Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. ápr. 25. 15h:25' EZ A 1143. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD 1144. játékheted kezdete: máj. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3332 SZÁMLA : XXXX |
A parittyával célzol és lősz. Mielőtt a közelébe érhetnél, ellenfeled lő Rád fúvócsővel. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod Bloodwitch nyakát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Feléd repül 2 tüske. A lövedékek perforálják a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megmarkolva a csontkést a másikra támadsz. Csontkéssel többször eltalálod Bloodwitch testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch párszor keményen megüti a bal lábadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csontkéssel Bloodwitch megérinti a testedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontkéssel megdöfködöd Bloodwitch testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch gyengén megütögeti a testedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontkéssel Bloodwitch megböki a testedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. {Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
le 11 | leveszed/lerakod a 11. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a rájanyék bal szárnyát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [37,-6] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy tigroszlán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a tigroszlán testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tigroszlán farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tigroszlán csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [38,-5] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy garokk közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd a garokk testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Ellenfeled megveti a lábát, és fúvócsővel Rád lő. Feléd repül 2 tüske. Alaposan megsorozza a testedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Elszántan a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered Bloodwitch jobb oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Szöges bunkóval Bloodwitch párszor keményen megüti a testedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Csontkéssel Bloodwitch megkarcolja a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). {Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (ld. enc.) 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [40,-3] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pókvadász. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csodabogár fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A csodabogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A csodabogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [41,-2] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tintacsiga került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a spagulár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A spagulár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
t 4592 | támadod a 4592. kalandozót |
kf 11 | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat |
gyk 28 50 | gyakorolsz a 28. tárggyal |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
TINTA (101. TÁRGY) A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...) |
Erő: | 19 | Szint: | 10 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 140/140 | Jellem: | semleges (+5) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 30 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 14 (+1) | szúrófegyverek: | 5 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 6 | dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
43,97 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. csapdakészítés: | 1 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 22 | 6. felderítés: | 2 |
7. harcművészetek: | 12 | 8. szörnyismeret: | 1 | 9. zárnyitás: | 1 |
10. vadászat: | 4 | 11. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 6 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
Bloodwitch (#4592) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Bloodwitch (#4592) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 11, 12. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 4 | * | mászókarom (#78) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | csontszurony (#12) | ||
10 | * | kerek kő (#19) | 4 | kőkés (#6) | 2 | * | parittya (#18) | |
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | szögletes kő (#17) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
3 | ezüst nyaklánc (#117) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | ásó (#34) | 6 | + | deus ex machina (#1) | 2 | fáklya (#36) | ||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 12 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | ||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 8 csepp tinta (#101), fér még: 2] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 2 korty víz (#27), fér még: 18] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
5 | acélpengőke (#231) | 2 | antilopbőr (#48) | 2 | bakkura bőr (#95) | |||
18 | drótszőr (#37) | 8 | evaporőr háj (#105) | 3 | fabontó (#106) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 5 | hebrencs állkapocs (#130) | 20 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | kavadu lebeny (#24) | 19 | madártoll (#112) | 1 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 6 | pirkit (#153) | 2 | rézdarab (#70) | |||
17 | sallank karom (#128) | 10 | smirglilevél (#29) | 36 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 20 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | vadász tatu bőr (#15) | 8 | varányszem (#30) | 4 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 53.12 kg | Megterheltség: 110% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | kerek kő (#19) | 6 | tigroszlán fog (#63) | 8 | tinta (#101) |
34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | |
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|