Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 24. 9h:29' EZ A 59. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD 60. játékheted kezdete: okt. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5378 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 1 |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 73. pszi képességet |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [42,28] Egy kisebb településhez érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod az útonálló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal végigvágod az útonálló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
ea 75 4 | eladod a 75. tárgyat 4 |
ea 102 2 | eladod a 102. tárgyat 2 |
ee 88 247 275 | eladod a 88. tárgyat a 247. tárgyat a 275. tárgyat |
ee 231 15 47 | eladod a 231. tárgyat a 15. tárgyat a 47. tárgyat |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [44,30] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő alpesi tehén mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Rövid karddal súrolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Rövid karddal megkarcolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 7, gyógyulás: 10, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [45,30] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bo-skorpió. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a bo-skorpió bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a bo-skorpió testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A bo-skorpió csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 6 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal megvágod a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A bo-skorpió csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A bo-skorpió melléd csap a farkával! A bo-skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 8, gyógyulás: 5, összesen: -3 ÉP}
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyíkember testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a gyíkember jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a gyíkember nyálkás karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Karmait felemelve, a gyíkember meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A gyíkember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 20 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 3, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [47,32] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy félelem-járó közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a félelem-járó fejét. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a félelem-járó fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a félelem-járó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A félelem-járó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápjával megérint a félelem-járó. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 2, gyógyulás: 5, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [48,32] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy umor-pióca lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az umor-pióca gumiszerű testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod az umor-pióca testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal végigmetszed az umor-pióca testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az umor-pióca állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az umor-pióca összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Rövid karddal megcsapod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Mandibulakaszával megvágod a púpos burástya testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal végigvágod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 3, gyógyulás: 6, összesen: +3 ÉP}
szk 10 | keresed a 10. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: | imádkozol |
* 3. BP: | használod a 233. tárgyat |
PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül. |
Erő: | 17 (21) | Szint: | 11 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 186/187 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 133/23 | Pénz: | 847 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/14 | Pszi pont: | 83/1 | EFejl: | 27 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/19 | szúrófegyverek: | 2/11 (+11%) | vágófegyverek: | 13/69 (+16%) |
ütőfegyverek: | 2/15 (+37%) | lőfegyverek: | 12/72 (+24%) | dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -6.); tüske (#22) (7 -8.); ubuk tüske (#131) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/91 | 2. nyomkövetés: | 12/83 (+18%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 1/36 | 5. csapdakészítés: | 7/74 (+12%) | 6. csapdaészlelés: | 2/49 |
7. gyógyítás: | 4/30 | 8. titkosírás: | 1/41 | 9. felderítés: | 1/87 |
10. szörnyidomítás: | 4/24 | 11. teológia: | 3/61 | 12. taumaturgia: | 5/72 (+27%) |
13. szerencsejáték: | 1/0 | 14. versengés: | 1/0 | 15. harcművészetek: | 5/28 |
16. zene: | 1/72 (+1%) | 17. szörnyismeret: | 9/1 (+26%) | 18. pszi: | 11/69 (+131%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 4/26 | 21. bányászat: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 12 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) szuper hálócsapdával (#274), színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
sörényes ubuk (#89), Chara-din hívők (#987) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), Tharr hívők (#996), semlegesek (#989), Lady Változás (#5098), Musashi Kenjiró (#1367) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (987) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1) |
Összsúly: 60.06 kg | Megterheltség: 115% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 6 | kaja (#2) | 4 | rézkulcs (#75) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
61 | arany (#50) | 1 | bot (#4) | 3 | tüske (#22) | |||
8 | víz (#27) |