48. forduló, 50. forduló, Fegyenc József összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. febr. 9. 23h:27'
EZ A 74. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD
75. játékheted kezdete: febr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4818
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

FEGYENC JÓZSEF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,53] koordinátán.
Rézevő fia Mór átadott neked a 1. napon 12 TU-t.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy arató csattanat nyomára vezet. A keresgélés eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 197.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

kno 10 1 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+3 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 197.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 147.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

p 64 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 142.]
[A parancs tárolásra került.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 139.]

m 6 mozogsz nyugatra
[134,53] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+6.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Raggardi Csemete előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Chara-din monolitja van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 129.]

jlk 2159 jelszó kimondása 2159
Hangosan, érthetően kimondod a jelszót a kúp belsejében. Ah, sikeres volt a megfejtés! A falon egy térkép jelenik meg, a padlón pedig egy lejárat tárul fel. 158 tapasztalati pontot kaptál.

16 17
15 14 13
9 7
8
18
6 10
4
19
2 5
12
3 11 20
1 21
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez az 56. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 124.]

m 5 7 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[133,54] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér mandula illatát hozza a szél. Látsz egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy védelmező morf. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 15 ütő ellen.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a védelmező morf jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf jobb hátsó lábát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a védelmező morf bal középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a védelmező morf csáprágójával. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy éltető morf.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf jobb első lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az éltető morf bal középső lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az éltető morf szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az éltető morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Találsz nála 2 nyu-shurikent. (ld. enc.) Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 55 életpontot! Körbevizsgálódsz. Friss troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [132,53] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadász varkaudar. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy éltető morf.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az éltető morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az éltető morf meglök a szarvával. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az éltető morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Második ellenfeled egy változatos morf.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf bal első lábát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a változatos morf farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A változatos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Találsz nála 1 A Végzet kristályát. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [131,52] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy arató csattanat. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd az arató csattanat fejét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal megütöd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 66 életpontot! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Látsz egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Hasfejlesztő Jack irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 94.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[130,51] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy törpemammut közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a törpemammut ormányát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a törpemammut ormányát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy lomha morf.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lomha morf jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (2 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf fejét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a lomha morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lomha morf.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a lomha morf bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (7 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a lomha morf bal lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a lomha morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lomha morf megüti a bal válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 sámán gyógykenőcsöt. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [129,50] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pattanóböde. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pattanóböde testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (27 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a pattanóböde testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 71 életpontot! Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy mágiamorfáló száll szembe veled.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a mágiamorfáló testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a mágiamorfáló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lomha morf.

Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf bal lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a lomha morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elhajolsz a lomha morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 szárnyas hernyót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Felfedeztél egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [128,49] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy halálos morf.

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf bal vállát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a halálos morf testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy harcias morf.

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a harcias morf egyik lábát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a harcias morf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A harcias morf belecsíp a derekadba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 1 vortexvesszőt. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 59 életpontot! Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek délkeletre. [35 pontot használtál fel, van még 59.]

m 6 mozogsz nyugatra
[127,49] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Utad során felfedezel egy álomvirágot. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Találsz egy templomot. Chara-din hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Első ellenfeled egy harcias morf. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 28 ütő ellen.}

Elszántan a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a harcias morf testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a harcias morf testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A harcias morf csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy lomha morf.

Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (3 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a lomha morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lomha morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 1 dorony tüdőt. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 49.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+82 varázspont.) Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136
48
49
50
51
52
53
54
55
(127,49) az 57. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), oltár, harcias morf (#7619), lomha morf (#7621)
(128,49) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, művészi porolit (#720), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619)
(129,50) pattanóböde (#145), mágiamorfáló (#7623), lomha morf (#7621), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Dornodon rúnaköve, 50. jellempróba, Tharr oltár, 255. jellempróba
(130,51) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), törpemammut (#115), lomha morf (#7621)
(131,52) arató csattanat (#144), ősi csatamező (#263), Fairlight oltár, tavacska, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208), Chara-din monolitja (#534)
(132,53) vadász varkaudar (#108), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), Raia rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208)
(133,54) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), erszényes elkarog (#354), védelmező morf (#7622), éltető morf (#7625)
(134,53) erszényes elkarog (#354), mínosz-kúp (#178), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tavacska, barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)

[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Látsz egy fény szentélyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Összefutsz Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy rövid kardot tart. Egy goldugar a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges.
Nem tűnik túl barátságosnak. (Bűvölés:) Rámosolyogsz a másikra, és megkérded, hogy tudna-e adni neked mocsári penkét. Ő udvariasan közli, hogy nem. Továbbmész.
Összefutsz Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Málhásállata egy hegyi szamár. {egészsége: 20.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ártatlan fehér, mint a Tied is.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 39.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

be 593 bemész az 593. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Nrimdorjiusmurr, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):


deus ex machina (#1) 50 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db,
ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db, távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db,
surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db,
szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 8 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db,
bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, zöld üveg (#82) 6 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje,
óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db,
fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db,
madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db,
szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db,
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje,
téfea-agy (#172) 16 ap /db, grifftojás (#179) 20 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db,
amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db, fűszertartó (#210) 12 ap /db,
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, xirnox szív (#213) 20 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db,
ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db,
ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db,
lajhár csont (#236) 6 ap /db, lant (#238) 36 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db,
márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db,
gromak bőr (#268) 16 ap /db, purifikátor háj (#269) 36 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db,
raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db,
bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, kőszem (#304) 10 ap /db, ezüstdarab (#326) 8 ap /db,
Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje,
acéltű (#334) 2 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, mithril (#352) 16 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db,
degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa smaragd (#377) 50 ap /db,
moa gyöngy (#378) 40 ap /db, moa rubin (#379) 60 ap /db, moa obszidián (#380) 24 ap /db, moa zafír (#381) 80 ap /db,
moa jádekő (#382) 32 ap /db, moa burát (#384) 24 ap /db, halcsont (#390) 4 ap /db, polip szívóka (#391) 4 ap /db,
álompor (#396) 2 ap /db, fokhagyma (#403) 8 ap /db, rájabőr (#404) 6 ap /db, teknőcteknő (#416) 24 ap /db,
era formázó minta (#418) 50 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, moa töltő (#525) 200 ap /db, dentor bőr (#551) 70 ap /db,
aranytoll (#572) 80 ap /db, mópat tetem (#584) 8 ap /db, toxyl (#591) 16 ap cseppje, toxyl üvegcse (#592) 50 ap /db,
jégkristály (#593) 40 ap /db, hro formázó minta (#601) 50 ap /db, sárkányfog (#617) 40 ap /db, tűzbimbó (#623) 10 ap /db,
adamantit (#627) 50 ap /db, törpe őskő (#633) 1000 ap /db, áldott kő (#642) 40 ap /db, sámán erszény (#650) 20 ap /db,
rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, liumbe bimbó (#656) 30 ap /db,
aurach fog (#657) 2 ap /db, aurach bőr (#658) 28 ap /db, alligátorbőr (#661) 20 ap /db, alligátorfog (#663) 20 ap /db,
elf csont (#664) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db,
rakolits por (#669) 14 ap /db, sáfránykristály (#675) 40 ap cseppje, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, smaragdkő (#678) 100 ap /db,
rubinkő (#679) 300 ap /db, teknősesszencia (#702) 90 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db, kobudera csont (#705) 8 ap /db,
gnóm csont (#706) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, topáz erényöv (#731) 220 ap /db, bunthar bőr (#733) 10 ap /db,
dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, yetifog (#863) 8 ap /db, kitintüske (#879) 8 ap /db, tarantulakarom (#887) 40 ap /db,
szürke briliáns (#908) 60 ap /db, quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, nothar bogyó (#923) 8 ap /db, bahrot bőr (#938) 10 ap /db,
párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db,
féregbél (#1071) 8 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db,
hókutya nyakörv (#1077) 20 ap /db, szélgömb (#1080) 60 ap /db, behemótköröm (#1081) 20 ap /db, hósárkány szív (#1082) 40 ap /db,
Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, kis ónixkulcs (#1110) 1425 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db,
bőrkantár (#1125) 60 ap /db, isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, Thargodan csont (#1181) 30 ap /db,
ektoplazma (#1185) 93 ap /db, sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, ryuku tájoló (#1224) 900 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db,
holdbőr (#1236) 28 ap /db, destabilizátor (#1275) 750 ap /db, teriád edény (#1278) 140 ap /db, teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db,
bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db,
zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, moa kémlelő (#1333) 285 ap /db, moa fogaskerék (#1348) 42 ap /db,
extra takarmány (#1360) 36 ap /db, ogwawa kulcs (#1376) 240 ap /db, draklen kulcs (#1377) 120 ap /db, pókláb (#1378) 2 ap /db,
teriád méreg (#1379) 24 ap cseppje, anguaxin váladék (#1382) 28 ap /db, Mg'thorath feje (#1397) 6000 ap /db, térdeplő tülök (#1440) 24 ap /db,
teriád kobak (#1461) 39 ap /db, azuka vese (#1462) 18 ap /db, őskristály-szilánk (#1525) 99 ap /db, quwarg katalizátor (#1535) 3300 ap /db,
megsemmisítő (#1540) 150 ap /db, aenouth ködkürt (#1554) 2300 ap /db, fülemüle síp (#1576) 270 ap /db, fenőkő (#1618) 300 ap /db,
ganüid tájológömb (#1819) 3000 ap /db, dögevő csőr (#1866) 100 ap /db, nerub szemfog (#1871) 6 ap /db, őrjöngő agyar (#1914) 400 ap /db,
dűneelf arckendő (#1920) 20 ap /db, negátortoll (#1947) 40 ap /db, öldöklő pikkely (#1949) 100 ap /db, mogul szemgolyó (#1976) 800 ap /db,
ősöreg yetibőr (#1980) 500 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
áldott kő (#642) 20 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db,
deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db, dorony tüdő (#212) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db,
fabontó (#106) 5 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 10 ap /db, galachmit (#310) 30 ap /db,
grifftojás (#179) 10 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db,
kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, lajhár csont (#236) 3 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
magszim bél (#103) 5 ap /db, manakristály (#500) 100 ap /db, megsemmisítő (#1540) 50 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db,
pirkit (#153) 2 ap /db, pszi kő (#248) 100 ap /db, quwarg tojás (#360) 2 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje,
rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db,
szent kehely (#257) 50 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db,
varányszem (#30) 1 ap /db, varázskő (#305) 30 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 34.]

be 376 bemész a szentélybe
Lélegzetedet visszafogva, belépsz a méltóságos építménybe. Áhítattal vegyes félelemmel vegyes tisztelettel vegyes salátával vegyes körülnézel. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). (+1 jóság.) Érzed, ahogy a szervezetedben lévő méreg felszívódik, elmúlik hatása.
Találkozol Momo. Elenios elsőáldozója. Egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy kvazár sisakot, egy mind. jádekövét, egy szem szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy epokitféreg trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ártatlan fehér, mint a Tied is.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[5 pontot használtál fel, van még 29.]

a 500 1094 1 átadod az 500. tárgyat az 1094. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 manakristályt Momo részére. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

f 153 kísérletezel a 153. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz vas fejpántot. (ld. enc.) 117 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 17.]

f 153 kísérletezel a 153. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy vaspántot. (ld. enc.) 39 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 4.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 188 pontot. A következő körben tehát 192 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NYU SHURIKEN (157. TÁRGY)
A nyu shuriken egy precíz, pontosan dobható dobófegyver. Találati esélye +3 (tehát ha használod, a találat számításakor 3-al nagyobb a támadásod), sebzése pedig 3d4+2. Elkészítéséhez egy lapkorong, három csepp ragasztó és három sallank karom szükséges. Mindehhez a KT 157 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Hátránya az ubuk dobónyíllal szemben, hogy könnyebben tönkremegy.

VAS FEJPÁNT (408. TÁRGY)
Elegáns fejrevalót kovácsolhatsz vasból, amely ugyan nem véd annyira, mint a vassisak, de sokkal könnyebb és elegánsabb is. A vas fejpánt elkészítéséhez egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 3 vasércből és 6 pirkitből kovácsolj csinos, míves szegecseket és lapokat, és erősítsd őket egy tatubőrre. Mindez 30 TVP-be kerül. A vas fejpánt 3-al növeli a védettségedet. A vas fejpánt elkészítése némi szakértelmet is igényel: legalább 4-es bányászat szakértelmet! (Hölgyek: a pántot készíttessétek el szívetek törpéjével!)

VASPÁNT (1241. TÁRGY)
A bonyolultabb szerkezetek összerakásához, összeillesztéshez sokszor szükség lehet ilyesmi illesztékre, vaspántra. Ez valójában egy egyszerű, hajlított vasdarab. Elkészítése nem különösebben nehéz, 4 TVP-nyi idő alatt megvan: 4 vasérc, és 2 darab pirkittel felfűtött vaskohó kell hozzá. Ha ilyesmire vállalkozol, legyen nálad kőkalapács, és a KT 1241 parancsot add ki.

KARAKTERLAP

Fegyenc József, egy rövid ősz hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios követője vagy. Papi hited: 22. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 49. fordulód.

Erő: 23 Szint: 16 Merészség: 6/6 Magasság: 254 cm
IQ: 14 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 17 Életpont: 182/110 Jellem: jó (19) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (19) Varázspont: 84/34 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 20/8 Pszi pont: 6/0
Eddig összesen 410 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 021 TP-t kaptál. Jelenleg 137 582 TP-d van. A következő szinthez még 42 418 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, erszényes elkarog, quwarg harcos. A 47. fordulódban 15 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 15 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/80 szúrófegyverek: 3/58 ütőfegyverek: 22/47 (+46%)
dobófegyverek: 13/43 (+32%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,53 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 127,49
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 135
JLKzott minoszkúpok: 57, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 79 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/2 2. nyomkövetés: 10/44 (+35%) 3. mászás: 3/78
4. csapdakészítés: 4/98 (+10%) 5. csapdaészlelés: 1/91 6. gyógyítás: 11/43
7. titkosírás: 1/44 (+22%) 8. felderítés: 1/56 9. teológia: 1/17
10. taumaturgia: 17/36 (+130%) 11. zene: 1/0 12. szörnyismeret: 3/46 (+20%)
13. pszi: 1/34 (+5%) 14. zárnyitás: 6/56 15. vadászat: 4/23
16. bányászat: 3/58 17. főzés: 4/56 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 30 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), purifikátor (#157), domináns morf (#7624), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával!
3.) Hozz nekem két mocsári penkét! Nem bukkanhatsz rá másként, csak ha alaposan keresed [adj ki KUT parancsot a mocsárban.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
41, 42, 46, 47, 48, 49, 56, 57.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 83, az összesen kapott pontszám: 8300. (összesen ölhető: 216 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5184 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 * Jerome köpenye (#1527)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
>1 bot (#4) 1 csontpálca (#329) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
1 * kétfejű csatabárd (#1754) 1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
2 nyu-shuriken (#157) 3 orgyilkos tőr (#225) 9 rézgolyó (#343)
1 vortexvessző (#2331)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
10 * angyalok gyűrűje (#529) 1 denevér szimbólum (#140) 1 hősiesítő medál (#1558)
1 * szem szimbólum (#142) 1 * trófea nyaklánc (#196)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 A Végzet kristálya (#2306) 1 áldott kő (#642) 1 ásó (#34)
1 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 3 fáklya (#36)
1 fűszerkeverék (#1170) 48 kaja (#2) 2 kötél (#92)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 2 pszi kő (#248)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
1 távcső (#42) 1 + tüskecsapda (#242) 3 varázskő (#305)
2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 huhogó bibe (#332) [bennük 13 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 11]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 31 csepp spiritusz (#170), fér még: 29]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 28 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20]
2 vizestömlő (#3) [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2]
2 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 34]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 amniosz (#203) 10 átlátszó morfplazma (#2451) 6 bíbor morfplazma (#2450)
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
3 elkarog szőr (#665) 6 fabontó (#106) 11 fehér morfplazma (#2445)
6 fekete gyöngy (#99) 7 fekete morfplazma (#2446) 1 galachmit (#310)
3 grifftojás (#179) 2 gyöngymangó (#135) 5 kaktusztüske (#114)
11 kék morfplazma (#2442) 1 lajhár csont (#236) 8 lila morfplazma (#2448)
60 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 11 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 7 narancs morfplazma (#2449) 17 pirkit (#153)
7 quwarg tojás (#360) 6 sárga morfplazma (#2447) 6 smirglilevél (#29)
3 szárnyas hernyó (#69) 3 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
5 vörös morfplazma (#2443) 12 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 43.26 kg Megterheltség: 61%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 1 manakristály (#500) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bíbor morfplazma (#2450)
1 dorony tüdő (#212) 2 elkarog szőr (#665) 1 fehér morfplazma (#2445)
2 fekete morfplazma (#2446) 6 kaja (#2) 1 kötél (#92)
2 narancs morfplazma (#2449) 2 nyu-shuriken (#157) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
3 szárnyas hernyó (#69) 2 víz (#27) 3 vörös morfplazma (#2443)
1 vortexvessző (#2331) 2 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95
52
53
54
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), Kensoi (6122. kalandozó), Mosthar (6123. kalandozó), Békés Bodin (6124. kalandozó), Momo (1094. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek