Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 26. 9h:10' EZ A 490. JÁTÉKHETED, 485. FORDULÓD 491. játékheted kezdete: máj. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a velociraptor testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1344 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 22, gyógyulás: 50, összesen: +28 ÉP}
Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a velociraptor testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a velociraptor testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pestisaurád működik (6 ép-t sebezve).
A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A velociraptor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1344 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 15, gyógyulás: 50, összesen: +35 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára.
Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 165 életpontot sebeztél.
Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). A tyrannoszaurusz rex fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2567 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 59, gyógyulás: 81, összesen: +22 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Celeborn elmormol egy hhaar burka II varázslatot. Sendiel, a dalnok mormolni kezd. Létrejött egy hhaar burka körülötte.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Celeborn ellenfelére villámcsapás varázslatot lő. 46 életpontot sebzett. Sendiel, a dalnok távolról lángcsóva varázslatot lő a másikra. 4 életpontot sebzett.
James Lowder a hosszú íjjal céloz és lő. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozza a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Celeborn a tünde íjjal az ellenfélre céloz és lő. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéke átjárja a tyrex egyeduralkodó testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.)
Sendiel, a dalnok a tünde íjjal céloz és lő. Elrepül 2 tünde nyíl. Ez mellément. A szörny egy óriási farokcsapásra készül. Szerencsédre nem téged talált telibe a támadás, de még így is csillagokat látsz. (-158 életerő, -6 védekezés, -6 támadás a csata időtartamára.) Mások sem maradtak talpon, most próbálnak zavarodottan feltápászkodni. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát.
Ököllel James Lowder néhányszor megcsapja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Rövid karddal James Lowder súrolja a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tyrex egyeduralkodó testét. (7 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. Biami kvazárlándzsával Celeborn kicsit megsebzi a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregtagadóval Sendiel, a dalnok kicsit megvágja a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tyrex egyeduralkodó James Lowder torkába harap! (1 támadástól 103 életpontot vesztett.) A szörny egy óriási farokcsapásra készül. Félreugrasz, így szerencsére nem te leszel az elsődleges célpont, a támadás azonban így is lesodor a lábadról. (-150 életerő, -6 védekezés, -6 támadás a csata időtartamára.) Feltápászkodó társaid látványából megállapíthatod, a többieket ugyanúgy eltrafálta az ütés, mint téged.
1338 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Sendiel, a dalnok kutassa át a szörnyet. Talál valamit (3 tyrex csontot). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 308, gyógyulás: 108, összesen: -200 ÉP, összes sebzés: 951, összes sebződés: 850}
Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a bunthar farkát. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bunthar testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A bunthar szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A bunthar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 19, gyógyulás: 55, összesen: +36 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 156. varázslatot |
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tno 4 1 | növeled a 4. tulajdonságodat |
tno 1 6 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kf 1645 | kézbeveszed/felveszed az 1645. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Meglengetve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kétfejű troll testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmaival a kétfejű troll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A kétfejű troll feléd harap, de sikertelenül. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-16 életpont). A kétfejű troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 16, gyógyulás: 36, összesen: +20 ÉP}
kt 17 10 | elkészíted a 17. tárgyat (10 darabot) |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 24 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}
(Továbbmész...) [125,54] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku légiós nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Elszántan a másikra támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 7, gyógyulás: 37, összesen: +30 ÉP}
kt 258 1 | elkészíted a 258. tárgyat (1 darabot) |
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
fa 211 4813 15 | feladod a 211. tárgyat a 4813. kalandozónak (15 darabot) |
fa 92 3165 1 | feladod a 92. tárgyat a 3165. kalandozónak (1 darabot) |
fa 258 3165 1 | feladod a 258. tárgyat a 3165. kalandozónak (1 darabot) |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 16 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 23, gyógyulás: 50, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [126,54] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy malmot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy áeratikus hasnyák. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
ek 7 8 10 | t. energia kisütése: 7 8 10 |
v 198 129 74 | elmormolod a 198. varázslatot |
[129,74] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy trosnyogó szakóca, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. A kocsmai pletykák szerint kell itt lennie valahol a közelben egy föld alatti barlangrendszernek, amiben medencék találhatók, mindenféle vízi szörnyetegekkel. De sehol semmi. Egy ilyen helynek kell, hogy legyen valamiféle jele. Nem hagy nyugodni a gondolat, hogy elsiklottál egy apró részlet felett, és még egyszer végigjárod a környéket. Egyszer csak egy kerek terméskőre leszel figyelmes. Valamiféle írás látszik rajta, de nem tudod kibetűzni. Jól megjegyzed a helyet, és elhatározod, hogy visszatérsz néhány belevaló barátoddal, és alaposabban felderítitek a környéket. Ki tudja, lehet, hogy épp a titkos, hátsó bejáratot találtad meg? (18. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
tk 18 3165 | többszemélyes kaland 18 3165 |
szk 765 778 | keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 5 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért |
TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY) Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető. |
DÍSZES NYEREG (1645. TÁRGY) Ehhez hasonló, gazdagon díszített nyerget terített Torgon is a hátasára, miközben a tehéncsorda terelésével voltatok elfoglalva. Hogy honnan szedett még egy ugyanilyet azt konkrétan nem láttad, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a csapat még egy ilyen mesés kinccsel gazdagodhatott (történetesen te kaptad, de a közös teljesítményeteket dícséri a jutalom). A díszes nyerget KF paranccsal terítheted hátasállatodra, ami így +2 védettséget ad majd a "lóhátról" vívott harcokban. |
Erő: | 72 (98) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 60 (68) | Támadás: | 51 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 60 (64) | Védekezés: | 63 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/40 év |
Egészség: | 60 (64) | Életpont: | 781/899 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 68 (1) | Varázspont: | 2573/2258 | Pénz: | 10634 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 27/0 | Pszi pont: | 332/195 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/56 | ökölvívás: | 1/89 | szúrófegyverek: | 45/8 (+1%) |
vágófegyverek: | 7/48 | ütőfegyverek: | 25/57 (+5%) | dobófegyverek: | 37/98 |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); dárda (#10) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/42 | 2. nyomkövetés: | 90/20 (+5%) | 3. lopás: | 68/24 (+12%) |
4. mászás: | 18/74 | 5. csapdakészítés: | 30/73 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 79/99 (+2%) |
7. gyógyítás: | 108/7 | 8. titkosírás: | 16/52 (+1000%) | 9. felderítés: | 42/83 |
10. szörnyidomítás: | 29/1 | 11. teológia: | 152/65 (+17%) | 12. taumaturgia: | 77/94 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 54/96 | 14. versengés: | 29/12 | 15. zene: | 4/48 |
16. szörnyismeret: | 42/98 (+34%) | 17. pszi: | 33/4 (+2%) | 18. zárnyitás: | 29/68 |
19. vadászat: | 16/13 | 20. vitalitás: | 5/26 | 21. bányászat: | 32/67 (+1%) |
22. úszás: | 14/13 | 23. főzés: | 12/37 | 24. csapatmunka: | 8/76 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az alakváltóktól (7) bármit (1x), a mutánsoktól (9) bármit (1x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (6x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (9x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (5x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 3676. karakternek |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
bűbájlidérc (#761), varkaudar őslich (#402) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (189,18,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | csupasz izom (#28) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) | varázspáncél (#156) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | káosz szava (#207) | >> | férfiak (#998) | |
káosz szava (#207) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | fürgülés (#92) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval. |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 22 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4 |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
Összsúly: 191.73 kg | Megterheltség: 81% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 15 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
4 | víz (#27) | 1 | extra takarmány (#1360) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
196 | arany (#50) | 38 | álompor (#396) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
7 | fémrúd (#104) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 16 | magszim bél (#103) | |||
62 | rézgolyó (#343) | 1 | súlyzó (#347) |