Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 16. 9h:11' EZ A 525. JÁTÉKHETED, 483. FORDULÓD 526. játékheted kezdete: ápr. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 5. KP: | elmormolod a 209. varázslatot |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
kb 500 5 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (5 darabot) |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 212 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vámpírféreg véres fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vámpírféreg testét. (8 támadással 574 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a vámpírféreg testét. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. (ld. enc.) 13697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1363, sebződés: 553, gyógyulás: 41, összesen: -512 ÉP}
(Továbbmész...) [422,9] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy zafír sárkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 129 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 107 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 82 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (100 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány testét. (8 támadással 587 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Előremozdulva, a zafír sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a zafír sárkány jobb oldalát. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1100, sebződés: 632, gyógyulás: 258, összesen: -374 ÉP}
(Továbbmész...) [422,10] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (adamantit) közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ében halálhajcsár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (7 támadással 391 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 11, gyógyulás: 5, összesen: -6 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 139 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 115 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 82 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (97 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 573 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. A zafír sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 506 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 2 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1426, sebződés: 675, gyógyulás: 243, összesen: -432 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 213 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ezüstshuriken. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (89 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a skarlátdémon vörös fellegeit. (8 támadással 604 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. A skarlátdémon leken néhány pofont. (6 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: skarlátia varázslatot lő rád. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 436, gyógyulás: 74, összesen: -362 ÉP}
(Továbbmész...) [420,11] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
(Továbbmész...) [419,12] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy lidércóriás. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 132 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a lidércóriás testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a lidércóriás testét. (8 támadással 595 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Mancsával a lidércóriás megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel tökéletesen perforálod a lidércóriás jobb lábát. (5 támadással 359 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a lidércóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1243, sebződés: 73, gyógyulás: 170, összesen: +97 ÉP}
kb 213 5 | kiveszel a bankból a 213. tárgyat (5 darabot) |
im | imádkozol |
m 7 1 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 196 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drótszőrű mópat ocsmány testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a drótszőrű mópat jobb középső lábát. (8 támadással 565 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. A drótszőrű mópat agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Vámpírölővel többször eltalálod a drótszőrű mópat testét. (8 támadással 553 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a bal oldaladon. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1506, sebződés: 278, gyógyulás: 57, összesen: -221 ÉP}
(Továbbmész...) [419,10] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy zafír sárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 111 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 67 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány farkát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (101 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 539 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 576 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy gyöngymangó és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1450, sebződés: 558, gyógyulás: 239, összesen: -319 ÉP}
(Továbbmész...) [420,9] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy zafír sárkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 126 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 109 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 76 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány jobb vállát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (102 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány bal oldalát. (8 támadással 550 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány jobb szárnyát. (8 támadással 515 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Előremozdulva, a zafír sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy ezüstshuriken. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1424, sebződés: 629, gyógyulás: 252, összesen: -377 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 138 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 105 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 77 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (106 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány nyakát. (8 támadással 531 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 461, gyógyulás: 108, összesen: -353 ÉP}
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[422,7] A hegyvidéket síkság váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy Tiestichlaq. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
be 125 | bemész a 125. titkos labirintusba |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
lm 3 4 2 | mozogsz 3 4 2 |
lm 66 67 77 | mozogsz 66 67 77 |
lm 79 80 70 | mozogsz 79 80 70 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 117 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mópat fatty puha torát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a mópat fatty fejét. (8 támadással 553 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (9 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) {KCC:} Vámpírölővel megdöfködöd a mópat fatty ocsmány féregtestét. (8 támadással 563 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Hiába próbálsz hátrálni, a 11 mópat fatty többször is megmar! (6 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a mópat fatty testét. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A 4 mópat fatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 mópat tetemet. [mópat tetem ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] 13920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2036, sebződés: 103, gyógyulás: 293, összesen: +190 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 118 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mópatétkű grymeth testét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mópatétkű grymeth fejét. (8 támadással 556 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. A mópatétkű grymeth karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A mópatétkű grymeth fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A mópatétkű grymeth meglök a szarvával. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 97 életpontot vesztettél. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a mópatétkű grymeth testét. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. A mópatétkű grymeth karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A mópatétkű grymeth belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A mópatétkű grymeth szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A lény összetapos! 98 életpontot vesztettél. A mópatétkű grymeth összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1425, sebződés: 385, gyógyulás: 204, összesen: -181 ÉP}
im 2 | imádkozol |
lm 68 64 74 | mozogsz 68 64 74 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 124 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópatétkű grymeth farkát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a mópatétkű grymeth testét. (8 támadással 558 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Félrehajolsz, de a mópatétkű grymeth karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mópatétkű grymeth, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A mópatétkű grymeth szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny megtipor. 96 életpontot vesztettél. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mópatétkű grymeth bal lábát. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 66 életpontot sebeztél. 66 életpontot gyógyultál. Félrehajolsz, de a mópatétkű grymeth karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A mópatétkű grymeth fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Szarvaival a mópatétkű grymeth megböki a jobb karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 93 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1367, sebződés: 352, gyógyulás: 193, összesen: -159 ÉP}
lm 71 61 41 | mozogsz 71 61 41 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 135 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mópatétkű grymeth nyakát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a mópatétkű grymeth dudorodó pocakját. (8 támadással 605 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Karmait felemelve, a mópatétkű grymeth meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A mópatétkű grymeth fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A mópatétkű grymeth szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 86 életpontot vesztettél. {KCC:} Vámpírölővel jól megszurkálod a mópatétkű grymeth izomköteg bordáit. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. A mópatétkű grymeth karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A mópatétkű grymeth fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A mópatétkű grymeth szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A lény összetapos! 94 életpontot vesztettél. A mópatétkű grymeth még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1372, sebződés: 358, gyógyulás: 215, összesen: -143 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 172 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hiperéber grymeth farkát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hiperéber grymeth bal lábát. (8 támadással 574 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. A hiperéber grymeth karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Nagyot húz a hiperéber grymeth farka a lábadra! (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A hiperéber grymeth szarvaival felöklel! (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 44 életpontot vesztettél. {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a hiperéber grymeth kusza szarvát. (7 támadással 529 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. A hiperéber grymeth karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A hiperéber grymeth farkával a kezedre csap. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A hiperéber grymeth szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A hiperéber grymeth most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1560, sebződés: 444, gyógyulás: 259, összesen: -185 ÉP}
lm 21 1 3 | mozogsz 21 1 3 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 193 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hiperéber grymeth villámgyors karját. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hiperéber grymeth bal oldalát. (8 támadással 572 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. A hiperéber grymeth karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A hiperéber grymeth szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 42 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a hiperéber grymeth bal lábát. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. A hiperéber grymeth karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A hiperéber grymeth farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A hiperéber grymeth szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A hiperéber grymeth összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1441, sebződés: 417, gyógyulás: 236, összesen: -181 ÉP}
lm 5 7 10 | mozogsz 5 7 10 |
lm 20 40 70 | mozogsz 20 40 70 |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hiperéber grymeth fejét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hiperéber grymeth villámgyors karját. (8 támadással 601 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Karmait felemelve, a hiperéber grymeth meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Nagyot húz a hiperéber grymeth farka a lábadra! (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A hiperéber grymeth szarvaival felöklel! (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 46 életpontot vesztettél. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hiperéber grymeth jobb lábát. (8 támadással 567 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. A hiperéber grymeth karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A hiperéber grymeth farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A hiperéber grymeth szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A hiperéber grymeth összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1455, sebződés: 449, gyógyulás: 247, összesen: -202 ÉP}
lm 69 39 19 | mozogsz 69 39 19 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
VÁMPÍRFOG (1221. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, az egy vámpír szemfoga, hosszú, hegyes, véres, és mostanra már ártalmatlan, hacsak nem karcolod össze magad, nem kell tőle félned. A vámpírféreg szájában is pont ilyen fogak sorakoznak, úgy néz ki, bármilyen testben is legyenek, ez egy kinézetre teljesen hasonló komponens a vérszívó szörnyetegekben. És, hogy mire használhatnád fel? A közhiedelem szerint, aki vámpírfogat rejteget a kabátja alatt, annak hite kikezdhetetlen. |
MENEKÜLÉS (212. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A menekülés egy igencsak speciális védekező varázslat: ha ezt elmondod, mindenképpen elmenekülsz a harcból a varázslat kör után, akkor is, ha életerőd nem zuhant a menekülés% alá! Mire is jó ez? Nos, erős ellenfelekre, akik közelharcban győzedelmeskednének fölötted, viszont a varázslatkörben a küzdelem kiegyensúlyozott, vagy esetleg a te javadra billen! Gondolj csak bele, a menekülés mellé beállítasz támadó varázslatnak mágiatörést, gyóntatást, agyroppantást, instabil szingularitást, és még ki tudja hány érdekes lehetőség van... A menekülés 12 varázspontba kerül, anyagi komponense öt korty víz. A menekülést nem alkalmazod szörnyekkel szemben. |
HIPERÉBER GRYMETH (696. SZÖRNY) Ez a két lábon járó négykarú szörnyeteg nem éri be azzal, hogy félévente mópatokra vadásszon. Fejlődéséhez ugyan továbbra is az kell, hogy mópathús gerjessze a sejtjeit, ennek ellenére valami mást is vár a felszínen tett kirándulásaitól. Éberen kutatja a Thargodanok nyomait, és tág orrlyukainak köszönhetően messziről megérzi bármelyik faj képviselőinek szagát. A méltó kihívást azonban az jelenti számára, ha egy kalandozót szedhet darabokra. Göcsörtös szarvai, és végig vaskos farka ebben nagy segítséget nyújthat, legalábbis a tapasztalat ezt mutatja. Ha grymethre vadászva a föld alá ereszkedsz, készülj fel a legrosszabbra. Ugyanis hamarosan felteheted az 50 arany értékű kérdést: most akkor ki is vadászik kire? |
ŐRÜLT MONTRIX (698. SZÖRNY) Talán első döbbenetedben fel sem tűnik, hogy egy Thargodan áll előtted. Ezt nem is róhatjuk fel neked, hiszen Őrült Montrix egyáltalán nem hasonlít az eddig megismert példányokra. Mintha egy Thargodant (vagy többet) testrészekre szedtek, és véletlenszerűen újra összeillesztettek volna, Őrült Montrix pont olyan. Ismerve a Thargodan mágusok praktikáit komoly esély van rá, hogy pont ez történt. Persze Őrült Montrixot egyáltalán nem érdekli, hogyan keletkezett, inkább a testét sújtó tengernyi kíntól akar megszabadulni. Mégsem gyilkoltatja le magát a kalandozókkal, mint várnánk, hanem igazi Thargodan-szívvel öldösi őket, vagy bárkit, aki a közelébe merészkedik. Talán mások kiontott vére ad neki erőt szörnyszülött-léte elviseléséhez... nem tudhatjuk biztosan. Nagy merészség kell ahhoz, hogy ne rohanj rettegve ki a labirintusból a megpillantásakor. Ha te rendelkezel elegendő kurázsival, na meg kezedben legalább egy ezüst vagy mágikus fegyvert markolászol, nyomatékosítsd bátorságodat az FT 698 parancs kiadásával! Őrült Montrix vámpirizációra immúnis. |
Erő: | 69 (86) | Szint: | 43 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 69 (77) | Támadás: | 52 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 58 (70) | Védekezés: | 127 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/40 év |
Egészség: | 57 (70) | Életpont: | 902/237 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 69 (82) | Varázspont: | 1851/7 | Pénz: | 8147 arany | Kép. pont: | 62 |
Tudatpont: | 17/0 | Pszi pont: | 178/153 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 23/34 (+2%) | szúrófegyverek: | 40/59 (+11%) |
vágófegyverek: | 20/12 | ütőfegyverek: | 23/57 | lőfegyverek: | *27/100 (+1%) |
dobófegyverek: | 31/54 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << nitmák kard (#856) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/78 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 116/78 (+42%) | 3. mászás: | 24/89 |
4. csapdakészítés: | 25/43 | 5. csapdaészlelés: | 28/80 | 6. gyógyítás: | 86/68 |
7. titkosírás: | 8/17 | 8. felderítés: | 24/96 | 9. szörnyidomítás: | 11/69 |
10. teológia: | 96/72 (+42%) | 11. taumaturgia: | 64/46 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 16/10 |
13. versengés: | 20/85 | 14. harcművészetek: | 19/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 24/48 | 17. pszi: | *20/100 (+6%) | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 2/21 | 21. bányászat: | 32/51 (+9%) |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), halálelementál (#279), Rém (#315) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | kí koncentráció (#69) |
skarlátia (#293) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
háló (#186) | >> | márvány sárkány (#328) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 27 | gyöngymangó (#135) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 20 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 4 | víz (#27) | 10 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
373 | arany (#50) | 12 | derit láncszem (#1129) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | fűszertartó (#210) | 4 | manakristály (#500) | 23 | sárkánypikkely (#292) | |||
2 | vámpírfog (#1221) |