493. forduló, 495. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. febr. 24. 15h:03'
EZ A 656. JÁTÉKHETED, 494. FORDULÓD
657. játékheted kezdete: febr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,30] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy kopasz, kék szemű kobudera nővel. Bőre babarózsaszín. Tharr főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy derit sodronynadrágot, egy féregíz nyakpántot, egy hoarián bőrövet, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy kyorg övcsatot, egy mentát karkötőt, egy natharion gömböt, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szerencse gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy varkaudar che-pap trófea és egy sötét ölész trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dizsnyóarcú Trücsi . Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tőled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Emlékképek futnak lelki szemeid előtt ... mestered ... kolostorod ... szerzetestársaid ... barátságos viadalok. Szinte magadtól fogadod el társad kihívását. Órákig gyakoroltok, majd - rövid mosakodás után - búcsút intetek egymásnak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 ytterium kőzetet (2000 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 pszi követ (730 arany kikiáltási áron), 1 térhajlító kavicsot (300 arany kikiáltási áron), 1 térhajlító kavicsot (301 arany kikiáltási áron), 1 márványkulcsot (50 arany kikiáltási áron), 1 szeksztánst (80 arany kikiáltási áron), 2 azuka vesét (500 arany kikiáltási áron), 8 karbin plazmát (160 arany kikiáltási áron), 4 praglonc hártyát (1000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Az 5. napon összefutsz Tud Ákossal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Sheran kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A druidák rendjének varázstárgykészítő mester rangú tagja. Egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy hókeresztet, egy kabutót, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy moa csiptetőt, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy fertőzött dr.lárva trófea, egy triklem drakolder trófea és egy végzetes szójer trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Hátasa egy idomított csataremák.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 15 sárkányfogat (500 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Zu'lit tarsolya termel 1 karbin plazmát. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget. Minden varázserőd visszatért. (+585 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+48 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 908. hetének nyerőszámai: 17, 12, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 698. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+15 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 696. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 694. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 684. Kapsz 6 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 682. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 680. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+12 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 678. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 678.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 678.]

* 5. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 677.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 676.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 675.]

* 6. KP: elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 673. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 673.]
Szupersebesen mormolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 671. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 37 39
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [0 pontot használtál fel, van még 671.]

* 8. KP: elmormolod a 90. varázslatot a 385. varázslatot a 71. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 671.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 661. Kapsz 6 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 659. Kapsz 1 VP-t.]

* 9. KP: használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 638. Kapsz 12 VP-t.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +175 max. életerő, +175 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 632. Kapsz 3 VP-t.]
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Elszántan ellenfeledre rontasz. {FM:} Alkotó kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 160 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (33 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1072 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg szabotőr!

Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Alkotó kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 157 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 3 quwarg tojást. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 591. Kapsz 24 VP-t.]

* 10. KP: használod a 916. tárgyat
Használod a drachmor kristályt. Kékes fény vonja be bőröd. [1 pontot használtál fel, van még 590.]

vv 227 161 elmormolod a 227. varázslatot a 161. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-36 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 588. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 586. Kapsz 1 VP-t.]

hu 385 272 383 hulladék: 385 272 383
Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa gyémántot. Hulladékgyűjtés törölve: aranytű. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa üveggömböt. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

h 341 292 61 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 1220 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

hh 504 1546 473 használod az 504. tárgyat az 1546. tárgyat a 473. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: moa gyémánt (183,31)-> (80 ap), moa üveggömb (183,31)-> (5 ap), összesen 85 arany, 4 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 580. Kapsz 3 VP-t.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 578. Kapsz 1 VP-t.]
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 577.]

id 216 60 idomítod a 216. szörnyet 60 pontért
Nekikezdesz az élőholt sullár idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 11 lépést tehetsz meg körönként, 3 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 140 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [55 pontot használtál fel, van még 522. Kapsz 33 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[183,31] Még mindig a városban vagy.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). [5 pontot használtál fel, van még 517. Kapsz 3 VP-t.]

ve 170 20 megveszed a 170. tárgyat 20
Vásároltál 20 spirituszt. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

ve 272 1 megveszed a 272. tárgyat 1
Vásároltál 1 aranytűt. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

kt 662 elkészíted a 662. tárgyat
Legyártottál 1 alligátorbőr cipőt. Erőd TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 492. Kapsz 15 VP-t.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[182,31] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy őrült varázsló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Alkotó kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 83, gyógyulás: 66, összesen: -17 ÉP}

Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Van itt egy tolvajcéh (699. épület.).
Találkozol Awful Stormmal. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. A harci mágusok rendjének a mágia művésze rangú tagja. Egy árnyszőttest, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy Kabol gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni koronát, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rémbőr kesztyűt, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy teriádbőr karkötőt, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy Nap bírája trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,31] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rontasz. {HD:} Alkotó kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Földelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {FM:} Alkotó kalapáccsal megütöd a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A 2 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 0, gyógyulás: 136, összesen: +136 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A francba, még mindig nem találtál semmit! Most már juszt sem adod fel. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 77 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 201 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Alkotó kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. {KCC:} Alkotó kalapáccsal eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (51 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A 2 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 0, gyógyulás: 131, összesen: +131 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy taalru jön feléd.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a taalru fejét. (2 támadással 205 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (21 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -2 ÉP], 6 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rövid kard [rövid kard ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP] és 6 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP]. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynő. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Meglengetve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre támadsz. {FM:} Alkotó kalapáccsal kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 165 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[60 pontot használtál fel, van még 432. Kapsz 36 VP-t.]

kt 562 5 elkészíted az 562. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 bűvös shurikent. Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 417. Kapsz 9 VP-t.]

kt 22 6 elkészíted a 22. tárgyat (6 darabot)
Begyűjtöttél 6 tüskét. Erőd TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 411. Kapsz 3 VP-t.]

vv 198 189 18 elmormolod a 198. varázslatot a 189. varázslatot a 18. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat csődöt mondott: nem érted, miért. [-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 406. Kapsz 3 VP-t.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 406.]
A varázslatot nem tudod elmondani, mert nem adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

kt 1266 elkészíted az 1266. tárgyat
Itt nincs lápi hajlék, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy kis mágneses bigyót kaphass.
[0 pontot használtál fel, van még 406.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[191,30] A bozótost ritka erdő váltja fel. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ramirez Espanza, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.


(Továbbmész...) [192,29] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.

(Továbbmész...) [193,28] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál támad rád.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál testét. (2 támadással 207 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál támad rád.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 206 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy pszi őselementál támad rád.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál jobb lábát. (2 támadással 205 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Tguarkhan intéz feléd kihívást.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Tguarkhan jobb oldalát. (2 támadással 201 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fpi formázó minta [fpi formázó minta ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy csodabazárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [65 pontot használtál fel, van még 341. Kapsz 39 VP-t.]

hh 1607 1266 használod az 1607. tárgyat az 1266. tárgyat
Használod a lélekharangot. A végszó kimondásakor fura varázslatfoszlány marad a levegőben. Olyan érzést kelt, mintha ma még nem is jártál volna itt. Jé, a Thargodan csatamező ismét benépesült! [21 pontot használtál fel, van még 320. Kapsz 12 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy nyu-shuriken [nyu-shuriken ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Földelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {HD:} Alkotó kalapáccsal megcsapod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. A 2 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 0, gyógyulás: 131, összesen: +131 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath bal vállát. (2 támadással 198 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást.

A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai tűztestét. (3 támadással 308 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (14 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], 18 arany, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 vasérc és egy fűszertartó. 2814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 8 arany, egy bronzpenge [bronzpenge ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP], egy bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (183,31)-> 9 arany, -2 ÉP] és 8 mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP]. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. [50 pontot használtál fel, van még 270. Kapsz 30 VP-t.]

m 1 1 7 mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra
[194,27] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Látsz egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz erőserkentőt. (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [195,26] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ekharion. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot a másikra rontasz. {HD:} Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az ekharion ragyás testét. (2 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 37 aranyat. 1911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő woorgard nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 859 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) A woorgard elhibázza az ütést csápjával. A woorgard szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2205 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 898, sebződés: 0, gyógyulás: 174, összesen: +174 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [194,25] Növények jelennek meg a sziklák között, a talaj kezd süppedőssé válni: mocsárban vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet.

[34 pontot használtál fel, van még 236. Kapsz 20 VP-t.]

im 0 2 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 236.]

m 1 mozogsz északkeletre
[195,24] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat qwarg rohamosztagos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos torát. (3 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) A 10 qwarg rohamosztagos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A 10 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 0, gyógyulás: 101, összesen: +101 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. [5 pontot használtál fel, van még 231. Kapsz 3 VP-t.]

kt 700 elkészíted a 700. tárgyat
Itt nincs manóodú, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy tubarkövet kaphass.
[0 pontot használtál fel, van még 231.]

szk 178 keresed a 178. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ongóliant hadúrt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 230.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [6 pontot használtál fel, van még 224. Kapsz 3 VP-t.]

* 2. BP: elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 224.]
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 223.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 23 fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [23 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 13 VP-t.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-175 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 13, 10.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-6 életerő.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ fal föl az agyagelementál. Egy kaját töm magába a roguena. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 635 pontot. A következő körben tehát 835 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FELTÉTELES LŐFEGYVER/DOBÓFEGYVER HASZNÁLAT
Parittyával lődözni minden szembejövőre alapvetően bölcs és jó gondolat. Azonban, egy vadász tatut vagy egy lila brekket kivégezni egy 20-40 életpontot sebző, nehezen beszerezhető és méregdrága lőfegyverrel vagy dobófegyverrel nem biztos hogy okos dolog, különösen, ha eközben az értékes fegyver tönkremegy/elvész. Ezért lehetőséged van arra, hogy eldöntsd, milyen erős ellenfelekre használd a bekészített lő- vagy dobófegyvert. Ehhez a feltételes lőfegyver használat (FLH) parancsot kell kiadnod. Első paraméterként megadhatsz egy szintet (1 és 996 között), másodikként egy lövedéket/dobófegyvert. Ha az adott szintű, vagy annál erősebb szörnnyel találkozol, az adott harcban automatikusan a megadott lövedéket/dobófegyvert fogod használni. Ha a szinthez 999-et írsz, akkor azt a lövedéket/dobófegyvert csak kalandozók ellen használhatod. Ha NINCS KIADVA FLH 999 <fegyver> parancsod, minden kalandozó ellen a KF-el bekészített távolsági fegyvert használod.
Ha a szinthez 997-et írsz, akkor azt a fegyvert kizárólag ezüstfegyverrel megsebezhető lény ellen fogod használni (célszerű ide valamilyen ezüst lövedéket ill. dobófegyvert írni), ha 998-at, akkor azzal a csak mágikusan megsebezhető lény elleni lőfegyvert állítod be. Ha ezüstfegyverrel is sebezhető lénnyel találkozol, és nincs 997-es lőfegyver beállítva, vagy nincs nálad az a fegyver, csak 998-as, akkor azt fogod használni. Ezeket a paramétereket a program nem veszi figyelembe, ha valamilyen varázslatnak köszönhetően képes vagy megsebezni amúgy is a mágikus lényeket.
Egyszerre max. 6 FLH parancs lehet érvényben. Egy példa: Kiadod az FLH 5 22, az FLH 8 23 és az FLH 999 137 parancsokat. A 0-4. szintű szörnyekre nem használsz távolsági fegyvert, az 5-7. szintűekre tüskét, a 8. vagy magasabb szintűekre mérgezett tüskét fogsz lőni a fúvócsövedből. Kalandozók ellen a 137-es távolsági fegyvert használod. Ha egy szörnyre az FLH által meghatározott távolsági fegyvert kellene használnod, de az épp nincs nálad, AKKOR A BEKÉSZÍTETT (KF) távolsági fegyvert fogod használni. Az összes FLH parancs törlése egy üres FLH kiadásával történik. Az FLH <szint> parancsnak ha nem adsz második paramétert, vagy még egyszer kiadsz egy már érvényben levő FLH parancsot az a bizonyos (arra a szintre vonatkozó) FLH parancs törlődik, ha ugyanarra a szintre új második paraméterrel adsz ki FLH-t, akkor az adott szintre vonatkozó FLH lecserélődik az új parancsra. Példa: FLH 5 és FLH 5 22 törlik az FLH 5 22 parancsot, FLH 5 23 viszont lecseréli.
Megjegyezendő, hogy vannak kivételes esetek, amikor a távolsági fegyver nem használható, de ez a helyzettől függ. Sűrű erdőben, föld alól támadó szörnnyel szemben (pl. gátvakond), szűk helyen (bizonyos labirintusokban és egyéb sötét helyeken) nem tudsz távolsági fegyvert használni. Az FLH parancs nem kerül TVP-be. Kiegészítés: Az FLH parancsnak megadhatsz 3. paramétert is, ami 0 és 15 között lehet. Ez a 3. paraméter azt adja meg, hogy max. ennyi darab távolsági fegyvert használsz a csatákban az adott fajtából. Ha több van nálad a megadott lövedékből, akkor is csak annyit lősz el, amennyit a paraméterben megadtál. Ha kevesebb van nálad, akkor viszont azt az FLH-t figyelmen kívül hagyja a program, és a bekészített távolsági fegyvert használod. Ha kiadod az FLH parancsot újra ugyanazokkal a paraméterekkel, akkor az törli az adott FLH beállítást, ha viszont csak a 3. paraméter különbözik, akkor nem törli, hanem felülírja. Az üres FLH továbbra is töröl minden FLH beállítást.

ERŐSERKENTŐ KENŐCS (1405. TÁRGY)
Niximiliti csak vonakodva adja oda ezt a fura, négyszögletes, fekete tégelyt. Láthatóan ez a legféltettebb találmánya. Azt mondja nem csak az erőserkentőt sajnálja, hanem azt is, aki rászokik. Erről azonban nem hajlandó többet elárulni, hiába faggatod. A krém ugyanolyan szurokfekete, mint a tartója, és az átható nadragulya-szag kéltséget sem hagy az egyik alapanyag felől, ezért eszed ágában sincs megkóstolni. A H 1405 paranccsal, ki tudja miért, a lágyékodra kell felkenni. Mindez 5 TVP-t emészt fel, de megéri a fáradozást! Olyan elementáris erő járja át a testedet, hogy még az istenekkel is birokra kelnél! A gnóm somolyogva még hozzáteszi, hogy párod is nagyon elégedett lesz majd veled (főképp, ha babát szeretne). [Erő tulajdonságod az erőd alapértékével növekszik meg.] A gnóm 3 gólem talizmánt kér a kenőcsért cserébe; amit a Küldetés Teljesítése: KT 1405 paranccsal bármelyik csodabazárban átadhatsz neki. Sajnos van néhány megkötés, és kivételszerűség: az Olimpián rögtön kiszúrják a szigorú tekintetű zsűri tagjai, és leoldják a hatását rólad; csak aktív tevékenységnél fejti ki hatását, ha a forduló végén megpihensz, elmúlik; és mind közül a legkiábrándítóbb korlát: egyszerre csak egy adag csodakenőcs hatása érvényesül. Ha már egy adagot magadra kentél, felesleges újabbal próbálkoznod. Az erőserkentőt Niximiliti még akkor is csak vonakodva fogja átadni, ha minden istenre megesküszöl: nem adod át másnak.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr személyes tanácsadója vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 494. fordulód.

Erő: 66 (90) Szint: 51 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 66 (87) Támadás: 134 (139) Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 65 (85) Védekezés: 201 (211) Menekülés: 20 % Életkor: 38/41 év
Egészség: 64 (89) Életpont: 1753/2444 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 64 (96) Varázspont: 3175/3141 Pénz: 1575 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 30/10 Pszi pont: 205/222 Halhatatlanság: 13 %
Eddig összesen 6235 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 40078 TP-t kaptál. Jelenleg 29004190 TP-d van. A következő szinthez még 2995810 TP szükséges. Trófeáid: Rettegés Ura, quwarg bölcs, triklem drakolder. A 494. fordulódban 16338 arany került a bankszámládra. 16338 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 16 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 39/85 (+1%) szúrófegyverek: 33/67
vágófegyverek: 38/19 ütőfegyverek: 15/23 (+24%) lőfegyverek: 9/18
dobófegyverek: 40/35

Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) << ököl (#28) << kígyópenge (#955)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -43.); vas dobónyíl (#189) (44 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 55/94 2. nyomkövetés: 112/97 (+5%) 3. mászás: 38/6
4. csapdakészítés: 42/2 (+6%) 5. csapdaészlelés: 34/53 6. gyógyítás: 39/79
7. titkosírás: 4/62 8. felderítés: 25/10 (-44%) 9. szörnyidomítás: 22/24 (+63%)
10. teológia: 166/28 (+12%) 11. taumaturgia: 139/54 (+8%) 12. szerencsejáték: 5/28
13. versengés: 21/38 14. harcművészetek: 43/28 15. zene: 7/45
16. szörnyismeret: 59/31 17. pszi: *23/100 18. zárnyitás: 7/68
19. vadászat: 8/82 20. vitalitás: 5/99 21. bányászat: 43/77 (+3%)
22. úszás: 9/42 23. főzés: 13/16 24. csapatmunka: 11/14

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 577
1. sebzés bónusz: 3 5. varázslat sebzés: 1 6. regeneráció: 1(2) 10. vp regeneráció: 3
11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 250 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 5 darabot )
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098), trakuun lidérc (#576), tlopedmuk halálbáró (#621) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
jégvihar (#353, 45 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP)
meditáció (#250, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
kiszáradás (#268, 70 VP) árnyak segítsége (#270, 24 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás II (#169) állatvédelem (#192) feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (115,22,2)
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)
Symulf rúnája (#182) hatalomvarázs (#220) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)
tárgyvédelem (#178) hadiszerencse II (#24) papi aura (#377) agyburok (#90)
szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem 2 (#188) villámmágia (#227) varázsenergia (#161)
planetáris őrdémon (#172) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
37. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 49, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257)
méregfelhő II (#193) >> taalru (#249) háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) háló (#186) >> molgan (#284)
méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786) izomernyesztés (#33) >> lidérckirály (#316)
méregfelhő II (#193) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) jégoszlop (#231) >> Eruol (#378)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) jégoszlop (#231) >> ro'galhal gyóntató (#524)
jégoszlop (#231) >> Harmarghal (#525) jégoszlop (#231) >> zztrissh harcos (#526)
jégoszlop (#231) >> zztrissh veterán (#527) bo'adhun csapás (#266) >> albinó féreg (#529)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443)
méregfelhő III (#229) >> Thargodan raktfőnök (#701) jégoszlop (#231) >> zafír sárkány (#329)
jégvihar (#353) >> több ellenfél elleni harcban (#985) istenítélet (#284) >> társak oldalán harcolva (#986)
kiszáradás (#268) >> Alkotó (#578) istenítélet (#284) >> Teremtő (#579)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan főmágus (#580) agybénítás (#114) >> kristálynyálka (#632)
agybénítás (#114) >> végzetes szójer (#631) kiszáradás (#268) >> 45. szintű lényekre
kiszáradás (#268) >> 44. szintű lényekre bo'adhun csapás (#266) >> Rettegés Ura (#625)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 49, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> sötét kaszás (#591) agytaposás (#180) >> Teremtő (#579)
elektromos pajzs (#51) >> káoszdémon (#547) elektromos pajzs (#51) >> vérszomjas karvaly (#555)
elektromos pajzs (#51) >> tengeri parduan (#565) varázsvédelem (#34) >> Techiulan (#400)
fehér glóbusz (#47) >> ében tigris (#488) fehér glóbusz (#47) >> Éjvadász (#502)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd, hogy nincs nálad hatalmasabb sárkányölő - hozz 20 sárkányfogat!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 4 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 232 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2061.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 alligátorbőr (#661) 1 álompor (#396) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 deus ex machina (#1) 1 ezüstdarab (#326) 7 ezüstshuriken (#327)
1 fiatalság itala (#473) 4 isteni könnycsepp (#260) 7 kaja (#2)
1 madártoll (#112) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa üveggömb (#383)
6 ragasztó (#83) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
61 sárkánypikkely (#292) 3 spiritusz (#170) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1575 arany (#50) 1 alligátorbőr cipő (#662) 2 aranytű (#272)
5 bűvös shuriken (#562) 2 fűszertartó (#210) 2 gyöngymangó (#135)
1 karbin plazma (#199) 4 pirkit (#153) 2 quwarg tojás (#360)
2 rézdarab (#70) 6 tüske (#22) 6 ugh méreg (#166)
1 vas dobónyíl (#189) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(191,30) művészi porolit (#720), oltár
(191,31) Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), művészi porolit (#720), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), 31. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), quwarg királynők (#153)
(192,29) Sheran oltár, 36. jellempróba, művészi porolit (#720)
(193,28) pszi őselementál (#258), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432), oltár, 44. jellempróba, Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), Orkhan Thai (#238)
(194,27) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 26. jellempróba, csodabazár (#1404)
(195,24) qwarg rohamosztagosok (#242), 47. jellempróba, Fairlight oltár
(195,26) ekharionok (#232), oltár, 31. jellempróba, érclelőhely, woorgard (#231)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - éj tündérpalotákra lehet bukkani az ‹si birodalmak, ryuku szigetek és kiégett földek vadonjaiba, hogy, könnyebbé tegyük a makrószerzést.
* - FLH változott. Meg lehet adni 3. patamétert, a darabszámot, ami max. 15 lehet. A megváltoztatott enciklopédiát újra kiküldtük minden játékosnak.
* - Sámámaszkot be lehet állítani az újonnan bekerült szörnyekre is.
* - Dakotuka kapott varázshálót, Tutupamánál ezentúl ritkábban lehet találni.
* - Picit tovább gyengült a nerub méregmester, Kabazuka és quwarg kapu‹r mágiatörése. A neves q. kapu‹ré nem változott.

Üzenet küldése a karakternek