492. forduló, 494. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 12. 15h:04'
EZ A 585. JÁTÉKHETED, 493. FORDULÓD
586. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,104] koordinátán.
Benyúlsz a végzet erszényébe, és előveszel 1 íjászkencét. Varázserőd regenerálódik. (+293 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+19 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 693.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 673.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 668.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 663.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 661.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 661.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+5 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 659.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 657.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 655.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 653.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Nincs értelme elmondanod a varázslatot, mert már van rajtad egy erősebb verzió. [0 pontot használtál fel, van még 653.]
Beizzik a turbómágia. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 653.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 653.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 648.]

* 9. KP: bb 1271 0 0 beraksz a bankba az 1271. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 643.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1 778 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 642.]

vv 227 elmormolod a 227. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-36 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 640.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[182,103] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy hordóagyú mameluk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+12.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 289 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! A szilánk működik (+2 életpont). A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Meglengetve a kitámasztólándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával eltalálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a hordóagyú mameluk bal első lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A hordóagyú mameluk mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 24 aranyat. 2 627 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 4, gyógyulás: 35, összesen: +31 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ.

(Továbbmész...) [183,102] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő ongóliant nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy gömbvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 282 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kitámasztólándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 36 arany, -2 ÉP], egy vasérc, 15 arany, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 376 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 46, gyógyulás: 51, összesen: +5 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [184,101] A dombság átmegy hegységbe. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő hegyi óriás nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy gömbvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 268 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a hegyi óriás vastag lábujját. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (130 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kitámasztólándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a hegyi óriás bal lábát. (7 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a hegyi óriás testét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A hegyi óriás megüti a jobb válladat. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hegyi óriás testét. (6 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a hegyi óriás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hegyi óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 46 aranyat. 8 980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1707, sebződés: 349, gyógyulás: 303, összesen: -46 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 10 nyílpuska lövedéket. [86 pontot használtál fel, van még 554.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[184,100] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din templom van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy mantikór volt. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [184,99] Amerre csak a szem ellát, dombok. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din templomot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sérült woorgard. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy gömbvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 251 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával többször eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a woorgard testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A woorgard elhibázza az ütést csápjával. A woorgard szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [184,98] Amerre csak a szem ellát, dombok. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Bányászat képességeddel fémet (ilkin érc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din templomot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ongóliant. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy gömbvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 258 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával jól megszurkálod az ongóliant testét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod az ongóliant ragyás lábszárát. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], 3 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 36 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 3 376 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 54, gyógyulás: 51, összesen: -3 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [66 pontot használtál fel, van még 488.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[184,97] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [184,96] Továbbra is alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy sérült orbitális mackósajt. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 291-330.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy gömbvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 215 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Gyógyulsz (+2 életpont). Az orbitális mackósajt most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy sziklafészek van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [184,95] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység.

Észreveszel egy sziklafészket. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint FéNYeS NaP. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 434.]

m 8 mozogsz északra
[184,94] Továbbra is magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orbitális mackósajt közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 6x 3d6+4.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy gömbvillám varázslatot. 305 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Látsz egy törpe bányát. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Van itt egy kolostor (662. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 424.]

be 662 bemész a 662. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A következő szinthez még sokat kell gyakorolnod. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 419.]

be 662 bemész a 662. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A következő szinthez még sokat kell gyakorolnod. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 414.]

be 662 bemész a 662. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 409.]

be 662 bemész a 662. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 404.]

be 662 bemész a 662. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 399.]

be 662 bemész a 662. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 394.]

be 662 bemész a 662. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 389.]

be 662 bemész a 662. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 384.]

be 662 bemész a 662. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A következő szinthez még sokat kell gyakorolnod. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 379.]

be 662 bemész a 662. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A következő szinthez még sokat kell gyakorolnod. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 374.]

be 662 bemész a 662. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 369.]

bb 305 248 522 beraksz a bankba a 305. tárgyat (248 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

ef 90 525 energia fejlesztése 90
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-19 TU.] [133 pontot használtál fel, van még 236.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [15 pontot használtál fel, van még 221.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 218.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 213.]

* 5. BP: kb 1271 1 0 kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

* 6. BP: h 1271 69 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad a paraméterként megadott tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 213.]

* 7. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 13 fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [13 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 9, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ bezabál az agyagelementál. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 634 pontot. A következő körben tehát 834 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight kisebb papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 493. fordulód.

Erő: 53 (56) Szint: 43 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 30 (48) Támadás: 54 (58) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 28 (38) Védekezés: 86 (94) Menekülés: 30 % Életkor: 117/188 év
Egészség: 28 (37) Életpont: 931/1291 Jellem: semleges Tul. pont: 33
Szerencse: 39 (51) Varázspont: 1957/303 Pénz: 12284 arany Kép. pont: 60
Tudatpont: 95/0 Pszi pont: 173/590 Halhatatlanság: 8 %
Eddig összesen 5153 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 831 TP-t kaptál. Jelenleg 10 705 080 TP-d van. A következő szinthez még 794 920 TP szükséges. Trófeáid: hiperéber grymeth, triklem drakolder, ében sárkány. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 6034 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/68 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: *39/101
vágófegyverek: 30/25 ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 31/90 (+1%)
dobófegyverek: 3/24

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << kitámasztólándzsa (#1427)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
184,94 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 363,4
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 402 210 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/37 (+12%) 2. nyomkövetés: 104/59 (+50%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 25/90 5. csapdakészítés: 39/85 (+7%) 6. csapdaészlelés: 36/27
7. gyógyítás: 43/64 8. titkosírás: 43/86 9. felderítés: 37/20
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 51/76 (+33%) 12. taumaturgia: 96/49 (+7%)
13. szerencsejáték: 8/23 14. versengés: 18/17 15. harcművészetek: 22/40 (+132%)
16. zene: 53/17 (+19%) 17. szörnyismeret: 19/21 18. pszi: 25/29 (+2%)
19. zárnyitás: 25/77 20. vadászat: 33/41 21. vitalitás: 3/54
22. bányászat: 42/72 (+31%) 23. testépítés: 1/80 24. úszás: 12/25
25. főzés: 30/88 (+11%) 26. csapatmunka: 3/28

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), esszenciakristályt (#350) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 100 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 99 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot )
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 29, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), Notermanthi báró (#323), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), ősi szellem (#422), védelmező morf (#7622), Shengoroth (#967) (csak egyszer), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), halálelementál (#279), sötét ölész (#314) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer), márvány sárkány (#328) (csak egyszer), zafír sárkány (#329) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), talriai behemót (#312) (csak egyszer), Zinthurg (#180)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (994,0) Pörhemór köre (#205) (98,1,1) Techiulan aurája (#261)
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) erőpajzs III (#127) agyburok (#90)
villámmágia (#227) éber kakukk (#3) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gömbvillám (#176) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279) lángcsóva (#31) >> zafír drakón (#320)
tűzgolyó (#155) >> zafír sárkány (#329) tűzgolyó (#155) >> márvány sárkány (#328)
tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
védelem sav ellen (#36) >> Shengoroth (#967) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A mágia és a pszi szorosan összefonódik. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200!
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy!
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 167 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 628 TU szükséges.)
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) OK
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) OK
tudati cserkészés (554) OK
tudatáthelyezés (559) OK

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
$250 varányszem ($30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
729 kaja (#2) 421 mákrózsa virág (#56) 69 gyöngymangó (#135)
635 vasérc (#152) 744 quwarg tojás (#360) 500 madártoll (#112)
447 drótszőr (#37) 219 pirkit (#153) 80 rézdarab (#70)
4 kötél (#92) $96 sallank karom ($128) 450 csuklyavirág (#133)
70 bogyógránát (#430) 26 szuperkötél (#209) 68 kvazár (#244)
181 isteni könnycsepp (#260) 3 pásztorbot (#513) $64 vas dobónyíl ($189)
1 csatabárd (#555) $192 nyílvessző ($108) 1 kőkés (#6)
2 tatu dob (#234) $2 alligátorbőr ($661) 40 ramit kő (#226)
5 ovimon-bogyó (#207) 4 sötét ital (#284) 4 tolmokov-koktél (#351)
$22 trikornis szarv ($198)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
331 arany (#50) 7 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326)
2 isteni könnycsepp (#260) 10 pirkit (#153) 1 sáfránypor (#211)
1 tükör (#43) 5 vasérc (#152) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 íjászkence (#1225) 1 ilkin érc (#232)
1 kaja (#2) 10 nyílpuska lövedék (#547) 5 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

180 181 182 183 184 185
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
(181,104) bányászház (#700)
(182,103) érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254)
(183,102) ongóliant (#159), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, 47. jellempróba, érclelőhely
(184,94) orbitális mackósajt (#229), kolostor (#662), törpe bánya (#435)
(184,95) sziklafészek (#167), művészi porolit (#720), érclelőhely
(184,96) orbitális mackósajt (#229), Raia oltár, érclelőhely
(184,97) mély szakadék (#154), érclelőhely
(184,98) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 40. jellempróba, Dornodon oltár, érclelőhely, ongóliant (#159)
(184,99) 27. jellempróba, Tharr oltár, érclelőhely, woorgard (#231)
(184,100) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Dornodon oltár, 45. jellempróba, érclelőhely, mantikór (#769)
(184,101) oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, hegyi óriás (#397)

Üzenet küldése a karakternek