487. forduló, 489. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. júl. 15. 15h:05'
EZ A 1073. JÁTÉKHETED, 488. FORDULÓD
1074. játékheted kezdete: júl. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [348,18] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+16 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] Zu'lit tarsolya termel 2 csuklyavirágot. Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+168 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+116 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+127 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: hh 1133 1534 1253 használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 634.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg királynő torát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 2, gyógyulás: 95, összesen: +93 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 238 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével eltalálod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. 2 622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 0, gyógyulás: 98, összesen: +98 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével eltalálod a quwarg parafenomén bal első lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 2 622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 0, gyógyulás: 100, összesen: +100 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> (312,11)-> 5 arany, -2 ÉP]. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 593.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 587.]

* 2. KP: vv 188 165 71 elmormolod a 188. varázslatot a 165. varázslatot a 71. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 587.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 587.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 585.]

* 3. KP: vv 24 26 224 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 583.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 581.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 581.]

* 4. KP: vv 157 182 76 elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 581.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 579.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 579.]

* 5. KP: vv 19 139 73 elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 577.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 575.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

* 6. KP: kb 36 6 0 kiveszel a bankból a 36. tárgyat (6 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

* 7. KP: vv 28 73 73 elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 575.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 575.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

* 8. KP: vv 112 382 227 elmormolod a 112. varázslatot a 382. varázslatot a 227. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-20 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve az elme hatalma. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 560.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

* 9. KP: h 1271 312 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

* 10. KP: hh 1098 1097 2167 használod az 1098. tárgyat az 1097. tárgyat a 2167. tárgyat
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 559.]
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre.
Semmi sem történik. [0 pontot használtál fel, van még 559.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

h 1589 965 979 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz ytterium kőzetet. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Ezután sáfránykő iránt kíváncsiskodsz. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 556.]

h 1589 100 211 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz aranyló ugarhéjat. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy sáfránypor hol szerezhető be. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 553.]

h 1589 367 34 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz Trákin csákányát. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Azt is jó volna tudni, merre kapható ásó. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (313,117): 1 db. Ára 10 arany. [3 pontot használtál fel, van még 550.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[347,19] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között.
(Feltételes támadás:) Egy ezerszemű bestia! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 96 életpontot vesztettél. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (69 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd az ezerszemű bestia fejét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 93 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-21 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel jól megszurkálod az ezerszemű bestia bal oldalát. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével épp hogy eltalálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 23 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő kis vaspajzs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pszi kő, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 18 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1246, sebződés: 520, gyógyulás: 191, összesen: -329 ÉP}

Felfedeztél egy sárkánybarlangot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (312,11)-> 3 arany, -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 532.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Egy utolsó fohászt rebegsz istenedhez, majd elindulsz befelé. Bíznod kell benne, hogy a sárkány nincs otthon, hajtogatod magadban. Mocorgást hallasz. Úristen, csak nem a sárkány? De nem, ez a valami annál sokkal apróbb: mindössze egy márvány drakón vicsorog rád.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 205 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (37 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány drakón jobb szárnyát. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével meghorzsolod a márvány drakón testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A márvány drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 757, sebződés: 98, gyógyulás: 84, összesen: -14 ÉP}

Egy pillanatig dermedten figyelsz, hogy a csatazaj felkeltette-e a sárkány figyelmét, de semmi. Megkönnyebbülve mész beljebb. Hihetetlen méretű barlangteremmé nyílik a folyosó. És az egészet csillogó kincshalmaz borítja! A figyelmedet azonban a kincsről hamar elvonja a gigantikus sárkány, ami a kincs közepén trónol. Lassan felemeli a fejét, feléd fordítja, és kitátja a pofáját. Ahogy közelebb érsz, látod, hogy ez egy zafír sárkány.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 411 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. 256 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-13 támadás és védekezés a harc végéig.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 249 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 266 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 771, gyógyulás: 2, összesen: -769 ÉP}

Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... [30 pontot használtál fel, van még 502.]
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+325 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+220 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 422.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[348,18] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ében halálhajcsár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 474 életpontot sebezve.) Zarknod szemével többször eltalálod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [349,17] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy magnetikus praglonc nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 192 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a magnetikus praglonc nyakát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) (-1 TU.) A magnetikus praglonc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 8 946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 800, sebződés: 8, gyógyulás: 113, összesen: +105 ÉP}

Észreveszel egy sárkánybarlangot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ezüstdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 386.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Folyamatosan próbálsz rejtőzködni, úgy lopódzol be a hatalmas barlangba. Istenedhez fohászkodsz, hogy segítsen elmenekülni, ha a sárkány mégis otthon lenne. Egyszercsak felszisszen valami előtted. Majd megáll benned az ütő! Aztán megkönnyebbülsz: csak egy mérges márvány drakón kötött beléd.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 185 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (46 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a márvány drakón jobb oldalát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A márvány drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 745, sebződés: 106, gyógyulás: 102, összesen: -4 ÉP}

Egy darabig mozdulatlanul vársz: gyors voltál, mégis, meghallhatott a sárkány, ha itthon van. De semmi! Továbbra is óvatosan mész előre. A barlang kiszélesedik egy óriási barlangcsarnokká. Középen hatalmas kupac kincs hever! A figyelmedet azonban a kincsről hamar elvonja a gigantikus sárkány, ami a kincs közepén trónol. Lassan felemeli a fejét, feléd fordítja, és kitátja a pofáját. Ahogy közelebb érsz, látod, hogy ez egy smaragd sárkány.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 387 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 101 életpontot vesztettél. A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (89 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd sárkány óriási karmát. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a smaragd sárkány jobb szárnyát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a smaragd sárkány testét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével meghorzsolod a smaragd sárkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 21 474 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1510, sebződés: 616, gyógyulás: 187, összesen: -429 ÉP}

Még mindig hitetlenkedve azon, hogy győztél, lapátolni kezded a zsákodba a kincseket: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 bumeráng [bumeráng ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy optiri agysisak [optiri agysisak ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy moa jádekő és 111 arany. Szárnycsapásokat hallasz. Felnézel. A felül üreges kürtő felől egy másik sárkány közeledik! Menekülsz. [30 pontot használtál fel, van még 356.]
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+223 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 316.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
[350,16] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Oldalt pillantva, meglátsz egy kátránygödröt. Látsz egy oltárt. Chara-din híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (adamantit) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zafír sárkány. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 184 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. 266 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-13 támadás és védekezés a harc végéig.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 134 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 243 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 643, gyógyulás: 2, összesen: -641 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+328 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+221 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [351,17] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy zafír sárkány került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 214 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. 276 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-13 támadás és védekezés a harc végéig.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 136 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 217 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 629, gyógyulás: 2, összesen: -627 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+338 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+223 életerő.) Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [352,18] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton.
(Feltételes támadás:) Egy ezerszemű bestia! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen védelmezte.) Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-28 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (82 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (6 támadással 483 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod az ezerszemű bestia bal oldalát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő kis vaspajzs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-28 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel többször eltalálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (3 támadással 229 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védett meg.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 31 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Mostantól aggastyánnak számítasz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő kis vaspajzs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-19 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], 13 arany, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 3 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 18 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1195, sebződés: 411, gyógyulás: 176, összesen: -235 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+226 életerő.) Találsz egy sárkánybarlangot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy törpe bányát. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy magnetikus praglonc. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 205 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor súrolod a magnetikus praglonc plazmáját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 8 946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 794, sebződés: 17, gyógyulás: 99, összesen: +82 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [248 pontot használtál fel, van még 68.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Egy utolsó fohászt rebegsz istenedhez, majd elindulsz befelé. Bíznod kell benne, hogy a sárkány nincs otthon, hajtogatod magadban. Hirtelen valami mozdul előtted. Majd elájulsz az ijedtségtől! De látod, hogy ez csak egy márvány drakón. Elmosolyodsz.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 203 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 33 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (44 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány drakón testét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted a márvány drakón jobb első lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 112, gyógyulás: 109, összesen: -3 ÉP}

Rémülten nézel körbe: mindjárt nyakadon a sárkány! De nem történik semmi. Kifújva a sokáig benntartott levegőt, tovább lopódzol befelé. Hihetetlen méretű barlangteremmé nyílik a folyosó. És az egészet csillogó kincshalmaz borítja! Most már csak a kincs tetején trónoló óriási sárkánnyal kéne egyezkedned. A hüllő gonosz szemét feléd fordítja, és üdvözlete jeléül felkészül lehelete használatára. Ahogy közelebb érsz, látod, hogy ez egy márvány sárkány.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 422 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 209 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 128 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-16 támadás). A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (97 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány testét. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a márvány sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 59 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a márvány sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 21 474 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1211, sebződés: 653, gyógyulás: 100, összesen: -553 ÉP}

Boldogan kezdesz turkálni a kincsek között, és igyekszel felmarkolni annyit, amennyit csak elbírsz: A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy zangrozi csizma [zangrozi csizma ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP], egy mandibulakasza [mandibulakasza ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy vortex amulettje és 103 arany. A falak mozogni kezdenek, lassan megelevenednek. Félelmetes savelementálok kezdenek létrejönni mindenhol. Ocsmány mágia! Menekülnöd kell, a maradék kincset hátrahagyva. [30 pontot használtál fel, van még 38.]

m 2 mozogsz keletre
[353,18] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan tábort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Mozgást észlelsz oldalról. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy áldott okerón közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áldott okerón behemót testét. (6 támadással 476 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd az áldott okerón kitines ollóját. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 62 életpontot sebeztél. Az áldott okerón ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az áldott okerón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 0, gyógyulás: 84, összesen: +84 ÉP}

Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy nekrit parazita volt. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 26.]

v 198 349 74 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

346 347 348 349 350 351 352 353 354
15
16
17
18
19
20
(347,19) ezerszemű bestia (#288), sárkánybarlang (#620), Raia oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, márvány drakón (#322), zafír sárkány (#329)
(348,18) quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248), ében halálhajcsárok (#295), érclelőhely
(349,17) magnetikus praglonc (#200), sárkánybarlang (#620), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), érclelőhely, márvány drakón (#322), smaragd sárkány (#326)
(350,16) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), oltár, érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(351,17) zafír sárkány (#329), érclelőhely
(352,18) ezerszemű bestia (#288), sárkánybarlang (#620), oltár, törpe bánya (#435), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), érclelőhely, magnetikus pragloncok (#200), márvány drakón (#322), márvány sárkány (#328)
(353,18) Thargodan tábor (#588), áldott okerónok (#336), nekrit parazita (#787)

[349,74] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Találsz egy sárkánybarlangot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, White Nor Wacak lábát masszírozza. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Észreveszel egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy morgud hagymatövet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. Felfedeztél egy óriás liánt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [18 pontot használtál fel, van még 8.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

ef 40 508 energia fejlesztése 40
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Iszol a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 15, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 629 pontot. A következő körben tehát 630 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ELME HATALMA (123. PSZI KÉPESSÉG)
Az Elme Hatalma az Elme Fölényének továbbfejlesztett változata. Hatására mentális varázslataid célpontjai kapnak -11 -et mentális mentődobásaikra a teljes fordulód időtartamára. Létrehozására 5 TVP-t és 15 pszi pontot kell elköltened, hatása nem adódik össze az Elme Fölényével.

NEKRIT PARAZITA (787. SZÖRNY)
A nekrit parazita egy élősködő féreg, mely a negatív létsík szülötte. Thargodan mágusok idézték erre a világra, de kicsit elszámították magukat a fogvatarthatóságát illetően. A nekrit parazita hamarosan gazdatestet talált magának egy Thargodan bőrében. A szerencsétlenül járt áldozat eredeti külalakja pár óra alatt alaposan megváltozik, ha a parazita birtokba veszi: áttetszővé és szürkévé válik, az élet szinte elpárolog belőle. A parazitának az egyesülés után ebben a testben kell leélnie az életét, és nem vándorolhat testről testre, mint azt az élősködő lényeknél megszokhattuk. Sőt, külön megváltás neki a halál, hiszen oda távozhat, ahonnan érkezett. Ennek ellenére nem könnyű a túlvilágra küldeni az átokfajzatot, halált okozó pillantása, öregítő érintése sok gondot okozhat a magadfajta, erre törekvő kalandozóknak. Épp ezért FT parancsot kell kiadnod a szörny megtámadásához.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 488. fordulód.

Erő: 46 (60) Szint: 45 Merészség: 8/5 Magasság: 174 cm
IQ: 53 (80) Támadás: 81 (85) Agresszió: 5 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 53 (68) Védekezés: 105 (114) Menekülés: 30 % Életkor: 31/80 év
Egészség: 45 (59) Életpont: 1292/837 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 47 (64) Varázspont: 2702/2220 Pénz: 18716 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 90/42 Pszi pont: 338/35 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 4259 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 138 933 TP-t kaptál. Jelenleg 13 471 892 TP-d van. A következő szinthez még 328 108 TP szükséges. Trófeáid: entitás manifesztum, zafír sárkány, triklem drakolder. A 466. fordulódban 15485 arany került a bankszámládra. 15639 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/60 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: 40/43 (+4%)
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: 30/44 (+2%) lőfegyverek: 34/47
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (50%) << Fairlight botja (#476) (200%) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -29.); mihlanil nyíl (#597) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
349,74 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Kisebb kívánság: legutóbb 2015. évben 7. hónapban.
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 63, 62, 87, 85

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/12 Max életkor 87 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 237 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 63/95 (+11%) 2. nyomkövetés: 107/15 (+36%) 3. lopás: 6/99
4. mászás: 23/40 (+3%) 5. csapdakészítés: 14/41 6. csapdaészlelés: 17/17
7. gyógyítás: 81/89 (+184%) 8. titkosírás: 14/18 9. felderítés: 39/31
10. szörnyidomítás: 10/32 11. teológia: 106/53 (+24%) 12. taumaturgia: 168/68 (+10%)
13. szerencsejáték: 9/3 14. versengés: 19/95 15. harcművészetek: 3/99
16. zene: 11/10 17. szörnyismeret: 21/99 18. pszi: 37/2 (+2%)
19. zárnyitás: 4/78 20. vadászat: 8/90 21. vitalitás: 4/55 (+24%)
22. bányászat: 34/26 (+23%) 23. úszás: 10/62 24. főzés: 4/33
25. csapatmunka: 4/35

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275), agyfröccsentő (#666), óriás csontváz (#176), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
skarlátdémon (#790), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ősvillám (#235, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (95,30,4) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), ősvillám (#235)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> ében hadúr (#294) villámsújtás (#89) >> ezerszemű bestia (#288)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ezerszemű bestia (#288) agytaposás (#180) >> triklem drakolder (#275)
agytaposás (#180) >> Thargodan mágus (#318)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését!
2.) Páratlan varázspárviadalban lesz részed, amikor kihívod és legyőzöd a Sötétség Hercegét.
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 34 (limit: 540), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 6 161.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXXII. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 23, pontszámod: 203.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 129, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 14 250.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 121 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 154 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1566.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * vámpírölő (#951)
Vágófegyverek
1 mágusölő (#422) 1 nitmák penge (#837) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 Din cséphadarója (#840) 1 szögletes kő (#17) 1 * Zarknod szeme (#740)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 bűvös shuriken (#562) 1 dárda (#10) 2 esszenciakristály (#350)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159) 1 kvazár pajzs (#296)
Páncélok
$1 dalebg.kristályvért ($564) 1 * díszes tunika (#1488)
Sisakok
1 * lidérckorona (#531)
Köpenyek
1 * démoni palást (#1573) 1 őselemek köpenye (#560) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * sode (#1374)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek
1 * tradicionális öv (#1368)
Övcsatok
1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 hatalom fülbevalója (#817) 9 mópat token (#585) 2 * ősplazma (#839)
1 * Zu'lit fülkarikája (#727)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
6 halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814) 1 Natharion amulett (#742)
1 natharion gömb (#865) 4 rothasztó talizmán (#815) 1 * Sshreakza amulettje (#836)
2 * szerencsetalizmán (#366) $1 * villám szimbólum ($145) 2 vortex amulettje (#607)
4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 halálhozó karkötője (#816) 2 * Luthius karkötője (#527) 1 mászó-karperec (#392)
1 Natharion karkötő (#738) 1 teriádbőr karkötő (#1297) 1 * Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
14 angyalok gyűrűje (#529) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 bo'adhun gyűrű (#743)
1 * drakolder gyűrű (#969) 1 Rughar gyűrűje (#518) 1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321)
1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * olimpia kvazármedál (#1861) 1 * örökkéval. éjköve (#2181)
1 * q. ölő érem (#2088) 1 * zinthurgirtó érem (#2194)
Löttyök és porok, tartóstul
30 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 293]
2 dentor szüttyő (#590) [üres, kapacitás: 20]
3 Fekete Kehely (#283) [bennük 2 korty sötét ital (#284), fér még: 13]
20 fűszertartó (#210) [bennük 79 csepp sáfránypor (#211), fér még: 21]
5 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 50]
25 sólyomcsőr (#1223) [bennük 80 pondróvér (#1232), fér még: 220]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 114 csepp spiritusz (#170), fér még: 66]
2 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 20]
3 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 18]
11 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 110]
9 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 108]
2 vizestömlő (#3) [bennük 12 korty víz (#27), fér még: 28]
10 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 200]
Eszközök, használati tárgyak
6 acéltű (#334) 16 áldott kő (#642) 3 amul kulcs (#565)
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 árnyékkulcs (#566)
1 ásó (#34) 1 Augur varázskönyve (#1097) 1 Baghar fétise (#1098)
21 csontkulcs (#74) 4 deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
2 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233) 16 gyógykenőcs (#313)
1 hűségérme (#1141) 5 inváziós trófea (#2166) 14 kaja (#2)
1 Kalmárok Kémgömbje (#1589) 1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kristályfolyadék (#449)
16 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648) 4 leviatán hólyag (#2182)
1 mágikus gyertya (#1600) 2 mágikus térkép (#2167) 22 manakristály (#500)
3 márványkulcs (#245) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 moa katalizátor (#386)
34 moa kristály (#2203) 1 moa töltő (#525) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 Morgan pálcája (#503) 1 Morgan szilánkja (#508) 2 nagy aranykulcs (#246)
2 norgat kulcs (#471) 1 oldalzsák (#1172) 2 ork csodaszer (#1228)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 4 pszi kő (#248) 2 quwarg teleportgömb (#1534)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 roxati zárfaló (#314) 1 smaragd kulcs (#241)
5 szeksztáns (#32) 7 térhajlító kavics (#1539) 1 titkos teleportkő (#1387)
4 törpe őskő (#633) 3 tudás gyöngye (#522) 17 varázskő (#305)
1 varkaudar csésze (#841) 1 Zu'lit tarsolya (#537)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 45 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
15 borkonyó bibe (#312) 2 csalánvirág (#582) 119 csillezsályalevél (#1253)
40 csuklyavirág (#133) 3 darázsfarok (#654) 9 darázsszárny (#652)
2 din formázó minta (#301) 3 dlathog kőzet (#829) 4 dramoan kő (#967)
147 drótszőr (#37) 82 ében toboz (#578) 3 eknozol (#540)
10 Eldereth szilánk (#512) 1 entitás esszencia (#1833) 4 era formázó minta (#418)
60 extra takarmány (#1360) 14 ezüstdarab (#326) 36 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 12 galachmit (#310) 4 gór formázó minta (#444)
40 gyöngymangó (#135) 6 iknegurin (#541) 38 kék orchidea (#68)
1 kreommat szirom (#925) 1 lapockacsont (#33) 11 lótuszvirág (#447)
16 madártoll (#112) 96 mákrózsa virág (#56) 10 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mihlanil (#539) 2 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378)
4 moa jádekő (#382) 2 moa rubin (#379) 7 moa smaragd (#377)
1 moa üveggömb (#383) 3 mópat tetem (#584) 1 móri gyümölcs (#116)
32 mutáns csont (#331) 21 pirkit (#153) 15 praglonc hártya (#215)
12 púderkő (#119) 8 purifikátor háj (#269) 13 rókafarok (#124)
6 sallank karom (#128) 1 sárkány ékkő (#1632) 163 sárkánypikkely (#292)
1 szvó-ektoplazma (#151) 14 Thargodan esszencia (#328) 18 varányszem (#30)
3 vörös zyel (#606)

Összsúly: 231.15 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (20 db, BANKSZÉF MÉRETE: 28)
7 adamantit (#627) 5 angyalok kesztyűje (#609) 1 ásó (#34)
1 bronz taider (#641) 11 bunthar bőr (#733) 75 ezüstdarab (#326)
270 gyöngymangó (#135) 4 holdbőr (#1236) 1 Krogan buzogánya (#1561)
10 kvazár (#244) 450 madártoll (#112) 355 mákrózsa virág (#56)
1 pengepajzs (#425) 1 Raia pallosa (#426) 2 ryuku kalapács (#724)
1 ryuku menetpajzs (#1320) 1 ryuku vadászing (#1158) 65 szárnyas hernyó (#69)
7 Tilnetor kardja (#474) 1 tleikan manakő (#1144)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 5 kaja (#2) 9 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 6 spiritusz (#170) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
616 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 2 csuklyavirág (#133)
7 ezüstdarab (#326) 2 galachmit (#310) 10 mákrózsa virág (#56)
1 moa jádekő (#382) 2 praglonc hártya (#215) 1 pszi kő (#248)
10 sárkánypikkely (#292) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 vortex amulettje (#607)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

348 349 350
73
74
75
(349,74) sárkánybarlang (#620), művészi porolit (#720), Leah oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), vaskohó (#155), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek