492. forduló, 494. forduló, Onix összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 29. 10h:30'
EZ A 493. JÁTÉKHETED, 493. FORDULÓD
494. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat legkorábbana 494. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2053
SZÁMLA : XXXX

ONIX KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [156,98] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 7 remák szivet (350 arany kikiáltási áron), 1 Szent Kulacsot (80 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 10 purifikátor háj (eladási ár: 700 arany, ebből a kezelési költség: 70 arany), 66 mákrózsa virág (eladási ár: 65 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany) ellenértékét.
Az 5. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+510 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+85 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) A lottó 652. hetének nyerőszámai: 23, 14, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 14 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy mutáns pók fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 636.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot az 59. varázslatot a 63. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 636.]
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 634.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 632.]

* 2. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 592.]

* 3. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 306 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 552.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 552.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 27. varázslatot a 8. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 550.]
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 548.]
Gyorsvarázsolsz! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 548.]

* 7. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 546.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 544.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 542.]

* 8. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 64. varázslatot a 70. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 540.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 538.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 537.]

* 9. KP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+50 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 497.]

* 10. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 495.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 493.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 493.]

le 811 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 493.]

kf 832 536 kézbeveszed/felveszed a 832. tárgyat az 536. tárggyal
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a cápabőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 493.]
A nyakadba akasztod a Thargodan amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 493.]

kf 357 2 kézbeveszed/felveszed a 357. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a sárkánytőrt, majd a bal kezedbe veszed a Baghar korbácsát. [0 pontot használtál fel, van még 493.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[155,97] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy trikornis herceg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy becsületjel varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 64 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Elszántan a másikra ugrasz. Halálpöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis herceg hófehér sörényét. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával megcsapod a trikornis herceg jobb hátsó lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A trikornis herceg feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a trikornis herceg rúgása elől. A trikornis herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 36 arany, -2 ÉP] 2866 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 66, gyógyulás: 4, összesen: -62 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. [10 pontot használtál fel, van még 483.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy habzó szájú pszi őselementál jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 101 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Halálpöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. 30 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2566 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy göcsörtös bunkó [göcsörtös bunkó ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy üvöltő Zinthurg készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 1x 2d10+6.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 93 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Meglengetve a Halálpörölyt ellenfeledre rohansz. Halálpöröllyel kegyetlenül megütöd a Zinthurg bal oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csapat dühöngő Chara-din fattya készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 630-699.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi eredménye! Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (11 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A 3 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 985, sebződés: 78, gyógyulás: 4, összesen: -74 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy tomboló taalru védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 1x 3d8+12.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 100 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Marokra fogva a Halálpörölyt ellenfeledre rontasz. Halálpöröllyel többször kegyetlenül megütöd a taalru testét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a taalru egyik lábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], 11 arany, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 4157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 45, gyógyulás: 60, összesen: +15 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 fekete gyöngy, 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy vaskulcs, egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [50 pontot használtál fel, van még 433.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[154,96] Még mindig az erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő noth szellem mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 181-200.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Elszántan a másikra ugrasz. Halálpöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a noth szellem testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A noth szellem inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [153,95] Fák, mindenütt csak fák. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dr. Dragon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.

[20 pontot használtál fel, van még 413.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 393.]

tim 200 titkosírás megfejtése 200 pontért
Hozzálátsz, hogy minél több jelet megfejts a mínosz-kúpban talált titkosírásból. Professzionális vagy, ez nyilvánvaló az eredményből.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ?
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). [200 pontot használtál fel, van még 193.]

m 6 mozogsz nyugatra
[152,95] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ősdentor. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 108 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja az ősdentor jobb lábát. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Halálpöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Baghar korbácsával épp hogy eltalálod az ősdentor testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 18, gyógyulás: 8, összesen: -10 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 183.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Micsoda csata lehetett itt valaha! Több ezres seregek csaphattak össze, sejted a csatamező kiterjedéséből. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy őrjöngő sírlidérc készül a lemészárlásodra. {támadása: 19.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 192 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Még semmi! Azért nem adod fel. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy habzó szájú szintszívó intéz feléd kihívást. {támadása: 8.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 235 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy őrjöngő csontváz védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 14-16.}

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy tomboló élőholt mágus jön feléd. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+7.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 87 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rákpajzs, 3 bumeráng, egy rézsisak [rézsisak ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP], 6 nyílvessző és egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. [30 pontot használtál fel, van még 153.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[151,94] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ősquwarg került az utadba. (ld. enc.) {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 60 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Marokra fogva a Halálpörölyt a másikra rontasz. Halálpöröllyel néhányszor megcsapod az ősquwarg testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával többször eltalálod az ősquwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 34 arany, -2 ÉP] 5040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 70, gyógyulás: 26, összesen: -44 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 143.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Mindenhol hullahegyek. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy dühöngő sírlidérc védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 90 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Nicsak, itt van valami érdekes: A következő kincseket találtad: 4 ubuk tüske. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dühöngő sírlidérc jön feléd. {támadása: 19.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 213 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
624 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy őrjöngő élőholt mágus jön feléd. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+7.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus fejét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. A következő kincseket találtad: egy göcsörtös bunkó [göcsörtös bunkó ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy mutáns csont, 2 mérg. ubuk dobónyíl és egy bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (186,106)-> 9 arany, -2 ÉP]. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz. Átkutatod a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. Bah! A csatamezőn való monoton kutatás lassacskán eltompítja a felderítés szakértelmedet. (-1 felderítés.) [30 pontot használtál fel, van még 113.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[152,93] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku csapásvezető. {max. életpontja: 146-165.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 181 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 181, gyógyulás: 0, összesen: -181 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő magger nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 50.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a magger jobb lábát. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magger fejét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Baghar korbácsával megütöd a magger testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! A magger ollója centiméterekre tőled záródik össze. Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 7, gyógyulás: 35, összesen: +28 ÉP}


(Továbbmész...) [153,92] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy ezoterikus mardel. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 5d10+8.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel farkát. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [154,93] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy tűzbokrot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 83.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[155,94] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Látsz egy mákrózsa bokrot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).


(Továbbmész...) [155,95] Még mindig bozótos.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. [20 pontot használtál fel, van még 63.]

hu 378 281 214 hulladék: 378 281 214
Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa gyöngyöt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz raptor karmot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz manifeszt.nyúlványt. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bronzhegyű lándzsa (186,106)-> (10 ap), bronzsisak (186,106)-> (kudarc), din formázó minta (186,106)-> (kudarc), elit csatavért (186,106)-> (30 ap), göcsörtös bunkó (186,106)-> (8 ap), manifeszt.nyúlvány (186,106)-> (10 ap), moa gyöngy (186,106)-> (20 ap), raptor karom (186,106)-> (12 ap), rézsisak (186,106)-> (7 ap), smaragd védőgyűrű (187,107)-> (100 ap), szigony (186,106)-> (28 ap), tyrex csont (186,106)-> (kudarc), ubuk dobónyíl (186,106)-> (5 ap), ugh méreg (186,106)-> (96 ap), összesen 326 arany, 28 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 58.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 53.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+50 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 13.]

* 3. BP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 22 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 3.]

* 5. BP: keresed a 117. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy mutáns pókot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 25, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az erőpajzs II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 634 pontot. A következő körben tehát 637 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSQUWARG (300. SZÖRNY)
Egyszercsak megremeg a föld, és az apró quwargok szanaszét szaladnak. Lassan hatalmas kitinpáncél emelkedik elő a föld alól. Szájadat tátva, rémülten lépsz hátra. A háznyi méretű ősquwarg irtózatos és iszonytató szörnyeteg, ami elől még bizony neked is menekülnöd kell. Egyetlen lépésével palacsintává lapít bármely kalandozót, akár még a Vasalt Bunkókat is, csak a legtapasztaltabb quwarg irtóknak lehet ellene esélye. Ahol ősquwargok mozgolódnak, ott bizonyos, hogy egyéb quwargok is tömegével előfordulnak. Az ősquwarg kitinpáncélja ütőfegyver számára gyakorlatilag áthatolhatatlan, legfeljebb szúró- vagy vágófegyverrel sebesítheted meg, a megfelelő gyenge pontokat megtalálva, és persze a fegyvernek mágikusnak kell lennie.

KARAKTERLAP

Onix, egy fekete, copfos hajú, szürke szemű drow férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah főpapja vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 493. fordulód.

Erő: 71 (79) Szint: 33 Merészség: 10/8 Magasság: 161 cm
IQ: 63 (71) Támadás: 37 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 64 (70) Védekezés: 115 Menekülés: 40 % Életkor: 175/205 év
Egészség: 60 (68) Életpont: 558/578 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 60 (66) Varázspont: 1335/51 Pénz: 3779 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/16 Pszi pont: 262/223 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 270
Eddig összesen 2944 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34680 TP-t kaptál. Jelenleg 4574835 TP-d van. A következő szinthez még 425165 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, mópat fatty, vámpírféreg. 8 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 151 az új rendszer szerint. A 481. fordulódban 9481 arany került a bankszámládra. 9812 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 szúrófegyverek: 36 vágófegyverek: 11
ütőfegyverek: 25 lőfegyverek: * 33

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << Halálpöröly (#635) (140%) << Káoszkígyó (#638) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19 2. nyomkövetés: 108 3. lopás: 6
4. mászás: 18 5. csapdakészítés: 31 6. csapdaészlelés: 18 (-10)
7. gyógyítás: 64 8. titkosírás: 26 (+1) 9. felderítés: 38
10. szörnyidomítás: 12 11. teológia: 71 12. taumaturgia: 84
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 8 15. zene: 232 (+1)
16. szörnyismeret: 16 17. pszi: * 22 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 36 20. vitalitás: 1 21. bányászat: 35
22. úszás: 13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), jók (#990)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
átokmurgattyú (#225), királyi őrjáratos (#7006)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (101,5,1) láthatatlanság (#76) óriáserő (#53)
láth. észlelése (#78) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
háló (#186), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látogass meg birodalmamban!
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzsisak (#88) 1 din formázó minta (#301)
1 elit csatavért (#295) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa gyöngy (#378) 1 quwarg tojás (#360)
1 raptor karom (#281) 1 rézsisak (#72) 1 rókafarok (#124)
1 sallank karom (#128) 1 smaragd védőgyűrű (#223) 8 spiritusz (#170)
2 szigony (#389) 1 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43)
1 tyrex csont (#280) 1 ubuk dobónyíl (#138) 48 ugh méreg (#166)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
757 arany (#50) 3 bumeráng (#249) 16 drótszőr (#37)
4 fekete gyöngy (#99) 2 kaja (#2) 2 mandibulapenge (#125)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mutáns csont (#331) 1 nagy vaskulcs (#186)
6 nyílvessző (#108) 1 rákpajzs (#98) 2 tünde nyíl (#554)
4 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(151,94) friss csatamező (#262), ősquwarg (#300), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175)
(152,93) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), ryuku csapásvezető (#778), magger (#747)
(152,95) ősi csatamező (#263), 31. jellempróba, ősdentor (#282), ezoterikus mardel (#184), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), csontváz (#48), élőholt mágus (#175)
(153,92) Leah oltár, ezoterikus mardelek (#184)
(153,95) Fairlight rúnaköve, mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720)
(154,93) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 24. jellempróba
(154,96) gumifa (#38), noth szellem (#250)
(155,94) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 47. jellempróba
(155,95) nekrofun (#173), Leah oltár
(155,97) trikornis herceg (#261), Thargodan csatamező (#432), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), taalru (#249)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Néhány fegyverről kiderült, hogy nem egészen annyi a sebzése, amennyit az enciklopédiája írt. Mivel régóta használjátok már ezeket a tárgyakat, nem akarunk visszamenőleg a tulajdonságaikon módosítani, így az enciklopédiáikban javítjuk a hibát. Az angolna szálka 7D10-et, az ezüsttollú nyíl 5D4+4-et, a biami kvazárlándzsa pedig 6D5+4-et sebez.

Üzenet küldése a karakternek