488. forduló, 490. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. márc. 5. 12h:04'
EZ A 796. JÁTÉKHETED, 489. FORDULÓD
797. játékheted kezdete: márc. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [0,6] koordinátán.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy deus ex machina van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+34 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 856. hetének nyerőszámai: 11, 18, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 43 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 789.]

* 2. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 788.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 788.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +46 max. életerő, +46 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 782.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+0 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 752.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 752.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 752.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 750.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 748.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 746.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 744.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 742.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 740.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 739.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 737.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 735.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 735.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 733.]

t 9146 1 támadod a 9146. KT tagjait
FT 9146 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 733.]

ef 8 503 energia fejlesztése 8
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 698.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 668.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 663.]

bb 455 10 beraksz a bankba a 455. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 kampós acélszigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

kf 309 kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[-1,7] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy drakolich. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+18.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 54 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich testét. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a drakolich farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drakolich, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 bordacsontot. 1758 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 41, gyógyulás: 3, összesen: -38 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kristálypalotát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [-1,8] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy drakolich nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 32.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich farkát. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (24 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a drakolich testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a drakolich testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A drakolich fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 bordacsontot. 1758 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 33, gyógyulás: 2, összesen: -31 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét.

(Továbbmész...) [-1,9] Még mindig az erdőben vagy. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Sir Basil a Bunkó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel jól megszúrod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 14, gyógyulás: 7, összesen: -7 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 636.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 616.]

m 4 mozogsz délre
[-1,10] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis herceg lehet. {max. életpontja: 321-360.} Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy alanori csatamén előtt. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy legyengült drakolich lehet. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+18.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 bordacsontot. 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! Van itt egy erdei bölcs háza (666. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. [9 pontot használtál fel, van még 607.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [5000 tapasztalati pontot kaptál.] - Most már biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog! - mondja a bölcs izgatottan. Remegő kézzel illeszti az elvékonyodó darabot az eddigiek végéhez. Iszonytató mennydörgés hallatszik, a szobában percekig villámok cikáznak! Mikor megdöbbenésedből magadhoz térsz, látod, hogy a botot körbefonó kígyótest valóban egy kék sárkányt formáz, amely pofáját a bot vége felé tátja. Micsoda izgalom! A bot most sem hagy benneteket cserben: ismét megjelenik a következő térképrészlet.

36 53
33 54 52
37 35
34 55 46
39 38 47
10 50 51 45
8
12 32
48 40
13 11 7 56 43
6 49 41 42 44
9
14 31 58 61
1 5 59 80 60
2 57
62
4 30 76 77 78 79 63
15 3
16 64
26 29 75 73 66
17 24 27 65
18 72
25 74 67
23 28 71 69
20 68
22 70
21 19
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
18: 2. térkép 1. pont
19: 2. térkép 11. pont
37: 2. térkép 24. pont
39: 2. térkép 12. pont
40: 2. térkép 42. pont
59: 2. térkép 43. pont
60: 2. térkép 47. pont
78: 2. térkép 48. pont
79: 2. térkép 63. pont
25
24 26
27
18
28 29 30 31 32
12 17 19 20
13 40 41 42 33
16
14 23 21 39 34
38 37 36
35
15 22
43 44 47
46
49 48 45
2 3 4 5 6 63
50 55 62 60 61
1 9 8 7 51 54 59
53 56 58
52
10 11 57
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 18. pont
11: 1. térkép 19. pont
12: 1. térkép 39. pont
24: 1. térkép 37. pont
42: 1. térkép 40. pont
43: 1. térkép 59. pont
47: 1. térkép 60. pont
48: 1. térkép 78. pont
63: 1. térkép 79. pont

Ez a 78. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 90, délre 57 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 602.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[0,11] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kristálypalotát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Emella a Bombázó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Leah templomot. Délre egy csodák kútja van. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [1,12] Épületek tűnnek fel.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Leah híveié.

(Továbbmész...) [2,13] Továbbmész a város utcáján.

Látsz egy templomot. Dornodon hívői építették. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Van itt egy fekete mágustorony (641. épület.). [27 pontot használtál fel, van még 575.]

be 641 bemész a 641. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
izomernyesztés (#33) 50 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, villámcsapás (#50) 100 aranyért,
elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért,
varázsital főzése (#100) 150 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért, inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért,
varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, a halál szava (#152) 800 aranyért, varázslatlopás (#154) 400 aranyért, varázspáncél (#156) 700 aranyért,
háló (#186) 5600 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért, Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért,
időcsere (#285) 100 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért, klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért,
oldás (#372) 160 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 570.]

vtn 33 varázslat tanulás: a 33. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: izomernyesztés. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 535.]

vtn 156 varázslat tanulás: a 156. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázspáncél. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 500.]

vtn 101 varázslat tanulás: a 101. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tükörpajzs. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 465.]

vtn 373 varázslat tanulás: a 373. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: banshee-sikoly. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 430.]

vtn 380 varázslat tanulás: a 380. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: böfögtető átok. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 395.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[3,14] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 53 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal oldalát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal súrolod az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy karbin plazma és 5 gyenge méreg. 2020 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 11, gyógyulás: 23, összesen: +12 ÉP}


(Továbbmész...) [4,15] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc bal oldalát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A fenébe, még mindig nem találtál semmit! Tovább, tovább. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc bal karját. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz támad rád. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 4 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a csontváz jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 91-110.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus fejét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mérgezett vasnyíl, 2 ubuk tüske és egy mutáns csont. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Sonchus Arvensis előtt.


(Továbbmész...) [5,16] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Annak hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zoloboo sámán. {támadása: 35.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán bal lábát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod a zoloboo sámán fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zoloboo sámán fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a zoloboo sámán vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 29, gyógyulás: 15, összesen: -14 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [57 pontot használtál fel, van még 338.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Sajnos nincs nálad pular kristály. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 336.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 336.]
Beizzik a turbómágia. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 334.]

* 5. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 334.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 334.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 331.]

* 8. BP: keresed az 55. szörnyet a 33. szörnyet a 76. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy rőtmanót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 331.]
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 330.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 328.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 3 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 288.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 248.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 208.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [8 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-46 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 8, 1.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 630 pontot. A következő körben tehát 830 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


IZOMERNYESZTÉS (33. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot elmondva, részben megbéníthatod ellenfeled izmait. Ha a varázslat sikerrel jár (és ez részben taumaturgiádtól is függ) ellenfeled minden támadás-sorozatnál csak eggyel kevesebb ütés bevitelével próbálkozhat, mert izmai elernyednek. Szörnyek esetén a varázslat hatására a lény egyik támadási módját (pl. karom/csőr-ből a csőr támadásokat) elveszti, ha csak egyetlen támadási módja van, akkor azt eggyel kevesebbszer használja. Legalább egy támadást mindenképpen le fog tudni adni az ellenfeled. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, anyagi komponense három csepp víz.

VARÁZSPÁNCÉL (156. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Igen nevetségesen hat, amikor egy varázsló vasvértben vagy kvazár páncélban csörtet harcba. Sokkal elegánsabb, ha testét mágia védi! A varázspáncél minden 2 taumaturgia szakértelmed után 1 védettséget ad, (15. szinten 8-at, 17. szinten 9-et, stb. egészen a max. 16 védettségig) de felrakásának feltétele, hogy nem viselsz páncélt (ez persze egyben azt is jelenti, hogy ha felveszel egy páncélt, a varázspáncél automatikusan megszűnik). A varázspáncél a következő fordulód elejéig tart, anyagi komponense nincs, elmondása a V 156 paranccsal történik, 15 VP-ért és 10 TVP-ért.

TÜKÖRPAJZS (101. VÉDEKEZŐ VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A tükörpajzsot akkor fogod alkalmazni, ha ellenfeled pillantása képes kővé változtatni. (És persze ha rajta van a T/V listádon.) A tükörpajzs elmondásakor egy vibráló, tükröző felület jelenik meg előtted, amely segít abban, hogy a kővé változtató pillantást elkerüld. Anyagi komponense egy kőszem (kővé változtató lény szeme) és természetesen egy tükör. A varázslat elmondása 26 VP-be kerül.

BANSHEE-SIKOLY (373. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT)
Hallottál már ezekről a noth-szellemekkel rokon elkárhozott elf lelkekről, a bansheekról? Ha igen, akkor bizonyára tudod, hogy képesek rettenetes hangjukkal elpusztítani ellenfelüket. Most már te is megteheted ezt, hiszen ez egy varázslat, ami nem tesz mást, mint egy elemi hangcsapást küld az ellenfél irányába, pont olyan rezonanciával, ami pusztítja annak szöveteit. Ahhoz, hogy minél jobban eltaláld a megfelelő hangmagasságot, nem árt, ha minél képzettebb zenész vagy, de azért van egy határ, amit nem tudsz átlépni anélkül, hogy a hangszálaid ne károsodjanak. A játék nyelvére lefordítva: ezzel a 20 VP-be kerülő varázslattal a zene szakértelmeddel arányosan tudsz sebezni a harcban, minden 4. szint után d10-et, egészen a 30d10-ig, ahol a varázslat sebzése bemaxol. A varázslat sebzését a sikeres mentődobás felezi.

BÖFÖGTETŐ ÁTOK (380. VARÁZSLAT)
Végre! Kezedben van a tökéletes fegyver, hogy rosszakaróid és ellenségeid rettegjék neved! Ha ezt az átkot idézed valaki fejére, akkor a szerencsétlen a következő fordulójában nem fog tudni koncentrálni a gyomra mélyéről feltörő hangoktól, hangosan böffentget egész nap. A varázslását is annyira rontja, hogy 5% eséllyel besülhet bármelyik varázslata, amit kapkodva (harcban) kell elmondania, legyen az támadó vagy védekező. A varázslat használata a V 380 <kalandozó száma> paranccsal történik, 100 VP és 5 TVP költséggel, és magához a hatáshoz szükség lesz egy dözmöngszívre is - célpontod a vizuális látomásban azt fogja lenyelni. A kiválasztott kalandozónak max. taumaturgia/5 mezőnyire kell tartózkodnia, és mentális mentődobásra jogosult, de minél közelebb tartózkodsz hozzá, annál nagyobb az esélyed a sikerre. (Az olimpián a szervezők leoldják a böfögtető átkot a kalandozókról.)

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 489. fordulód.

Erő: 51 Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 154 cm
IQ: 50 Támadás: 23 Agresszió: 5 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 52 Védekezés: 83 Menekülés: 40 % Életkor: 170/177 év
Egészség: 51 (53) Életpont: 469/426 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 62 (65) Varázspont: 758/517 Pénz: 521 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 229/230 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 35
Eddig összesen 2308 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16376 TP-t kaptál. Jelenleg 1287140 TP-d van. A következő szinthez még 112860 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Notermanthi, taalru. A 481. fordulódban 5653 arany került a bankszámládra. 5879 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/14 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: 26/70 (+9%)
vágófegyverek: 26/22 (+3%) ütőfegyverek: 25/73 lőfegyverek: 29/30 (+2%)
dobófegyverek: 17/64

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 52/61 2. nyomkövetés: 132/90 (+12%) 3. lopás: 2/45
4. mászás: 17/85 5. csapdakészítés: 30/41 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/19
7. gyógyítás: 71/64 8. titkosírás: 16/95 9. felderítés: 58/44 (+14%)
10. szörnyidomítás: 15/77 11. teológia: 49/39 (+23%) 12. taumaturgia: 28/85 (+1%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 94/93 (+30%) 15. szörnyismeret: 31/31
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 11/53 18. vadászat: 43/39
19. bányászat: 36/64 20. úszás: 16/70 21. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
esszenciavédelem (#165) éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csontpálca a pusztítás eszköze. Törj össe hármat oltáromnál!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 3 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 31 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1285 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüstshuriken (#327)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 kampós acélszigony (#455) 1 tudás gyöngye (#522)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 bordacsont (#16) 1 deus ex machina (#1) 2 ezüstdarab (#326)
4 gyenge méreg (#26) 5 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 mutáns csont (#331)
1 purifikátor háj (#269) 1 tünde nyíl (#554) 2 ubuk tüske (#131)
1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-1,7) drakolich (#760), kristálypalota (#401), művészi porolit (#720), oltár
(-1,8) drakolich (#760), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(-1,9) művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), purifikátorok (#157)
(-1,10) trikornis herceg (#261), erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), drakolich (#760)
(0,11) kristálypalota (#401), Leah oltár, művészi porolit (#720), 33. jellempróba
(1,12) Leah oltár
(2,13) fekete mágustorony (#641), Dornodon oltár
(3,14) őrült varázsló (#255)
(4,15) sírlidérc (#172), csontváz (#48), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), Raia oltár, művészi porolit (#720)
(5,16) Fairlight rúnaköve, művészi porolit (#720), zoloboo sámán (#230)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Pszi követ max. 670-es pszi szakértelemig lehet fogyasztani.
* Javítva lettek a következ‹ KT képességek: csepp a vértengerb‹l (281), elmetágítás (504), közös ima (509).

Üzenet küldése a karakternek