493. forduló, 495. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. máj. 28. 15h:07'
EZ A 808. JÁTÉKHETED, 494. FORDULÓD
809. játékheted kezdete: jún. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-31,29] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 11. pontnál.
A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+163 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+72 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 869. hetének nyerőszámai: 16, 4, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 592.]

* 2. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 592.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 592.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +47 max. életerő, +47 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 586.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+28 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 556.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 556.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 556.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 554.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 552.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 550.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 548.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 546.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 544.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 543.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 541.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 539.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 539.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 537.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 532.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

be 78 bemész a 78. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Semmi fényt nem látsz odabent. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 527.]

lm 18 11 39 mozogsz 18 11 39
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Újabb kanyar! [11. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [12. PONT.] egy quwarg harcost pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos torát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a quwarg harcos torát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [13. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg harcos van előtted! {támadása: 21.} Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg harcos bal középső lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal súrolod a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [15. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [16. PONT.] egy quwarg nagymester lakik itt. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a quwarg nagymester fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Vasalt bunkóval megcsapod a quwarg nagymester bal vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [17. PONT.] Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [18. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [3. PONT.] egy quwarg királynő lakik itt. {védettsége: 31 szúró, 31 vágó, 19 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg királynő jobb vállát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1261 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy quwarg királynő! {támadása: 23.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a quwarg királynő bal első lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Vámpírtőrrel megdöfködöd a quwarg királynő testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1261 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [5. PONT.] egy quwarg királynő lakik itt. {védettsége: 31 szúró, 31 vágó, 19 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb első lábát. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő torát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a quwarg királynő bal első lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Vámpírtőrrel többször eltalálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1261 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [6. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [7. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg királynő van előtted! {védettsége: 31 szúró, 31 vágó, 19 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a quwarg királynő fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a quwarg királynő torát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1261 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [9. PONT.] egy quwarg királynőt pillantasz meg. {támadása: 23.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a quwarg királynő jobb első lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1261 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást. Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [11. PONT. --> 1. SZINT, 19. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [20. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy újabb kanyarnál vagy. [21. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út ismét kanyarodik. [22. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [23. PONT.] egy quwarg harcos lakik itt. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Belépsz a térképen is jelölt szobába. [24. PONT.] 9 qwarg rohamosztagos lakik itt. {támadása: 40.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (8 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 2 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A 2 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}

Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [25. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [26. PONT.] egy vadász quwargot pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg jobb középső lábát. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a vadász quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Folytatod az utat. [27. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [28. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Innen csak egy út van: előre! [29. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [30. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy élőholt quwarg! {védettsége: 14 szúró, 25 vágó, 20 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [31. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Vigyázva kikerülöd. Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [32. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [33. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [34. PONT.] egy quwarg harcost veszel észre magad előtt. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg harcos torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [35. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg nagymester. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval eltalálod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [38. PONT.] Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [39. PONT. --> 2. SZINT, 12. PONT.] [418 pontot használtál fel, van még 109.]

bb 360 1 229 beraksz a bankba a 360. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 100 quwarg tojást. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

lm 23 12 36 mozogsz 23 12 36
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [13. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg nagymester. {max. életpontja: 211-250.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval megütöd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 21, gyógyulás: 6, összesen: -15 ÉP}

Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út ismét kanyarodik. [17. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg nagymester van előtted! {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester jobb oldalát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester torát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Vasalt bunkóval eltalálod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. A szűk járat megint csak kanyarodik. [18. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [19. PONT.] Mész tovább, előre. Elérted a következő kanyart. [20. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [21. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg nagymester van előtted! {támadása: 30.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg nagymester van előtted! {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval eltalálod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; 966% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [22. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [99 pontot használtál fel, van még 10.]

lm 37 42 44 mozogsz 37 42 44
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 10.]

bb 360 500 beraksz a bankba a 360. tárgyat (500 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

lm 59 46 47 mozogsz 59 46 47
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 10.]

lm 63 76 78 mozogsz 63 76 78
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 10.]

kf 468 469 kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

bb 360 500 beraksz a bankba a 360. tárgyat (500 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

lm 60 63 80 mozogsz 60 63 80
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 10.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

kf 468 469 kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

lm 80 80 80 mozogsz 80 80 80
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 8.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Beizzik a turbómágia. Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 6.]

* 5. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 6 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 8. BP: keresed az 55. szörnyet a 33. szörnyet a 76. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 1.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-47 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 30, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a sünmedve. 2 kaját töm magába a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 635 pontot. A következő körben tehát 636 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 494. fordulód.

Erő: 52 Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 154 cm
IQ: 51 Támadás: 23 Agresszió: 10 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 53 Védekezés: 83 Menekülés: 30 % Életkor: 170/177 év
Egészség: 51 (53) Életpont: 470/584 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 63 (66) Varázspont: 774/397 Pénz: 859 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 30/6 Pszi pont: 229/246 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2362 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26093 TP-t kaptál. Jelenleg 1358394 TP-d van. A következő szinthez még 41606 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Notermanthi, taalru. A 481. fordulódban 5653 arany került a bankszámládra. 6020 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/14 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: *26/100 (+8%)
vágófegyverek: 26/38 (+6%) ütőfegyverek: 25/97 (+16%) lőfegyverek: 29/62 (+12%)
dobófegyverek: 17/68

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 52/94 2. nyomkövetés: 133/14 3. lopás: 2/55
4. mászás: 18/5 5. csapdakészítés: 30/87 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/67 (+39%)
7. gyógyítás: 71/64 8. titkosírás: 17/87 9. felderítés: 59/37
10. szörnyidomítás: 15/77 11. teológia: 50/43 (+10%) 12. taumaturgia: 28/94 (+5%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 96/43 (+30%) 15. szörnyismeret: 32/19
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 11/53 18. vadászat: 43/39
19. bányászat: 36/67 20. úszás: 16/70 21. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
esszenciavédelem (#165) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
sünmedve (#33) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 23 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2152.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 tünde nyíl (#554) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 fekete gyöngy (#99) 2 kaja (#2) 2 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-31,29) a 78. labirintus bejárata, quwarg harcos (#201), quwarg nagymester (#214), quwarg királynő (#153), qwarg rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), élőholt quwarg (#202)

Üzenet küldése a karakternek