487. forduló, 489. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 17. 9h:28'
EZ A 494. JÁTÉKHETED, 488. FORDULÓD
495. játékheted kezdete: jún. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

AUTHORICUS KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,82] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 1. napján találkozol Dulminával. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku karvédőt, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy trófea nyakláncot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Egy goldugar a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges a nyomorult. Mosolyogsz, elbűvölő meséket mondasz neki. Úgy látszik, bókjaid nem érték el a kívánt célt - a leány búcsút int. Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, Cras Lorg adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 1 illatos rózsaszált. Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Cras Lorg küldte a következőt: 100 mákrózsa virágot (ez nem kell neked). [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.]
A 2. napon összefutsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb papja. Egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy quwarg harcos trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy woor-antilop. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Elég egy mentális pillantás aurájára: undorító fehér! Egy jó! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Shelina. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 5000 tapasztalati pontot. A XXVII. Ghallai Olimpián a következő tárgyat nyerted: nyomkereső talizmán. Valamint kaptál 0 aranyat.
A 7. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gromak páncélt, egy réz papi karkötőt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy fekete bőrcsizmát visel. Ruházatát egy velociraptor trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy miksziszi húsgólem trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy csontszablyát tart. Hátasállata egy mutáns pók! Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Összeismerkedtek. Az ő neve Chuang Lee. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Némi fejfájás árán ugyan, de visszanyerted a józanságodat.
Egy szőke, rövid hajú, zöld szemű gnóm a táborozás alatt adott neked 100 aranyat, 2 ezüst nyakláncot és 3 fekete gyöngyöt. Sajnos azonban felébredsz, és rájössz, hogy mindez álom volt. Az aranytermő erszény 86 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) Varázserőd regenerálódik. (+551 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+57 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork bérgyilász nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork bérgyilász jobb vállát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az ork bérgyilász bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ork bérgyilász fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 4, gyógyulás: 36, összesen: +32 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 831. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 829.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 829.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 827.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 825.]
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 823.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 821.]

* 3. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 821.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+17 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 819.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 819.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 817.]

* 5. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma). [0 pontot használtál fel, van még 817.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 815.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 813.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 813.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 813.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 813.]

* 7. KP: elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 813.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 811.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+14 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 809.]

* 8. KP: makró 1

l 1 50 0 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 809.]

l 2 50 0 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 809.]

l 3 50 0 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 809.]

l 4 50 0 lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 809.]

l 5 50 0 lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 809.]

l 6 50 0 lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 809.]

l 7 50 0 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 809.]

l 8 50 0 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 809.]

l 9 50 0 lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 809.]

l 1 211 0 lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 809.]

* 9. KP: elmormolod a 156. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 804. Kapsz 1 VP-t.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(99,82) fejvadászcéh (#758), ork bérgyilász (#781)

[73,60] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol Cras Lorg letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. A tábort egy kardfogú fülemüle őrzi! Elcsented a kiszemelt tárgyat (403 aranyat). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.)
[-50 varázspont.] [14 pontot használtál fel, van még 790. Kapsz 2 VP-t.]

fa 500 4302 1 feladod az 500. tárgyat a 4302. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot James Lowder részére szánod. Átadsz 1 manakristályt. Ennek elküldése 25 arany lesz. Mielőtt továbbindulnál, már látod is a futárt visszafelé vágtatni. Lélegzetvételnyi idő múlva visszaadja a küldeményt, mivel a címzett kalandozó tartózkodási helye teljesen ismeretlen. A pénzedet szerencsére visszakapod. [3 pontot használtál fel, van még 787.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[72,59] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rontasz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos fejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 arany karperecet 26 aranyért, 1 arany masszariasztót 14 aranyért, 1 arany papi karkötőt 80 aranyért, 2 aranygyűrűt 24 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 ezüstshurikent 8 aranyért, 1 kis vaspajzsot 16 aranyért, 1 teknősesszenciát 45 aranyért, 5 varkaudar csontot 20 aranyért, 1 vasalt bunkót 35 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért.
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod Megváltó Junior táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A fenébe, a tábort csapda védi! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Sikeresen elcsórtad, amit akartál (315 aranyat). A siker után olaj! (+1 gonoszság.)
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol az alakváltó férfi (Auralátás: Kölök - 5165. kalandozó) tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. A pihenő figura holmijához közelítesz. Elcsented a kiszemelt tárgyat (146 aranyat). A siker után olaj! (+1 gonoszság.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [17 pontot használtál fel, van még 770. Kapsz 3 VP-t.]

ve 47 9 megveszed a 47. tárgyat 9
Vásároltál 9 surranó kígyó bőrt. 27 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 770.]

ve 408 3 megveszed a 408. tárgyat 3
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 770.]

ve 152 20 megveszed a 152. tárgyat 20
Vásároltál 20 vasércet. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 770.]

ve 153 40 megveszed a 153. tárgyat 40
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 770.]

ve 15 3 megveszed a 15. tárgyat 3
Vásároltál 3 vadász tatu bőrt. 3 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 770.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[99,82] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Meglengetve a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos bal karját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az orgyilkos bal karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fejvadászcéh (758. épület.).
[9 pontot használtál fel, van még 761. Kapsz 1 VP-t.]

v 198 109 109 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(99,82) fejvadászcéh (#758), ork bérgyilász (#781), orgyilkos (#131), csodák kútja (#1096)

[109,109] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívei emelték. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő Brod mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 22 életpontot vesztettél. Az ellenfél néhány vas dobónyilat hajít feléd. 7 életpontot sebződsz. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Brod bal karját. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a Brod jobb karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Könnyedén félreszökkensz a Brod csapása elől. Véres nyál csordul ki a Brod száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 koponya gyűrűt. 2200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 29, gyógyulás: 50, összesen: +21 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 751. Kapsz 2 VP-t.]

v 96 99 82 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(109,109) oltár, Tharr oltár, 23. jellempróba, Brod (#7124)

[99,82] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Látsz egy csodák kútját.

Van itt egy fejvadászcéh (758. épület.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 741. Kapsz 2 VP-t.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm.
- Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. [1000 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 fejvadász medál. (ld. enc.)]
A gnóm azt mondja, talán akad még némi munka, bár kissé bizonytalannak tűnik. Kósza híresztelések szerint a rend vezetője (akit még nem sikerült kézrekeríteni), egy Lord Veurat nevű kalandozó visszatért a lerombolt rendházba. Egyelőre még nem ellenőrizték az információt, de talán érdemes lenne utánanézned. Megmondja, hol találhatod meg ezt az épületet.

1 2 3 4
6 5
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 187. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 27, délre 63 mérföldre található.

Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 736. Kapsz 1 VP-t.]

kf 1734 kézbeveszed/felveszed az 1734. tárgyat
A ruhádra illeszted a fejvadász medált. [0 pontot használtál fel, van még 736.]

m 4 7 7 mozogsz délre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[109,109] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr híveié. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 13, gyógyulás: 54, összesen: +41 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [108,108] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy rájanyék nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a rájanyék fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [107,107] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy garokk. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd a garokk testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a garokk bal vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy áeratikus hasnyák. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az ocsmány teremtmény huhog! 32 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 64, gyógyulás: 45, összesen: -19 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 709. Kapsz 5 VP-t.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[107,106] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku gárdista. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista jobb oldalát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A ryuku gárdista vágása nem talált el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}

Találsz egy mákrózsa bokrot. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [107,105] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő pattanóböde nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 11, gyógyulás: 41, összesen: +30 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,104] Továbbra is dombság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy rőtmanó berzerker. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker fejét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmait felemelve, a rőtmanó berzerker meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 6, gyógyulás: 38, összesen: +32 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [27 pontot használtál fel, van még 682. Kapsz 5 VP-t.]

m 8 mozogsz északra
[108,103] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tüskés harci gromak. Itt csata lesz.

Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 7, gyógyulás: 14, összesen: +7 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. úgy tűnik, még nincs felszentelve. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 673. Kapsz 1 VP-t.]

be 187 bemész a 187. titkos labirintusba
Megtalálod a hegyoldalban szerényen meghúzódó épületet, a betört ablakokból látszik, hogy már kifoszthatták. A bejáratot valaha egy kétszárnyú ajtó fedte, mára azonban csak széttört deszkák maradtak a helyén. Belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 668. Kapsz 1 VP-t.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Egy nagyméretű előtérbe érsz, ahol törött bútorokat és koromtól feketéllő falakat látsz. [2. PONT]
Elszántan mész előre. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtót látsz. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Belépsz egy szobába, amelyből két ajtó is nyílik. [3. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Kisebb méretű helyiségbe érkezel. [4. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szárnyas koponya. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szárnyas koponya csontos képét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szárnyas koponya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szárnyas koponya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 8, gyógyulás: 13, összesen: +5 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szárnyas koponya van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 5 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya feléd harap, de sikertelenül. A szárnyas koponya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Egy nagy terembe lépsz, közepén masszív asztal áll, körben a falon festmények fehérlő helyeit látod. [5. PONT] Egy Rodrig lakik itt. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 23 életpontot vesztettél. Az ellenfél néhány vas dobónyilat hajít feléd. A becsapódástól 10 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Rodrig testét. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a Rodrig bal karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sajnos nem sikerült a Rodrig minden csapását hárítanod. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A Rodrig összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 koponya gyűrűt. 2863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 57, gyógyulás: 47, összesen: -10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzkulcsot és 1 vaskulcsot. Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Megnyomod. Miért is ne? Tompa dübörgést hallasz a távolból.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 648. Kapsz 4 VP-t.]

kpcs 3 5 kapcsoló 3
Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. [már megnyomtad] Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

lm 6 6 6 mozogsz 6 6 6
Egy ablaktalan, titkos kamrába jutsz. [6. PONT] Az egyik sarokban találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-27 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 lánckesztyű, 6 mérg. vas dobónyíl, 1 vasalt bunkó, 1 vashegyű lándzsa, 1 cápaölő tőr és 1 ryuku mellvért. Gyorsan kiüríted a ládát. A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 250 arany és 2 ezüst gyűrű. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 643. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 643.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 638. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 638.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 634.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 634.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 fekete gyöngy). [0 pontot használtál fel, van még 634.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 594. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 554. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 514. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 474. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 434. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 394. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 354. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 314. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 334 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 274. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 282 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 234. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 34 fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 238 TVP-t kell elköltened.] [34 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 6 VP-t.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 629 pontot. A következő körben tehát 829 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BROD (7124. ELLENFÉL)
Brod még a trollok között is nagynak és erősnek számít. Buzogányának akár egyetlen csapásával képes leteríteni egy tapasztalatlanabb kalandozót, de még a híresebbeknek is bezúzhatja a páncélját vagy a pajzsát. Ha van egy kis sütnivalód, nem mész a közelébe, inkább távolról lőfegyverrel, közelharcban pedig valamilyen szúrófegyverrel próbálsz sebet ejteni rajta.

FEJVADÁSZ MEDÁL (1734. TÁRGY)
A gnóm által adományozott medál egy hosszú és kimerítő munka jutalma, amelyet büszkén tűzhetsz ki ruhádra. (Nem túl nagy, így nem foglal túl sok helyet rajta, más ékszer is odafér.) A medálon nem észlelsz mágikus hatást, viszont gyanítod hogy valamikor még hasznos lehet számodra, hogy efféle szolgálatokat tettél a királyságnak. De már az elismerés, amit ennek viseletével másokból kiválthatsz, is pozitív hatással van rád, magabiztosabbá válsz tőle, ezért max ÉP-d 8-cal és a támadásod 4-gyel növekszik tőle. Persze ezt a tárgyat senkinek sem adnád át, akinek kell az érdemelje ki maga!

SZÁRNYAS KOPONYA (7125. SZÖRNY)
Mi a fene röpköd itt? Felismered, ez a lény ugyanaz, mint amit a rend gyűrűin is láthattál. Ez az agresszív, levegőből támadó, denevérszerű, koponya nagyságú valami azonnal rádront, amit a közelébe érsz. Ez egy rutinos kalandozónak még nem is lenne nagy baj, bármikor lecsapnád, de ezt a valamit nagyon nehéz eltalálni, vágó vagy ütőfegyver kell hozzá, hegyes eszközzel hiába is szúrkálod, mert nagyon gyorsan változtatja a helyét és elég kis méretű. Másik kellemetlen tulajdonsága az, hogy néha savas köpettel is eláraszt!

RODRIG (7126. ELLENFÉL)
Csalódnod kell, a rendház belsejében nem a nagyfőnökkel, csak annak egyik alvezérével futsz össze. Rodrig egy göndör hajú ember férfi, aki már régóta járja kalandozóként a félszigetet, ezért aztán nem könnyű ellenfél. Varázsolni és harcolni is egyaránt jól tud. Persze, mivel ő is az Újnyugat tagja, nála is találhatsz olyan gyűrűt, amelyért a fejvadászok fizetnek.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A legsármosabb árnymanó pasi, akit valaha láttál. Ártatlan és mégis kópés, szemei ravaszul csillognak, tartásából és mozdulataiból határozottság és erő árad, éjkék és fekete, selyem bársony ruhái hanyag eleganciát sugároznak. Bőröd bronzként csillog. Chara-din első számú avatárja vagy. Papi hited: 1065. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 488. fordulód.

Erő: 74 (101) Szint: 49 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 60 (68) Támadás: 55 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 60 (64) Védekezés: 63 Menekülés: 30 % Életkor: 35/40 év
Egészség: 60 (64) Életpont: 789/1137 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 3
Szerencse: 68 (74) Varázspont: 2579/1796 Pénz: 14631 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 27/11 Pszi pont: 332/382 Halhatatlanság: 11 %
Eddig összesen 4706 szörnyet (15 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 15904 TP-t kaptál. Jelenleg 18337173 TP-d van. A következő szinthez még 1662827 TP szükséges. Trófeáid: Kronga hadúr, triklem drakolder, bosszantó apróság. Eddig 16 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/64 ökölvívás: 1/89 szúrófegyverek: 45/13 (+2%)
vágófegyverek: 7/48 ütőfegyverek: 25/87 (+12%) dobófegyverek: 37/98

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); dárda (#10) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43/58 2. nyomkövetés: 91/12 (+37%) 3. lopás: 68/72 (+18%)
4. mászás: 18/74 5. csapdakészítés: 30/91 (+6%) 6. csapdaészlelés: 80/18 (+15%)
7. gyógyítás: 108/7 8. titkosírás: 6/66 9. felderítés: 42/89 (+6%)
10. szörnyidomítás: 29/1 11. teológia: 153/73 (+31%) 12. taumaturgia: 78/34 (+13%)
13. szerencsejáték: 54/96 14. versengés: 29/12 15. zene: 4/48
16. szörnyismeret: 43/52 (+34%) 17. pszi: 33/9 (+1%) 18. zárnyitás: 29/74
19. vadászat: 16/13 20. vitalitás: 5/26 21. bányászat: 32/72 (+4%)
22. úszás: 15/91 23. főzés: 12/37 24. csapatmunka: 9/33

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az alakváltóktól (7) bármit (1x), a mutánsoktól (9) bármit (1x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (5x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (9x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (5x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 3676. karakternek
kutatsz max. 135 TVP-ért
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
bűbájlidérc (#761), varkaudar őslich (#402)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (189,18,1) áldomás III (#217) szürkeáll. aktiv (#71)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78)
csupasz izom (#28) hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165) óriáserő (#53)
varázspáncél (#156) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) káosz szava (#207) >> férfiak (#998)
káosz szava (#207) >> nők (#999) nekromanta csókja (#230) >> társak oldalán harcolva (#986)
káosz szava (#207) >> pikkelyes ptog (#470) élőholt pozdorja (#134) >> bámulatos zombi (#896)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377) fürgülés (#92) >> bámulatos zombi (#896)
lidércidézés (#219) >> 35. szintű lényekre lidércidézés (#219) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> Forradásos (#674) hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval.
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 22
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4
Olimpiai helyezéseid: első hely a tolvaj-versenyen a XXIX. olimpián.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211.

Összsúly: 168.58 kg Megterheltség: 69%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (460. FORDULÓD ÓTA)
47171 arany
1 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890) 12 áldott kő (#642)
24 angyalok gyűrűje (#529) 1 angyalok kesztyűje (#609) 10 aranyló ugarhéj (#100)
1 aranymosó serpenyő (#1612) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
11 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 Batharak vállemeze (#831)
1 bo'adhun aranygömb (#757) 22 bordacsont (#16) 5 borkonyó bibe (#312)
1 bunthar zsák (#734) 4 bűvös shuriken (#562) 3 cápazsír (#932)
6 csigakagyló (#1131) 1 csillagbot (#929) 1 csillogó nyakék (#1120)
2 csontkulcs (#74) 36 csuklyavirág (#133) 6 deus ex machina (#1)
6 dlathog kőzet (#829) 1 dobóháló (#221) 1 drakolder gyűrű (#969)
1 dramoan kő (#967) 1 ében talizmán (#944) 11 ében toboz (#578)
6 eknozol (#540) 1 erőserkentő (#1405) 17 ezüstdarab (#326)
1 Ezüstmágus kürt (#697) 1 ezüstszelence (#1602) 204 fekete gyöngy (#99)
5 Fekete Kehely (#283) 14 fiatalság itala (#473) 33 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 66 fűszertartó (#210) 1 gátlástalanság öve (#1727)
9 genrath vérmedvefog (#1674) 2 gólem talizmán (#811) 1 gólemgyűrű (#866)
44 gyenge méreg (#26) 20 gyógykenőcs (#313) 1 halálhozó karkötője (#816)
4 halálhozó talizmán (#813) 17 halcsont (#390) 1 hatalom fülbevalója (#817)
1 Hatalom Karkötője (#1210) 1 hebrencs csapda (#147) 1 hoarián bőrnadrág (#1345)
1 hoarián nyereg (#1336) 1 hoarián saru (#1346) 1 Holtak Akarata (#1604)
1 hósárkány szív (#1082) 7 huhogó bibe (#332) 1 hűségérme (#1141)
2 iknegurin (#541) 1 illatos rózsaszál (#1595) 59 isteni könnycsepp (#260)
1 jácint díszkő (#753) 1 jáde rakshallion (#749) 1 játékmesteri palást (#824)
19 jégkristály (#593) 47 kaja (#2) 24 kaktusztüske (#114)
1 káosz szimbólum (#361) 28 karbin plazma (#199) 17 kavadu iszák (#25)
1 kavadu lebeny (#24) 39 kék orchidea (#68) 1 kőkalapács (#13)
2 kőkés (#6) 1 korinthai talizmán (#814) 1 kötél (#92)
1 krapixlon fürdőruha (#454) 2 kreiton agy (#1142) 10 krónika (#1725)
1 lajstrom medál (#1753) 1 láthatatlan köpeny (#441) 1 lélekesszencia (#619)
2 lidércesszencia (#1074) 1 lidérckorona (#531) 22 lótuszvirág (#447)
2 Luthius karkötője (#527) 245 madártoll (#112) 1 mágikus gyertya (#1600)
2 mágusok itala (#1610) 2 malachit füzér (#755) 1 manakristály (#500)
1 mászó-karperec (#392) 1 mászókampó (#165) 1 mászókarom (#78)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 mihlanil (#539) 1 mithril kesztyű (#463)
1 Mjölborg kalapácsa (#523) 2 moa üveggömb (#383) 80 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 2 Morgan szilánkja (#508) 1 natharion opál (#747)
1 natharion talizmán (#867) 1 nodonrod kitűző (#1533) 17 nyílvessző (#108)
2 obszidián kereszt (#756) 1 oldalzsák (#1172) 1 olló (#335)
4 ork sör (#1701) 10 ormánygőte csont (#21) 1 örökkéval.smaragdja (#1115)
1 orvosságos zacskó (#682) 1 őselemek köpenye (#560) 1 ősmágus fülbevalója (#608)
1 pézsmatökmag (#934) 33 pirkit (#153) 11 polip szívóka (#391)
11 pondróvér (#1232) 1 pszi katalizátor (#610) 2 pszi kő (#248)
2 pszi kristály (#618) 25 purifikátor háj (#269) 1 rájabőr úszógatya (#405)
8 rákfatty váladék (#333) 1 rasáth orrkarika (#859) 1 reflexélesítő (#1407)
10 remák szív (#264) 1 rémplazma (#616) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
29 rókafarok (#124) 3 roxati zárfaló (#314) 3 rum (#1419)
1 ryuku függő (#1322) 1 ryuku kalózkendő (#1157) 1 sáfránykő (#979)
22 sáfránypor (#211) 25 sallank karom (#128) 1 sejtfiatalító (#1408)
2 sólyomcsőr (#1223) 7 sötét ital (#284) 4 sötét tekercs (#535)
61 spiritusz (#170) 17 sullár hólyag (#168) 2 szaké (#1295)
1 szeksztáns (#32) 13 szent jogar (#150) 6 szent kehely (#257)
1 Szent Kulacs (#285) 2 szerencsekocka (#1693) 2 sziklozug comb (#858)
1 szirén köpenye (#820) 2 szithon vérfókusz (#1656) 1 szivárványszív (#1529)
2 szögletes kő (#17) 1 szulfagor agyar (#677) 4 szuperkötél (#209)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 T'vadar tőre (#1731) 17 téfea-agy (#172)
1 tenger gyümölcse (#1155) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 teriád dobóháló (#1281)
10 Thargodan esszencia (#328) 8 tinta (#101) 1 tl'urlang erőkő (#825)
1 tolvaj klánjelvény (#1093) 1 törpe bakancs (#475) 20 toxyl (#591)
2 toxyl üvegcse (#592) 1 Trákin csákánya (#367) 37 trikornis szarv (#198)
1 Tudás Könyve (#567) 1 tudati fétis (#1151) 12 tükör (#43)
1 türkiz karika (#750) 10 tüske (#22) 1 tüskecsapda (#242)
22 ugh méreg (#166) 1 ünnepi övsál (#874) 5 uzbány csőr (#169)
38 vámpírfog (#1221) 1 vámpírölő (#951) 18 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 13 varkaudar pálinka (#1137) 31 vas dobónyíl (#189)
2 viharamulett (#611) 40 víz (#27) 2 vizestömlő (#3)
1 Vlagyimir-díj (#1519) 1 vörös zselé (#862) 2 vörös zyel (#606)
4 vortex amulettje (#607) 1 vortex talizmán (#812) 30 xirnox szív (#213)
1 yetifog (#863) 1 zafír fülbevaló (#477) 1 zárnyitó készlet (#39)
12 zöld üveg (#82) 4 bájital (#261) 103 isteni könnycsepp (#260)
2 jegesmedve bunda (#1067) 411 kaja (#2) 1 lélekkő (#1650)
1 lidércesszencia (#1074)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany karperec (#194) 1 arany masszariasztó (#437) 1 arany papi karkötő (#309)
2 aranygyűrű (#193) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüstshuriken (#327)
2 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2) 1 kis vaspajzs (#159)
1 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128) 1 teknősesszencia (#702)
5 varkaudar csont (#1113) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1404 arany (#50) 1 bronzkulcs (#76) 1 cápaölő tőr (#480)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 fejvadász medál (#1734) 2 gromak bőr (#268)
5 kaktusztüske (#114) 1 koponya gyűrű (#1733) 2 lánckesztyű (#230)
6 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 orgyilkos tőr (#225) 1 ryuku mellvért (#689)
5 spiritusz (#170) 9 surranó kígyó bőr (#47) 2 ugh méreg (#166)
3 vadász tatu bőr (#15) 20 vasérc (#152) 1 vashegyű lándzsa (#182)
1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(107,105) 30. jellempróba, érclelőhely, pattanóböde (#145)
(107,106) ryuku gárdista (#360), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(107,107) Elenios oltár, 30. jellempróba, garokkok (#73), áeratikus hasnyák (#243)
(108,103) tüskés harci gromak (#156), a 187. labirintus bejárata, oltár, érclelőhely, szárnyas koponya (#7125), Rodrig (#7126)
(108,104) oltár, 28. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(108,108) rájanyékek (#58)
(109,109) oltár, Tharr oltár, 23. jellempróba, Brod (#7124), tüskés harci gromak (#156)

Üzenet küldése a karakternek