Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 8. 12h:08' EZ A 585. JÁTÉKHETED, 486. FORDULÓD 586. játékheted kezdete: júl. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5148 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 2. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: vv 26 156 443 | elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot |
* 6. KP: vv 24 165 127 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: vv 12 90 88 | elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 9. KP: bb 1271 0 0 | beraksz a bankba az 1271. tárgyat |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot |
vv 227 | elmormolod a 227. varázslatot |
lm 39 45 45 | mozogsz 39 45 45 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 136 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg börtönőr bikafejét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a Zinthurg börtönőr bal vállát. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a Zinthurg börtönőr jobb lábát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A Zinthurg börtönőr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 36 életpontot vesztettél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {GYD:} Zinthurg pallossal megvagdalod a Zinthurg börtönőr bikafejét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a Zinthurg börtönőr fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 47 életpontot vesztettél. Sajnos nem sikerült a Zinthurg börtönőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 9 471 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1009, sebződés: 293, gyógyulás: 180, összesen: -113 ÉP}
lm 45 | mozogsz 45 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 96 309 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
408 | 409 | 410 | |
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|
[309,64] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
be 672 | bemész a 672. épületbe |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a taalru herceg egyik lábát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru herceg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-54 varázspont.) {GYD:} Zinthurg pallossal végigvagdosod a taalru herceg testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a taalru herceg egyik lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A taalru herceg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a taalru herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 55 arany, egy obszidián karkötő és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. 8 316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 843, sebződés: 90, gyógyulás: 140, összesen: +50 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[409,65] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy drakónszerű fenevad. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmezte.) A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Felfénylik az állatvédelem! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a drakónszerű fenevad pikkelyes testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (67 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kitámasztólándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drakónszerű fenevad testét. (7 támadással 593 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a drakónszerű fenevad testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) A drakónszerű fenevad beleharap a kezedbe. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A drakónszerű fenevad farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drakónszerű fenevad pikkelyes testét. (7 támadással 537 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a drakónszerű fenevad testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A drakónszerű fenevad farkával megérint. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A drakónszerű fenevad összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1531, sebződés: 364, gyógyulás: 58, összesen: -306 ÉP}
v 198 364 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
408 | 409 | 410 | |
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|
[364,64] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy mocsári penkét. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
[190,60] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy bíborcserjét.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Hirtelen átláthatatlanná, füstszerűvé válik körülötted a levegő. Behúzott nyakkal haladsz előre az egyre nyálkásabb ködben. Mint a megváltás, tűnik fel előtted a keresett épület: a szellemkastély. Fohászkodva lépsz közelebb, majd bátran megteszed a döntő lépést befelé. A sötét folyosón utadat egy robosztus fal állja el. A belőle kiálló acéltüskéken megcsillan egy kósza fénysugár. Végigpásztázod tekinteteddel, titkos nyitó szerkezetet kutatva. Nem találsz semmit. Egyre biztosabb vagy abban, hogy ez a fal csak illúzió. Minden bátorságodat összeszedve, a tüskékkel nem törődve, a falnak rontasz. Nagy szerencsédre igazad volt, akadálytalanul siklasz át rajta. Néhány lépés után váratlanul velőtrázó sikoltást hallasz, ami nem akar megszakadni. Rémülten keresed a menekülés útját, de rájössz, a füledre tapasztott tenyered semmit sem használ. A falhoz lapulsz, és kivárod, amíg véget ér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (128 életpontot vesztettél.) A sötétből egy árnyalak közelít feléd. Rögtön felismered: a kísértetvarázsló az. Harcolni akar.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 139 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a kísértetvarázsló jobb karját. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) A kísértetvarázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 134 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán egyik csápját. (6 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 6, gyógyulás: 50, összesen: +44 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 139 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal egy hatalmas csapással felmetszed a bundás csirmáz nyakát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal kilukasztod a légirozmár farkát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 kaját. 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
(Továbbmész...) [188,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy relikviagyűjtő házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz fekete könyvet. (ld. enc.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy részeg kalandozó közeledik. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [187,60] Még mindig a városban vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat őrjáratozó katona közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+12.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 135 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál ((-20 támadás))! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrjáratozó katona fejét. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nem vagy felkészülve a 10 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (10 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Bár ügyesen védekezel, az 5 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (5 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Az 5 őrjáratozó katona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP]. 9 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1000, sebződés: 119, gyógyulás: 185, összesen: +66 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 651 | bemész a 651. épületbe |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 126 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 13 arany és egy fekete gyöngy. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb lábát. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {CSTT:} Zinthurg pallossal felnyitod az őrült varázsló testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág és 7 spiritusz. 2 333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [184,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ősdentor került az utadba. {támadása: 53.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 130 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 57 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod az ősdentor nyakát. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 84 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 169, gyógyulás: 93, összesen: -76 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 138 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a mammutóriás redős bőrét. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a mammutóriás tömzsi lábát. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a mammutóriás testét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a mammutóriás. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-3 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény összetapos! 69 életpontot vesztettél. {GYD:} Zinthurg pallossal súrolod a mammutóriás bal oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a mammutóriás testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a mammutóriás agyarával. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-3 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény összetapos! 61 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 mammutbőrt. (ld. enc.) 6 042 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 949, sebződés: 352, gyógyulás: 176, összesen: -176 ÉP}
bb 305 248 522 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (248 darabot) |
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
ef 23 559 | energia fejlesztése 23 |
ef 90 554 | energia fejlesztése 90 |
* 1. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 5. BP: kb 1271 1 0 | kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1271 69 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 7. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
TÖRPE ŐSKŐ (633. TÁRGY) A törpe őskövek legendás relikviák a törpék fénykorából, amikor ezek az apró szorgos lények még a tárgyakkal kapcsolatos mágiában is járatosak voltak. A törpe őskő a megfelelő rítus végrehajtása után átalakul egy bazaltelementállá, amely egy teljes törpe bányát épít ki ura parancsára. Sajnos, a törpe őskövek elvesztek, amikor a hegyekben túl mélyre ásó bányászok felébresztették a mélységben pihenő Thargodan lényeket, és azok a városok feldúlása után elragadták a törpe kincseket és a tudást, amely létrehozásukhoz kellett. A törpe őskövet csak törpe használhatja, méghozzá legalább 20. szintű, a H 633 paranccsal alacsony vagy magashegységben ill. dombságban, 60 TVP elköltésével. A parancs végrehajtásakor az adott mezőn egy teljesen felépült törpe bánya keletkezik, és a törpe őskő elhasználódik. Ha az adott mezőn van törpe bánya, amely legalább 50%-kig fel van már építve, a törpe őskövet ott nem használhatod. |
CSILLAGRUBIN (715. TÁRGY) A csillagrubin egy hihetetlenül ősi, mágikus relikvia, amelyet annak idején egy mára már elfeledett Sötét Herceg készített, a rivális Thargodan berzerkereinek megsemmisítésére. A Thargodan berzerkereket csakis vágófegyverrel lehet elpusztítani - így a csillagrubin - ha berzerker ellen harcolsz - 15-tel növeli vágófegyver szakértelmedet, ezzel garantálva győzelmedet. Ahhoz, hogy ez a csinos kis fülbevaló működjön, KF paranccsal fel kell venned. Átadni, ellopni nem lehet. |
DRAKÓNSZERŰ FENEVAD (7081. SZÖRNY) Első pillantásra egy kifejletlen sárkányegyednek tűnhet, amivel most találkoztál, de másodjára már szembeötlenek a különbségek. Meggyötört szörny ez, amit Monstarax kísérletei tették azzá, ami most. Valamikor még ereje teljében lévő drakón lehetett, amiből valaha nagy sárkány vállhatott volna, de most, vérvörösen világító szemei, foszladozó bőre, megbicsaklott végtagjai alapján csupán egy a szenvedéseitől megszabadulni vágyó fenevadok közül. Ragadd hát meg fegyvered, és segíts rajta, mielőtt még vak bosszújának áldozatává válsz. |
FEKETE KÖNYV (2234. TÁRGY) Első ránézésre tudod, hogy ez a fekete bőrkötésű, sötét mágikus kisugárzású könyv mi is lehet, hiszen Leah legendás, rettegett Fekete könyvének egy másolatáról van szó. Amíg birtokodban van, minden halál alapú varázslatod szintenként eggyel nagyobb sebzést okoz ellenfeleidnek. Jól vigyázz, alaposan rejtsd el, mert ha Raia valamelyik túlbuzgó inkvizítora megneszeli, hogy nálad van, könnyen arra ébredhetsz az éjszaka közepén, hogy egy égő máglyarakás közepén állsz egy oszlophoz kötözve. Jó jelleműként is magadnál tarthatod és használhatod előnyeit, de mindenki másnál óvatosabbnak kell lenned. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2234 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy fekete könyvre!) |
A HARCOSOK KÖNYVE (719. TÁRGY) Ez a könyv remek tanácsokkal szolgál egy kezdő vagy haladó harcos számára. Nagyhatalmú mágiája, csakúgy, mint a lapokon rejlő bölcsesség, meghozza a kívánt eredményt - ha elolvasod a H 719 paranccsal, 50 TVP árán, akkor szúró, vágó és ütőfegyver szakértelmed közül a legalacsonyabb megnő hárommal. (Ha ökölvívásod magasabb, mint az ütő, és alacsonyabb, mint a vágó vagy szúró, akkor ökölvívásod fog nőni az ütő helyett. Csupán a szint számít, a fegyverszakértelem fejlődés %-os értéke nem! FIGYELEM! Ez a kivétel nem érvényes akkor, ha 2. paramétert is megadsz a könyv használatakor.) Ha akarod, a könyv használatakor megadhatsz egy második paramétert. Ekkor a megadott fegyverszakértelmedet a könyv figyelmen kívül hagyja, és a többit úgy növeli, mintha a megadott fegyverszakértelmmel nem rendelkeznél. 2. paramétert csak akkor adhatsz meg, ha mind a négy fegyverszakértelmmel rendelkezel. A könyv nem átadható, nem ellopható, és használat után megsemmisül. A könyvvel nem növelhető a fegyverszakértelem, ha az 99 felett van. Ha elolvasol egy Harcosok Könyvét, megjelenik a karakterlapodon egy Harcosok Könyve számláló. Ha újabb könyveket olvasol el, akkor a számláló nőni fog, egészen addig, amíg el nem éri a 240-es maximumot, ami szintén látható a karakterlapon. Ha a számlálód még nem érte el a 240-es maximumot, akkor a Harcosok Könyvét elolvashatod 109-es fegyverszakértelem felett is. (100 és 109 között tehát NEM.) Ennek feltétele, hogy legyen még másik kettő, minimum 100-as fegyverszakértelmed. Ilyenkor szintén a H 719 parancsot kell kiadnod, és megadhatsz neki 2. paramétert is. Ha a parancs kiadáskor van egy legalább 110-es fegyverszakértelmed, és minden más fegyverszakértelmed legalább 100, kivéve a 2. paraméterben megadottat, akkor kapsz egy 100% fejlődési bónuszt, ami szintén kiíródik a karakterlapodra. Ha van ilyen fejlődési bónuszod, valamint a csatában használt fegyverszakértelemnél nincs magasabb fegyverszakértelmed, és nem fejlődne a szakértelmed - mert már elérted a fordulónkénti fejlődési korlátot -, akkor is fejlődik a szakértelem, és amennyivel fejlődött, annyival csökken a fejlődési bónuszod. |
MAMMUTÓRIÁS (749. SZÖRNY) Utoljára az őslényparkban láttál ilyen szörnyeket, testes, batár állatokat, akiket csak a túlélés ösztöne hajt. Ismereteid hiányosak: ez a jókora mammut nem a dinók közül szabadult, hanem mindig is itt élt ezeken a sztyeppéken. A fiatalabb példányok kisebbek ugyan, de ez a mammut akár ötszáz éves is lehet. A Világégést is túlélte. Tudna mesélni a történelemről... De természetesen nem fog. Inkább attól kell tartanod, hogy nem vesz észre és rád lép, vagy ha felbőszíted, felöklel két jókora agyarával. |
MAMMUTBŐR (1078. TÁRGY) Ha legyőzöl egy mammutot, nem árt, ha alaposabban szemügyre veszed a tetemet. Ha a csata során nem, ekkor talán kiderül számodra, hogy valójában mennyire vastag ennek az állatnak a testét fedő, több évszázad alatt kialakult szaruréteg. Ha szerencséd van, képes leszel egy nagyobb darab kimetszésére, hiszen nem árt, ha egy ilyen komponenst is magaddal viszel a korábban már begyűjtött mammut trófeád mellett. |
TUDATÁTHELYEZÉS (559. TUDATI KÉPESSÉG) Amióta csak felfedezted a tudati portyában rejlő lehetőségeket, azon morfondírozol, hogy miért kell hátrahagynod a tested, mikor a kasztroplanáris térben vándorolsz? Miért nem lehetséges, hogy egyik helyen átlépsz a tudatvilágba, és egy másik helyen lépsz ki onnan ismét? Mi lehet ennek az akadálya? Nos, elárulom, hogy a művelet végrehajtható, de sajnos ehhez nem elegendő az elméd által saját magadról megalkotott ideális képet áthelyezni egyik helyről a másikra. Ha csak ezt tennéd meg, azzal azt érnéd el, hogy végérvényesen elszakítanád a lelkedet a testedtől, ami nem túl egészséges megoldás. A kulcs a telekinézisben rejlik! Az elme és a tudat ereje együttesen ugyanis képes nagyon-nagy súlyokat, nagyon-nagy távolságba is eljuttatni. Csak azért nem használja mindenki ezt a nem igazán mindennapi mutatványt, mert igen fárasztó, veszélyes, és nehezen elsajátítható. Egy dimenziókapu, vagy térváltó varázslat sokkal praktikusabb megoldás, így az terjedt el helyette. Ha te mégis ragaszkodnál ahhoz, hogy ezt a faramuci módját válaszd a teleportálásnak, természetesen megteheted. [Mostantól körönként egyszer képes leszel elméd, és tudati energiáid segítségével teleportálni! Ehhez más teleportáló formulákhoz hasonlóan csak a célkoordinátát kell megadnod az EK 559 parancs második és harmadik paraméterében. Persze van néhány ismerős megkötés: a megadott célmező nem lehet messzebb, mint a pszi szakértelmed szintje/2 mező (lefelé kerekítve). Az Alanori Csatornán nem teleportálhatsz át, és a dimenziók közti mérhetetlen távolságot, vagy a tenger sok ezer mérföldes végtelenjét sem hidalhatod át így. A Tudatáthelyezés költsége 10 TVP, továbbá a kiindulási és a célmező közti távolság minden három mérföldje után 5 pszi-pont, és az utazás minden megkezdett 15 mérföldje után 1 tudatpont. Így sem tudsz olyan mezőre teleportálni, amilyen messze még nem jártál.] |
Erő: | 52 (57) | Szint: | 42 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 30 (50) | Támadás: | 53 (57) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 28 (37) | Védekezés: | 83 (91) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 117/186 év |
Egészség: | 28 (34) | Életpont: | 815/709 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 29 |
Szerencse: | 39 (50) | Varázspont: | 1856/1033 | Pénz: | 15157 arany | Kép. pont: | 56 |
Tudatpont: | 90/10 | Pszi pont: | 173/474 | Halhatatlanság: | 8 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/68 | ökölvívás: | 25/1 | szúrófegyverek: | 39/80 |
vágófegyverek: | 30/8 (+8%) | ütőfegyverek: | 2/26 | lőfegyverek: | 31/58 (+6%) |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << kitámasztólándzsa (#1427) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
184,62 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 363,4 |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 949 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 402 210 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/77 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 103/29 (+10%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 25/58 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 39/30 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 35/67 |
7. gyógyítás: | 43/64 | 8. titkosírás: | 43/86 | 9. felderítés: | 37/14 |
10. szörnyidomítás: | 13/92 | 11. teológia: | 50/17 (+18%) | 12. taumaturgia: | 94/54 (+39%) |
13. szerencsejáték: | 8/23 | 14. versengés: | 17/99 (+9%) | 15. harcművészetek: | 21/8 |
16. zene: | 52/50 (+6%) | 17. szörnyismeret: | 19/21 | 18. pszi: | 25/11 (+3%) |
19. zárnyitás: | 25/59 (+22%) | 20. vadászat: | 33/41 | 21. vitalitás: | 3/30 |
22. bányászat: | 42/24 | 23. testépítés: | 1/80 | 24. úszás: | 12/25 |
25. főzés: | 30/33 | 26. csapatmunka: | 3/28 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), esszenciakristályt (#350) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 100 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 99 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 1000 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 29, max: 50) |
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), Notermanthi báró (#323), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), ősi szellem (#422), védelmező morf (#7622), Shengoroth (#967) (csak egyszer), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), halálelementál (#279), sötét ölész (#314) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer), márvány sárkány (#328) (csak egyszer), zafír sárkány (#329) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), talriai behemót (#312) (csak egyszer), Zinthurg (#180) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (990,0) | Pörhemór köre (#205) (98,1,1) | Techiulan aurája (#261) |
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) | agyburok (#90) |
villámmágia (#227) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
villámcsapás (#50) | >> | halálelementál (#279) | lángcsóva (#31) | >> | zafír drakón (#320) | |
tűzgolyó (#155) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | márvány sárkány (#328) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | Shengoroth (#967) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ha már a villám istene vagyok, látni akarom, ahogy a gömbvillámot használod, legalább 15 alkalommal! (teljesítve) |
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
3.) Egy igazi mágus számára egyszerű ujjgyakorlat három ősdentor kivégzése. (teljesítve) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $250 | varányszem ($30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 769 | kaja (#2) | 381 | mákrózsa virág (#56) | 76 | gyöngymangó (#135) | 635 | vasérc (#152) | 754 | quwarg tojás (#360) | 500 | madártoll (#112) | 447 | drótszőr (#37) | 219 | pirkit (#153) | 80 | rézdarab (#70) | 4 | kötél (#92) | $96 | sallank karom ($128) | 450 | csuklyavirág (#133) | 70 | bogyógránát (#430) | 26 | szuperkötél (#209) | 68 | kvazár (#244) | 201 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | pásztorbot (#513) | $64 | vas dobónyíl ($189) | 1 | csatabárd (#555) | $192 | nyílvessző ($108) | 1 | kőkés (#6) | 2 | tatu dob (#234) | $2 | alligátorbőr ($661) | 40 | ramit kő (#226) | 5 | ovimon-bogyó (#207) | 4 | sötét ital (#284) | 4 | tolmokov-koktél (#351) | $15 | trikornis szarv ($198) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | keg gomba (#1615) | 1 | szögletes kő (#17) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
358 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | célzóvíz (#1945) | |||
1 | csillagrubin (#715) | 2 | csuklyavirág (#133) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | Harcosok Könyve (#719) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | mammutbőr (#1078) | 1 | moa üveggömb (#383) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
8 | ragasztó (#83) | 7 | spiritusz (#170) | 1 | törpe őskő (#633) | |||
78 | víz (#27) | 1 | Zinthurg pallos (#716) |
183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|