48. forduló, 110. forduló, Musashi Akira összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 24. 9h:29'
EZ A 59. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD
60. játékheted kezdete: okt. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5378
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI AKIRA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,28] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+32 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy sakál nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 186.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 1610 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 176.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 166.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 161.]

* 4. KP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 151.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

kno 18 1 képesség-növelés 18
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-acéltorony. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.)
[0 pontot használtál fel, van még 151.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 1608 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 131.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[43,29] Még mindig füves síkságon vagy. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délről folyik északra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy épület van. Északra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,28] Egy kisebb településhez érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod az útonálló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal végigvágod az útonálló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tisztelt Leah hívő! Amennyiben érdekel egy közös tudat, írj! Weasel(2516) " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.).
Találkozol egy kopasz, kék szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Egy aranyláncot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy szöges páncélt visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy púpos burástya trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy szöges bőrpajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Továbbmész.
Találkozol Alittával. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Vándor, ha napszimbólumot viselsz, szeretettel várnak a Naplovagok (9108). " [24 pontot használtál fel, van még 107.]

ea 75 4 eladod a 75. tárgyat 4
Eladtál 4 rézkulcsot. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

ea 102 2 eladod a 102. tárgyat 2
Eladtál 2 vízionár szemet. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

ee 88 247 275 eladod a 88. tárgyat a 247. tárgyat a 275. tárgyat
Eladtál 1 bronzsisakot. 9 aranyat kaptál.
Eladtál 1 fekete bőrcsizmát. 16 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 107.]

ee 231 15 47 eladod a 231. tárgyat a 15. tárgyat a 47. tárgyat
Eladtál 1 acélpengőkét. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vadász tatu bőrt. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 1 surranó kígyó bőrt. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 107.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[43,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [44,30] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő alpesi tehén mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Rövid karddal súrolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Rövid karddal megkarcolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 7, gyógyulás: 10, összesen: +3 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz valamit: 1 bot. Elrakod. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [45,30] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bo-skorpió. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a bo-skorpió bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a bo-skorpió testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A bo-skorpió csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 6 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal megvágod a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A bo-skorpió csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A bo-skorpió melléd csap a farkával! A bo-skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 8, gyógyulás: 5, összesen: -3 ÉP}

Látsz egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Összefutsz egy copfos ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bőre. Egy bíbor erőövet, egy réz papi karkötőt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy gátvakond trófea díszíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Undertaker. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
[36 pontot használtál fel, van még 71.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[46,31] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyíkember közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyíkember testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a gyíkember jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a gyíkember nyálkás karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Karmait felemelve, a gyíkember meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A gyíkember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 20 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 3, összesen: +1 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,32] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy félelem-járó közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a félelem-járó fejét. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a félelem-járó fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a félelem-járó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A félelem-járó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápjával megérint a félelem-járó. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 2, gyógyulás: 5, összesen: +3 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy lápi hajlékot. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [48,32] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy umor-pióca lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az umor-pióca gumiszerű testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod az umor-pióca testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal végigmetszed az umor-pióca testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az umor-pióca állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az umor-pióca összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Utad során felfedezel egy lápi hajlékot. Felfedeztél egy mocsári penkét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 35.]

m 3 mozogsz délkeletre
[49,33] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy púpos burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Rövid karddal megcsapod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Mandibulakaszával megvágod a púpos burástya testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal végigvágod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 3, gyógyulás: 6, összesen: +3 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. [32 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Iszonyatosan hamis hangok jönnek ki a zeneszerszámból! Azért szorgalmasan gyakorolsz. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a garokk. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 187 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül.

KARAKTERLAP

Musashi Akira , egy fekete, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 78. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 49. fordulód.

Erő: 17 (21) Szint: 11 Merészség: 6/5 Magasság: 152 cm
IQ: 18 Támadás: 10 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 22 Menekülés: 35 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 19 Életpont: 186/187 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 133/23 Pénz: 847 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/14 Pszi pont: 83/1 EFejl: 27
Eddig összesen 172 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 524 TP-t kaptál. Jelenleg 17659 TP-d van. A következő szinthez még 7341 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, süvítő rája, quwarg felderítő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/19 szúrófegyverek: 2/11 (+11%) vágófegyverek: 13/69 (+16%)
ütőfegyverek: 2/15 (+37%) lőfegyverek: 12/72 (+24%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -6.); tüske (#22) (7 -8.); ubuk tüske (#131) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/91 2. nyomkövetés: 12/83 (+18%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/36 5. csapdakészítés: 7/74 (+12%) 6. csapdaészlelés: 2/49
7. gyógyítás: 4/30 8. titkosírás: 1/41 9. felderítés: 1/87
10. szörnyidomítás: 4/24 11. teológia: 3/61 12. taumaturgia: 5/72 (+27%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 5/28
16. zene: 1/72 (+1%) 17. szörnyismeret: 9/1 (+26%) 18. pszi: 11/69 (+131%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 4/26 21. bányászat: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 12 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) szuper hálócsapdával (#274), színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
sörényes ubuk (#89), Chara-din hívők (#987)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
9302. szövetség (#9302), Tharr hívők (#996), semlegesek (#989), Lady Változás (#5098), Musashi Kenjiró (#1367)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (987) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)

Összsúly: 60.06 kg Megterheltség: 115%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acélpengőke (#231) 1 aranypikkely (#415) 1 bronzsisak (#88)
1 fekete bőrcsizma (#247) 6 kaja (#2) 4 rézkulcs (#75)
1 surranó kígyó bőr (#47) 1 vadász tatu bőr (#15) 2 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
61 arany (#50) 1 bot (#4) 3 tüske (#22)
8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(42,28) útonálló (#130), fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486), egy troll férfi, Alitta (4901. kalandozó)
(43,29) patak, egy ismeretlen isten rúnaköve
(44,30) alpesi tehén (#91), oltár
(45,30) bo-skorpió (#54), gumifa (#38), oltár, Undertaker (2994. kalandozó)
(46,31) gyíkemberek (#51)
(47,32) félelem-járó (#56)
(48,32) umor-piócák (#63), lápi hajlék (#670), mocsári penke (#148)
(49,33) púpos burástya (#92), oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.10.20. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek