Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. márc. 18. 5h:17' EZ A 74. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD 75. játékheted kezdete: márc. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3443 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: v 6 10 4 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
fog 85 219 | elfogod a 85. szörnyet a 219. tárggyal |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. Messze hajítod a vacak kis védelmező morf trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő nukleáris cickány trófeát. 753 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Továbbmész...) [66,-17] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy proteinfecske. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske bal lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Félrehajolsz, de a proteinfecske karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mágiamorfáló megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf jobb első lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a lomha morf többször is megmar! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézgolyó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Csáprágójával a lomha morf megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lomha morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [67,-17] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy sóhajtó dorony. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
m 3 2 8 | mozogsz délkeletre, keletre, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rinóbőr. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf bal hátsó lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A lomha morf feléd sújt csáprágóival, de mellé! Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a lomha morf többször is megmar! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézgolyó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lomha morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló feléd sújt csáprágóival, de mellé! Vashegyű lándzsával felnyársalod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [69,-16] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy gyilkos sallank van - állapítod meg a nyomokból. Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Buta lény ez a gyilkos sallank - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. (ld. enc.) A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Megvilágosodik előtted, hogyan is kéne az idomításhoz hozzálátni. (ld. enc.) Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A domináns morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A domináns morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a brutális morf testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Szarvaival a brutális morf megböki a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A brutális morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a brutális morf testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A brutális morf szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A brutális morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A brutális morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [69,-17] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bo-skorpió. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a bo-skorpió bal középső lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! A bo-skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. A bo-skorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a védelmező morf testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Nyelvével a védelmező morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a védelmező morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A védelmező morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a változatos morf bal vállát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) A változatos morf karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A változatos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
im | imádkozol |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az északi aurach testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Nyelvével a védelmező morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a védelmező morf jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nyelvével a védelmező morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a gitonga fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A gitonga csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a gitonga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [68,-19] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Ez Hrók erdejének a széle. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy gorombilla. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a gorombilla jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a lomha morf testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a lomha morf testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vassisak felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Göcsörtös bunkóval eltalálod a lomha morf jobb középső lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a lomha morf csáprágójával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő fémrúd felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Véres nyál csordul ki a lomha morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a mágiamorfáló bal oldalát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mágiamorfáló testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
kut 5 | kutatsz 3 pontért |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY) A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik. |
RAGASZTÓ (83. TÁRGY) A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó. |
ELFOGTÁL EGY SZÖRNYET... Brávó! És most mit kezdesz vele? Amíg ezt kitalálod, néhány információ: egyszerre maximum 6 elfogott szörnyed lehet (kezdetben azonban, amíg még nincs nagy tapasztalatod a fogoly szörnyek tartásában, még kevesebb). A magasabb intelligenciájú lények elfogásával ne is próbálkozz, ők úgysem sétálnak bele a csapdádba! Labirintusban nem érdemes az elfogással próbálkozni, mert csak nagyon kevés csapda van (van egyáltalán?) amelyet ott is használni tudsz. Egy elfogott szörnyet a Szörny Elengedése: SZE <szörny> paranccsal engedhetsz szabadon, "rakhatsz le" egy adott mezőn. Megölni a Szörny Megölése: SZM <szörny> paranccsal lehet. Ilyenkor a szörnyet szintén lerakod az adott mezőn, csak azonnal meg is küzdesz vele. A szörnyet rabsága alatt etetned kell - minél nagyobb, annál több kaját eszik a körben (az etetést mindig a legéhesebb szörnnyel kezded). Hosszú éhezéstől a szörnyed éhenhalhat, és ezért gonoszságpont jár. A fogoly szörnyeid italszükségletükről maguk gondoskodnak. |
SZÖRNYEK IDOMÍTÁSA Ha sikerül egy szörnyet élve elfognod, ez még nem jelenti azt, hogy ezzel minden problémád megoldódott. Hiszen hacsak nem gúzsbakötözve cipeled a lényt, (márpedig így biztos, hogy előbb-utóbb elpusztul) számítanod kell rá, hogy azonnal megtámad, amint nagyobb szabadságot adsz neki. Lehetőség van azonban arra, hogy idomítsd a befogott szörnyet. Erre szolgál a szörnyIDomítás: ID <szörny> <TVP> parancs. Minden szörny beidomítása adott TVP-be kerül. Az ID kiadásakor meghatározhatod, hogy mennyit foglalkozol a szörnyeddel. Ha ez a TVP elegendő volt, attól kezdve a szörny meg van szelidítve. Ha nem, akkor megtudod, hogy még kb. mennyi időt kell a szelidítéssel tölteni. Ha egy szörnyet meggszelidítettél, beidomítottál, automatikusan végzi attól kezdve a feladatot, amelyre legalkalmasabb. A málhás a holmid egy részét fogja cipelni, a hátason lovagolhatsz, és ez plusz lépést, kevesebb TVP-be kerülő lépést, sőt, a harcban való nagyobb védettséget is jelenthet. Van olyan szörny, amely táborozás alatt őrzi a holmidat, ezáltal csökkentve a lopás esélyét, más szörny az élelemeszerzésben, ásásban vagy építkezésben tud segíteni. Egy adott funkcióra egyszerre csak egy szörnyed lehet betanítva (tehát nem lehet pl. két teherhordód). Egy pillanatra felmerül benned a gondolat, hogy a szörnyedet harcra is idomíthatod, de aztán rájössz, hogy ezzel pont azokat a vérszomjas ösztönöket szabadítanád fel, amelyeknek az idomítással gátat akarsz szabni. |
KORGÓ GYOMOR, HUSS (21. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal kaját tudsz teremteni a puszta levegőből. 2. paraméternek kell megadnod, hogy hány kaját akarsz teremteni - ennyiszer 3 VP-be fog kerülni a varázslat. |
Erő: | 20 (34) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/2 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 21 (30) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 86 kg |
Ügyesség: | 17 (26) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 18 (27) | Életpont: | 383/225 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 22 (35) | Varázspont: | 386/2 | Pénz: | 28 arany | Kép. pont: | 2 |
Pszi pont: | 9/8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 13 | vágófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 11 |
lőfegyverek: | 14 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); |
68,58 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 104 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 9 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 10 | 5. gyógyítás: | 6 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 4 | 9. taumaturgia: | 11 |
10. zene: | 2 | 11. szörnyismeret: | 3 | 12. pszi: | 1 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 60 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
2.) Hozz egy grifftojást. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 5, 6, 7, 53. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 78, az összesen kapott pontszám: 7800. (összesen ölhető: 438 ) |
Összsúly: 88.26 kg | Megterheltség: 74% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
51 | arany (#50) | 2 | kaktusztüske (#114) | 3 | spiritusz (#170) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | angyalok gyűrűje (#529) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | fehér morfplazma (#2445) | 1 | fekete morfplazma (#2446) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | kék morfplazma (#2442) | 14 | kerek kő (#19) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 3 | lila morfplazma (#2448) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | narancs morfplazma (#2449) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 2 | sárga morfplazma (#2447) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 2 | vasérc (#152) | 3 | zöld morfplazma (#2444) |
63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | |
-20 | |
|
|
|
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
|
|
|