Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. márc. 26. 20h:59' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: márc. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5187 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
d 16 2 | eldobod a 16. tárgyat (2 darabot) |
d 15 1 | eldobod a 15. tárgyat (1 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony bal első lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a sóhajtó dorony jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 380 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [83,16] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérszomjas csüldő lehet. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Eldobod az értéktelenné vált halálmadár trófeát, és diadalmasan beszerzel egy vérszomjas csüldő trófeát. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [84,16] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy ork sámán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 7 életpontot vesztettél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork sámán testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 5 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod az ork sámán bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az ork sámán testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sámán erszény (ld. enc.). 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
m 4 2 | mozogsz délre, keletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az ork sámán testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az ork sámán fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ork sámán bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az ork sámán nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sámán erszény. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [85,17] Kisebb hegyek emelkednek itt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy emberevő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az emberevő testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 7 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az emberevő testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
be 35 | bemész a 35. titkos labirintusba |
lm 2 905 3 | mozogsz 2 905 3 |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz jobb vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontváz nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontváz bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontváz jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 900 2 905 | mozogsz 900 2 905 |
lm 4 900 9 | mozogsz 4 900 9 |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontváz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontváz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
lm 12 12 11 | mozogsz 12 12 11 |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
lm 905 15 15 | mozogsz 905 15 15 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a zombi rotható húsát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi bal lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a zombi rotható húsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a zombi fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a zombi testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 900 14 1 | mozogsz 900 14 1 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 236 | kísérletezel a 236. tárggyal |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
VÉRSZOMJAS CSÜLDŐ (114. SZÖRNY) Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk... |
SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY) Ha legyőzöl egy ork sámánt, néha előfordul, hogy találsz nála egy koszos, bőrből készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetű izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb. |
SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY) Már messziről megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektől nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortűz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielőbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az eső elől, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a járművek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkő lenne a rakomány. Addig nézelődsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást. A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezőig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idő (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd. [Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezőn találod őket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged időzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezőn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.] |
MEGBŰVÖLT UTAZÓLÁDA (1218. TÁRGY) A karavánosok egyik szekerén egy jókora faládát pillantasz meg, mely leginkább azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy csillog körülötte a levegő. - Látom, tetszik! - szólít meg valaki. Amikor megpördülsz, a karaván vezetőjét, egy köpcös, pödört bajszos ember férfit látsz magad előtt. Elmondod neki, hogy ilyen különös ládát még sosem láttál! - Igen, igen! Különös egy láda. Egy varázslótól kaptam valamikor régen. Jódarabig a karavánunkkal utazott. Aztán búcsúajándékként adta, amikor végül elvált az utunk. Praktikus kis szerkezet az biztos! Teletömködheted holmikkal, akkor sem lesz nehezebb, mint alapban! Huh, ilyen kell neked! Szívesen megvásárolnád. A fickó azonban csak megcsóválja a fejét. Aranyért nem adja. Viszont ha lenne nálad ezüstékszer, meggondolná a dolgot. További kíváncsiskodásodra elmondja, hogy egy ezüstnyakláncért, két ezüstkarkötőért, és öt ezüstgyűrűért odaadja. Remek hír! A láda egyfajta feneketlen tárgyhelyként működik. Súlya 2 kiló, amit viszont beledobsz, az elveszti a súlyát. Így ha magadnál hordod 14 kg-val csökkenti a megterheltséged. Ezenkívül +20 féle tárgyad lehet, mint egyébként. Két vagy több megbűvölt utazóláda hatása nem adódik össze. A láda megszerzéséhez nem kell mást tenned, csak 10 TVP-ért kiadnod a KT 1218 (azaz Küldetés Teljesítése) parancsot azon a mezőn, ahol szekérkaraván is van. A csere ilyenkor létrejön, és az ezüstékszerekért cserébe megkapod a megbűvölt utazóládát. A tárgy ezután már nem átadható. |
MÉRGEZETT UBUK DOBÓNYÍL (188. TÁRGY) Kézenfekvő a megoldás, hogyha van ubuk dobónyilad, akkor be is mérgezheted. Ehhez a KT 188 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és az ubuk dobónyílon kívül szükséges egy csepp gyenge méreg is. Az így kapott dobófegyver sebzése d8+10. Kisebb eséllyel szerezheted vissza, mint a sima dobónyilat, mert a szörnyek az égető fájdalomtól a földön fetrengve könnyen összetörik. |
NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY) A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned. |
BOROSTYÁN FÜGGŐ (162. TÁRGY) Ezt a kedves kis fityegőt felakaszthatod az egyik füledbe, a KF paranccsal. (Egyszerre két fajta fülbevaló lehet a füledben.) Ha nő vagy, akkor a férfiakat így könnyebben elcsábíthatod, ha férfi, akkor ezzel is gazdagságodat, hatalmadat demonstrálhatod más kalandozók szemében. És legvégül: bármikor eladhatod jó pénzért egy ékszerésznek. |
Erő: | 18 (21) | Szint: | 12 | Merészség: | 3/5 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 164/164 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (21) | Varázspont: | 49/1 | Pénz: | 89 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 12 | vágófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 8 |
lőfegyverek: | 13 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
85,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 188 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 18 (+1) | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 2 (+1) | 6. gyógyítás: | 18 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. teológia: | 7 | 11. szörnyismeret: | 4 | 12. zárnyitás: | 5 |
13. vadászat: | 2 | 14. bányászat: | 11 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
elfogod rambó bogarat (#14) fedett veremmel (#219) |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
alpesi tehén (#91) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
vízionár (#66), mutáns pók (#117), proteinfecske (#139), trollfa (#80), süvítő rája (#113), agglomerátor (#138), téfea magoflux (#98), tesh alligátor (#353), pszi elementál (#221), nektoraf (#355) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Hozz egy grifftojást. |
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. szürke kastély (547): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 15, 16, 33, 34, 35, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | |
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rézsisak (#72) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | * | csontkés (#11) | |
1 | csontszablya (#64) | 1 | csontszurony (#12) | 5 | kerek kő (#19) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
16 | mérgezett tüske (#23) | 1 | * | parittya (#18) | 1 | szöges bunkó (#8) | ||
24 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
6 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | távcső (#42) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | vaskulcs (#183) | ||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [bennük 28 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 64 korty víz (#27), fér még: 16] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 1 | antilopbőr (#48) | 6 | aurach fog (#657) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 31 | drótszőr (#37) | 4 | evaporőr háj (#105) | |||
6 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 6 | grákóbőr (#41) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 2 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
42 | madártoll (#112) | 3 | magszim bél (#103) | 4 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 2 | óndarab (#85) | 18 | pirkit (#153) | |||
2 | rézdarab (#70) | 5 | rókafarok (#124) | 24 | sallank karom (#128) | |||
2 | sámán erszény (#650) | 7 | smirglilevél (#29) | 12 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 7 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szuperkötél (#209) | |||
3 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | tigroszlán fog (#63) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
2 | varányszem (#30) | 2 | varkaudar csont (#1113) | 4 | vasérc (#152) |
Összsúly: 65.83 kg | Megterheltség: 106% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bordacsont (#16) | 1 | kaja (#2) | 2 | kerek kő (#19) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | arany (#50) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | csontszurony (#12) | 1 | fáklya (#36) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | sámán erszény (#650) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
7 | ubuk tüske (#131) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 3 | vasérc (#152) |
80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | |
15 | |
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|