48. forduló, 50. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 25. 15h:25'
EZ A 1143. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD
1144. játékheted kezdete: máj. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [35,-8] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 1. napján összeakadsz Bloodwitch-csel. Egy bőrpáncélt és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy púpos burástya trófea, egy piromenyét trófea és egy kaffogó hebrencs trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Komoran végigméritek egymást, majd egyszerre fegyvert rántotok. Kezdetét veszi a harc.

A parittyával célzol és lősz. Mielőtt a közelébe érhetnél, ellenfeled lő Rád fúvócsővel. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod Bloodwitch nyakát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Feléd repül 2 tüske. A lövedékek perforálják a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megmarkolva a csontkést a másikra támadsz. Csontkéssel többször eltalálod Bloodwitch testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch párszor keményen megüti a bal lábadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csontkéssel Bloodwitch megérinti a testedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontkéssel megdöfködöd Bloodwitch testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch gyengén megütögeti a testedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontkéssel Bloodwitch megböki a testedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. {Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}


A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)

le 11 leveszed/lerakod a 11. tárgyat
Elrakod a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[36,-7] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a rájanyék bal szárnyát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [37,-6] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy tigroszlán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a tigroszlán testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tigroszlán farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tigroszlán csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [38,-5] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy garokk közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd a garokk testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Bloodwitch-csel. Egy bőrpáncélt és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy púpos burástya trófea, egy piromenyét trófea és egy kaffogó hebrencs trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Szükséged van egy kis testmozgásra - fegyvert rántasz, és felkészületlen ellenfeledre rontasz.

Ellenfeled megveti a lábát, és fúvócsővel Rád lő. Feléd repül 2 tüske. Alaposan megsorozza a testedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Elszántan a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered Bloodwitch jobb oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Szöges bunkóval Bloodwitch párszor keményen megüti a testedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Csontkéssel Bloodwitch megkarcolja a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). {Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}


[36 pontot használtál fel, van még 150.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[39,-4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tintacsiga lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (ld. enc.) 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [40,-3] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pókvadász. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csodabogár. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csodabogár fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A csodabogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A csodabogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [41,-2] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tintacsiga került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [36 pontot használtál fel, van még 114.]

m 2 mozogsz keletre
[42,-2] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy spagulár közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a spagulár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A spagulár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [22 pontot használtál fel, van még 92.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 84.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 76.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 68.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 60.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 52.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 44.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 36.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 28.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 20.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 12.]

m 3 mozogsz délkeletre
[43,-1] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 0.]

t 4592 támadod a 4592. kalandozót
FT 4592 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 11 kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 190 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TINTA (101. TÁRGY)
A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...)

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 49. fordulód.

Erő: 19 Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 141 cm
IQ: 15 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 140/140 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 30 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 212 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 800 TP-t kaptál. Jelenleg 15 557 TP-d van. A következő szinthez még 1 443 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, sörényes ubuk, proteinfecske.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14 (+1) szúrófegyverek: 5 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 6 dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 3
43,97 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 11 3. csapdakészítés: 1
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 22 6. felderítés: 2
7. harcművészetek: 12 8. szörnyismeret: 1 9. zárnyitás: 1
10. vadászat: 4 11. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Bloodwitch (#4592) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Bloodwitch (#4592)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 11, 12.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 4 * mászókarom (#78) 1 szöges bőrpajzs (#66)
Fegyverek és lövedékek
1 * csontkés (#11) 1 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12)
10 * kerek kő (#19) 4 kőkés (#6) 2 * parittya (#18)
1 szöges bunkó (#8) 1 szögletes kő (#17)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 ezüst nyaklánc (#117)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 ásó (#34) 6 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 12 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 rézkulcs (#75) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 8 csepp tinta (#101), fér még: 2]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
1 vizestömlő (#3) [benne 2 korty víz (#27), fér még: 18]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 acélpengőke (#231) 2 antilopbőr (#48) 2 bakkura bőr (#95)
18 drótszőr (#37) 8 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41)
3 gyöngymangó (#135) 5 hebrencs állkapocs (#130) 20 kaktusztüske (#114)
2 kavadu lebeny (#24) 19 madártoll (#112) 1 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 6 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70)
17 sallank karom (#128) 10 smirglilevél (#29) 36 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 20 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43)
2 vadász tatu bőr (#15) 8 varányszem (#30) 4 vízionár szem (#102)

Összsúly: 53.12 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 kerek kő (#19) 6 tigroszlán fog (#63) 8 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
-9
-8
-7
-6
-5
-4
-3
-2
-1
0
(36,-7) 5. jellempróba, rájanyék (#58)
(37,-6) Leah rúnaköve, 2. jellempróba, tigroszlán (#43)
(38,-5) garokkok (#73), Sheran rúnaköve, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 19. jellempróba, Bloodwitch (4592. kalandozó)
(39,-4) tintacsiga (#74), Dornodon rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 24. jellempróba
(40,-3) pókvadász (#59), csodabogár (#755)
(41,-2) tintacsiga (#74)
(42,-2) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 12. jellempróba, spagulár (#82)
(43,-1) 5. jellempróba, oltár

Üzenet küldése a karakternek