Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 7. 9h:20' EZ A 495. JÁTÉKHETED, 495. FORDULÓD 496. játékheted kezdete: ápr. 12. A következő fordulódat legkorábbana 496. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2053 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot az 59. varázslatot a 63. varázslatot |
* 2. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 52 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A woorgard csápol, de mindhiába. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a woorgard testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A woorgard csápol, de mindhiába. A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 27. varázslatot a 8. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 64. varázslatot a 70. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 233. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot |
kpk 10 | kezd. parancs kivétele: 10 |
kf 951 1 | kézbeveszed/felveszed a 951. tárgyat a jobb kezedbe |
ff | felt. fegyverváltás: |
ff 127 635 951 | felt. fegyverváltás: 127 635 951 |
m 2 | mozogsz keletre |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 208 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (6 támadással 91 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával eltalálod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával megvagdalod a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megcsapod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz és 4 pirkit. 2700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 138, gyógyulás: 2, összesen: -136 ÉP}
(Továbbmész...) [151,96] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
(Továbbmész...) [152,95] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek.
m 2 | mozogsz keletre |
be 91 | bemész a 91. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 900 2 4 | mozogsz 900 2 4 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 204 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
310 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
lm 6 905 13 | mozogsz 6 905 13 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 112 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a harci mágus fejét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A harci mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
lm 14 18 20 | mozogsz 14 18 20 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a harci mágus jobb lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A harci mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán jobb lábát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 26 27 30 | mozogsz 26 27 30 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a harci mágus girhes testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 111 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 40, gyógyulás: 4, összesen: -36 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 102 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az udvari mágus jobb lábát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1175 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 91 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a mestervarázsló jobb lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a mestervarázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 50, gyógyulás: 4, összesen: -46 ÉP}
lm 4 3 6 | mozogsz 4 3 6 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 49 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 49, gyógyulás: 4, összesen: -45 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 46 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a mestervarázsló bal lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A mestervarázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 46, gyógyulás: 4, összesen: -42 ÉP}
lm 7 5 9 | mozogsz 7 5 9 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 42 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 42, gyógyulás: 4, összesen: -38 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a xirnox jobb oldalát. (6 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával megvágod a xirnox jobb első lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megütöd a xirnox lila hasát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A xirnox összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 1624 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 11 14 17 | mozogsz 11 14 17 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 93 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a mestervarázsló testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A mestervarázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 50, gyógyulás: 4, összesen: -46 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág és egy fokhagyma. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 87 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal vállát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fokhagyma és egy kék orchidea. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 39 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló bal lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 39, gyógyulás: 4, összesen: -35 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a miksziszi húsgólem fejét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Vad csatakiáltással, felemelve a Halálpörölyt ellenfeledre ugrasz. Halálpöröllyel csak érinted a miksziszi húsgólem jobb vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a miksziszi húsgólem nyakát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mancsával a miksziszi húsgólem megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3741 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
lm 19 21 25 | mozogsz 19 21 25 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz a 7. ponthoz |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. BP: | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: | keresed a 117. szörnyet |
VÁMPÍRÖLŐ (951. TÁRGY) A vámpírölőt árnytündér lények kovácsolták, még a régen múlt időkben, amikor Leah az első teremtményeit küldte át az anyagi létsíkra, az itt élő átkozott teremtményeket elpusztítására. A mágikus szúrófegyverből nem sok készült, és sok el is veszett a túlvilág szörnyivel vívott háborúban, így jól becsüld meg, ha ilyenhez jutsz. Sebzése 6D10, élőholtak ellen pedig +8 sebzést ad. Ennek a fegyvernek a használatára +6 támadást kapsz, és teljes immunitást ad a szörnyek által okozott szintszívásra. Ezenkívül a harc során a vámpírölőből kiröppenő nekromanta csókja varázslatok is a te oldaladon állnak. Használatához minimum 35. szintű szúrófegyver szakértelem szükséges. |
BÉRMÁGUS (263. ELLENFÉL) A modern harcászatban egy katonai egység nem lehet sikeres, ha nem áll rendelkezésére néhány varázsló. A bérmágusok gyakorlatilag jól fizetett zsoldosok, akik nem kardjukkal, hanem varázstudásukkal szolgálják munkaadójukat. A bérmágusok általában nem túl képzettek, épphogy néhány évet töltöttek tanulással, és máris kamatoztatni akarják tudásukat. Ezért aztán sokan közülük még azt sem tudják, hogy hiába a varázstudás, ha az ellenfél "kardnyújtásnyira" kerül, akkor vége a dalnak. |
HARCI MÁGUS (265. ELLENFÉL) Ha egy bérmágus túléli az első néhány bevetést, és megfelelő tapasztalatra tesz szert, általában ismét felkeresi mesterét, és újabb néhány évig specializáltan csak hatékony támadó és védekező varázslatokat tanul. Ezután a képzés után a torony ajtaján általában egy képzett gyilkológép lép ki, akinek megbízója csengő aranytallérokban fizet. De cserébe az elvégzett munkára igen ritkán lehet panasza. A harci mágusok, ha úgy hozza a sors, képesek közelharcban is megvédeni magukat. |
MOA ZAFÍR (381. TÁRGY) Ebbe a tökéletesen kidolgozott, parányi ékszerbe a Moa mester belezárta a tengerek mélykékjét, a tengerszemek türkiz csillogását, a felhőtlen, vakítóan tiszta ég vidám kékjét. |
RÉZ MASSZARIASZTÓ (436. TÁRGY) A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a réz masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 436 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A réz masszariasztónál is hatékonyabb a arany masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze. |
MESTERVARÁZSLÓ (267. ELLENFÉL) Hosszú, hegyes sapka, derékig érő ősz szakáll és haj, hatalmas kék selyemköpeny, rajta ezüstös rúnákkal, kétméteres faragott bot, végén kristálygömbbel - a legklasszikusabb varázsló megjelenés, amit el lehet képzelni. A mestervarázslók is tisztában vannak ezzel, valószínűleg hatásvadászat és félelemkeltés, nem pedig a divat hajkurászása a céljuk, amikor így jelennek meg. A mestervarázslók csak hatalmas összegekért hajlandók más szolgálatába állni, többnyire inkább a maguk útját járják, szörnyeket öldösnek ritka komponensekért vagy elveszett, ősi relikviák után kutatnak. Ha mégis felbukkannak egy katonai alakulatban, akkor ott komoly erőösszpontosításról lehet szó, a parancsnok erőteljes ellenállásra számít. A mestervarázslók feladata, az ellenség teljes annihilálása mellett, a kevésbé képzett varázslók felügyelése, beosztása, mert azok egy katonára nemigen hallgatnak. |
OBSZIDIÁN TÜSKE (481. TÁRGY) Az obszidián tüske igazándiból egy hosszú, hegyes rúd, amelyet a papok általában vámpírok és más, mágikus lények "semlegesítésére" használnak. Elméletileg az obszidián tüskét egyszeri használatra szánták, de te megkísérelheted, hogy többször harcolsz vele. Számíts azonban rá, hogy minden harc után van 25% esély rá, hogy az obszidián tüske elveszti varázserejét, és hasznavehetetlenné válik. Addig is, az obszidián tüske egy 2D8+6 sebzésű mágikus szúrófegyver, amely használatához min. 8-as teológia szükséges. |
MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY) Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeiből varrják őket össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségű sebzést képesek elviselni anélkül, hogy működésükben bármilyen károsodás keletkezne. |
Erő: | 71 (79) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/8 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 63 (71) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 64 (70) | Védekezés: | 109 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 175/205 év |
Egészség: | 60 (67) | Életpont: | 558/292 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 61 (67) | Varázspont: | 1321/242 | Pénz: | 692 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/24 | Pszi pont: | 262/288 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 270 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | szúrófegyverek: | 36 | vágófegyverek: | 11 |
ütőfegyverek: | 25 | lőfegyverek: | * 33 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << Halálpöröly (#635) (140%) << vámpírölő (#951) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19 | 2. nyomkövetés: | 108 | 3. lopás: | 6 |
4. mászás: | 18 | 5. csapdakészítés: | 31 | 6. csapdaészlelés: | 18 |
7. gyógyítás: | 64 | 8. titkosírás: | 26 | 9. felderítés: | 39 (+1) |
10. szörnyidomítás: | 12 | 11. teológia: | 71 | 12. taumaturgia: | 85 (+1) |
13. szerencsejáték: | 2 | 14. versengés: | 8 | 15. zene: | 233 (+1) |
16. szörnyismeret: | 16 | 17. pszi: | * 22 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 36 | 20. vitalitás: | 1 | 21. bányászat: | 36 |
22. úszás: | 13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), jók (#990) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), királyi őrjáratos (#7006) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (101,5,1) | láthatatlanság (#76) | óriáserő (#53) |
láth. észlelése (#78) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Látogass meg birodalmamban! |
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | 4 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
692 | arany (#50) | 7 | bot (#4) | 2 | bunkósbot (#9) | |||
1 | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | 5 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | dorony tüdő (#212) | 2 | Eldereth szilánk (#512) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 2 | fokhagyma (#403) | 1 | kaja (#2) | |||
4 | kék orchidea (#68) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 3 | kristályfolyadék (#449) | |||
5 | madártoll (#112) | 1 | moa burát (#384) | 1 | moa zafír (#381) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 2 | obszidián tüske (#481) | 9 | pirkit (#153) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 1 | remák szív (#264) | 1 | réz masszariasztó (#436) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 5 | spiritusz (#170) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | xirnox szív (#213) |