485. forduló, 487. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 3. 9h:06'
EZ A 492. JÁTÉKHETED, 486. FORDULÓD
493. játékheted kezdete: jún. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,74] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. Bőre teljesen fehér! Ő Damien felesége! Elenios főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán az Emberevők tetoválását viseli. Egy bátorság medálját, egy cetbőr válltömést, egy fejvadász medált, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy jegygyűrűt, egy jing-jang fejpántot, egy koponya gyűrűt, egy kvazár páncélt, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy rinóbőr övet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Rodrig trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve WADVirág. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki hattyútollat. Közben megkínál egy adag főzettel, ami olyan jó illatú, hogy nem tudsz neki ellenállni, és felhajtod. Elbűvölve bólintasz. Átadsz 5 hattyútollat.
Az 1. napon találkozol Damiennel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Ő WADVirág férje! Leah nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bátorság medálját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Mágikus Koponyát, egy ónix masszavadítót, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Ruházatát egy fagymágus trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított homokféreg. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Érzékeled auráját: gonosz, mint Te. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 2. napon találkozol Gordon Marloval. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Az idézők rendjének varázsló-jelölt rangú tagja. Felszerelését egy uchako trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy Sötétség Hercege trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: Cras Lorg. Cras Lorg kijelenti, hogy ő lesz a főnök, és punktum, hiszen ki is lenne nála alkalmasabb erre a beosztásra.
- Legelőször is, be kéne jutni valahogy - vakargatja a kobakját.
Te meg csak csóválod a fejed. Tipikus főnök! Nem ért semmihez, de dirigálni, azt tud! Lekuporodtok a kő mellé, és megpróbáltok rájönni, vajon mit jelenthet a rá vésett felirat. Nem is olyan egyszerű feladat. Az már az első pillanatban látszik, hogy egy versike, vagy találós kérdés az egész. A feladvány megfejtése pedig biztos varázsszóként nyitja a bejáratot. Igaz, hogy egy hosszú órába telik, mire rájöttök az első, gyakran ismétlődő jel értelmére, de innen egy-kettőre felgyorsul a megfejtés. Egy kusza, se füle, se farka versike alakul ki a munkátok nyomán, valami "bikbak manócskáról", meg az ő "dongótündér barátjáról". Pha! A történet szerint eltévednek az erdőben, és hosszas bolyongás után egy kútra bukkannak. A megfejtés egy teljesen értelmetlen varázsszó. Hangosan kimondjátok, és láss csodát! A kő menten félresiklik! Egy lépcső van mögötte, ami a mélybe vezet, és néhány lépés után víz alá merül. Egymásra pislogtok: itt bizony úszni kell! Szerencsére a folyosónak csak egy egészen rövid szakasza van víz alatt, utána egy kisebb barlangszerű helyiség következik. A víz fölött egy légbuborék van, amiből levegőt vehettek. Ismét lemerülve aztán kiderül, hogy a barlang túlsó oldalán a kijáratot egy erős rács védi. Fogalmatok sincs, milyen kulcs nyithatja. Gyors eszmecserét követően úgy döntötök, hogy te tudsz a legtöbbet arról, hogyan lehetne ezt a feladatot megoldani. Nem volt egy nagy szám ez a lakat! Hamar megadta magát. Most már nincs más hátra, mint feltárni a rácsot, de az sajnos borzasztóan beszorult. Vállal mindannyian nekifeszültök. Nekiveselkedtek, és megragadjátok a rácsot. Eleinte csak hiábavaló rángatásnak tűnik, de aztán megmozdul, és mire végképp elfogy a levegőtök, résnyire kitárul. Pont befértek rajta. Újabb levegővétel után egy rövid, víz alatti alagút következik, aztán egy tágas barlang. Amolyan medenceszerűség. A falon fáklyák világítanak. A medence túlsó végén valami mozgásra lesztek figyelmesek. Ajjaj! Társaságot kaptatok! Szigonyt forgatsz majd a harcban.
Cras Lorggal csapatban küzdesz. Ellenfeletek egy diuretikus kráken!

A szörny tintát bocsát ki magából. Ajjaj, mostmár csak vaktában tudsz csapkodni! Szigonnyal Cras Lorg jól megszúrja a diuretikus kráken bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szigonnyal teljesen átszúrod a diuretikus kráken testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér Cras Lorg hasára. (5 támadástól 21 életpontot vesztett.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják Cras Lorg kézfejét. (1 támadástól 6 életpontot vesztett.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
335 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, te kutasd át a szörnyet. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 polip szívókát. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP, összes sebzés: 72, összes sebződés: 27}

Jártányi erőtök sem marad, mire végeztek ezekkel a szörnyű bestiákkal. Kikapaszkodtok a medence partjára. A fáklya alatt egy hatalmas utazóláda hever. Talán innen osztogatja a jutalmat a mesterharcos azoknak, akik legyőzik kis kedvenceit. Ti győztetek, ezért jogos a jutalom! Mohón felnyitjátok a láda fedelét. A szétosztásról szóló vita után neked 1 próbakő, 2 csigakagyló, 1 kisebb teleportkő (ld. enc.), 1 arany papi karkötő, 1 párducbőr pénztárca, 1 ezüst karkötő, 1 arany karperec és 1 aranygyűrű jut.
(Cras Lorg 1 próbakővel, 2 csigakagylóval, 1 kampós acélszigonnyal, 1 rájabőr úszógatyával, 1 vadászkéssel, 1 réz papi karkötővel, 1 kristálygömbbel és 1 aranylánccal gazdagodott.) A barlang túlsó végéből hangokat hallotok. Talán a mesterharcos közeledik? Nem lenne jó összefutni vele. Valószínűleg zokon venné, hogy "meglékeltétek" a kedvenc oktató központját. Visszaereszkedtek a medencébe, és amerről jöttetek, távoztok. Hamarosan már odakint tárgyaljátok az eseményeket, megkönnyebbülten nevetve. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Tapasztalataid alapján újabb dolgokat vagy képes megállapítani a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 48000 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 776. Kapsz 10 VP-t.]
Az aranytermő erszény 95 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) Minden varázserőd visszatért. (+317 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+115 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku csapásvezető fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 779. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 777.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 777.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 775.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 773.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 771.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 769.]

* 3. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 769.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 767.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 767.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 765.]

* 5. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma). [0 pontot használtál fel, van még 765.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 763.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 761.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 761.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 761.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 761.]

* 7. KP: elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 761.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 759.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+14 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 757.]

* 8. KP: makró 1

l 1 50 0 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 757.]

l 2 50 0 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 757.]

l 3 50 0 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 757.]

l 4 50 0 lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 757.]

l 5 50 0 lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 757.]

l 6 50 0 lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 757.]

l 7 50 0 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 757.]

l 8 50 0 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 757.]

l 9 50 0 lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 757.]

l 1 211 0 lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 757.]

* 9. KP: elmormolod a 156. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 752. Kapsz 1 VP-t.]

vv 76 elmormolod a 76. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 750.]

hu 669 1134 437 hulladék: 669 1134 437
Hulladékgyűjtés törölve: rakolits por. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar korbácsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 750.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(129,74) a 81. labirintus bejárata

[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 38 álomport 38 aranyért, 3 extra takarmányt 36 aranyért, 7 fémrudat 56 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 kis vaskulcsot 3 aranyért, 16 magszim belet 80 aranyért, 2 raptor karmot 24 aranyért, 62 rézgolyót 62 aranyért, 1 tyrex csontot 30 aranyért, 1 varkaudar korbácsot 30 aranyért.
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 740. Kapsz 2 VP-t.]

ve 122 3 megveszed a 122. tárgyat 3
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 740.]

m 6 mozogsz nyugatra
[96,107] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az orgyilkos testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sörsátrat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Khór szobrát. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. A varkaudarok életében a Fősátor az egyik legfontosabb szimbólum. Egyszerre testesíti meg a hatalmat, a dicsőséget és az egységet. Békeidőben a Fősátort csak a legmerészebb törzsfők merészelik felhúzni, mert amint a törzs zászlaja a csúcsára kerül, az egyben a többi varkaudar felé intézett, visszavonhatatlan kihívás is! Azt jelenti: "Gyere, próbálj meg legyőzni, és ha sikerül, a hatalmam a tiéd!" Háború esetén persze kicsit más a helyzet. A fősátor ilyenkor parancsnoki főhadiszállásként szolgál, valamint ez a sátor a varkaudar haderők fővezérének lakóhelye, és a fogadószobája is egyben. Kihívás háborúban is lehetséges, de a fővezérnek a magasabb érdekre való tekintettel ilyenkor lehetősége van a küzdelmet visszautasítani, vagy későbbre halasztani, a megszégyenülés veszélye nélkül. A kihívó persze megteheti, hogy hetekig vár a sátor előtt arra, hogy a fővezér végre kiálljon vele. Ez azért is érdekes, mert ha háború alatt győzi le valaki a fővezért, akkor azzal a hadba vonuló összes törzs felett átveheti az uralmat. No persze a fővezér sem véletlenül vált azzá. A párharcban a szemtelen kihívókat többnyire könyörtelenül felkoncolja. A sátor csúcsán egy pusztító lándzsa mered az ég felé, amire egy keskeny, vörös selyemcsíkot kötöttek. Megtudod, hogy ez a Romboló törzsének jelzése. Az ajtó mellett egy varkaudar pusztító őrködik a fővezér nyugalma felett. (770. épület.)
[9 pontot használtál fel, van még 731. Kapsz 1 VP-t.]

be 770 bemész a 770. épületbe
Közlöd az őrrel, hogy a Romboló színe elé kívánsz járulni. Nem kérdez semmit, beenged, de a fegyvereidet kint kell hagynod. A fősátor bejáratán át bebújva ismerős környezet fogad. Romboló épp egyedül van, és kíváncsian várja a beszámolódat. - Eh! Emiatt tartasz fel? Ennyit intéztél mindössze? Ez nekem kevés! Menj, és teljesítsd a parancsomat, vagy inkább soha többé ne lássalak! - förmed rád, és máris int, hogy hagyd el a fősátrat mielőbb. Nem akarod magadra haragítani, ezért nem szállsz vitába vele, és inkább engedelmeskedsz. Kurtán biccentesz, mintegy köszönésképpen, aztán elhagyod a fősátrat. Odakint az őr szó nélkül visszaadja a fegyvereidet. [5 pontot használtál fel, van még 726. Kapsz 1 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[95,107] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd az útonálló bal lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló bal vállát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
85 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Arénagödröt. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 717. Kapsz 1 VP-t.]

be 947 8 bemész a 947. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 717.]

m 6 2 4 mozogsz nyugatra, keletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[129,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy trosnyogó szakóca vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,74] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ryuku ostromteknős nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 teknősesszencia. 1278 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 17, gyógyulás: 34, összesen: +17 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,75] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy kardfogú fülemüle. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!

Észreveszel egy manilla-fát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 690. Kapsz 5 VP-t.]

v 202 3165 elmormolod a 202. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az álommérgezés varázslatot! Hehe! Sikeresen megmérgezted Cras Lorg álmát. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 685. Kapsz 1 VP-t.]

v 380 3165 elmormolod a 380. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 dözmöng szív). [0 pontot használtál fel, van még 685.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[129,75] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő kérődző etra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Marokra fogva a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a kérődző etra testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 7, gyógyulás: 36, összesen: +29 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [128,75] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku csapásvezető nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető jobb karját. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 9 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany és egy ezüstshuriken. 1452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 12, gyógyulás: 41, összesen: +29 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Sheran hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Choler. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [128,74] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ekharion bébi. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az ekharion bébi bal oldalát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd az ekharion bébi jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mancsával az ekharion bébi megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Az ekharion bébi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 23, gyógyulás: 45, összesen: +22 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Cras Lorg letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). A tábort egy kardfogú fülemüle őrzi! Profi módon elloptad, amit akartál (410 aranyat). A siker után olaj! (+1 gonoszság.) [31 pontot használtál fel, van még 654. Kapsz 6 VP-t.]

v 198 104 118 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(128,74) ekharion bébi (#768), a 66. labirintus bejárata, Tharr rúnaköve, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), Leah oltár, világítótorony (#156), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, Cras Lorg (3165. kalandozó)
(128,75) ryuku csapásvezető (#778), Sheran oltár, 31. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(129,74) a 81. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), Leah oltár, 18. többszemélyes kaland, 31. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201)
(129,75) kérődző etra (#368), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 21. jellempróba
(130,74) Fairlight oltár, művészi porolit (#720), ryuku ostromteknős (#362)
(130,75) kardfogú fülemüle (#146), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720)

[104,118] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy Mély Grum. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a Mély Grum zömök testét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a Mély Grum nyakát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Mély Grum egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A Mély Grum összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vasalt bunkó és 1 kis vaspajzs. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) 1320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 5, gyógyulás: 52, összesen: +47 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 644. Kapsz 2 VP-t.]

v 96 99 82 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(104,118) Mély Grum (#7122)

[99,82] Épületek tűnnek fel.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Van itt egy fejvadászcéh (758. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 634. Kapsz 2 VP-t.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm.
- Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. [500 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.]
Megkérdi, hogy volna-e kedved még egy megbízatást elvállalni? Mondod, hogy részedről semmi akadálya. A gnóm elmondja hogy a következő célpont, egy Vérmes Amazon nevű mutáns nő, aki szintén az Újnyugat tagja, és valahol Wargpin közelében látták legutóbb. Az ő gyűrűjét kell most elhoznod a jutalomért.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 629. Kapsz 1 VP-t.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Hamar kiderül, most már sem a sebeid nem fognak beforrni, sem a kút szelleme nem fog megjelenni előtted. Nem elég, hogy szopókő van nálad, még a kút sem működik! Kedveszegetten indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 626.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[98,81] Még mindig a városban vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " "Újra él, újra támad, újra eljön, nem vártad!" - A vámpírurak visszatértek! " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Étel, ital, álom - legjobb ez a három. - DM " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A Hajnal lovagjai KT ismét felvételt hirdet az igazhitűek számára. Érd: 3528 " Van itt egy fogadó a Fogatlan Vámpírhoz. (612. épület.).
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod azt a helyet, ahol Csak Csupi tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Egy pillanatra azt hiszed, hogy a másik észrevett, de nem! Elrakod, amit akartál (420 aranyat). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 24 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre innen. " [13 pontot használtál fel, van még 613. Kapsz 2 VP-t.]

be 612 30 7 bemész a 612. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem!
- Van kiadó szobánk, méghozzá olyan, ami a legválogatósabb kalandozónak is kielégíti minden igényét. - mondja a kocsmáros. Előre kell fizetned a szállásdíjat, 16 aranyat. Miután megtetted, elvezetnek a szállásodra. A szoba komfortos, tiszta ággyal, mosdótállal. Átveszed a szobakulcsot. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 613.]

v 169 666 elmormolod a 169. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 613.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 613.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 608. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 608.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 608.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 608.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 603. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 603.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 599.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 599.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 fekete gyöngy). [0 pontot használtál fel, van még 599.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 559. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 519. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 479. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 439. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 399. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 359. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 319. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 336 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 279. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 284 TVP-t kell elköltened.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 239. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 39 fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 234 TVP-t kell elköltened.] [39 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 7 VP-t.]
Elhűlve tapasztalod, hogy a birtokodban levő szopókövek száma megduplázódott! Most már NAGYON hamar meg kéne tőlük szabadulni. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Elfogyasztod a vacsorát, ami sült csirke vörösborral, majd visszavonulsz a szobádba. Megmosakszol, és hamarosan álomba merülsz a puha ágyikóban. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni, kockázni és dartozni. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 627 pontot. A következő körben tehát 827 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KISEBB TELEPORTKŐ (1633. TÁRGY)
Ez hihetetlen! Megkaparintottad Ariad Ne, a híres kobudera varázslónő egyik elveszettnek hitt teleportkövét! Pedig a tudomány már rég lemondott róla, hogy valaha előkerül akár egy is ezek közül az apró, tojás formájú, csiszolt magmadarabkák közül. No, de ha már előkerült, és a birtokodban van, használd bátran, hisz akármilyen csekélyke is tudása, hasznos tud lenni néha. A H 1633 paranccsal aktiválhatod 0 TVP-ért, mikor is pont ugyanaz történik majd, mint a felszínre ugrás varázslat kisütésekor: azonnal kikerülsz a felszínre! Természetesen csak épületben, vagy labirintusban van értelme használni, és csakis ott működik, ahol az említett varázslat is működne. S hogy miért hívják "kisebb" teleportkőnek? Nos, mint bizonyára tudod, Ariad Ne neves térmanipuláló mágus volt, és a rejtélyes magmakövekbe zárt varázslatai között akad ennél jóval erőteljesebb is.

ELŐNY AZ ELŐNYBŐL
Ha több társaddal az oldaladon kell szembenézned egyetlen rusnya szörnyeteggel, eddig sem féltél. Most, hogy már rutinosan veted bele magad a többszemélyes csatákba, tudod, hogyan helyezkedj úgy, hogy oldalad mások védik, épp ezért +5 védekezést kapsz ezekben a harcokban.

MÉLY GRUM (7122. ELLENFÉL)
Mély Grum egy törpe férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet!

KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY)
Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A legsármosabb árnymanó pasi, akit valaha láttál. Ártatlan és mégis kópés, szemei ravaszul csillognak, tartásából és mozdulataiból határozottság és erő árad, éjkék és fekete, selyem bársony ruhái hanyag eleganciát sugároznak. Bőröd bronzként csillog. Chara-din első számú avatárja vagy. Papi hited: 1065. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 486. fordulód.

Erő: 73 (99) Szint: 49 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 60 (68) Támadás: 51 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 60 (64) Védekezés: 63 Menekülés: 30 % Életkor: 35/40 év
Egészség: 60 (64) Életpont: 781/1171 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 3
Szerencse: 68 (1) Varázspont: 2579/2137 Pénz: 12000 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 27/3 Pszi pont: 332/290 Halhatatlanság: 11 %
Eddig összesen 4675 szörnyet (9 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 8364 TP-t kaptál. Jelenleg 18270602 TP-d van. A következő szinthez még 1729398 TP szükséges. Trófeáid: Kronga hadúr, triklem drakolder, bosszantó apróság. Eddig 16 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/60 ökölvívás: 1/89 szúrófegyverek: 45/8
vágófegyverek: 7/48 ütőfegyverek: 25/63 (+6%) dobófegyverek: 37/98

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); dárda (#10) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43/42 2. nyomkövetés: 90/52 (+32%) 3. lopás: 68/36 (+12%)
4. mászás: 18/74 5. csapdakészítés: 30/79 (+6%) 6. csapdaészlelés: 80/1 (+2%)
7. gyógyítás: 108/7 8. titkosírás: 6/66 (-1000%) 9. felderítés: 42/83
10. szörnyidomítás: 29/1 11. teológia: 152/91 (+25%) 12. taumaturgia: 78/8 (+14%)
13. szerencsejáték: 54/96 14. versengés: 29/12 15. zene: 4/48
16. szörnyismeret: 43/18 (+20%) 17. pszi: 33/6 (+2%) 18. zárnyitás: 29/74
19. vadászat: 16/13 20. vitalitás: 5/26 21. bányászat: 32/68 (+1%)
22. úszás: 14/28 23. főzés: 12/37 24. csapatmunka: 9/33

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az alakváltóktól (7) bármit (1x), a mutánsoktól (9) bármit (1x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (6x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (9x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (5x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 3676. karakternek
kutatsz max. 135 TVP-ért
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
bűbájlidérc (#761), varkaudar őslich (#402)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (189,18,1) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78) csupasz izom (#28)
hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165) óriáserő (#53) varázspáncél (#156)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) káosz szava (#207) >> férfiak (#998)
káosz szava (#207) >> nők (#999) nekromanta csókja (#230) >> társak oldalán harcolva (#986)
káosz szava (#207) >> pikkelyes ptog (#470) élőholt pozdorja (#134) >> bámulatos zombi (#896)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377) fürgülés (#92) >> bámulatos zombi (#896)
lidércidézés (#219) >> 35. szintű lényekre lidércidézés (#219) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> Forradásos (#674) hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval.
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 22
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211.

Összsúly: 146.31 kg Megterheltség: 61%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (460. FORDULÓD ÓTA)
47171 arany
1 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890) 12 áldott kő (#642)
24 angyalok gyűrűje (#529) 1 angyalok kesztyűje (#609) 10 aranyló ugarhéj (#100)
1 aranymosó serpenyő (#1612) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
11 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 Batharak vállemeze (#831)
1 bo'adhun aranygömb (#757) 22 bordacsont (#16) 5 borkonyó bibe (#312)
1 bunthar zsák (#734) 4 bűvös shuriken (#562) 3 cápazsír (#932)
6 csigakagyló (#1131) 1 csillagbot (#929) 1 csillogó nyakék (#1120)
2 csontkulcs (#74) 36 csuklyavirág (#133) 6 deus ex machina (#1)
6 dlathog kőzet (#829) 1 dobóháló (#221) 1 drakolder gyűrű (#969)
1 dramoan kő (#967) 1 ében talizmán (#944) 11 ében toboz (#578)
6 eknozol (#540) 1 erőserkentő (#1405) 17 ezüstdarab (#326)
1 Ezüstmágus kürt (#697) 1 ezüstszelence (#1602) 204 fekete gyöngy (#99)
5 Fekete Kehely (#283) 14 fiatalság itala (#473) 33 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 66 fűszertartó (#210) 1 gátlástalanság öve (#1727)
9 genrath vérmedvefog (#1674) 2 gólem talizmán (#811) 1 gólemgyűrű (#866)
44 gyenge méreg (#26) 20 gyógykenőcs (#313) 1 halálhozó karkötője (#816)
4 halálhozó talizmán (#813) 17 halcsont (#390) 1 hatalom fülbevalója (#817)
1 Hatalom Karkötője (#1210) 1 hebrencs csapda (#147) 1 hoarián bőrnadrág (#1345)
1 hoarián nyereg (#1336) 1 hoarián saru (#1346) 1 Holtak Akarata (#1604)
1 hósárkány szív (#1082) 7 huhogó bibe (#332) 1 hűségérme (#1141)
2 iknegurin (#541) 1 illatos rózsaszál (#1595) 59 isteni könnycsepp (#260)
1 jácint díszkő (#753) 1 jáde rakshallion (#749) 1 játékmesteri palást (#824)
19 jégkristály (#593) 47 kaja (#2) 24 kaktusztüske (#114)
1 káosz szimbólum (#361) 28 karbin plazma (#199) 17 kavadu iszák (#25)
1 kavadu lebeny (#24) 39 kék orchidea (#68) 1 kőkalapács (#13)
2 kőkés (#6) 1 korinthai talizmán (#814) 1 kötél (#92)
1 krapixlon fürdőruha (#454) 2 kreiton agy (#1142) 10 krónika (#1725)
1 lajstrom medál (#1753) 1 láthatatlan köpeny (#441) 1 lélekesszencia (#619)
2 lidércesszencia (#1074) 1 lidérckorona (#531) 22 lótuszvirág (#447)
2 Luthius karkötője (#527) 245 madártoll (#112) 1 mágikus gyertya (#1600)
2 mágusok itala (#1610) 2 malachit füzér (#755) 1 manakristály (#500)
1 mászó-karperec (#392) 1 mászókampó (#165) 1 mászókarom (#78)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 mihlanil (#539) 1 mithril kesztyű (#463)
1 Mjölborg kalapácsa (#523) 2 moa üveggömb (#383) 80 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 2 Morgan szilánkja (#508) 1 natharion opál (#747)
1 natharion talizmán (#867) 1 nodonrod kitűző (#1533) 17 nyílvessző (#108)
2 obszidián kereszt (#756) 1 oldalzsák (#1172) 1 olló (#335)
4 ork sör (#1701) 10 ormánygőte csont (#21) 1 örökkéval.smaragdja (#1115)
1 orvosságos zacskó (#682) 1 őselemek köpenye (#560) 1 ősmágus fülbevalója (#608)
1 pézsmatökmag (#934) 33 pirkit (#153) 11 polip szívóka (#391)
11 pondróvér (#1232) 1 pszi katalizátor (#610) 2 pszi kő (#248)
2 pszi kristály (#618) 25 purifikátor háj (#269) 1 rájabőr úszógatya (#405)
8 rákfatty váladék (#333) 1 rasáth orrkarika (#859) 1 reflexélesítő (#1407)
10 remák szív (#264) 1 rémplazma (#616) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
29 rókafarok (#124) 3 roxati zárfaló (#314) 3 rum (#1419)
1 ryuku függő (#1322) 1 ryuku kalózkendő (#1157) 1 sáfránykő (#979)
22 sáfránypor (#211) 25 sallank karom (#128) 1 sejtfiatalító (#1408)
2 sólyomcsőr (#1223) 7 sötét ital (#284) 4 sötét tekercs (#535)
61 spiritusz (#170) 17 sullár hólyag (#168) 2 szaké (#1295)
1 szeksztáns (#32) 13 szent jogar (#150) 6 szent kehely (#257)
1 Szent Kulacs (#285) 2 szerencsekocka (#1693) 2 sziklozug comb (#858)
1 szirén köpenye (#820) 2 szithon vérfókusz (#1656) 1 szivárványszív (#1529)
2 szögletes kő (#17) 1 szulfagor agyar (#677) 4 szuperkötél (#209)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 T'vadar tőre (#1731) 17 téfea-agy (#172)
1 tenger gyümölcse (#1155) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 teriád dobóháló (#1281)
10 Thargodan esszencia (#328) 8 tinta (#101) 1 tl'urlang erőkő (#825)
1 tolvaj klánjelvény (#1093) 1 törpe bakancs (#475) 20 toxyl (#591)
2 toxyl üvegcse (#592) 1 Trákin csákánya (#367) 37 trikornis szarv (#198)
1 Tudás Könyve (#567) 1 tudati fétis (#1151) 12 tükör (#43)
1 türkiz karika (#750) 10 tüske (#22) 1 tüskecsapda (#242)
22 ugh méreg (#166) 1 ünnepi övsál (#874) 5 uzbány csőr (#169)
38 vámpírfog (#1221) 1 vámpírölő (#951) 18 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 13 varkaudar pálinka (#1137) 31 vas dobónyíl (#189)
2 viharamulett (#611) 40 víz (#27) 2 vizestömlő (#3)
1 Vlagyimir-díj (#1519) 1 vörös zselé (#862) 2 vörös zyel (#606)
4 vortex amulettje (#607) 1 vortex talizmán (#812) 30 xirnox szív (#213)
1 yetifog (#863) 1 zafír fülbevaló (#477) 1 zárnyitó készlet (#39)
12 zöld üveg (#82) 4 bájital (#261) 103 isteni könnycsepp (#260)
2 jegesmedve bunda (#1067) 411 kaja (#2) 1 lélekkő (#1650)
1 lidércesszencia (#1074)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
38 álompor (#396) 3 extra takarmány (#1360) 7 fémrúd (#104)
1 gromak bőr (#268) 1 isteni könnycsepp (#260) 9 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40) 16 magszim bél (#103) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 nyílvessző (#108) 2 raptor karom (#281) 62 rézgolyó (#343)
1 sallank karom (#128) 1 tyrex csont (#280) 1 varkaudar korbács (#1134)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1366 arany (#50) 1 ezüstshuriken (#327) 1 kis vaspajzs (#159)
2 orgyilkos tőr (#225) 3 szopókő (#259) 1 teknősesszencia (#702)
1 vasalt bunkó (#181) 11 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,81) fogadó # (#612), oltár, orgyilkos (#131), Csak Csupi (3353. kalandozó)
(99,82) fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096)

Üzenet küldése a karakternek