalmozva. Hatalmas mázlid van, hogy a sárkány nincs a barlangjában. Boldogan kezdesz turkálni a kincsek között, és igyekszel felmarkolni annyit, amennyit csak elbírsz: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (312,11)-> 5 arany, -2 ÉP], egy vassisak [vassisak ládikóba-> (312,11)-> 22 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy mérgezett vasnyíl [mérgezett vasnyíl ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP], egy tudás gyöngye és 117 arany. Dübörgést hallasz: kövek potyognak fentről, a barlang kezd beomlani! Menekülsz, fájó szívvel hagyod hátra a maradék kincset. [30 pontot használtál fel, van még 508.]

m 2 2 8 mozogsz keletre, keletre, északra
[348,19] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy márvány sárkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 380 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 97 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 105 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-16 támadás). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány óriási karmát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (95 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány sárkány fejét. (6 támadással 483 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a márvány sárkány testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pszi kő, 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 21 474 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1229, sebződés: 558, gyógyulás: 86, összesen: -472 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősvortexet. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [349,19] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő márvány sárkány nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 201 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 173 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány jobb hátsó lábát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (94 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a márvány sárkány jobb első lábát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 gyöngymangó, 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP] és 9 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 21 474 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 567, gyógyulás: 100, összesen: -467 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+357 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+235 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ében sziklatornyot. Látsz egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy káoszbajnok!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok testét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a káoszbajnok jobb lábát. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a káoszbajnok állatpofáját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a káoszbajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 41, gyógyulás: 98, összesen: +57 ÉP}

Megtörtént a baj, a zaj, amit okoztál, egy újabb szörnyeteg figyelmét keltette fel. Egy zafír drakón!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 190 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón fejét. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (38 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír drakón testét. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted a zafír drakón testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. A zafír drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A zafír drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 803, sebződés: 123, gyógyulás: 87, összesen: -36 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy Sötétség Hercege!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 390 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 96 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Sötétség Hercege bal oldalát. (4 támadással 317 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a Sötétség Hercege jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 116 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP] 11 296 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 1069, sebződés: 259, gyógyulás: 100, összesen: -159 ÉP}

A falat végigtapogatva, egy ajtóra bukkansz. Mögötte egy kőláda! Óvatosan felnyitod, találsz benne 4 mópat tetemet [mópat tetem ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP]. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.

(Továbbmész...) [349,18] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni.

Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. [166 pontot használtál fel, van még 342.]

m 8 mozogsz északra
[349,17] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánybarlangot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 324.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Remegve beóvakodsz az óriási barlangba. A méretek lenyűgözők, de nyilván egy ilyen gigászi szörnynek szüksége is van ekkora lakhelyre. Hirtelen valami mozdul előtted. Majd elájulsz az ijedtségtől! De látod, hogy ez csak egy márvány drakón. Elmosolyodsz.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 191 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 34 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón jobb vállát. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (34 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány drakón jobb oldalát. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével súrolod a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A márvány drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 838, sebződés: 92, gyógyulás: 103, összesen: +11 ÉP}

Egy pillanatig dermedten figyelsz, hogy a csatazaj felkeltette-e a sárkány figyelmét, de semmi. Megkönnyebbülve mész beljebb. Elérkezel a hatalmas központi barlangba. Középen aranykincs és egyéb tárgyak mérhetetlen tömege van felhalmozva. Most már csak a kincs tetején trónoló óriási sárkánnyal kéne egyezkedned. A hüllő gonosz szemét feléd fordítja, és üdvözlete jeléül felkészül lehelete használatára. Ahogy közelebb érsz, látod, hogy ez egy rubin sárkány. Lelécelsz, megrettenve a halál utáni haláltól. [30 pontot használtál fel, van még 294.]

* 1. BP: v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Egy körben max. 6 tárgyat szaporíthatsz. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

* 2. BP: h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 129 TVP-t kell elköltened.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 254.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 89 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 214.]

tf 1 14 fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 75 TVP-t kell elköltened.] [14 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-46 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 17, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 636 pontot. A következő körben tehát 836 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 495. fordulód.

Erő: 57 (71) Szint: 46 Merészség: 8/5 Magasság: 174 cm
IQ: 54 (81) Támadás: 82 (86) Agresszió: 5 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 54 (69) Védekezés: 105 (114) Menekülés: 30 % Életkor: 31/36 év
Egészség: 45 (59) Életpont: 1311/1132 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 47 (64) Varázspont: 2752/2236 Pénz: 24338 arany Kép. pont: 30
Tudatpont: 90/15 Pszi pont: 368/154 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 4329 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 111 920 TP-t kaptál. Jelenleg 14 002 457 TP-d van. A következő szinthez még 1 097 543 TP szükséges. Trófeáid: entitás manifesztum, zafír sárkány, triklem drakolder. A 466. fordulódban 15485 arany került a bankszámládra. 16026 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/60 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: 40/72 (+5%)
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: 30/56 (+1%) lőfegyverek: 34/75 (+7%)
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (50%) << Fairlight botja (#476) (200%) << Pusztítás Botja (#316)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
349,17 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Kisebb kívánság: legutóbb 2015. évben 7. hónapban.
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 63, 62, 87, 85

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/18 Max életkor 87 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 237 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 64/28 2. nyomkövetés: 108/22 (+14%) 3. lopás: 7/13
4. mászás: 23/63 (+8%) 5. csapdakészítés: 14/43 6. csapdaészlelés: 17/17
7. gyógyítás: 86/3 (+46%) 8. titkosírás: 14/27 9. felderítés: 39/31
10. szörnyidomítás: 10/32 11. teológia: 107/92 (+15%) 12. taumaturgia: 169/15 (+6%)
13. szerencsejáték: 9/3 14. versengés: 20/7 15. harcművészetek: 3/99
16. zene: 11/10 17. szörnyismeret: 21/99 18. pszi: *38/100 (+14%)
19. zárnyitás: 4/78 20. vadászat: 8/90 21. vitalitás: 4/61 (+6%)
22. bányászat: 34/82 (+15%) 23. úszás: 10/62 24. főzés: 4/33
25. csapatmunka: 4/35

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 12 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275), agyfröccsentő (#666), óriás csontváz (#176), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
skarlátdémon (#790), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ősvillám (#235, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,30,4) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), ősvillám (#235)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> ében hadúr (#294) villámsújtás (#89) >> ezerszemű bestia (#288)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ezerszemű bestia (#288) agytaposás (#180) >> triklem drakolder (#275)
agytaposás (#180) >> Thargodan mágus (#318)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését!
2.) Páratlan varázspárviadalban lesz részed, amikor kihívod és legyőzöd a Sötétség Hercegét. (teljesítve)
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 34 (limit: 603), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 6 161.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXXII. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 23, pontszámod: 203.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 129, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 14 250.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 250 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 25 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1566.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * vámpírölő (#951)
Vágófegyverek
1 nitmák penge (#837) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 Din cséphadarója (#840) 1 szögletes kő (#17) 1 * Zarknod szeme (#740)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
29 ezüsttollú nyíl (#363) 83 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 bűvös shuriken (#562) 1 dárda (#10) 2 esszenciakristály (#350)
Páncélok
$1 dalebg.kristályvért ($564) 1 * díszes tunika (#1488)
Sisakok
1 * lidérckorona (#531) 1 pszi katalizátor (#610)
Köpenyek
1 * démoni palást (#1573) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * sode (#1374)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek
1 * tradicionális öv (#1368)
Övcsatok
1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 hatalom fülbevalója (#817) 9 mópat token (#585) 2 * ősplazma (#839)
1 torz fülkarika (#1148) 1 tűztagadó (#1979) 1 * Zu'lit fülkarikája (#727)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
6 halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814) 1 Natharion amulett (#742)
1 natharion gömb (#865) 4 rothasztó talizmán (#815) 1 * Sshreakza amulettje (#836)
2 * szerencsetalizmán (#366) $1 * villám szimbólum ($145) 2 vortex amulettje (#607)
4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 halálhozó karkötője (#816) 2 * Luthius karkötője (#527) 1 mászó-karperec (#392)
1 Natharion karkötő (#738) 1 teriádbőr karkötő (#1297) 1 * Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
19 angyalok gyűrűje (#529) 1 * drakolder gyűrű (#969) 1 Rughar gyűrűje (#518)
1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * olimpia kvazármedál (#1861) 1 * örökkéval. éjköve (#2181)
1 * q. ölő érem (#2088) 1 * zinthurgirtó érem (#2194)
Löttyök és porok, tartóstul
30 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 293]
2 dentor szüttyő (#590) [üres, kapacitás: 20]
2 Fekete Kehely (#283) [bennük 2 korty sötét ital (#284), fér még: 8]
21 fűszertartó (#210) [bennük 84 csepp sáfránypor (#211), fér még: 21]
5 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 50]
25 sólyomcsőr (#1223) [bennük 80 pondróvér (#1232), fér még: 220]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 86 csepp spiritusz (#170), fér még: 94]
2 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 20]
2 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 12]
11 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 110]
9 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 108]
2 vizestömlő (#3) [bennük 24 korty víz (#27), fér még: 16]
10 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 200]
Eszközök, használati tárgyak
6 acéltű (#334) 91 áldott kő (#642) 3 amul kulcs (#565)
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 árnyékkulcs (#566)
1 ásó (#34) 1 Augur varázskönyve (#1097) 1 Baghar fétise (#1098)
21 csontkulcs (#74) 4 deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
180 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233) 16 gyógykenőcs (#313)
1 hűségérme (#1141) 5 inváziós trófea (#2166) 50 kaja (#2)
1 Kalmárok Kémgömbje (#1589) 1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kristályfolyadék (#449)
16 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648) 4 leviatán hólyag (#2182)
1 mágikus gyertya (#1600) 2 mágikus térkép (#2167) 22 manakristály (#500)
3 márványkulcs (#245) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 3 moa katalizátor (#386)
34 moa kristály (#2203) 1 moa töltő (#525) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 Morgan pálcája (#503) 1 Morgan szilánkja (#508) 2 nagy aranykulcs (#246)
2 norgat kulcs (#471) 1 oldalzsák (#1172) 2 ork csodaszer (#1228)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 54 pszi kő (#248) 2 quwarg teleportgömb (#1534)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 roxati zárfaló (#314) 1 smaragd kulcs (#241)
5 szeksztáns (#32) 8 térhajlító kavics (#1539) 1 titkos teleportkő (#1387)
4 törpe őskő (#633) 1 tudás gyöngye (#522) 19 varázskő (#305)
1 varkaudar csésze (#841) 1 Zu'lit tarsolya (#537)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 46 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
34 borkonyó bibe (#312) 2 csalánvirág (#582) 118 csillezsályalevél (#1253)
42 csuklyavirág (#133) 3 darázsfarok (#654) 9 darázsszárny (#652)
2 din formázó minta (#301) 3 dlathog kőzet (#829) 4 dramoan kő (#967)
153 drótszőr (#37) 91 ében toboz (#578) 2 eknozol (#540)
1 entitás esszencia (#1833) 2 era formázó minta (#418) 23 extra takarmány (#1360)
17 ezüstdarab (#326) 37 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
14 galachmit (#310) 4 gór formázó minta (#444) 40 gyöngymangó (#135)
5 iknegurin (#541) 42 kék orchidea (#68) 1 kreommat szirom (#925)
1 lapockacsont (#33) 10 lótuszvirág (#447) 40 madártoll (#112)
126 mákrózsa virág (#56) 13 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 moa gyémánt (#385)
2 moa gyöngy (#378) 4 moa jádekő (#382) 2 moa rubin (#379)
9 moa smaragd (#377) 1 móri gyümölcs (#116) 33 mutáns csont (#331)
114 pirkit (#153) 14 praglonc hártya (#215) 16 púderkő (#119)
8 purifikátor háj (#269) 14 rókafarok (#124) 14 sallank karom (#128)
1 sárkány ékkő (#1632) 1 sárkányfog (#617) 13 Thargodan esszencia (#328)
18 varányszem (#30) 3 vörös zyel (#606) 2 ytterium kőzet (#965)

Összsúly: 206.14 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (22 db, BANKSZÉF MÉRETE: 28)
7 adamantit (#627) 5 angyalok kesztyűje (#609) 1 ásó (#34)
1 bronz taider (#641) 11 bunthar bőr (#733) 10 Eldereth szilánk (#512)
75 ezüstdarab (#326) 270 gyöngymangó (#135) 4 holdbőr (#1236)
1 hósárkány pajzs (#1394) 1 Krogan buzogánya (#1561) 10 kvazár (#244)
450 madártoll (#112) 355 mákrózsa virág (#56) 1 pengepajzs (#425)
1 Raia pallosa (#426) 2 ryuku kalapács (#724) 1 ryuku menetpajzs (#1320)
1 ryuku vadászing (#1158) 65 szárnyas hernyó (#69) 7 Tilnetor kardja (#474)
1 tleikan manakő (#1144)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 ében toboz (#578) 10 Eldereth szilánk (#512)
1 hósárkány pajzs (#1394) 5 kaja (#2) 1 láncing (#222)
27 mópat tetem (#584) 4 pirkit (#153) 2 spiritusz (#170)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1076 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 1 fokhagyma (#403)
1 galachmit (#310) 4 gyöngymangó (#135) 1 moa gyöngy (#378)
1 pszi kő (#248) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 tudás gyöngye (#522)
1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

346 347 348 349 350
16
17
18
19
20
(347,19) ezerszemű bestia (#288), sárkánybarlang (#620), Raia oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, zafír drakón (#320)
(348,19) márvány sárkány (#328), ősvortex (#587), érclelőhely
(349,17) sárkánybarlang (#620), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), érclelőhely, márvány drakón (#322)
(349,18) érclelőhely
(349,19) márvány sárkány (#328), ében sziklatorony (#589), törpe bánya (#435), káoszbajnok (#293), zafír drakón (#320), Sötétség Hercege (#296), érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az öntözés II. varázslat használható kiégett és félig kiégett földön is, nem csak sivatagban.

Üzenet küldése a karakternek