Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jún. 17. 9h:28' EZ A 494. JÁTÉKHETED, 488. FORDULÓD 495. játékheted kezdete: jún. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork bérgyilász jobb vállát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az ork bérgyilász bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ork bérgyilász fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 4, gyógyulás: 36, összesen: +32 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 156. varázslatot |
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
fa 500 4302 1 | feladod az 500. tárgyat a 4302. kalandozónak (1 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Elszántan a másikra rontasz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos fejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
ve 47 9 | megveszed a 47. tárgyat 9 |
ve 408 3 | megveszed a 408. tárgyat 3 |
ve 152 20 | megveszed a 152. tárgyat 20 |
ve 153 40 | megveszed a 153. tárgyat 40 |
ve 15 3 | megveszed a 15. tárgyat 3 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Meglengetve a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos bal karját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az orgyilkos bal karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
v 198 109 109 | elmormolod a 198. varázslatot |
[109,109] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívei emelték. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő Brod mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 22 életpontot vesztettél. Az ellenfél néhány vas dobónyilat hajít feléd. 7 életpontot sebződsz. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Brod bal karját. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a Brod jobb karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Könnyedén félreszökkensz a Brod csapása elől. Véres nyál csordul ki a Brod száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 koponya gyűrűt. 2200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 29, gyógyulás: 50, összesen: +21 ÉP}
v 96 99 82 | elmormolod a 96. varázslatot |
[99,82] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Látsz egy csodák kútját.
be 758 | bemész a 758. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 736. Kapsz 1 VP-t.]
kf 1734 | kézbeveszed/felveszed az 1734. tárgyat |
m 4 7 7 | mozogsz délre, északnyugatra, északnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 13, gyógyulás: 54, összesen: +41 ÉP}
(Továbbmész...) [108,108] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy rájanyék nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a rájanyék fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [107,107] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy garokk. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd a garokk testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a garokk bal vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az ocsmány teremtmény huhog! 32 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 64, gyógyulás: 45, összesen: -19 ÉP}
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista jobb oldalát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A ryuku gárdista vágása nem talált el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [107,105] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő pattanóböde nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 11, gyógyulás: 41, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [108,104] Továbbra is dombság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy rőtmanó berzerker. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker fejét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmait felemelve, a rőtmanó berzerker meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 6, gyógyulás: 38, összesen: +32 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 7, gyógyulás: 14, összesen: +7 ÉP}
be 187 | bemész a 187. titkos labirintusba |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szárnyas koponya csontos képét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szárnyas koponya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szárnyas koponya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 8, gyógyulás: 13, összesen: +5 ÉP}
A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 5 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya feléd harap, de sikertelenül. A szárnyas koponya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 23 életpontot vesztettél. Az ellenfél néhány vas dobónyilat hajít feléd. A becsapódástól 10 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Rodrig testét. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a Rodrig bal karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sajnos nem sikerült a Rodrig minden csapását hárítanod. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A Rodrig összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 koponya gyűrűt. 2863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 57, gyógyulás: 47, összesen: -10 ÉP}
kpcs 3 5 | kapcsoló 3 |
lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 34 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért |
BROD (7124. ELLENFÉL) Brod még a trollok között is nagynak és erősnek számít. Buzogányának akár egyetlen csapásával képes leteríteni egy tapasztalatlanabb kalandozót, de még a híresebbeknek is bezúzhatja a páncélját vagy a pajzsát. Ha van egy kis sütnivalód, nem mész a közelébe, inkább távolról lőfegyverrel, közelharcban pedig valamilyen szúrófegyverrel próbálsz sebet ejteni rajta. |
FEJVADÁSZ MEDÁL (1734. TÁRGY) A gnóm által adományozott medál egy hosszú és kimerítő munka jutalma, amelyet büszkén tűzhetsz ki ruhádra. (Nem túl nagy, így nem foglal túl sok helyet rajta, más ékszer is odafér.) A medálon nem észlelsz mágikus hatást, viszont gyanítod hogy valamikor még hasznos lehet számodra, hogy efféle szolgálatokat tettél a királyságnak. De már az elismerés, amit ennek viseletével másokból kiválthatsz, is pozitív hatással van rád, magabiztosabbá válsz tőle, ezért max ÉP-d 8-cal és a támadásod 4-gyel növekszik tőle. Persze ezt a tárgyat senkinek sem adnád át, akinek kell az érdemelje ki maga! |
SZÁRNYAS KOPONYA (7125. SZÖRNY) Mi a fene röpköd itt? Felismered, ez a lény ugyanaz, mint amit a rend gyűrűin is láthattál. Ez az agresszív, levegőből támadó, denevérszerű, koponya nagyságú valami azonnal rádront, amit a közelébe érsz. Ez egy rutinos kalandozónak még nem is lenne nagy baj, bármikor lecsapnád, de ezt a valamit nagyon nehéz eltalálni, vágó vagy ütőfegyver kell hozzá, hegyes eszközzel hiába is szúrkálod, mert nagyon gyorsan változtatja a helyét és elég kis méretű. Másik kellemetlen tulajdonsága az, hogy néha savas köpettel is eláraszt! |
RODRIG (7126. ELLENFÉL) Csalódnod kell, a rendház belsejében nem a nagyfőnökkel, csak annak egyik alvezérével futsz össze. Rodrig egy göndör hajú ember férfi, aki már régóta járja kalandozóként a félszigetet, ezért aztán nem könnyű ellenfél. Varázsolni és harcolni is egyaránt jól tud. Persze, mivel ő is az Újnyugat tagja, nála is találhatsz olyan gyűrűt, amelyért a fejvadászok fizetnek. |
Erő: | 74 (101) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 60 (68) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 60 (64) | Védekezés: | 63 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/40 év |
Egészség: | 60 (64) | Életpont: | 789/1137 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 68 (74) | Varázspont: | 2579/1796 | Pénz: | 14631 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 27/11 | Pszi pont: | 332/382 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/64 | ökölvívás: | 1/89 | szúrófegyverek: | 45/13 (+2%) |
vágófegyverek: | 7/48 | ütőfegyverek: | 25/87 (+12%) | dobófegyverek: | 37/98 |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); dárda (#10) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/58 | 2. nyomkövetés: | 91/12 (+37%) | 3. lopás: | 68/72 (+18%) |
4. mászás: | 18/74 | 5. csapdakészítés: | 30/91 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 80/18 (+15%) |
7. gyógyítás: | 108/7 | 8. titkosírás: | 6/66 | 9. felderítés: | 42/89 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 29/1 | 11. teológia: | 153/73 (+31%) | 12. taumaturgia: | 78/34 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 54/96 | 14. versengés: | 29/12 | 15. zene: | 4/48 |
16. szörnyismeret: | 43/52 (+34%) | 17. pszi: | 33/9 (+1%) | 18. zárnyitás: | 29/74 |
19. vadászat: | 16/13 | 20. vitalitás: | 5/26 | 21. bányászat: | 32/72 (+4%) |
22. úszás: | 15/91 | 23. főzés: | 12/37 | 24. csapatmunka: | 9/33 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az alakváltóktól (7) bármit (1x), a mutánsoktól (9) bármit (1x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (5x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (9x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (5x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 3676. karakternek |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
bűbájlidérc (#761), varkaudar őslich (#402) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (189,18,1) | áldomás III (#217) | szürkeáll. aktiv (#71) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) |
csupasz izom (#28) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) |
varázspáncél (#156) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | káosz szava (#207) | >> | férfiak (#998) | |
káosz szava (#207) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | fürgülés (#92) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval. |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 22 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4 |
Olimpiai helyezéseid: első hely a tolvaj-versenyen a XXIX. olimpián. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
Összsúly: 168.58 kg | Megterheltség: 69% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 1 | arany masszariasztó (#437) | 1 | arany papi karkötő (#309) | |||
2 | aranygyűrű (#193) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | 1 | kis vaspajzs (#159) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | teknősesszencia (#702) | |||
5 | varkaudar csont (#1113) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1404 | arany (#50) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | cápaölő tőr (#480) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | fejvadász medál (#1734) | 2 | gromak bőr (#268) | |||
5 | kaktusztüske (#114) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | 2 | lánckesztyű (#230) | |||
6 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | ryuku mellvért (#689) | |||
5 | spiritusz (#170) | 9 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | ugh méreg (#166) | |||
3 | vadász tatu bőr (#15) | 20 | vasérc (#152) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||
1 | vaskulcs (#183) |