Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 2. 9h:29' EZ A 528. JÁTÉKHETED, 487. FORDULÓD 529. játékheted kezdete: máj. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot |
v 75 293 | elmormolod a 75. varázslatot |
hu 543 | hulladék: 543 |
v 198 402 70 | elmormolod a 198. varázslatot |
[402,70] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni.
im 2 | imádkozol |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 8 9 9 | mozogsz 8 9 9 |
lm 6 11 16 | mozogsz 6 11 16 |
lm 17 18 19 | mozogsz 17 18 19 |
lm 21 23 26 | mozogsz 21 23 26 |
im 2 | imádkozol |
lm 29 9 9 | mozogsz 29 9 9 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 6 5 4 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősöreg góliát testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősöreg góliát óriási talpát. (8 támadással 593 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Az ősöreg góliát az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ősöreg góliát testét. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) Az ősöreg góliát szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 15 arany, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 nehezéket. 15660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1450, sebződés: 328, gyógyulás: 151, összesen: -177 ÉP}
(Továbbmész...) [400,71] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Felfedeztél egy csillezsályát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy albinó küklopsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 137 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (78 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az albinó küklopsz testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Az albinó küklopsz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 147, gyógyulás: 18, összesen: -129 ÉP}
(Továbbmész...) [400,72] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ősöreg góliát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősöreg góliát testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősöreg góliát óriási talpát. (8 támadással 633 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősöreg góliát testét. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. 59 életpontot gyógyultál. Az ősöreg góliát nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) Az ősöreg góliát összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 nehezéket. 15660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1468, sebződés: 293, gyógyulás: 208, összesen: -85 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár nyakát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár meglök egy kicsit. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ököllel többször eltalálod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 11, gyógyulás: 5, összesen: -6 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 132 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón bal szárnyát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a smaragd drakón csontos pofáját. (7 támadással 458 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 60, gyógyulás: 11, összesen: -49 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 209 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a taalru herceg póklábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a taalru herceg fejét. (8 támadással 521 életpontot sebezve.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 5 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és 5 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 731, sebződés: 46, gyógyulás: 14, összesen: -32 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 200 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 130 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus bal karját. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (8 támadással 519 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 139 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 843, sebződés: 368, gyógyulás: 4, összesen: -364 ÉP}
(Továbbmész...) [398,74] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Oldalt pillantva, meglátsz egy sárkánybarlangot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van! A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 122 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd drakón csontos pofáját. (7 támadással 458 életpontot sebezve.) A smaragd drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A smaragd drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 55, gyógyulás: 7, összesen: -48 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 137 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 77 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében sárkány fejét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (74 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében sárkány fejét. (8 támadással 610 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Az ében sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Az ében sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Az ében sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 951, sebződés: 434, gyógyulás: 133, összesen: -301 ÉP}
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 201 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kiütéses negátor fejét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kiütéses negátor bal vállát. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) A kiütéses negátor megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A lény huhog! 63 életpontot vesztettél. Félrehajolsz, de a kiütéses negátor karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 66 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 164, gyógyulás: 12, összesen: -152 ÉP}
(Továbbmész...) [398,72] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
(Továbbmész...) [399,71] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy lidércóriás nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a lidércóriás testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a lidércóriás jobb oldalát. (8 támadással 541 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. A lidércóriás mancsával oldalba lök. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a lidércóriás testét. Kritikus ütés! (6 támadással 599 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A lidércóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1311, sebződés: 82, gyógyulás: 187, összesen: +105 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 123 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 65 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány bal oldalát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (94 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány testét. (8 támadással 557 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. A zafír sárkány a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 529 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1461, sebződés: 673, gyógyulás: 250, összesen: -423 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 13 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért |
Erő: | 72 (89) | Szint: | 44 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 72 (80) | Támadás: | 57 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 61 (73) | Védekezés: | 128 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/39 év |
Egészség: | 62 (75) | Életpont: | 971/598 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 69 (82) | Varázspont: | 1916/46 | Pénz: | 2883 arany | Kép. pont: | 65 |
Tudatpont: | 17/2 | Pszi pont: | 178/204 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 23/44 (+4%) | szúrófegyverek: | 40/87 (+2%) |
vágófegyverek: | 20/12 | ütőfegyverek: | 23/57 | lőfegyverek: | 28/0 |
dobófegyverek: | 31/80 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << nitmák kard (#856) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/10 | 2. nyomkövetés: | 117/14 | 3. mászás: | 25/13 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 25/43 | 5. csapdaészlelés: | 28/86 | 6. gyógyítás: | 86/85 |
7. titkosírás: | 8/17 | 8. felderítés: | 25/3 | 9. szörnyidomítás: | 11/69 |
10. teológia: | 98/2 (+29%) | 11. taumaturgia: | 65/25 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 16/10 |
13. versengés: | 20/85 | 14. harcművészetek: | 20/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 24/68 (+20%) | 17. pszi: | *20/100 | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 2/21 | 21. bányászat: | 32/71 (+10%) |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), halálelementál (#279), Rém (#315) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) |
Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
háló (#186) | >> | márvány sárkány (#328) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 11 | gyöngymangó (#135) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 14 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 8 | spiritusz (#170) | 10 | vas dobónyíl (#189) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
317 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | küklopsz szem (#643) | 10 | mákrózsa virág (#56) | |||
8 | nehezék (#258) | 2 | sárkányfog (#617) | 5 | sárkánypikkely (#292) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) |