Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jún. 26. 9h:12' EZ A 495. JÁTÉKHETED, 493. FORDULÓD 496. játékheted kezdete: júl. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 156. varázslatot |
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
v 237 301 | elmormolod a 237. varázslatot |
vps 150 | VP spórolása: 150 |
fa 733 4302 1 | feladod a 733. tárgyat a 4302. kalandozónak (1 darabot) |
faa 500 301 669 | feladod az 500. tárgyat a 301. tárgyat a 669. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a velociraptor testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a velociraptor jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 raptor karmot. 1344 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 17, gyógyulás: 39, összesen: +22 ÉP}
Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a hadroszaurusz fejét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A hadroszaurusz melléd csap a farkával! A hadroszaurusz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 14 kaját. 1379 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 5, gyógyulás: 63, összesen: +58 ÉP}
be 134 | bemész a 134. titkos labirintusba |
lm 900 5 905 | mozogsz 900 5 905 |
lm 12 900 16 | mozogsz 12 900 16 |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 38, gyógyulás: 43, összesen: +5 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
lm 18 23 24 | mozogsz 18 23 24 |
Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt sullár testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt sullár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az élőholt sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az élőholt sullár feléd rúg, de nem talál el. Az élőholt sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1059 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 5, gyógyulás: 38, összesen: +33 ÉP}
Marokra fogva a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1213 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 11, gyógyulás: 44, összesen: +33 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar behemót bal vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1213 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 5, gyógyulás: 42, összesen: +37 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót jobb oldalát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1213 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 6, gyógyulás: 41, összesen: +35 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 9 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr fejét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar hadúr jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 40, gyógyulás: 36, összesen: -4 ÉP}
lm 26 31 33 | mozogsz 26 31 33 |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 38, gyógyulás: 43, összesen: +5 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 9 életpontot vesztettél. Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
207 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 14, gyógyulás: 19, összesen: +5 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kósza testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kósza testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló jobb lábát. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar varázsló jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 45 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
h 1633 | használod az 1633. tárgyat |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 138 121 | elmormolod a 198. varázslatot |
[138,121] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.
Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök jobb oldalát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
kld 44 | küldetés végrehajtása 44 |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 96 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[96,107] Épületek tűnnek fel.
be 770 | bemész a 770. épületbe |
m 5 8 | mozogsz délnyugatra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 508 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (57 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a Chara-din avatárja testét. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a Chara-din avatárja jobb lábát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Nem sikerült a Chara-din avatárja ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+38 ÉP). A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) (-3 TU.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 41 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 793, gyógyulás: 38, összesen: -755 ÉP}
(Továbbmész...) [95,107] Továbbmész a város utcáján. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb vállát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 497 10 259 | használod a 497. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
tf 1 16 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért |
VARKAUDAR PECSÉTGYŰRŰ (1171. TÁRGY) Végre valahára te is szert tehettél egy olyan csecsebecsére, melyet eddig csak a varkaudar hadurak keze érinthetett. Ha a varkaudar pecsétgyűrűt az ujjadra húzod, rögtön megérzed hatalmát: +3 támadást és +1 közelharc-sebzést kapsz, valamint annak a varkaudarnak, aki csupán egy pillantást vet a gyűrűdre, akár ott rögtön lecsaphatod a fejét, annyira meg fog rettenni hatalmadtól - vagyis a gyűrű a varkaudarok elleni csatában az előbb említett helyett +6 támadást és +2 sebzést ad. |
VARKAUDAR FÉTIS (1826. TÁRGY) Ezt a tenyérnyi fémlapocskát si varkaudar vérmágiával készítették, egy olyan szertartás során, amit te sehogyan sem tudnál lemásolni. Elég annyit tudnod róla, hogy nagyon véres, és nagyon összetett. A fétis a belé plántált bűbáj segítségével szoros kapcsolatba lép veled, amint megérinted, ezért többé nem adhatod át másnak. Ráadásul a fétis mindig pontosan "tudja", hogy mennyire is vagy hűséges a varkaudarok fvezéréhez, és annak eszméihez. Ha nyakláncként viseled a fétist, minden közelharci kör végén a tapasztalati szinted egyharmadának megfelel Ép-t fogsz gyógyulni. A fétis nem képes a maximális életpontod fölé gyógyítani téged, és ha egy varkaudar faluban vért ontasz, akkor a hatása attól kezdve, a fordulód hátralév részében már nem segít téged. |
Erő: | 76 (104) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 60 (68) | Támadás: | 57 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 60 (64) | Védekezés: | 63 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/41 év |
Egészség: | 60 (64) | Életpont: | 839/587 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 68 (74) | Varázspont: | 2585/19 | Pénz: | 17482 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 27/5 | Pszi pont: | 340/348 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/64 | ökölvívás: | 1/89 | szúrófegyverek: | 45/28 (+3%) |
vágófegyverek: | 7/48 | ütőfegyverek: | 26/33 (+14%) | dobófegyverek: | 37/99 |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); dárda (#10) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/58 | 2. nyomkövetés: | 92/35 (+4%) | 3. lopás: | 69/56 (+18%) |
4. mászás: | 18/74 | 5. csapdakészítés: | 31/21 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 81/20 (+27%) |
7. gyógyítás: | 108/7 | 8. titkosírás: | 6/66 | 9. felderítés: | 43/77 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 29/1 | 11. teológia: | 155/63 (+26%) | 12. taumaturgia: | 79/3 (+21%) |
13. szerencsejáték: | 54/96 | 14. versengés: | 29/12 | 15. zene: | 4/48 |
16. szörnyismeret: | 43/72 | 17. pszi: | 34/6 (+1%) | 18. zárnyitás: | 30/61 |
19. vadászat: | 16/13 | 20. vitalitás: | 5/26 | 21. bányászat: | 32/83 (+1%) |
22. úszás: | 15/91 | 23. főzés: | 12/37 | 24. csapatmunka: | 9/33 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az alakváltóktól (7) bármit (1x), a mutánsoktól (9) bármit (1x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (2x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (5x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (9x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (5x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 3676. karakternek |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), bűbájlidérc (#761), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
halált okozó lények (#9098), varkaudar őslich (#402) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (189,18,1) | áldomás III (#217) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | csupasz izom (#28) |
hatalomvarázs (#220) | varázspáncél (#156) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | férfiak (#998) | |
káosz szava (#207) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | molgan (#284) | fürgülés (#92) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval. |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 22 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4 |
Olimpiai helyezéseid: első hely a tolvaj-versenyen a XXIX. olimpián. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
Összsúly: 217.33 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1001 | arany (#50) | 1 | bunthar bőr (#733) | 4 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | rakolits por (#669) | |||
2 | ugh méreg (#166) | 1 | galachmit (#310) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 1 | elit csatavért (#295) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | harci kalapács (#174) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | kis ónixkulcs (#1110) | 4 | madártoll (#112) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
4 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | raptor karom (#281) | 1 | remák szív (#264) | 10 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
3 | spiritusz (#170) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar fétis (#1826) | |||
2 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 26 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | varkaudar szablya (#516) | 1 | víz (#27) |