487. forduló, 489. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 15. 9h:21'
EZ A 793. JÁTÉKHETED, 488. FORDULÓD
794. játékheted kezdete: febr. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-8,-4] koordinátán.
A táborozás 18. napján összeakadsz Vadak Urával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy pszi elementál lord trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Nem bírod tovább, remegő kézzel nyúlsz a vérvörös rózsa után. Ahogy megszorítod, tövisei tenyeredbe marnak, s elmerülsz a Csók élvezetében. Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+46 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+161 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+72 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 853. hetének nyerőszámai: 24, 19, 12. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy sünmedve nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 813.]

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 158 TVP-t kell elköltened.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] [50 pontot használtál fel, van még 763.]

* 2. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 762.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 762.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 756.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 726.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 726.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 726.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 724.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 722.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 720.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 718.]
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 716.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 714.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 713.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 711.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 709.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 709.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 707.]

t 9146 1 támadod a 9146. KT tagjait
FT 9146 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 707.]

ef 13 503 energia fejlesztése 13
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 672.]

jlk 2325 jelszó kimondása 2325
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen! {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza kékes kitinhátát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a massza nyitott pofáját. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a massza nyitott pofáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a massza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Több marást ejt rajtad a massza csáprágójával. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A massza farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 grifftojást. 2255 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 35, gyógyulás: 34, összesen: -1 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Egy mesés moa rubin! Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 657.]

kf 458 kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat
Lecsatolod a krapixlon fürdőruhát, majd magadra öltöd a Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

kf 639 1 kézbeveszed/felveszed a 639. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kampós acélszigonyt, majd a jobb kezedbe veszed a Fókuszpengét. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

hu 171 379 hulladék: 171 379
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid kardot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa rubint. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

a 642 5188 1 átadod a 642. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 áldott követ Ravashack részére. [5 pontot használtál fel, van még 652.]

aa 454 455 389 átadod a 454. tárgyat a 455. tárgyat a 389. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 krapixlon fürdőruhát Ravashack részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 kampós acélszigonyt Ravashack részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szigonyt Ravashack részére. [15 pontot használtál fel, van még 637.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Sötét gondolatok sötét figurában, majd mind tolvaj kalandorgúnyában.
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 617.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[-8,-3] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy grok-képződményt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő Raia szent lovagja nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 48.} Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-8,-2] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak fejét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a tüskés harci gromak nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. {támadása: 60.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [-7,-1] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat qwarg rohamosztagos nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (8 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az 1 qwarg rohamosztagos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; 966% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 54, gyógyulás: 12, összesen: -42 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Elena orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [27 pontot használtál fel, van még 590.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 560.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 530.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 500.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 480.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[-6,0] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő kultúrmasztodon mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+10.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 11 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 95, gyógyulás: 52, összesen: -43 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-15 varázspont.] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [-5,1] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy FéNYeS NaP egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [-4,2] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Találsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 448.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Szárnyak nélkül repül, félelem nélkül zuhan,
De ha meleg kezekbe kerül, gyorsan eltűnik.
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. {támadása: 39.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 52 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza szőrös potrohát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a massza testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a massza ollója véres sebeket ejt a testeden. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézdarab felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Mancsával a massza végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a massza testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a massza szőrös potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a massza ollója. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő arany papi karkötő felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A massza mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó és egy obszidián karkötő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 9 tigroszlán fogat. 2931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Igen, megvan! A következő kincseket találtad: egy bumeráng, egy arany papi karkötő, 2 ezüst nyaklánc, 7 arany, 2 ubuk tüske és egy aranytű. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [50 pontot használtál fel, van még 398.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 388.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[-3,3] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy FéNYeS NaP hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz! {max. életpontja: 25-30.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 ezüst karkötőt. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [-2,4] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy élőholt tigris. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kronotapír. {támadása: 60.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kronotapír tekergő ormányát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kronotapír testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronotapír testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kronotapír testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény idődet lopja (-7 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A kronotapír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 2891 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 75, gyógyulás: 10, összesen: -65 ÉP}


(Továbbmész...) [-1,5] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy varkaudar bajnok közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 24.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok bal oldalát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar bajnok jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 38, gyógyulás: 13, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy megsebesített drakolich. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 183-195.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 40 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich fejét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A drakolich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 bordacsontot. 879 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[48 pontot használtál fel, van még 314.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+728 varázspont.) Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 294.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[0,6] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog FéNYeS NaP előtt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy legyengült varkaudar bajnok nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 40, gyógyulás: 13, összesen: -27 ÉP}


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 285.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Sajnos nincs nálad pular kristály. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 0 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 283.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 283.]
Beizzik a turbómágia. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 281.]

* 5. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 281.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 281.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 278.]

* 8. BP: keresed az 55. szörnyet a 33. szörnyet a 76. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy rőtmanót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 278.]
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 277.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 275.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 118 TVP-t kell elköltened.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 235.]

tf 1 35 fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 83 TVP-t kell elköltened.] [35 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 16, 19.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 629 pontot. A következő körben tehát 829 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 488. fordulód.

Erő: 50 Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 154 cm
IQ: 50 Támadás: 23 Agresszió: 5 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 52 Védekezés: 83 Menekülés: 40 % Életkor: 170/177 év
Egészség: 51 (53) Életpont: 469/377 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 61 (64) Varázspont: 758/724 Pénz: 1806 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 229/246 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 35
Eddig összesen 2298 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15994 TP-t kaptál. Jelenleg 1270764 TP-d van. A következő szinthez még 129236 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Notermanthi, taalru. A 481. fordulódban 5653 arany került a bankszámládra. 5850 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/14 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: 26/61 (+9%)
vágófegyverek: 26/19 (+4%) ütőfegyverek: 25/73 (+4%) lőfegyverek: 29/28 (+7%)
dobófegyverek: 17/64

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 52/61 (+22%) 2. nyomkövetés: 132/78 3. lopás: 2/45
4. mászás: 17/85 (+1%) 5. csapdakészítés: 30/35 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/19
7. gyógyítás: 71/64 8. titkosírás: 16/95 (+30%) 9. felderítés: 58/30 (+33%)
10. szörnyidomítás: 15/77 11. teológia: 49/16 (+26%) 12. taumaturgia: 28/84 (+1%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 94/63 (+30%) 15. szörnyismeret: 31/31 (+20%)
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 11/53 18. vadászat: 43/39
19. bányászat: 36/64 20. úszás: 16/70 21. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
esszenciavédelem (#165) éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csontpálca a pusztítás eszköze. Törj össe hármat oltáromnál!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 8 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 101 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 csillezsályalevél (#1253)
5 gyöngymangó (#135) 1 kampós acélszigony (#455) 2 krapixlon fürdőruha (#454)
1 manakristály (#500) 1 rézdarab (#70) 1 szigony (#389)
1 tudás gyöngye (#522) 1 vérvörös rózsa (#1622)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 aranytű (#272) 6 bordacsont (#16)
1 bumeráng (#249) 1 ezüst karkötő (#158) 2 ezüst nyaklánc (#117)
1 fűszertartó (#210) 1 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268)
7 isteni könnycsepp (#260) 12 kaja (#2) 1 moa rubin (#379)
1 obszidián karkötő (#229) 3 sáfránypor (#211) 9 tigroszlán fog (#63)
1 tünde nyíl (#554) 2 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-8,-3) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), Raia szent lovagja (#239)
(-8,-2) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, tüskés harci gromakok (#156), bűbájlidérc (#761)
(-7,-1) qwarg rohamosztagosok (#242), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(-6,0) kultúrmasztodon (#227), Raia rúnaköve, oltár, 37. jellempróba
(-5,1) művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(-4,2) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, művészi porolit (#720), massza (#217)
(-3,3) grok-képződmény (#149), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 21. jellempróba, bundás csirmáz (#93)
(-2,4) élőholt tigris (#766), 41. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), kronotapír (#286)
(-1,5) varkaudar bajnokok (#190), drakolich (#760)
(0,6) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720), varkaudar bajnokok (#190)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A gyors fejlődés FNO képesség nem jól működött, korrigáltuk.

Üzenet küldése a karakternek