486. forduló, 488. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 9. 9h:12'
EZ A 492. JÁTÉKHETED, 487. FORDULÓD
493. játékheted kezdete: jún. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,81] koordinátán. Fantasztikus volt a pihenés a kényelmes fogadószobában. A kocsmában való tartózkodásod alatt időnként lelátogattál a söntésbe, híreket hallgatni. A következőt hallottad: Lázasan folynak a következő Alanori Olimpia előkészületei. Borax megbízott néhányat a legjobban képzett kalandozók közül, hogy kalandos küldetések során beszerezzék az idei fődíjakat.
Egy este, amikor szórakozás után néztél, a söntésben összetalálkoztál egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! De hiszen ismeritek egymást, ő Csak Csupi! Ahogy dumcsiztok, tekinteted a pultra rakott dobókockákra téved. Indítványozod partnerednek, hogy játsszatok egyet. Kiszámoltok a pultra egy-egy kisebb kupac aranyat, tét gyanánt, és már rázzátok is a kockákat. Ellenfeled boszorkányos ügyességgel pörgeti ki a hatosokat, te csak nézel. Elvesztesz 6 aranyat, és a sikerélmény teljes hiánya miatt abba is hagyod a játékot.
No de mostmár vége a henyélésnek. Kijelentkezel a kocsmárosnál és elhagyod a fogadót.
Az aranytermő erszény 91 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 3 ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) Minden varázserőd visszatért. (+442 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+115 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 835.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 835.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 833.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 831.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 829.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 827.]

* 3. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 827.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 825.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 825.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 823.]

* 5. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma). [0 pontot használtál fel, van még 823.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 821.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 819.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 819.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 819.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 819.]

* 7. KP: elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 819.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 817.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+14 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 815.]

* 8. KP: makró 1

l 1 50 0 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol Csak Csupi letáborozott. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Ahhh, észrevett a figura! Futás a tett színhelyéről! Nyakadon a városi őrség! Rohansz, de bekerítenek. Tíz ilyen tapasztalt ellenféllel nem végezhetnél - kénytelen vagy megadni magadat. Amikor az őrparancsnok észreveszi a Nodonrod baráti körös kitűződet, félrevon, hogy a többiek ne hallják, mit készül mondani. Nincs is akkora gond, mint elsőre sejtetted. A fickó hajlik a megvesztegetésre, úgyhogy fizetsz neki 147 aranyat, s máris szabad vagy. A katonák végre faképnél hagynak, te pedig eltűnhetsz a bámészkodó tömeg (leendő kuncsaftjaid) szeme elől az egyik sikátorban.
Tehetetlenségedben válogatott átkokat szórtál balsorsod okozójára: - Bár fütyörészné át az éber kakukkod az éjszakát!. [4 pontot használtál fel, van még 811.]

l 2 50 0 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 811.]

l 3 50 0 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 811.]

l 4 50 0 lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 811.]

l 5 50 0 lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 811.]

l 6 50 0 lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 811.]

l 7 50 0 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 811.]

l 8 50 0 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 811.]

l 9 50 0 lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 811.]

l 1 211 0 lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 811.]

* 9. KP: elmormolod a 156. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 806. Kapsz 1 VP-t.]

vv 76 66 120 elmormolod a 76. varázslatot a 66. varázslatot a 120. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 804.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 802.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 800.]

v 217 666 elmormolod a 217. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az áldomás III varázslatot! A következő alkalommal, amikor kalandozóval harcolsz, kapsz +10 támadást. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 795. Kapsz 1 VP-t.]

v 88 6 elmormolod a 88. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szopókőpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 6 szopókövet! [-126 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 790. Kapsz 1 VP-t.]

be 612 3 10 bemész a 612. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
Egy üres asztalhoz vezet, és te azonnal rendelsz. Egy pohárkányi erőset rendelsz. Hükk! Újabb kupicákkal, azangyalát! Sőt, egyből egy üveggel! - rendelsz a fogadóstól. Élvezetted nyakalsz, míg már nem fér beléd több. Tántorogva állsz föl az asztaltól. Nem, nem vagy részeg, csak kicsit sokat ittál! Fene se számol utána, amikor a fogadós elkér 20 aranyat [a forduló végéig +3 támadás, -3 védekezés]. [50 pontot használtál fel, van még 740. Kapsz 10 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[104,118] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trikornis. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis jobb első lábát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a trikornis testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A trikornis feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trikornis megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 12, gyógyulás: 12, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[9 pontot használtál fel, van még 731. Kapsz 1 VP-t.]

v 96 96 107 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(104,118) trikornis (#104)

[96,107] Lakott területre érkeztél.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. Észreveszel egy Khór szobrát. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Fősátor (770. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 721. Kapsz 2 VP-t.]

be 770 bemész a 770. épületbe
Közlöd az őrrel, hogy a Romboló színe elé kívánsz járulni. Nem kérdez semmit, beenged, de a fegyvereidet kint kell hagynod. A Romboló egy asztal mellett áll, mikor a sátor legbelső részébe érsz. Az asztalon egy térkép hever kiterítve, rajta a környék minden fontosabb tereptárgya látható, az utak, erdők, hegyek, és hágók, egyszóval mindaz, amit egy jó fővezérnek számításba kell vennie a hadmozdulatok tervezése során. Rád emeli a tekintetét, de nem túl barátságos hangon fogad:
- Egy kalandozó... Tudhatnád, hogy nem bízom meg a fajtádban!
- Sejtettem, én mégis felajánlom a fegyverem a harcodhoz, Romboló! Mondd meg, hogyan lehetnék a legnagyobb hasznodra, és én megszolgálom a bizalmadat!
Romboló elgondolkodik, aztán előszed valahonnan egy rongyos szélű pergamenlapot.
- Rendben van. Egy próbát megér. Lássuk hát, tényleg hajlandó vagy-e szolgálni engem? A vadászaim mostanában nem túl eredményesek. Kevés vadat ejtenek, és a sereget élelmeznem kell valahogy. A felszerelésük egyébként is hiányos. Ha ellátod őket a megfelelő tárgyakkal, hajlandó vagyok komolyabb feladattal is megbízni téged.
- És mégis miféle felszerelésre gondoltál, Romboló?
- Hozz el 3 db vadászkést, 3 db kígyóbőr öv, 3 db vas fejpánt, és egy ryuku mellvértet! Ne késlekedj, indulj máris!
Hm. Szép kis lista. Nem lesz egyszerű összeszedni, de azért nem is megoldhatatlan - gondolod, és némi tűnődés után megígéred, hogy hamarosan a kért tárgyakkal térsz vissza. Kurtán biccentesz, mintegy köszönésképpen, aztán elhagyod a fősátrat. Odakint az őr szó nélkül visszaadja a fegyvereidet. [5 pontot használtál fel, van még 716. Kapsz 1 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[95,107] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Mallon. Itt csata lesz.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mallon testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Mallon bal vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a Mallon csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A Mallon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nodonrod kitűző. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
(Feltételes lopás:) Felkutatod Mr. ? táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a tábort csapda védi! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Elcsented a kiszemelt tárgyat (152 aranyat). Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.)
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol Thunder Power letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Hogy rágná ki a tetű az erszényed!. [17 pontot használtál fel, van még 699. Kapsz 3 VP-t.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar bal oldalát. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany és egy aranygyűrű. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 33, gyógyulás: 34, összesen: +1 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar iszákos

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 134 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (40 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a varkaudar iszákos jobb karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 96, gyógyulás: 69, összesen: -27 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar varázsló

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló jobb lábát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar varázsló

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 38 életpontot vesztettél. Meglengetve a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 38, gyógyulás: 37, összesen: -1 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar katona

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 331 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. 29 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar katona testét. (7 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a varkaudar katona testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+27 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 6080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1025, sebződés: 160, gyógyulás: 64, összesen: -96 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar bajnok

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Meglengetve a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok fejét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 18, gyógyulás: 39, összesen: +21 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar böllér

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 568 életpontot sebeztél. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a varkaudar böllér jobb karját. (7 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar böllér teli erővel gyomorszájon vág. (1 támadástól 206 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+42 ÉP). Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a varkaudar böllér bal vállát. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Orgyilkos tőrrel megérinted a varkaudar böllér fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar böllér mancsával lekever egy hatalmasat. (1 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+43 ÉP). A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar böllér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varkaudar csontot. 12313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1767, sebződés: 420, gyógyulás: 263, összesen: -157 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar böllér

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 530 életpontot sebeztél. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a varkaudar böllér jobb lábát. (7 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a varkaudar böllér testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A varkaudar böllér mancsával lekever egy hatalmasat. (1 támadástól 217 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+44 ÉP). Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Orgyilkos tőrrel megérinted a varkaudar böllér fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar böllér teli erővel gyomorszájon vág. (1 támadástól 206 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+42 ÉP). Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varkaudar csontot. 12313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1713, sebződés: 423, gyógyulás: 324, összesen: -99 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 614. Kapsz 17 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[104,118] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy lajhárlord. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a lajhárlord jobb lábát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a lajhárlord testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A lajhárlord mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A lajhárlord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[9 pontot használtál fel, van még 605. Kapsz 1 VP-t.]

v 198 103 82 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(104,118) trikornis (#104), lajhárlord (#757)

[103,82] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 595. Kapsz 2 VP-t.]

usz 100 úszol 100 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Úszik feléd valami. Egy mélység fattya!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [100 pontot használtál fel, van még 495. Kapsz 20 VP-t.]

usz 100 úszol 100 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy trosnyogó szakóca!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca jobb oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
28 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [100 pontot használtál fel, van még 395. Kapsz 20 VP-t.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[102,82] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy pszi elementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot vesztettél. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd a pszi elementál testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi elementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 28, gyógyulás: 24, összesen: -4 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,82] Még mindig bozótos. Találsz egy móricserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy Vérmes Amazon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 37 életpontot vesztettél. A lény néhány mérgezett tüskét lő feléd. Egyik sem talál. Meglengetve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a Vérmes Amazon testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a Vérmes Amazon testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Hárításod megcsúszik, a Vérmes Amazon fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 koponya gyűrűt. 1700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 42, gyógyulás: 24, összesen: -18 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,81] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy Quirov nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Quirov testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Quirov bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Hárításod megcsúszik, a Quirov fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 66 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 7, gyógyulás: 39, összesen: +32 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pusztulás sírjait. (ld. enc.) A Pusztulás Sírjainak bejáratánál egy sunyi figura ácsorog. Úgy tűnik épp vár valakire, és nagyon türelmetlennek látszik. Fekete köpenyt visel, amit egészen az arcába húzott. Semmi jót nem nézel ki belőle. Már-már tovább indulnál, mikor észrevesz, és egyenesen feléd int. Kíváncsian közelebb mész hozzá.
- Figyelj csak ide, barátom! Akarsz keresni egy kis pénzt, semmi munkával? - suttogja, miközben alattomosan körbesandít. Bizonytalanul bólintasz. - Mindjárt gondoltam! Nos, van innen nem is olyan messzire egy szekértábor. Rendszeresen indulnak onnan karavánok keletre, talán már jártál ott. Nos, az információim szerint a következő karaván egy nagyobb szállítmány wargpini vörösborral indul egyenest Alanorba! Igen, igen a Csatornán keresztül, de ez most nem fontos. Úgy döntöttünk pár haverral (pont ilyen belevaló szerencsevadászok ők is, mint te vagy én), szóval úgy döntöttünk, megcsípjük ezt a szállítmányt. Nos, benne vagy a mókában?
Egyelőre nem mondasz se igent, se nemet, ehelyett inkább alaposan kifaggatod a fickót. Elmondja, hogy Koholado Bugar a neve, és nem csak téged, de még pár hasonszőrű barátodat is elvár majd a megadott helyre. Napnyugta után ő maga is ott lesz, és részt vesz majd az akcióban. Bár nem mondja meg, hogy pontosan hogyan is képzelte azt a bizonyos "megcsípést", azért vannak elképzeléseid róla. Elköszönsz, és otthagyod a köpönyeges figurát. [Figyelem! A kaland teljesítéséért gonoszságpont jár, ha a jellemed nem elég sötét, nem füllik a fogad a mókához.] (14. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 24 mérföldre teljesítheted.) [27 pontot használtál fel, van még 368. Kapsz 5 VP-t.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[99,82] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Észreveszel egy csodák kútját. Van itt egy fejvadászcéh (758. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 359. Kapsz 1 VP-t.]

kf 1733 kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat
Az ujjadra húzod a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

le 1733 leveszed/lerakod az 1733. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm.
- Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. [800 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.]
Van még levadászható renegát, a gnóm elmondja, hogy a régi Huertoltól keletre találkozhatsz vele. A neve Brod, és ő egy troll férfi, aki a három összeesküvő közül a legjobb harcos.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 354. Kapsz 1 VP-t.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 349. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 349.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 344. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 344.]
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [4 pontot használtál fel, van még 340.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 fekete gyöngy). [0 pontot használtál fel, van még 340.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 182 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 300. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 130 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 260. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 78 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 220. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 52 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 4 VP-t.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 628 pontot. A következő körben tehát 828 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRMES AMAZON (7123. ELLENFÉL)
Vérmes Amazon egy fekete hajú mutáns nő, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! Azért ne ess neki könnyelműen, ő már nem a kezdők közé tartozik, igen kellemetlen ellenfél.

PUSZTULÁS SÍRJAI (489. ÉPÍTMÉNY)
Egy félelmetes, borzalmas helyre érkeztél. Az igaz, hogy nappal van, de ezt a helyet mintha elkerülnék a nap sugarai. A bejárati kovácsolt vaskapu kicsavarva, széttépve hever a bejárat mellett, mintha valamilyen démoni erő szaggatta volna szét. A kapu két tartóoszlopán egy-egy szárnyas, kőből készült vízköpő ül és téged bámulnak. Beljebb sírokat látsz, a sírok között fullasztó zöld pára gomolyog. A növények kiszáradva, megfeketedve meredeznek ki a gyilkos párából. Az orrodat eltömi a szörnyűséges dögszag. A temető közepén egy hatalmas épületet látsz, ez lehet a kripta. Elborzadva veszed észre, hogy a kripta fala ÉL és VONAGLIK. A falat állatok, és humanoid élőlények testrészeinek, koponyáinak, csontjainak masszája alkotja, és vörös vér folyik megállíthatatlanul ebből az undorító masszából. A sírok nagy része fel van túrva, ki van fosztva. Megsárgult csontok hevernek szerteszét. Néha a szemed sarkából meg-megpillantasz egy-egy elsuhanó sötét árnyat. Úgy érzed, jobb lesz minél előbb elhagyni ezt a hátborzongató, elátkozott helyet. Ez minden Leah pap álma, szinte érzékelhető Leah jelenléte. A kifosztott sírok egyikében megpihenve, másnap frissebben ébredsz, vagyis dupla varázspontot regenerálsz. A temetőben a BE 489 paranccsal tudsz letáborozni. A parancs kiadása után a mozgás parancsaid már nem fognak végrehajtódni. Mivel itt nagyon sok tetem van elföldelve, használható a beszéd a holtakkal és a halotthívás varázslat (idézhetsz zombit). Leah pap nem tud meglopni Leah papot ezen a fertelmes helyen. Ha nem Leah hitét követed és mégis a sírok között szeretnél aludni, akkor készülj fel a legborzalmasabb éjszakára, amit el tudsz képzelni. Éjszaka lidércek, csontvázak, zombik mászkálnak a temetőben és friss húsra éhezve kutatják az élőket. Ha mégis megéred a reggelt, akkor esélyed van arra, hogy permanens egészségkárosodást szenvedsz az éjszakai borzalmaknak köszönhetően. Természetesen Leah híveit nem háborgatják az élőholtak, ők büntetlenül hajthatják álomra fejüket.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A legsármosabb árnymanó pasi, akit valaha láttál. Ártatlan és mégis kópés, szemei ravaszul csillognak, tartásából és mozdulataiból határozottság és erő árad, éjkék és fekete, selyem bársony ruhái hanyag eleganciát sugároznak. Bőröd bronzként csillog. Chara-din első számú avatárja vagy. Papi hited: 1065. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 487. fordulód.

Erő: 73 (99) Szint: 49 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 60 (68) Támadás: 54 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 60 (64) Védekezés: 60 Menekülés: 30 % Életkor: 35/40 év
Egészség: 60 (64) Életpont: 781/911 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 3
Szerencse: 68 (74) Varázspont: 2579/1770 Pénz: 13227 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 27/6 Pszi pont: 332/348 Halhatatlanság: 11 %
Eddig összesen 4691 szörnyet (16 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 45667 TP-t kaptál. Jelenleg 18316269 TP-d van. A következő szinthez még 1683731 TP szükséges. Trófeáid: Kronga hadúr, triklem drakolder, bosszantó apróság. Eddig 16 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/64 (+4%) ökölvívás: 1/89 szúrófegyverek: 45/11 (+3%)
vágófegyverek: 7/48 ütőfegyverek: 25/75 (+12%) dobófegyverek: 37/98

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); dárda (#10) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43/58 (+16%) 2. nyomkövetés: 90/75 (+23%) 3. lopás: 68/54 (+18%)
4. mászás: 18/74 5. csapdakészítés: 30/85 (+6%) 6. csapdaészlelés: 80/3 (+2%)
7. gyógyítás: 108/7 8. titkosírás: 6/66 9. felderítés: 42/83
10. szörnyidomítás: 29/1 11. teológia: 153/42 (+51%) 12. taumaturgia: 78/21 (+13%)
13. szerencsejáték: 54/96 14. versengés: 29/12 15. zene: 4/48
16. szörnyismeret: 43/18 17. pszi: 33/8 (+2%) 18. zárnyitás: 29/74
19. vadászat: 16/13 20. vitalitás: 5/26 21. bányászat: 32/68
22. úszás: 15/91 (+163%) 23. főzés: 12/37 24. csapatmunka: 9/33

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az alakváltóktól (7) bármit (1x), a mutánsoktól (9) bármit (1x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (5x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (9x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (5x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 3676. karakternek
kutatsz max. 135 TVP-ért
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
bűbájlidérc (#761), varkaudar őslich (#402)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (189,18,1) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78) csupasz izom (#28)
hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165) óriáserő (#53) varázspáncél (#156)
nagyobb agypajzs (#120) áldomás III (#217) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) káosz szava (#207) >> férfiak (#998)
káosz szava (#207) >> nők (#999) nekromanta csókja (#230) >> társak oldalán harcolva (#986)
káosz szava (#207) >> pikkelyes ptog (#470) élőholt pozdorja (#134) >> bámulatos zombi (#896)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377) fürgülés (#92) >> bámulatos zombi (#896)
lidércidézés (#219) >> 35. szintű lényekre lidércidézés (#219) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> Forradásos (#674) hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval.
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 22
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211.

Összsúly: 149.52 kg Megterheltség: 62%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (460. FORDULÓD ÓTA)
47171 arany
1 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890) 12 áldott kő (#642)
24 angyalok gyűrűje (#529) 1 angyalok kesztyűje (#609) 10 aranyló ugarhéj (#100)
1 aranymosó serpenyő (#1612) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
11 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 Batharak vállemeze (#831)
1 bo'adhun aranygömb (#757) 22 bordacsont (#16) 5 borkonyó bibe (#312)
1 bunthar zsák (#734) 4 bűvös shuriken (#562) 3 cápazsír (#932)
6 csigakagyló (#1131) 1 csillagbot (#929) 1 csillogó nyakék (#1120)
2 csontkulcs (#74) 36 csuklyavirág (#133) 6 deus ex machina (#1)
6 dlathog kőzet (#829) 1 dobóháló (#221) 1 drakolder gyűrű (#969)
1 dramoan kő (#967) 1 ében talizmán (#944) 11 ében toboz (#578)
6 eknozol (#540) 1 erőserkentő (#1405) 17 ezüstdarab (#326)
1 Ezüstmágus kürt (#697) 1 ezüstszelence (#1602) 204 fekete gyöngy (#99)
5 Fekete Kehely (#283) 14 fiatalság itala (#473) 33 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 66 fűszertartó (#210) 1 gátlástalanság öve (#1727)
9 genrath vérmedvefog (#1674) 2 gólem talizmán (#811) 1 gólemgyűrű (#866)
44 gyenge méreg (#26) 20 gyógykenőcs (#313) 1 halálhozó karkötője (#816)
4 halálhozó talizmán (#813) 17 halcsont (#390) 1 hatalom fülbevalója (#817)
1 Hatalom Karkötője (#1210) 1 hebrencs csapda (#147) 1 hoarián bőrnadrág (#1345)
1 hoarián nyereg (#1336) 1 hoarián saru (#1346) 1 Holtak Akarata (#1604)
1 hósárkány szív (#1082) 7 huhogó bibe (#332) 1 hűségérme (#1141)
2 iknegurin (#541) 1 illatos rózsaszál (#1595) 59 isteni könnycsepp (#260)
1 jácint díszkő (#753) 1 jáde rakshallion (#749) 1 játékmesteri palást (#824)
19 jégkristály (#593) 47 kaja (#2) 24 kaktusztüske (#114)
1 káosz szimbólum (#361) 28 karbin plazma (#199) 17 kavadu iszák (#25)
1 kavadu lebeny (#24) 39 kék orchidea (#68) 1 kőkalapács (#13)
2 kőkés (#6) 1 korinthai talizmán (#814) 1 kötél (#92)
1 krapixlon fürdőruha (#454) 2 kreiton agy (#1142) 10 krónika (#1725)
1 lajstrom medál (#1753) 1 láthatatlan köpeny (#441) 1 lélekesszencia (#619)
2 lidércesszencia (#1074) 1 lidérckorona (#531) 22 lótuszvirág (#447)
2 Luthius karkötője (#527) 245 madártoll (#112) 1 mágikus gyertya (#1600)
2 mágusok itala (#1610) 2 malachit füzér (#755) 1 manakristály (#500)
1 mászó-karperec (#392) 1 mászókampó (#165) 1 mászókarom (#78)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 mihlanil (#539) 1 mithril kesztyű (#463)
1 Mjölborg kalapácsa (#523) 2 moa üveggömb (#383) 80 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 2 Morgan szilánkja (#508) 1 natharion opál (#747)
1 natharion talizmán (#867) 1 nodonrod kitűző (#1533) 17 nyílvessző (#108)
2 obszidián kereszt (#756) 1 oldalzsák (#1172) 1 olló (#335)
4 ork sör (#1701) 10 ormánygőte csont (#21) 1 örökkéval.smaragdja (#1115)
1 orvosságos zacskó (#682) 1 őselemek köpenye (#560) 1 ősmágus fülbevalója (#608)
1 pézsmatökmag (#934) 33 pirkit (#153) 11 polip szívóka (#391)
11 pondróvér (#1232) 1 pszi katalizátor (#610) 2 pszi kő (#248)
2 pszi kristály (#618) 25 purifikátor háj (#269) 1 rájabőr úszógatya (#405)
8 rákfatty váladék (#333) 1 rasáth orrkarika (#859) 1 reflexélesítő (#1407)
10 remák szív (#264) 1 rémplazma (#616) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
29 rókafarok (#124) 3 roxati zárfaló (#314) 3 rum (#1419)
1 ryuku függő (#1322) 1 ryuku kalózkendő (#1157) 1 sáfránykő (#979)
22 sáfránypor (#211) 25 sallank karom (#128) 1 sejtfiatalító (#1408)
2 sólyomcsőr (#1223) 7 sötét ital (#284) 4 sötét tekercs (#535)
61 spiritusz (#170) 17 sullár hólyag (#168) 2 szaké (#1295)
1 szeksztáns (#32) 13 szent jogar (#150) 6 szent kehely (#257)
1 Szent Kulacs (#285) 2 szerencsekocka (#1693) 2 sziklozug comb (#858)
1 szirén köpenye (#820) 2 szithon vérfókusz (#1656) 1 szivárványszív (#1529)
2 szögletes kő (#17) 1 szulfagor agyar (#677) 4 szuperkötél (#209)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 T'vadar tőre (#1731) 17 téfea-agy (#172)
1 tenger gyümölcse (#1155) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 teriád dobóháló (#1281)
10 Thargodan esszencia (#328) 8 tinta (#101) 1 tl'urlang erőkő (#825)
1 tolvaj klánjelvény (#1093) 1 törpe bakancs (#475) 20 toxyl (#591)
2 toxyl üvegcse (#592) 1 Trákin csákánya (#367) 37 trikornis szarv (#198)
1 Tudás Könyve (#567) 1 tudati fétis (#1151) 12 tükör (#43)
1 türkiz karika (#750) 10 tüske (#22) 1 tüskecsapda (#242)
22 ugh méreg (#166) 1 ünnepi övsál (#874) 5 uzbány csőr (#169)
38 vámpírfog (#1221) 1 vámpírölő (#951) 18 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 13 varkaudar pálinka (#1137) 31 vas dobónyíl (#189)
2 viharamulett (#611) 40 víz (#27) 2 vizestömlő (#3)
1 Vlagyimir-díj (#1519) 1 vörös zselé (#862) 2 vörös zyel (#606)
4 vortex amulettje (#607) 1 vortex talizmán (#812) 30 xirnox szív (#213)
1 yetifog (#863) 1 zafír fülbevaló (#477) 1 zárnyitó készlet (#39)
12 zöld üveg (#82) 4 bájital (#261) 103 isteni könnycsepp (#260)
2 jegesmedve bunda (#1067) 411 kaja (#2) 1 lélekkő (#1650)
1 lidércesszencia (#1074)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128) 6 szopókő (#259)
3 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1227 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 2 lajhár csont (#236)
1 nodonrod kitűző (#1533) 1 orgyilkos tőr (#225) 3 spiritusz (#170)
1 trikornis szarv (#198) 5 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,82) orgyilkos (#131), fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096)
(100,81) Quirov (#975), oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), 14. többszemélyes kaland
(101,82) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, Vérmes Amazon (#7123), tetemember (#123)
(102,82) patak, oltár, pszi elementál (#221)
(103,82) tavacska, Tharr oltár, trosnyogó szakóca (#192)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2008.06.05 09:04 Változások a számládon! 40 zsetont átutaltak a(z) 9277. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek