483. forduló, 485. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. máj. 20. 9h:07'
EZ A 490. JÁTÉKHETED, 484. FORDULÓD
491. játékheted kezdete: máj. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,52] koordinátán.
Régóta készülsz már erre a kalandra, így nem szalasztasz el a kijelölt időpontban a helyszínen lenni. Addig vártok, míg mindenki megérkezik. Itt van James Lowder. Megegyeztek, hogy James Lowder lesz a csapatkapitány, így ő áll az élre, és kopog be a torony ajtaján. Egy hebehurgya varázslóinas érkezik ajtót nyitni. Miután nagy nehezen felfogja, hogy kik vagytok, és miért jöttetek, beljebb tessékel titeket. Hamarosan már a magiszter úr szobájában toporogtok, arra várva, mikor néz fel végre az öreg a könyvből, amit olvas.
- Megjöttünk - közli vezetőtök tárgyilagosan. - Mi vagyunk a koboldvadászok! - Nagyszerű! Nagyszerű! - lelkendezik. - Mielőtt azonban megmutatnám a pincét, tisztáznunk kell valamit. Itt a legtöbb dolog igen értékes, mondhatni pótolhatatlan. Nem szeretném, ha nagyobb kárt okoznátok, mint a koboldok. Aki közületek legalább alapfokon nincs tisztában a varázseszközök, pergamenek, italok, és egyéb felszerelések mibenlétével, annak máris köszönöm szépen a fáradozását, de nem kérek a segítségéből.
A varázsló gyorsan leellenőrzi mindenki auráját. Ezután mint ha mi sem történt volna, vendéglátótok folytatja a beszámolót:
- Ezek a büdös koboldok mindenütt ott vannak! Már kezdik teljesen a sajátjuknak tekinteni a tornyomat, és nagyon nehéz elcsípni őket! - mondja az idős varázsló, miközben lekísér a pincébe. - És eszesek ám! Nem lehet mindenféle himihumi egérfogóval nyakon csípni őket! Valahol van itt egy rejtett átjáró... amit mi nem találtuk meg. Sejtésem szerint ezek a kis dögök találtak ezek mögött az öreg falak mögött egy titkos folyosót, ami már rég feledésbe merült, és ott húzták meg magukat - véli a magiszter. Hogy is van az a réges-régi idézet? Ha minden lehetőség valószerűtlenné válik. Az ajtó! Hát persze! Csak most tűnik fel nektek, hogy becsukva, az ajtólap mindkét oldalán van egy-egy kilincs. Nosza, próbát tesztek a másikkal, és... Ah! Egy egészen más átjáró tárul fel előttetek, mint amin lejutottatok ide! A vén varázsló fellelkesülve máris bevágtatna az ismeretlenbe, de szerencsére résen vagytok. Előbb a csapdakeresés! Mivel e téren te rendelkezel a legnagyobb tapasztalattal, a feladat megoldását magadra vállalod. Bár remek csapda védte a folyosót, ez nem jelenthet akadályt! Egy-kettő túljuttok az átjárón, és egy mélybe vezető, szűk lépcső után máris a vackukon kuksoló koboldokon vagytok! Már előtted is áll következő ellenfeled, három máguskobold .

Elsőnek első máguskoboldot fogod támadni.
[első máguskobold:] Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 24 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 23 életpontot vesztettél.
Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a máguskobold jobb oldalát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a máguskobold bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). [első máguskobold:] Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 19 életpontot vesztettél.
[első máguskobold:] Az első máguskobold még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. A következőkben második máguskobold ellen indulsz.
Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a máguskobold bal oldalát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a máguskobold nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). [második máguskobold:] Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Ellenfelet cserélsz, mostantól harmadik máguskoboldot támadod.
Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a máguskobold testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a máguskobold jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). [harmadik máguskobold:] Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 44 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
[első máguskobold:] 760 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. [második máguskobold:] 760 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. [harmadik máguskobold:] 760 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 258, gyógyulás: 77, összesen: -181 ÉP}


James Lowder három máguskobold fölött diadalmaskodott. Hopp! Egy kobold valahogy túlélte a mészárlást!
James Lowderrel együtt vetitek magatokat a küzdelembe. Egy koboldkirály lesz az ellenfél! (ld. enc.)

A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára.
A támadóvarázslathoz nem jól helyezkedtél - társad pont előtted áll. Mélyen koncentrálva, az ellenfél megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd James Lowder felé küldi. Társad most már nem lesz olyan szerencsés! Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat, ami James Lowdert célozza. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg James Lowder irányába az ellenfél.
James Lowder a fúvócsővel megereszt néhány lövedéket. Elrepül 4 mérg. ubuk tüske. Lövedékeivel perforálja a koboldkirály bal oldalát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Társad előtted áll, így te nem tudsz most nyilazni.
Ököllel James Lowder többször kegyetlenül megüti a koboldkirály testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Nincs több hely az ellenfél körül, így te most kimaradsz a támadásból. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz James Lowder felé, majd ellő egy gyóntatás varázslatot. Semmi hatás! Egy káosz szava varázslatot dob James Lowder felé a másik. 57 életpontot vesztett. Az ellenfél néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is egy tűzeső felétek.
[James Lowder:] 27 életpontot vesztett. 22 életpontot vesztettél.
Ököllel James Lowder megcsapja a koboldkirály bal vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Nincs több hely az ellenfél körül, így te most kimaradsz a támadásból. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy gyóntatás varázslat, ami James Lowdert célozza. A támadása hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg James Lowder irányába az ellenfél. 31 életpontot vesztett. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. [James Lowder:] 26 életpontot vesztett. 25 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a koboldkirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
900 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, James Lowder kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP, összes sebzés: 257, összes sebződés: 188}

Csak most tudtok alaposabban szétnézni itt. Ezek a rusnya szörnyikék összehordtak minden csillogó vackot, amit kicsit is értékesnek találtak. Persze valójában csupa limlom az egész. Az osztozás után neked 1 mágusok itala, 1 manakristály, 1 királyi korona, 1 aranyló ugarhéj, 1 kis aranykulcs, 1 arany masszariasztó, 1 aranytű, 1 aranylánc és 400 arany jut. (James Lowder 1 mágusok italával, 1 koboldkoronával, 2 aranyló ugarhéjjal, 1 nagy aranykulccsal, 1 aranytűvel, 2 aranylánccal és 400 arannyal gazdagodott.) Ez könnyű meló volt! Elköszöntök, és miután a hálás varázslóinas kikísér titeket az utcára, azon tanakodtok, milyen kár, hogy nincsenek koboldok minden mágustoronyban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). 36000 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 774. Kapsz 10 VP-t.]
A táborozás 2. napján összeakadsz Blend a Mad-del. Leah bíborosa. Egy féregíz nyakpántot, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy ritualista amulettet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy quwarg ősmágus trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy törpemammut. Érzékeled auráját: ő is gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon összeakadsz James Lowderrel. Tharr hittérítője. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Felszerelését egy harcos trófea, egy ezoterikus mardel trófea és egy tüskés harci gromak trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Málhásállata egy hegyi szamár. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 7. napon összefutsz egy barna hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight tanítványa. Egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vasvértet, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy vérfürdető magszim trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy arató csattanat trófea díszíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy dárda. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összeismerkedtek. Az ő neve Gumi Rudi. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 8. napon összefutsz Cras Lorggal. Ő Shelina férje! Elenios főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: martalóc. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Teherhordója is van: egy érző szívű dromedár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, undorító fehér! Egy jó! Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki szopókövet. Elbűvölve bólintasz. Átadsz 1 szopókövet. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
A 9. napon egy kontyos ősz hajú, barna szemű árnymanó nő lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba! Azonnal kiáltozni kezdesz: "Tolvaj, fogják meg!" A városi őrök rövidesen kézrekerítik a fickót, és magukkal viszik.
A 13. napon találkozol egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű rettentően vézna mutáns nővel. Bőre mélykék színű. Ilyen agyarat humanoid szájában még nem láttál. Ő Maszat el Moszad felesége! Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy óriásféreg trófea és egy óriás szőröspók trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat.
A 13. napon összeakadsz Damiennel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Ő WADVirág férje! Leah nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bundás kabátot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Mágikus Koponyát, egy ónix masszavadítót, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy fagymágus trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy kasza. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Hátasállata egy homokféreg! Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Auráját érzékelve máris tudod, ő is gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Átok! Valaki megátkozott! Mintha valami csiklandozná a nyelőcsöved. Böffentesz egyet, majd ezt még további böffentések követik. Mi ez a kórság?
James Lowder, amikor összefutottatok, adott neked 30 kaját.
Cras Lorg, amikor találkoztál vele, adott neked egy olimpiai fáklyát (ld. enc.). A táborozás alatt valamilyen számodra érthetetlen módon szopókő(vek) került(ek) hozzád. Az aranytermő erszény 98 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 1 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+470 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+109 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ork bérgyilász nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 767.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 765.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 765.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 763.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 761.]
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 759.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 757.]

* 3. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 757.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 755.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 755.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 753.]

* 5. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 751.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 749.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 747.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 747.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 747.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 747.]

* 7. KP: elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 747.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 745.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+14 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 743.]

* 8. KP: makró 1

l 1 50 0 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol Törpilla tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a tábort csapda védi! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 lopás). Kettőt pislantasz, és máris körbevesz a városi őrség. Iszonyatos túlerő, nem lenne értelme az ellenállásnak. A Nodonrod baráti körös kitűződ megteszi hatását, az őrparancsnok közli veled, hogy most az egyszer, ha adsz pár aranyat, már el is enged. Nincs is akkora gond, mint elsőre sejtetted. A fickó hajlik a megvesztegetésre, úgyhogy fizetsz neki 147 aranyat, s máris szabad vagy. Az őrjárat az egyik irányba, te pedig a másik irányba indulsz tovább.
Tehetetlenségedben válogatott átkokat szórtál balsorsod okozójára: - Oktasson úszásra egy vércápa sámán!. [4 pontot használtál fel, van még 739.]

l 2 50 0 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol Damien letáborozott. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Elcsented a kiszemelt tárgyat (381 aranyat). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.) [4 pontot használtál fel, van még 735.]

l 3 50 0 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 735.]

l 4 50 0 lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 735.]

l 5 50 0 lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 735.]

l 6 50 0 lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 735.]

l 7 50 0 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 735.]

l 8 50 0 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 735.]

l 9 50 0 lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 735.]

l 1 211 0 lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 735.]

* 9. KP: elmormolod a 156. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 730. Kapsz 1 VP-t.]

a 1823 4759 1 átadod az 1823. tárgyat a 4759. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 olimpiai fáklyát Damien részére. [0 pontot használtál fel, van még 730.]

kf 338 kézbeveszed/felveszed a 338. tárgyat
A fejedre teszed a királyi koronát. [0 pontot használtál fel, van még 730.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 730.]

vv 76 112 elmormolod a 76. varázslatot a 112. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 728.]
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-17 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 713. Kapsz 3 VP-t.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 713.]

fog 117 219 elfogod a 117. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 713.]

vtn 285 varázslat tanulás: a 285. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: időcsere. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 678. Kapsz 7 VP-t.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[125,59] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Mindenhol hullahegyek. Egy darabokra tört tűzköpő mellett ott hever a teljes gnóm kezelőszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy zombi támad rád.

Marokra fogva a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pestisaurád 15 sebzést okoz. A zombi karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
27 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: A következő kincseket találtad: egy bronzhegyű nyíl. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy tetemember intéz feléd kihívást. Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy ezoterikus mardel. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A teremtmény hunyorít egyet. A pszi sugarakat képtelen vagy kivédeni: lábaid megroggyannak. (-27 TP.) Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel farkát. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod az ezoterikus mardel bal vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pestisaurád működik (4 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 12, gyógyulás: 51, összesen: +39 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) A szomszéd kis tavacska felszine apró hullámokat vet böfögésed hangjára.

(Továbbmész...) [124,58] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy mutáns pók jelenlétét jelzi. Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Teljes a siker - a mutáns pók belepottyant a gödörbe. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Alaron lábát masszírozza. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Mintha egy garokkcsorda szabadult volna el a közeledben, olyan zajok áramlanak ki torkodbol, hangosan röfögve böfögsz. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [64 pontot használtál fel, van még 614. Kapsz 12 VP-t.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(124,58) mutáns pókok (#117), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 33. jellempróba
(125,59) zombi (#49), friss csatamező (#262), oltár, ezoterikus mardel (#184)

[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Lépteid ritmusát kénytelen vagy böfögésed üteméhez igazítani, így talán kevésbé feltűnő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol Langard Futu tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. A pihenő figura holmijához közelítesz. Vagy Te voltál ügyetlen, vagy a másik túl éber - a lényeg az, hogy lebuktál! Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Gerjedjen rád egy vadtroll nőstény!.
[-50 varázspont.] [14 pontot használtál fel, van még 600. Kapsz 2 VP-t.]

fa 1138 4813 1 feladod az 1138. tárgyat a 4813. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Trollkivégző Magir részére szánod. Átadsz 1 Khór maszkját. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 597.]

fa 554 2150 5 feladod az 554. tárgyat a 2150. kalandozónak (5 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Beren Peredhil részére szánod. Átadsz 5 tünde nyilat. Ennek elküldése 29 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 594.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[72,59] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 19 drótszőrt 38 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért, 1 sallank nyilat 3 aranyért, 1 bronzhegyű nyilat 5 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért.
Furcsán veszed a levegőt, olyan hangokat bocsátasz ki magadból mintha utánozni próbáldnád a mocsárgáz feltörését. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 584. Kapsz 2 VP-t.]

ve 214 10 megveszed a 214. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[124,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sebesült tüskés harci gromak. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 480 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Alaron vigyorog kajánul. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Uh, mit ettél utoljára? Nem akarod megtudni, de állandóan felböfögöd. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [123,57] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku légiós. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A pestisaura 14 ép-t sebez. A ryuku légiós egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 5, gyógyulás: 33, összesen: +28 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Leah hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Csuklás, böfögés, levegővétel. Erősen koncentrálnod kell, hogy egyáltalán levegőt kapj. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [122,56] Kisebb hegyek emelkednek itt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy vaskohót. Találsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy troll ritualista. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a troll ritualista testét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pestisaurád 10 sebzést okoz. Karmaival a troll ritualista megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A troll ritualista megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 7 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-21 életpont). A troll ritualista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 36, gyógyulás: 37, összesen: +1 ÉP}

Böfögőroham tör rád. Megállsz pár percre, de csak néhány nyálcseppet öklelsz fel magadból. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 554. Kapsz 6 VP-t.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Tanítványod sajnos még nem fejlődött eleget. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 524. Kapsz 6 VP-t.]

m 7 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre
[121,55] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy epokitféreg. Itt csata lesz.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra rontasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 3 pontot sebződik a pestisaurától. Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 5, gyógyulás: 38, összesen: +33 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Mintha egy garokkcsorda szabadult volna el a közeledben, olyan zajok áramlanak ki torkodbol, hangosan röfögve böfögsz.

(Továbbmész...) [122,54] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Qulli Brann vigyorog kajánul. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vörös rakolits. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits farkát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pestisaurád 10 sebzést okoz. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 36, gyógyulás: 30, összesen: -6 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Furcsán veszed a levegőt, olyan hangokat bocsátasz ki magadból mintha utánozni próbáldnád a mocsárgáz feltörését. [20 pontot használtál fel, van még 504. Kapsz 4 VP-t.]

id 117 200 idomítod a 117. szörnyet 200 pontért
Hozzálátsz a mutáns pók neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 10 lépést tehetsz meg körönként, 9 TVP-be kerül egy lépés. 70 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 484. Kapsz 4 VP-t.]

szk 396 778 keresed a 396. szörnyet a 778. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy bunthart. [0 pontot használtál fel, van még 484.]

tk 6 4302 29 többszemélyes kaland 6 4302 29
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: Sendiel, a dalnok . Amint ideér James Lowder, a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 484.]

vv 187 187 187 elmormolod a 187. varázslatot a 187. varázslatot a 187. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+1 életerő.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 482.]
Gyorsvarázsolsz! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+1 életerő.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 480.]
Gyorsvarázsolsz! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+1 életerő.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 478.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 473. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy Chara-din monolitját. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a Chara-din monolitja. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [100 pontot használtál fel, van még 373. Kapsz 20 VP-t.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 368. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 368.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még 364.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 fekete gyöngy). [0 pontot használtál fel, van még 364.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő vörös rakolits mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits testét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a vörös rakolits jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pestisaurád 11 sebzést okoz. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 39, gyógyulás: 34, összesen: -5 ÉP}

Nem ez nem igaz, nem tudod visszatartani, hangos böfögés hagyja el szádat, minek következtében a feletted repülő gitonga szívrohamban leesik az égről. [40 pontot használtál fel, van még 324. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Nem ez nem igaz, nem tudod visszatartani, hangos böfögés hagyja el szádat, minek következtében a feletted repülő gitonga szívrohamban leesik az égről. [40 pontot használtál fel, van még 284. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Uh, mit ettél utoljára? Nem akarod megtudni, de állandóan felböfögöd. [40 pontot használtál fel, van még 244. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Vlagyimir hangcsapása kismiska ahhoz képest, amit te művelsz böfögés közben. [40 pontot használtál fel, van még 204. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Uh, mit ettél utoljára? Nem akarod megtudni, de állandóan felböfögöd. [4 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a böfögtető átok hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 625 pontot. A következő körben tehát 825 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OLIMPIAI FÁKLYA (1823. TÁRGY)
Az olimpiai hírnök ezúttal nem az olimpiai felhívással érkezik, szokatlan dolgot veszel észre nála. Egy fáklyát tart a kezében! Furcsa, zöldes-kék színnel ég, és émelyítő illata is arról árulkodik, hogy mágia szítja azt, és nem olaj, vagy más, éghető anyag táplálja. Rákérdezel, hogy minek cipeli magával fényes nappal a lobogó fáklyát, mire ezt a választ kapod:
- Őfelsége, VI. Borax Király elrendelte, hogy mostantól ez a jelkép járjon kézről-kézre, a kalandozók között, hirdetve a Királyság erejét, és az Olimpiai Játékok dicsőségét, mindörökké!
Ha a követ átadta neked a fáklyát, akkor nyilván méltónak talált téged a hordozására.
[A fáklyát sosem kell meggyújtanod, vagy másként használnod, de nem is helyettesít semmilyen más tárgyat. Ha elteszed a zsákodba, magától kialszik, ha pedig előveszed onnan világítani fog! Minden alkalommal, ha találkozol egy másik kalandozóval, akkor átadhatod neki a Fáklyát. A Lángot A paranccsal, és tudatkinézissel is tovább adhatod, de nem fogod sem eldobni, sem eladni (és más módon sem lehet lemondani róla). Egy kalandozónál egyszerre csak egy Fáklya lehet, de ez a Fáklya akár többször is.S, hogy mi haszna van a Lángnak? Minden Láng pontosan "emlékszik" a hordozóira, és számon tartja azokat. Azok a karakterek, akik a legtöbb különböző kézen keresztülfutó Fáklya továbbadásában részt vettek, a következő Játékokon jutalmat kapnak! Egy bizonyos karakter több fáklya továbbadásában is segíthet, de mindegyiknél csak egyszer számít a részvétele, hiába veszi át többször is. (Hogy pontosan milyen jutalomról van szó, az csak az Olimpiai megnyitón derül ki. Ekkor az Olimpiai Láng, bárhol legyen is, magától kialszik, és a fáklyája is semmivé foszlik, tehát eltűnik az épp aktuális hordozó tárgylistájából.)]

KOBOLDKIRÁLY (7045. SZÖRNY)
Azt mondják, ahol két kobold van, ott az egyik már király, és valóban ez jellemző a kivagyiságukra. A koboldkirály persze legtöbbször semmivel sem nagyobb, vagy erősebb a többinél, s talán a bosszantó trükkök terén sem jártasabb náluk, de a királlyá választáshoz ilyen különbségekre nincs is szükség. Akinél a koboldkorona van, az a király, és kész! Gondolhatod, milyen torzsalkodás mehet végbe egy-egy koboldkorona birtoklásáért. Mindezért ne becsüld alá ezt a fura kis szerzetet, mert ártó, aljas praktikák vonatkozásában nincs párja e világon! Ha a varázslatait viszonylag ép bőrrel megúszod, már könnyű dolgod van, mert a koboldok törékeny teste bármilyen fegyverrel egyaránt jól sebezhető.

IDŐCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a meglepően egyszerűen megidézhető varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idő folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A legsármosabb árnymanó pasi, akit valaha láttál. Ártatlan és mégis kópés, szemei ravaszul csillognak, tartásából és mozdulataiból határozottság és erő árad, éjkék és fekete, selyem bársony ruhái hanyag eleganciát sugároznak. Bőröd bronzként csillog. Chara-din első számú avatárja vagy. Papi hited: 1065. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 484. fordulód.

Erő: 67 (93) Szint: 49 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 59 (67) Támadás: 51 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 59 (63) Védekezés: 62 Menekülés: 30 % Életkor: 35/40 év
Egészség: 59 (63) Életpont: 781/867 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 10
Szerencse: 68 (1) Varázspont: 2573/2270 Pénz: 10038 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 27/7 Pszi pont: 332/98 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 30
Eddig összesen 4661 szörnyet (8 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 5969 TP-t kaptál. Jelenleg 18156925 TP-d van. A következő szinthez még 1843075 TP szükséges. Trófeáid: Kronga hadúr, triklem drakolder, bosszantó apróság. Eddig 14 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/56 ökölvívás: 1/89 szúrófegyverek: 45/6 (+1%)
vágófegyverek: 7/48 ütőfegyverek: 25/48 (+7%) dobófegyverek: 37/98

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); dárda (#10) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43/42 2. nyomkövetés: 90/15 (+19%) 3. lopás: 68/12 (+18%)
4. mászás: 18/74 5. csapdakészítés: 30/67 (+27%) 6. csapdaészlelés: 79/97 (+2%)
7. gyógyítás: 108/7 8. titkosírás: 6/52 9. felderítés: 42/83 (+2%)
10. szörnyidomítás: 28/94 (+23%) 11. teológia: 152/40 (+30%) 12. taumaturgia: 77/84 (+10%)
13. szerencsejáték: 54/96 14. versengés: 29/12 15. zene: 4/48
16. szörnyismeret: 42/64 (+20%) 17. pszi: 33/2 (+98%) 18. zárnyitás: 29/68
19. vadászat: 16/13 20. vitalitás: 5/26 21. bányászat: 32/66 (+1%)
22. úszás: 14/13 23. főzés: 12/37 24. csapatmunka: 8/19

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az alakváltóktól (7) bármit (1x), a mutánsoktól (9) bármit (1x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (6x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (9x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (5x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 3676. karakternek
kutatsz max. 135 TVP-ért
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
bűbájlidérc (#761), varkaudar őslich (#402)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (189,18,1) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78) csupasz izom (#28)
pestisaura (#210) hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165) óriáserő (#53)
varázspáncél (#156) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) káosz szava (#207) >> férfiak (#998)
káosz szava (#207) >> nők (#999) nekromanta csókja (#230) >> társak oldalán harcolva (#986)
káosz szava (#207) >> pikkelyes ptog (#470) élőholt pozdorja (#134) >> bámulatos zombi (#896)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377) fürgülés (#92) >> bámulatos zombi (#896)
lidércidézés (#219) >> 35. szintű lényekre lidércidézés (#219) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> Forradásos (#674) hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval.
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 22
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211.

Összsúly: 121.78 kg Megterheltség: 53%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (460. FORDULÓD ÓTA)
47171 arany
1 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890) 12 áldott kő (#642)
24 angyalok gyűrűje (#529) 1 angyalok kesztyűje (#609) 10 aranyló ugarhéj (#100)
1 aranymosó serpenyő (#1612) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
11 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 Batharak vállemeze (#831)
1 bo'adhun aranygömb (#757) 22 bordacsont (#16) 5 borkonyó bibe (#312)
1 bunthar zsák (#734) 4 bűvös shuriken (#562) 3 cápazsír (#932)
6 csigakagyló (#1131) 1 csillagbot (#929) 1 csillogó nyakék (#1120)
2 csontkulcs (#74) 36 csuklyavirág (#133) 6 deus ex machina (#1)
6 dlathog kőzet (#829) 1 dobóháló (#221) 1 drakolder gyűrű (#969)
1 dramoan kő (#967) 1 ében talizmán (#944) 11 ében toboz (#578)
6 eknozol (#540) 1 erőserkentő (#1405) 17 ezüstdarab (#326)
1 Ezüstmágus kürt (#697) 1 ezüstszelence (#1602) 204 fekete gyöngy (#99)
5 Fekete Kehely (#283) 14 fiatalság itala (#473) 33 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 66 fűszertartó (#210) 1 gátlástalanság öve (#1727)
9 genrath vérmedvefog (#1674) 2 gólem talizmán (#811) 1 gólemgyűrű (#866)
44 gyenge méreg (#26) 20 gyógykenőcs (#313) 1 halálhozó karkötője (#816)
4 halálhozó talizmán (#813) 17 halcsont (#390) 1 hatalom fülbevalója (#817)
1 Hatalom Karkötője (#1210) 1 hebrencs csapda (#147) 1 hoarián bőrnadrág (#1345)
1 hoarián nyereg (#1336) 1 hoarián saru (#1346) 1 Holtak Akarata (#1604)
1 hósárkány szív (#1082) 7 huhogó bibe (#332) 1 hűségérme (#1141)
2 iknegurin (#541) 1 illatos rózsaszál (#1595) 59 isteni könnycsepp (#260)
1 jácint díszkő (#753) 1 jáde rakshallion (#749) 1 játékmesteri palást (#824)
19 jégkristály (#593) 47 kaja (#2) 24 kaktusztüske (#114)
1 káosz szimbólum (#361) 28 karbin plazma (#199) 17 kavadu iszák (#25)
1 kavadu lebeny (#24) 39 kék orchidea (#68) 1 kőkalapács (#13)
2 kőkés (#6) 1 korinthai talizmán (#814) 1 kötél (#92)
1 krapixlon fürdőruha (#454) 2 kreiton agy (#1142) 10 krónika (#1725)
1 lajstrom medál (#1753) 1 láthatatlan köpeny (#441) 1 lélekesszencia (#619)
2 lidércesszencia (#1074) 1 lidérckorona (#531) 22 lótuszvirág (#447)
2 Luthius karkötője (#527) 245 madártoll (#112) 1 mágikus gyertya (#1600)
2 mágusok itala (#1610) 2 malachit füzér (#755) 1 manakristály (#500)
1 mászó-karperec (#392) 1 mászókampó (#165) 1 mászókarom (#78)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 mihlanil (#539) 1 mithril kesztyű (#463)
1 Mjölborg kalapácsa (#523) 2 moa üveggömb (#383) 80 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 2 Morgan szilánkja (#508) 1 natharion opál (#747)
1 natharion talizmán (#867) 1 nodonrod kitűző (#1533) 17 nyílvessző (#108)
2 obszidián kereszt (#756) 1 oldalzsák (#1172) 1 olló (#335)
4 ork sör (#1701) 10 ormánygőte csont (#21) 1 örökkéval.smaragdja (#1115)
1 orvosságos zacskó (#682) 1 őselemek köpenye (#560) 1 ősmágus fülbevalója (#608)
1 pézsmatökmag (#934) 33 pirkit (#153) 11 polip szívóka (#391)
11 pondróvér (#1232) 1 pszi katalizátor (#610) 2 pszi kő (#248)
2 pszi kristály (#618) 25 purifikátor háj (#269) 1 rájabőr úszógatya (#405)
8 rákfatty váladék (#333) 1 rasáth orrkarika (#859) 1 reflexélesítő (#1407)
10 remák szív (#264) 1 rémplazma (#616) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
29 rókafarok (#124) 3 roxati zárfaló (#314) 3 rum (#1419)
1 ryuku függő (#1322) 1 ryuku kalózkendő (#1157) 1 sáfránykő (#979)
22 sáfránypor (#211) 25 sallank karom (#128) 1 sejtfiatalító (#1408)
2 sólyomcsőr (#1223) 7 sötét ital (#284) 4 sötét tekercs (#535)
61 spiritusz (#170) 17 sullár hólyag (#168) 2 szaké (#1295)
1 szeksztáns (#32) 13 szent jogar (#150) 6 szent kehely (#257)
1 Szent Kulacs (#285) 2 szerencsekocka (#1693) 2 sziklozug comb (#858)
1 szirén köpenye (#820) 2 szithon vérfókusz (#1656) 1 szivárványszív (#1529)
2 szögletes kő (#17) 1 szulfagor agyar (#677) 4 szuperkötél (#209)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 T'vadar tőre (#1731) 17 téfea-agy (#172)
1 tenger gyümölcse (#1155) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 teriád dobóháló (#1281)
10 Thargodan esszencia (#328) 8 tinta (#101) 1 tl'urlang erőkő (#825)
1 tolvaj klánjelvény (#1093) 1 törpe bakancs (#475) 20 toxyl (#591)
2 toxyl üvegcse (#592) 1 Trákin csákánya (#367) 37 trikornis szarv (#198)
1 Tudás Könyve (#567) 1 tudati fétis (#1151) 12 tükör (#43)
1 türkiz karika (#750) 10 tüske (#22) 1 tüskecsapda (#242)
22 ugh méreg (#166) 1 ünnepi övsál (#874) 5 uzbány csőr (#169)
38 vámpírfog (#1221) 1 vámpírölő (#951) 18 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 13 varkaudar pálinka (#1137) 31 vas dobónyíl (#189)
2 viharamulett (#611) 40 víz (#27) 2 vizestömlő (#3)
1 Vlagyimir-díj (#1519) 1 vörös zselé (#862) 2 vörös zyel (#606)
4 vortex amulettje (#607) 1 vortex talizmán (#812) 30 xirnox szív (#213)
1 yetifog (#863) 1 zafír fülbevaló (#477) 1 zárnyitó készlet (#39)
12 zöld üveg (#82) 4 bájital (#261) 103 isteni könnycsepp (#260)
2 jegesmedve bunda (#1067) 411 kaja (#2) 1 lélekkő (#1650)
1 lidércesszencia (#1074)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranygyűrű (#193) 9 drótszőr (#37) 1 fekete bőrcsizma (#247)
5 kaja (#2) 1 Khór maszkja (#1138) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nyílvessző (#108) 1 obszidián függő (#195)
1 réz papi karkötő (#307) 1 sallank karom (#128) 1 sallank nyíl (#129)
1 szvó-ektoplazma (#151) 5 tünde nyíl (#554) 4 víz (#27)
1 olimpiai fáklya (#1823) 1 aranylánc (#191)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
309 arany (#50) 1 gromak bőr (#268) 3 isteni könnycsepp (#260)
2 rakolits por (#669)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(121,55) epokitféreg (#147), oltár
(122,54) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), vörös rakolits (#356)
(122,56) világítótorony (#156), Dornodon oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), érclelőhely, troll ritualista (#365)
(123,57) ryuku légiós (#361), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(124,58) mutáns pókok (#117), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 33. jellempróba, tüskés harci gromak (#156)

Üzenet küldése a karakternek