487. forduló, 489. forduló, Bossy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 4. 15h:11'
EZ A 592. JÁTÉKHETED, 488. FORDULÓD
593. játékheted kezdete: júl. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3279
SZÁMLA : XXXX

BOSSY KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,123] koordinátán.
A táborozás 3. napján találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. Bőre gránitszürke. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy Blounther gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy gránit szimbólumot, egy óriás fülbevalót, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy Ylgoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Nem tűnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 3. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. Bőre gránitszürke. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy Blounther gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy gránit szimbólumot, egy óriás fülbevalót, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy Ylgoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat.
A 3. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. Bőre gránitszürke. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy Blounther gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy gránit szimbólumot, egy óriás fülbevalót, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy Ylgoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat.
A 4. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. Bőre gránitszürke. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy Blounther gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy gránit szimbólumot, egy óriás fülbevalót, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy Ylgoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Folytatod utadat.
A 4. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja. A harci mágusok rendjének nem egyszerű varázsló rangú tagja. Egy adamantit kesztyűt, egy csillogó karkötőt, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy Luthius karkötőjét, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.gyémántját, egy rézpáncélt, egy szirén köpenyét és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Nateilena úrnő trófea és egy Folrang trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 4. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Auráját mágikus vihar övezi. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja. A harci mágusok rendjének nem egyszerű varázsló rangú tagja. Egy adamantit kesztyűt, egy csillogó karkötőt, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy Luthius karkötőjét, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.gyémántját, egy szirén köpenyét, egy vortex talizmánt és egy díszes tunikát visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Nateilena úrnő trófea és egy Folrang trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Otthagyod a másik kalandozót.
A 4. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja. A harci mágusok rendjének nem egyszerű varázsló rangú tagja. Egy adamantit kesztyűt, egy csillogó karkötőt, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy Luthius karkötőjét, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.gyémántját, egy szirén köpenyét, egy vortex talizmánt és egy díszes tunikát visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Nateilena úrnő trófea és egy Folrang trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Folytatod utadat.
A 4. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja. A harci mágusok rendjének nem egyszerű varázsló rangú tagja. Egy adamantit kesztyűt, egy csillogó karkötőt, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy Luthius karkötőjét, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.gyémántját, egy szirén köpenyét, egy vortex talizmánt és egy díszes tunikát visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Nateilena úrnő trófea és egy Folrang trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Továbbmész.
A 4. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. Bőre gránitszürke. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy Blounther gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy gránit szimbólumot, egy óriás fülbevalót, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy Ylgoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+404 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+91 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+16 tudatpont.) A lottó 666. hetének nyerőszámai: 6, 24, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt. A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy purifikátor nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. Kritikus ütés! (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel végigvágod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a purifikátor testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 831.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
199 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 831.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 829.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 827.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 827.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 825.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 823.]

vv 185 elmormolod a 185. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 821.]

a 533 1131 1 átadod az 533. tárgyat az 1131. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 tűzúr csizmáját Blanga Dor Blazeer részére. [5 pontot használtál fel, van még 816.]

a 561 1131 1 átadod az 561. tárgyat az 1131. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 Urgod fétisét Blanga Dor Blazeer részére. [5 pontot használtál fel, van még 811.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,123) purifikátor (#157)

[144,61] Épületek tűnnek fel.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Özleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 801.]

pki 400 kiveszel a bankból 400 aranyat
Kiveszel a bankból 400 aranyat. A számládon van még 2334 arany. [0 pontot használtál fel, van még 801.]

be 710 138 213 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 796.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Látsz egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2300 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.

Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 790.]

be 702 3 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 160 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 740.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,123] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ryuku hajóroncsot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Skinhead orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hidra. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hidra nyálkás testét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (30 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a hidra testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a hidra testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A hidra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a hidra nyálkás testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a hidra két fejét is. Kritikus ütés! (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A hidra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A hidra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. 2863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+109 életerő). [-15 varázspont.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [200,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy purifikátor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a purifikátor testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [201,122] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél.

Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. [23 pontot használtál fel, van még 717.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[200,121] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy királyi őrsáncot. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ősdentor. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja az ősdentor tüskés hátát. Kritikus ütés! (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor tüskés hátát. Kritikus ütés! (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az ősdentor fejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 570, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+108 életerő). [-15 varázspont.] Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [199,120] A síkságot ritka erdő váltja fel. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar hadúr közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr bal vállát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hadúr testét. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar hadúr fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy gyilkos csalánt. Találsz egy fekete lótuszt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [199,119] Még mindig az erdőben vagy. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök bal karját. Kritikus ütés! (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérg. ubuk dobónyíl [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP], egy mutáns csont, egy bronzhegyű nyíl, egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy rézsisak [rézsisak ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP], egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar fejét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó és egy ezüst nyaklánc. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar íjász jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar hadúr védelmezi a vadászterületét.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr jobb lábát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hadúr jobb lábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst karkötő, egy fekete gyöngy és egy vas dobónyíl. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 36 arany, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy fűszertartó, 3 fekete gyöngy, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+114 életerő). [-15 varázspont.]
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy csillagbozótost. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pézsmatököt. Látsz egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bíborgörény lábát masszírozza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy óriás liánt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy borzalmas varkaudar lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar bal lábát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz Zanthiával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Ő Daemon felesége! Tharr főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy Batharak vállemezét, egy életköves gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy ryuku függőt, egy Tharr Keresztjét, egy törpe védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar vajákos trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy ősquwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülű barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[66 pontot használtál fel, van még 651.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[200,118] Fák, mindenütt csak fák. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy zoloboo sámán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a zoloboo sámán fekete testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a zoloboo sámán jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [11 pontot használtál fel, van még 640.]

szk 230 227 157 keresed a 230. szörnyet a 227. szörnyet a 157. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 640.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 639.]

ek 7 17 5 t. energia kisütése: 7 17 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 pszi.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 639.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+3 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 629.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+3 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 619.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+3 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 609.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+3 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 599.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+3 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 589.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+3 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 579.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 576.]

* 2. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-35 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 576.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-35 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 576.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-35 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 576.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy varkaudar katona közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona bal oldalát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a varkaudar katona nyakát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a varkaudar katona fejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvagdalod a varkaudar katona testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a varkaudar katona fejét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar katona fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 117 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 237, gyógyulás: 0, összesen: -237 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+113 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] [50 pontot használtál fel, van még 526.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 486.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 446.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 406.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 366.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 192 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 326.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 152 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 286.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 112 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 246.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 72 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 206.]

tf 1 6 fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 2, 21.
Elmúlt a vízlélegzés hatása. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 629 pontot. A következő körben tehát 829 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bossy, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf nő vagy. Fekete a bőröd. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 488. fordulód.

Erő: 43 (46) Szint: 30 Merészség: 10/5 Magasság: 163 cm
IQ: 51 (54) Támadás: 42 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 44 (49) Védekezés: 86 Menekülés: 30 % Életkor: 159/194 év
Egészség: 53 (61) Életpont: 424/348 Jellem: jó (705) Tul. pont: 0
Szerencse: 39 (50) Varázspont: 1306/954 Pénz: 344 arany Kép. pont: 49
Tudatpont: 91/43 Pszi pont: 296/110 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 4934 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21846 TP-t kaptál. Jelenleg 3350253 TP-d van. A következő szinthez még 149747 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, acélkolosszus, taalru. A 488. fordulódban 2334 arany került a bankszámládra. 2334 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/60 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 23/31
vágófegyverek: 32/10 (+10%) ütőfegyverek: 30/28 lőfegyverek: 31/51 (+6%)
dobófegyverek: 27/66 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/92 2. nyomkövetés: 166/20 (+42%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 13/0 5. csapdakészítés: 33/29 (+6%) 6. csapdaészlelés: 9/6
7. gyógyítás: 78/34 8. titkosírás: 19/43 9. felderítés: 31/90 (+4%)
10. szörnyidomítás: 12/2 11. teológia: 63/82 (+29%) 12. taumaturgia: 68/18 (+6%)
13. szerencsejáték: 9/20 14. versengés: 18/4 15. zene: 14/17
16. szörnyismeret: 82/79 (+34%) 17. pszi: 31/44 (+13%) 18. zárnyitás: 10/95
19. vadászat: 24/15 20. vitalitás: 1/82 21. bányászat: 32/16
22. úszás: 14/14 23. főzés: 9/58

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot )
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219)
mászol max. 250 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +34 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +35 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
fürkésző szemek (#213) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> orgoró (#170)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> quwarg anyakirálynő (#269)
vakító fény (#43) >> varkaudar hírnök (#686) villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 5 gyöngymangó (#135)
1 halcsont (#390) 3 kaja (#2) 1 tűzúr csizmája (#533)
1 Urgod fétise (#561)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
209 arany (#50) 1 dentor bőr (#551) 2 ezüst karkötő (#158)
2 ezüst nyaklánc (#117) 4 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210)
9 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331)
1 nyílvessző (#108) 2 purifikátor háj (#269) 1 varázskő (#305)
1 vas dobónyíl (#189) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar íjász (#687), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), Zanthia (1103. kalandozó)
(199,120) varkaudar hadúr (#270), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, 255. jellempróba, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Chara-din monolitja (#534)
(199,123) purifikátor (#157), ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720), hidra (#780)
(200,118) Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, zoloboo sámánok (#230), varkaudar katona (#691)
(200,121) királyi őrsánc (#1140), 29. jellempróba, Tharr oltár, ősdentor (#282)
(200,123) purifikátorok (#157)
(201,122) 38. jellempróba, Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek