Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 23. 9h:21' EZ A 526. JÁTÉKHETED, 485. FORDULÓD 527. játékheted kezdete: ápr. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 5. KP: | elmormolod a 209. varázslatot |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
tno 4 4 | növeled a 4. tulajdonságodat |
tno 3 3 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tno 1 3 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 2 3 | növeled a 2. tulajdonságodat |
kno 14 1 | képesség-növelés 14 |
v 75 293 | elmormolod a 75. varázslatot |
bb 593 55 | beraksz a bankba az 593. tárgyat (55 darabot) |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 288 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi rin testét. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az elemi rin testét. (8 támadással 307 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. 110 életpontot gyógyultál. Az elemi rin szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-9 TVP). Az elemi rin sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Az elemi rin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. 7711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 56, gyógyulás: 126, összesen: +70 ÉP}
(Továbbmész...) [416,11] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy drótszőrű mópat. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 212 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drótszőrű mópat testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drótszőrű mópat jobb első lábát. (8 támadással 587 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a bal oldaladon. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a drótszőrű mópat bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 757 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. A drótszőrű mópat meglök agyarával. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 18560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1824, sebződés: 259, gyógyulás: 49, összesen: -210 ÉP}
(Továbbmész...) [415,11] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vámpírféreg lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 207 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 111 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vámpírféreg fejét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vámpírféreg fejét. (8 támadással 591 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a vámpírféreg véres fejét. (3 támadással 238 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 13697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1318, sebződés: 581, gyógyulás: 45, összesen: -536 ÉP}
m 6 6 4 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 146 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány jobb hátsó lábát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (89 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd sárkány testét. (8 támadással 558 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a smaragd sárkány testét. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl, egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1344, sebződés: 475, gyógyulás: 231, összesen: -244 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 192 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az Orkhan Thai testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Mancsával az Orkhan Thai végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], 5 arany és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 47, gyógyulás: 5, összesen: -42 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály jobb lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a lidérckirály testét. (8 támadással 656 életpontot sebezve.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! {KCC:} Vámpírölővel jól megszurkálod a lidérckirály köpenyét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 825, sebződés: 56, gyógyulás: 14, összesen: -42 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 180 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós gigászi testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós testét. (8 támadással 575 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 879, sebződés: 48, gyógyulás: 98, összesen: +50 ÉP}
(Továbbmész...) [413,11] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy márvány sárkány. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 90 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány óriási karmát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (87 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány testét. (8 támadással 586 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. A márvány sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány sárkány óriási karmát. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) A márvány sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 6 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 36 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 80 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1307, sebződés: 592, gyógyulás: 250, összesen: -342 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 170 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod az ében hadúr jobb vállát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében hadúr testét. (8 támadással 502 életpontot sebezve.) Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Az ében hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 97, gyógyulás: 9, összesen: -88 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón bal vállát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír drakón pikkelyes testét. Kritikus ütés! (8 támadással 720 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. A zafír drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A zafír drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 102, gyógyulás: 84, összesen: -18 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi báró bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi báró testét. (8 támadással 627 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A Notermanthi báró sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 78 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi báró kosfejét. (4 támadással 318 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 87 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A Notermanthi báró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 vas dobónyíl, 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és 2 gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1159, sebződés: 264, gyógyulás: 180, összesen: -84 ÉP}
(Továbbmész...) [413,12] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy lélekelementál ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [415,14] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Délkeletre egy sárkánybarlang van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy ősvortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [416,15] Változik a terep, ez már alacsonyhegység.
im 2 | imádkozol |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 115 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón testét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragd drakón testét. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 70, gyógyulás: 10, összesen: -60 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 94 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 118 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány bal oldalát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (93 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány sárkány jobb hátsó lábát. (8 támadással 599 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány óriási karmát. (5 támadással 361 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A márvány sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) Véres nyál csordul ki a márvány sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1251, sebződés: 692, gyógyulás: 257, összesen: -435 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[415,17] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt.
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 686 5 | bemész a 686. épületbe |
pbe 9000 | beraksz a bankba 9000 aranyat |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
f 627 | kísérletezel a 627. tárggyal |
f 292 | kísérletezel a 292. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
ROXATI ÜVEGSZEM (443. TÁRGY) Roxatot nem véletlenül nevezték a tolvajok városának, rengeteg olyan apró "segédeszköz" is e városnak köszönheti eredetét, mint például a roxati üvegszem. Az üvegszem tolvajok számára igen hasznos kiegészítő: aki viseli, az mindig látja, hogy akivel találkozik, annak mi lapul hátizsákjában, pontosan úgy, mint a tolvajszem varázslat esetében. Az üvegszemet a KF 443 paranccsal akaszthatod a füledre (fülbevalóként kell KF-elni), és ha találkozol valakivel, automatikusan a szemedhez emeled. |
ADAMANTIT PAJZS (630. TÁRGY) Az adamantit pajzs egy kerek, aránylag könnyű, éles peremű pajzs, amelyet nemcsak védekezésre, hanem támadásra is használhatsz. Amellett, hogy védettségedet 9-cel megnöveli, egyúttal egy 3D4+3 sebzésű balkezes vágófegyver is. Persze elkészítése sem gyerekjáték, cru formázó minta, 8 adamantit, 4 mithril, 4 pirkit szükséges hozzá, egy vaskohó, ahol, és egy kőkalapács, amivel elkészíted, és 120 TVP. Bányászatod pedig legalább 28 kell, hogy legyen. Mint minden más adamantit tárgyat, ezt sem adhatod át, és más adamantit páncéldarabokkal együtt a sebzésedet növeli. FONTOS! Az adamantit pajzsot mindig a KF 630 2 paranccsal készítsd be, mert a KF 630 paranccsal a jobb kezedbe veszed (technikai szempontból ugyanis a típusa nem pajzs, hanem fegyver). Az adamantit pajzs használatához legalább 18-as vágófegyver szakértelem szükséges. |
Erő: | 72 (89) | Szint: | 44 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 72 (80) | Támadás: | 53 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 61 (73) | Védekezés: | 126 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/39 év |
Egészség: | 61 (74) | Életpont: | 919/613 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 69 (80) | Varázspont: | 1910/306 | Pénz: | 804 arany | Kép. pont: | 65 |
Tudatpont: | 17/0 | Pszi pont: | 178/200 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 23/36 (+2%) | szúrófegyverek: | 40/80 (+6%) |
vágófegyverek: | 20/12 | ütőfegyverek: | 23/57 | lőfegyverek: | 28/0 |
dobófegyverek: | 31/71 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << nitmák kard (#856) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/88 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 117/14 (+16%) | 3. mászás: | 24/97 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 25/43 | 5. csapdaészlelés: | 28/86 | 6. gyógyítás: | 86/85 |
7. titkosírás: | 8/17 | 8. felderítés: | 25/3 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 11/69 |
10. teológia: | 97/39 (+23%) | 11. taumaturgia: | 64/88 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 16/10 |
13. versengés: | 20/85 | 14. harcművészetek: | 20/99 (+100%) | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 24/48 | 17. pszi: | *20/100 | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 2/21 | 21. bányászat: | 32/59 (+5%) |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), halálelementál (#279), Rém (#315) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
háló (#186) | >> | márvány sárkány (#328) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8621 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
16 | gyöngymangó (#135) | 55 | jégkristály (#593) | 21 | kaja (#2) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | ragasztó (#83) | 4 | víz (#27) | |||
17 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csalánvirág (#582) | 9 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | holdbőr (#1236) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | roxati üvegszem (#443) | 2 | sárkányfog (#617) | |||
16 | sárkánypikkely (#292) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 6 | vas dobónyíl (#189) |