493. forduló, 495. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 27. 9h:04'
EZ A 495. JÁTÉKHETED, 494. FORDULÓD
496. játékheted kezdete: júl. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,107] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Oroszlánszívvel. Sheran lényeként az univerzum felett uralkodó ősistenség. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy álcaruhát, egy csillogó fülbevalót, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólemgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy inváziós amulettet, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy regeneráló övet, egy tűzhaj diadémet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy kisebb jégisten trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy wayazamund szirén trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy kyorgölő buzogányt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd csataremák. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Oroszlánszívvel. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol Llanfariaddal. Ő Lien Shu férje! Egy bátorság medálját, egy Eldaran karkötőjét, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy jegygyűrűt, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy magh-goth párduc trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy homokféreg! Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz High Densityvel. Leah félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: parancsnok. Ruházatát egy varkaudar pusztító trófea, egy teriád törzsfő trófea és egy teriád vadász trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Hátasa egy idomított Shandul. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Tisztán érzed auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon ismét összeakadsz Oroszlánszívvel. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz egy kopasz, félszemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Dornodon püspöke. Egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg nagymester trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Két izmos kar által kettétört varázspálca. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bogyógránát. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kaszás Loki. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon találkozol Abdullal. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: csaták bajnoka. Felszerelését egy Toodrok Din trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy királyi palotaőr trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Egy csataremák a hátasa. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az aranytermő erszény 65 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 1 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+400 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+59 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 842.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 842.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 840.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 838.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 836.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 834.]

* 3. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 834.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+17 erő). [-10 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 832.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 832.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 830.]

* 5. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma). [0 pontot használtál fel, van még 830.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 828.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 826.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 826.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 826.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 826.]

* 7. KP: elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 826.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 826.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 826.]

* 8. KP: makró 1

l 1 50 0 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol Swapo Ric tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Ügyesen elcsentél valamit. Zsákmányod egy ásó! A siker után olaj! (+1 gonoszság.) [4 pontot használtál fel, van még 822.]

l 2 50 0 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 822.]

l 3 50 0 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Felkutatod Kaszás Loki táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. Egy pillanatra azt hiszed, hogy a másik észrevett, de nem! Elrakod, amit akartál (322 aranyat). A siker után olaj! (+1 gonoszság.) [4 pontot használtál fel, van még 818.]

l 4 50 0 lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 818.]

l 5 50 0 lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 818.]

l 6 50 0 lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 818.]

l 7 50 0 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 818.]

l 8 50 0 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 818.]

l 9 50 0 lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 818.]

l 1 211 0 lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 818.]

* 9. KP: elmormolod a 156. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 813. Kapsz 1 VP-t.]

kpb kezd. parancs berakása:

hh 1133 1546 1100 használod az 1133. tárgyat az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy kreiton főzet képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 792. Kapsz 4 VP-t.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 790.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 790.]
[A parancs tárolásra került.]

kf 1826 1171 kézbeveszed/felveszed az 1826. tárgyat az 1171. tárggyal
A nyakadba akasztod a varkaudar fétist. [0 pontot használtál fel, van még 790.]
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 790.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 790.]

vv 76 105 112 elmormolod a 76. varázslatot a 105. varázslatot a 112. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 788.]
Beizzik a turbómágia. A fájdalom iszonytató (-6 max. pszi). [A következő UL-re (vagy egy későbbire) rávéshetsz egy EXT kódot, aktivizálva ezzel a létrehozott időtágítást.] [-60 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 783. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-25 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve az elme hatalma. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 768. Kapsz 3 VP-t.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +102 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 768.]

m 8 mozogsz északra
[95,106] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Quirov. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Marokra fogva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Quirov jobb oldalát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Quirov testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A Quirov most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 64 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 7, gyógyulás: 18, összesen: +11 ÉP}

délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sötét kastplom (571. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 759. Kapsz 1 VP-t.]

be 571 bemész az 571. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Köszönünk mindent, kedves barátom. Jelenleg sajnos nem tudunk több megbízást adni. [400 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 obszidián karkötő.] Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 754. Kapsz 1 VP-t.]

kld 45 küldetés végrehajtása 45
Amikor bezörgetsz a kastplomba, egy kámzsás fickó jön ki ajtót nyitni. Megemlíted a Romboló nevét, mire azonnal beenged. A sötét gnómok vezetője egy sunyi, sebhelyes képű figura. Hangja és ábrázata alapján igen vén lehet, de a mozgása mégis könnyed, fiatalos.
- Szóval a Romboló a mágustornyot akarja megtámadni? Nem tűnik túl okos ötletnek, de a stratégiája eddig is sikeres volt, miért kételkednék hát benne? A szövetségünk törékeny, és csakis addig tart, amíg az számunkra előnyös. Ha a Romboló megfizet érte, mi segítünk neki. Ha adsz nekem ezer aranyat, akkor megmutatom az utat a varázslók titkos kazamatáiba. Onnan meg már nem nagy ügy berobbantani a dimenziókapu talapzatát. Ha a talapzat meggyengül, a kapu beomlik, és azonnal megszűnik a kapcsolat a Királysággal. Mondjuk, azért arra kíváncsi lennék, hogy vajon honnan tud minderről a Romboló? - mondja a gnóm, és a markát tartja. Mit tehetnél? Leszámolsz neki ezer aranyat.
- Nagyszerű! Most pedig kövess! - utasít, miután gyorsan felskiccel egy hevenyészett térképet. [Ez a 204. labirintus térképe. A bejárat alattad található.] - Ha felkészültél, gyere vissza, és megmutatom, hogy hol találod a lépcsőt. Itt van a kapu talapzata, látod? Nagyon vigyázz, mert erősen őrzik a kazamatákat! De most már nem tartóztatlak.

1
2 3 4 5 6 28 29
13 14 21 23 24 27
30
7
12 15 20 22
25
26 31
8 19
11 16 33
32
34
9 10 17 18 37 38
36 35

Ez a 204. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 15, északra 18 mérföldre található.

[40 pontot használtál fel, van még 714. Kapsz 8 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[96,106] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy sötét gnóm. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm bal karját. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 8, gyógyulás: 16, összesen: +8 ÉP}

délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 705. Kapsz 1 VP-t.]

kld 45 küldetés végrehajtása 45
Ezt a küldetéspontot nem ezen a helyszínen tudod teljesíteni! [0 pontot használtál fel, van még 705.]

m 3 mozogsz délkeletre
[97,107] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 3 aurach fogat 3 aranyért, 1 bronzhegyű nyilat 5 aranyért, 2 bronzkulcsot 18 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért, 1 elit csatavértet 30 aranyért, 1 elkarog szőrt 1 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 3 fülemüle agyart 15 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 1 gyöngymangót 2 aranyért, 1 harci kalapácsot 20 aranyért, 1 jégszivet 15 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 2 kis aranykulcsot 32 aranyért, 1 kis vaspajzsot 16 aranyért, 1 kvazár sisakot 70 aranyért, 4 lajhár csontot 12 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 1 mandibulakaszát 25 aranyért, 1 márványkulcsot 16 aranyért, 6 mérg. ubuk dobónyilat 42 aranyért, 2 nagy aranykulcsot 48 aranyért, 4 nagy bronzkulcsot 56 aranyért, 1 nagy vaskulcsot 16 aranyért, 1 ostromlétrát 5 aranyért, 1 rákpáncélt 4 aranyért, 2 raptor karmot 24 aranyért, 1 rinóbőrt 5 aranyért, 1 shinai gömböt 40 aranyért, 1 szigonyt 14 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért, 6 trikornis szarvat 72 aranyért, 1 troll csontot 4 aranyért, 1 tyrex csontot 30 aranyért, 3 ubuk dobónyílat 15 aranyért, 4 ubuk tüskét 4 aranyért, 5 varkaudar csontot 20 aranyért, 2 varkaudar lándzsát 10 aranyért, 1 varkaudar szablyát 20 aranyért.
[9 pontot használtál fel, van még 696. Kapsz 1 VP-t.]

ve 213 3 megveszed a 213. tárgyat 3
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 696.]

m 6 mozogsz nyugatra
[96,107] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Találsz egy sörsátrat. Látsz egy Khór szobrát. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Quirov. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a Quirov testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a Quirov testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A Quirov még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 64 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Van itt egy Fősátor (770. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 687. Kapsz 1 VP-t.]

be 770 bemész a 770. épületbe
Közlöd az őrrel, hogy a Romboló színe elé kívánsz járulni. Nem kérdez semmit, beenged, de a fegyvereidet kint kell hagynod. A fősátor bejáratán át bebújva ismerős környezet fogad. Romboló épp egyedül van, és kíváncsian várja a beszámolódat. - Eh! Emiatt tartasz fel? Ennyit intéztél mindössze? Ez nekem kevés! Menj, és teljesítsd a parancsomat, vagy inkább soha többé ne lássalak! - förmed rád, és máris int, hogy hagyd el a fősátrat mielőbb. Nem akarod magadra haragítani, ezért nem szállsz vitába vele, és inkább engedelmeskedsz. Kurtán biccentesz, mintegy köszönésképpen, aztán elhagyod a fősátrat. Odakint az őr szó nélkül visszaadja a fegyvereidet. [5 pontot használtál fel, van még 682. Kapsz 1 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[95,106] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sötét gnóm. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm bal karját. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 18, gyógyulás: 16, összesen: -2 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Van itt egy sötét kastplom (571. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 673. Kapsz 1 VP-t.]

be 571 bemész az 571. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Köszönünk mindent, kedves barátom. Jelenleg sajnos nem tudunk több megbízást adni. Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 668. Kapsz 1 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[95,107] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 24 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az orgyilkos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Van itt egy jósda (577. épület.).
[9 pontot használtál fel, van még 659. Kapsz 1 VP-t.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 11, gyógyulás: 19, összesen: +8 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Meglengetve a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar behemót jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 9, gyógyulás: 18, összesen: +9 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar

Elszántan a másikra rohansz. Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót bal karját. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 6, gyógyulás: 18, összesen: +12 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 51 életpontot vesztettél. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 51, gyógyulás: 16, összesen: -35 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar che-pap

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a varkaudar che-pap testét. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a varkaudar che-pap bal oldalát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A varkaudar che-pap a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (8 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+37 ÉP). A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Vashegyű lándzsával többször eltalálod a varkaudar che-pap bal vállát. (7 támadással 429 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a varkaudar che-pap testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (8 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+38 ÉP). A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 1293, sebződés: 573, gyógyulás: 107, összesen: -466 ÉP}

[65 pontot használtál fel, van még 594. Kapsz 13 VP-t.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +119 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +99 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+153 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 564. Kapsz 6 VP-t.]

m 6 8 4 mozogsz nyugatra, északra, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[138,121] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy varkaudar mágus nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 7 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 13, gyógyulás: 16, összesen: +3 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy élőholt mirg támad rád.

Megmarkolva a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy tolmokov-koktél, egy bronzsisak és 2 bronzhegyű nyíl. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 25 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Meglengetve a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar támad rád.

Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák jön feléd.

Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) (-2 TU.) A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.

(Továbbmész...) [138,120] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Észreveszel egy móricserjét. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy sullár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a sullár testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy vadász varkaudar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar bal karját. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [138,121] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy varkaudar kósza közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Véres nyál csordul ki a varkaudar kósza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 41, gyógyulás: 4, összesen: -37 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+105 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss árnymanó nyomok vezetnek északra. [102 pontot használtál fel, van még 462. Kapsz 20 VP-t.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 5 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Befejezted a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 457. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy Chara-din monolitját. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a Chara-din monolitja. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 357. Kapsz 20 VP-t.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 357.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 352. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 352.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 348.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 fekete gyöngy). [0 pontot használtál fel, van még 348.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 308. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 268. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 228. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 28 fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [28 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 5 VP-t.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 4, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 635 pontot. A következő körben tehát 835 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KREITON FŐZET (1145. TÁRGY)
Ha a kreitonok ősi tudására szomjazol, van lehetőség néhány szeletjének megszerzésére! Fogj egy kreiton agyat és 10 csepp vizet, majd eressz rájuk egy varázsital készítés varázslatot (az ehhez kiadott KT 1145 parancs 5 TVP-nyi időt igényel). Most már csak le kell győznöd az undorodat, amikor az így kotyvasztott itóka lilán bugyogó felületére nézel. Talán becsukott szemmel, befogott orral sikerül, erőltesd csak, hidd el megéri. A főzet elfogyasztásának körében, amennyiben életpontod egy szörny elleni csatában 1 alá kerül, a főzet kifejti hatását, és minden sebedet begyógyítja, megadva a lehetőséget, hogy tovább harcolhass. A kreiton főzet hatása ezután elmúlik. Sajnos a főzet csak azon a kalandozón fejti ki hatását, aki azt létrehozta, így hát e tárgyat másik kalandozónak, ill. boltban eladni semmi értelme nincs, soha nem is tennél ilyet.

AZ ELME HATALMA (123. PSZI KÉPESSÉG)
Az Elme Hatalma az Elme Fölényének továbbfejlesztett változata. Hatására mentális varázslataid célpontjai kapnak -11 -et mentális mentődobásaikra a teljes fordulód időtartamára. Létrehozására 5 TVP-t és 15 pszi pontot kell elköltened, hatása nem adódik össze az Elme Fölényével.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A legsármosabb árnymanó pasi, akit valaha láttál. Ártatlan és mégis kópés, szemei ravaszul csillognak, tartásából és mozdulataiból határozottság és erő árad, éjkék és fekete, selyem bársony ruhái hanyag eleganciát sugároznak. Bőröd bronzként csillog. Chara-din első számú avatárja vagy. Papi hited: 1056. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 494. fordulód.

Erő: 76 (104) Szint: 49 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 60 (83) Támadás: 60 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 60 (64) Védekezés: 63 Menekülés: 30 % Életkor: 35/42 év
Egészség: 60 (64) Életpont: 839/500 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 3
Szerencse: 68 (74) Varázspont: 2585/287 Pénz: 17771 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 27/6 Pszi pont: 344/13 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 17
Eddig összesen 4820 szörnyet (21 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 13072 TP-t kaptál. Jelenleg 18488711 TP-d van. A következő szinthez még 1511289 TP szükséges. Trófeáid: Kronga hadúr, triklem drakolder, bosszantó apróság. A 492. fordulódban 3000 arany került a bankszámládra. 3000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 16 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/64 ökölvívás: 1/89 szúrófegyverek: 45/29 (+1%)
vágófegyverek: 7/48 ütőfegyverek: 26/40 (+7%) dobófegyverek: 37/99

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); dárda (#10) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43/58 2. nyomkövetés: 92/40 (+5%) 3. lopás: 69/68 (+12%)
4. mászás: 18/74 5. csapdakészítés: 31/27 (+6%) 6. csapdaészlelés: 81/22 (+2%)
7. gyógyítás: 108/41 (+34%) 8. titkosírás: 6/66 9. felderítés: 43/81 (+4%)
10. szörnyidomítás: 29/1 11. teológia: 155/78 (+15%) 12. taumaturgia: 79/7 (+4%)
13. szerencsejáték: 54/96 14. versengés: 29/12 15. zene: 4/48
16. szörnyismeret: 43/72 17. pszi: 35/2 (+96%) 18. zárnyitás: 30/61
19. vadászat: 16/13 20. vitalitás: 5/26 21. bányászat: 32/83
22. úszás: 15/91 23. főzés: 12/37 24. csapatmunka: 9/33

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az alakváltóktól (7) bármit (1x), a mutánsoktól (9) bármit (1x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (2x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (5x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (9x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (4x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 3676. karakternek
kutatsz max. 135 TVP-ért
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), bűbájlidérc (#761), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
halált okozó lények (#9098), varkaudar őslich (#402)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (189,18,1) áldomás III (#217) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78) csupasz izom (#28)
hatalomvarázs (#220) varázspáncél (#156) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> Thargodan berzerker (#377) káosz szava (#207) >> férfiak (#998)
káosz szava (#207) >> nők (#999) nekromanta csókja (#230) >> társak oldalán harcolva (#986)
káosz szava (#207) >> pikkelyes ptog (#470) élőholt pozdorja (#134) >> bámulatos zombi (#896)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> molgan (#284) fürgülés (#92) >> bámulatos zombi (#896)
lidércidézés (#219) >> 35. szintű lényekre lidércidézés (#219) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> Forradásos (#674) hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval.
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 22
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4
Olimpiai helyezéseid: első hely a tolvaj-versenyen a XXIX. olimpián.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211.

Összsúly: 142.41 kg Megterheltség: 57%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (460. FORDULÓD ÓTA)
47171 arany
1 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890) 12 áldott kő (#642)
24 angyalok gyűrűje (#529) 1 angyalok kesztyűje (#609) 10 aranyló ugarhéj (#100)
1 aranymosó serpenyő (#1612) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
11 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 Batharak vállemeze (#831)
1 bo'adhun aranygömb (#757) 22 bordacsont (#16) 5 borkonyó bibe (#312)
1 bunthar zsák (#734) 4 bűvös shuriken (#562) 3 cápazsír (#932)
6 csigakagyló (#1131) 1 csillagbot (#929) 1 csillogó nyakék (#1120)
2 csontkulcs (#74) 36 csuklyavirág (#133) 6 deus ex machina (#1)
6 dlathog kőzet (#829) 1 dobóháló (#221) 1 drakolder gyűrű (#969)
1 dramoan kő (#967) 1 ében talizmán (#944) 11 ében toboz (#578)
6 eknozol (#540) 1 erőserkentő (#1405) 17 ezüstdarab (#326)
1 Ezüstmágus kürt (#697) 1 ezüstszelence (#1602) 204 fekete gyöngy (#99)
5 Fekete Kehely (#283) 14 fiatalság itala (#473) 33 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 66 fűszertartó (#210) 1 gátlástalanság öve (#1727)
9 genrath vérmedvefog (#1674) 2 gólem talizmán (#811) 1 gólemgyűrű (#866)
44 gyenge méreg (#26) 20 gyógykenőcs (#313) 1 halálhozó karkötője (#816)
4 halálhozó talizmán (#813) 17 halcsont (#390) 1 hatalom fülbevalója (#817)
1 Hatalom Karkötője (#1210) 1 hebrencs csapda (#147) 1 hoarián bőrnadrág (#1345)
1 hoarián nyereg (#1336) 1 hoarián saru (#1346) 1 Holtak Akarata (#1604)
1 hósárkány szív (#1082) 7 huhogó bibe (#332) 1 hűségérme (#1141)
2 iknegurin (#541) 1 illatos rózsaszál (#1595) 59 isteni könnycsepp (#260)
1 jácint díszkő (#753) 1 jáde rakshallion (#749) 1 játékmesteri palást (#824)
19 jégkristály (#593) 47 kaja (#2) 24 kaktusztüske (#114)
1 káosz szimbólum (#361) 28 karbin plazma (#199) 17 kavadu iszák (#25)
1 kavadu lebeny (#24) 39 kék orchidea (#68) 1 kőkalapács (#13)
2 kőkés (#6) 1 korinthai talizmán (#814) 1 kötél (#92)
1 krapixlon fürdőruha (#454) 2 kreiton agy (#1142) 10 krónika (#1725)
1 lajstrom medál (#1753) 1 láthatatlan köpeny (#441) 1 lélekesszencia (#619)
2 lidércesszencia (#1074) 1 lidérckorona (#531) 22 lótuszvirág (#447)
2 Luthius karkötője (#527) 245 madártoll (#112) 1 mágikus gyertya (#1600)
2 mágusok itala (#1610) 2 malachit füzér (#755) 1 manakristály (#500)
1 mászó-karperec (#392) 1 mászókampó (#165) 1 mászókarom (#78)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 mihlanil (#539) 1 mithril kesztyű (#463)
1 Mjölborg kalapácsa (#523) 2 moa üveggömb (#383) 80 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 2 Morgan szilánkja (#508) 1 natharion opál (#747)
1 natharion talizmán (#867) 1 nodonrod kitűző (#1533) 17 nyílvessző (#108)
2 obszidián kereszt (#756) 1 oldalzsák (#1172) 1 olló (#335)
4 ork sör (#1701) 10 ormánygőte csont (#21) 1 örökkéval.smaragdja (#1115)
1 orvosságos zacskó (#682) 1 őselemek köpenye (#560) 1 ősmágus fülbevalója (#608)
1 pézsmatökmag (#934) 33 pirkit (#153) 11 polip szívóka (#391)
11 pondróvér (#1232) 1 pszi katalizátor (#610) 2 pszi kő (#248)
2 pszi kristály (#618) 25 purifikátor háj (#269) 1 rájabőr úszógatya (#405)
8 rákfatty váladék (#333) 1 rasáth orrkarika (#859) 1 reflexélesítő (#1407)
10 remák szív (#264) 1 rémplazma (#616) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
29 rókafarok (#124) 3 roxati zárfaló (#314) 3 rum (#1419)
1 ryuku függő (#1322) 1 ryuku kalózkendő (#1157) 1 sáfránykő (#979)
22 sáfránypor (#211) 25 sallank karom (#128) 1 sejtfiatalító (#1408)
2 sólyomcsőr (#1223) 7 sötét ital (#284) 4 sötét tekercs (#535)
61 spiritusz (#170) 17 sullár hólyag (#168) 2 szaké (#1295)
1 szeksztáns (#32) 13 szent jogar (#150) 6 szent kehely (#257)
1 Szent Kulacs (#285) 2 szerencsekocka (#1693) 2 sziklozug comb (#858)
1 szirén köpenye (#820) 2 szithon vérfókusz (#1656) 1 szivárványszív (#1529)
2 szögletes kő (#17) 1 szulfagor agyar (#677) 4 szuperkötél (#209)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 T'vadar tőre (#1731) $17 téfea-agy ($172)
1 tenger gyümölcse (#1155) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 teriád dobóháló (#1281)
10 Thargodan esszencia (#328) 8 tinta (#101) 1 tl'urlang erőkő (#825)
1 tolvaj klánjelvény (#1093) 1 törpe bakancs (#475) 20 toxyl (#591)
2 toxyl üvegcse (#592) 1 Trákin csákánya (#367) $37 trikornis szarv ($198)
1 Tudás Könyve (#567) 1 tudati fétis (#1151) 12 tükör (#43)
1 türkiz karika (#750) 10 tüske (#22) $1 tüskecsapda ($242)
22 ugh méreg (#166) 1 ünnepi övsál (#874) 5 uzbány csőr (#169)
38 vámpírfog (#1221) 1 vámpírölő (#951) 18 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 13 varkaudar pálinka (#1137) 31 vas dobónyíl (#189)
2 viharamulett (#611) 40 víz (#27) 2 vizestömlő (#3)
1 Vlagyimir-díj (#1519) 1 vörös zselé (#862) 2 vörös zyel (#606)
4 vortex amulettje (#607) 1 vortex talizmán (#812) 30 xirnox szív (#213)
1 yetifog (#863) 1 zafír fülbevaló (#477) 1 zárnyitó készlet (#39)
12 zöld üveg (#82) 4 bájital (#261) 103 isteni könnycsepp (#260)
2 jegesmedve bunda (#1067) 411 kaja (#2) 1 lélekkő (#1650)
1 lidércesszencia (#1074)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 aurach fog (#657) 2 bronzkulcs (#76) 1 csontpálca (#329)
1 csontszablya (#64) 1 elit csatavért (#295) 1 elkarog szőr (#665)
1 ezüst kulcs (#184) 3 fülemüle agyar (#267) 1 göcsörtös bunkó (#123)
3 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135) 1 harci kalapács (#174)
1 jégszív (#282) 7 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
2 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaspajzs (#159) 1 kvazár sisak (#266)
4 lajhár csont (#236) 1 magszim bél (#103) 1 mandibulakasza (#127)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 márványkulcs (#245) 6 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
2 nagy aranykulcs (#246) 4 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nyílvessző (#108) 1 ostromlétra (#510) 1 rákpáncél (#97)
2 raptor karom (#281) 1 rinóbőr (#651) 1 shinai gömb (#348)
1 szigony (#389) 1 tankány karom (#237) 1 téfea-agy (#172)
6 trikornis szarv (#198) 1 troll csont (#704) 1 tyrex csont (#280)
3 ubuk dobónyíl (#138) 4 ubuk tüske (#131) 2 ugh méreg (#166)
3 varkaudar csont (#1113) 2 varkaudar lándzsa (#224) 1 varkaudar szablya (#516)
1 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
289 arany (#50) 1 ásó (#34) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 bronzsisak (#88) 6 madártoll (#112) 1 obszidián karkötő (#229)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 remák szív (#264) 6 spiritusz (#170)
1 sullár hólyag (#168) 1 tolmokov-koktél (#351)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(138,120) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), sullárok (#101), vadász varkaudar (#108)
(138,121) varkaudar mágus (#128), varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), 43. jellempróba, Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), varkaudar kósza (#347)

Üzenet küldése a karakternek