Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 6. 9h:11' EZ A 488. JÁTÉKHETED, 483. FORDULÓD 489. játékheted kezdete: máj. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
Első ellenfélnek első quwarg felderítőt választod.
Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő torát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] Több marást ejt rajtad az első quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). [második quwarg felderítő:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). [harmadik quwarg felderítő:] Több marást ejt rajtad a harmadik quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP).
[első quwarg felderítő:] Véres nyál csordul ki az első quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Következő ellenfeled második quwarg felderítő lesz.
Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a quwarg felderítő nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). [harmadik quwarg felderítő:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Szembefordulsz a következő ellenféllel, harmadik quwarg felderítő lesz az.
Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) [harmadik quwarg felderítő:] Több marást ejt rajtad a harmadik quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). [harmadik quwarg felderítő:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
[első quwarg felderítő:] 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. [harmadik quwarg felderítő:] 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 48, gyógyulás: 12, összesen: -36 ÉP}
Indulásképp első quwarg harcost választod ellenfélnek.
[élőholt quwarg:] A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak.
Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). [első quwarg harcos:] Több marást ejt rajtad az első quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). [élőholt quwarg:] Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). [második quwarg harcos:] Marásokat ejt rajtad a második quwarg harcos. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP).
[első quwarg harcos:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Ellenfelet cserélsz, mostantól élőholt quwargot támadod.
Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg bal oldalát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). [élőholt quwarg:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). [második quwarg harcos:] Marásokat ejt rajtad a második quwarg harcos. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). [élőholt quwarg:] Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Következő áldozatnak második quwarg harcost választod.
Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). [második quwarg harcos:] Marásokat ejt rajtad a második quwarg harcos. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). [második quwarg harcos:] A második quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
[első quwarg harcos:] 1072 tapasztalati pontot kaptál. [élőholt quwarg:] 1371 tapasztalati pontot kaptál. [második quwarg harcos:] 1072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 107, gyógyulás: 136, összesen: +29 ÉP}
Elsőnek első quwarg felderítőt támadod majd.
Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő jobb oldalát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a quwarg felderítő jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). [első quwarg felderítő:] Több marást ejt rajtad az első quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). [második quwarg felderítő:] Marásokat ejt rajtad a második quwarg felderítő. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). [harmadik quwarg felderítő:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). [első quwarg felderítő:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. A következőkben második quwarg felderítő ellen indulsz.
Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a quwarg felderítő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő).
[második quwarg felderítő:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). [harmadik quwarg felderítő:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! A következőkben harmadik quwarg felderítő ellen indulsz.
Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő jobb hátsó lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). [harmadik quwarg felderítő:] Hiába próbálsz hátrálni, a harmadik quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). [harmadik quwarg felderítő:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
[első quwarg felderítő:] 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. [harmadik quwarg felderítő:] 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 49, gyógyulás: 58, összesen: +9 ÉP}
Bemelegítésül első quwarg felderítőt választod ellenfélnek.
Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 14 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a quwarg felderítő jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] Az első quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). [második quwarg felderítő:] Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). [első quwarg felderítő:] Az első quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! A következőkben második quwarg felderítő ellen indulsz.
Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő bal vállát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a quwarg felderítő bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). [második quwarg felderítő:] Véres nyál csordul ki a második quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
[első quwarg felderítő:] 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Röpke számítás után konstatálod, hogy első quwarg felderítő van a legközelebb, őt támadod először.
Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő fejét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a quwarg felderítő torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). [első quwarg felderítő:] Hiába próbálsz hátrálni, az első quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). [quwarg királynő:] Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). [második quwarg felderítő:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). [első quwarg felderítő:] Az első quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Következő áldozatnak quwarg királynőt választod.
Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). [quwarg királynő:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). [második quwarg felderítő:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). [quwarg királynő:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Következő célpontod második quwarg felderítő lesz.
Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő torát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a quwarg felderítő bal első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). [második quwarg felderítő:] Hiába próbálsz hátrálni, a második quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). [második quwarg felderítő:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
[első quwarg felderítő:] 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. [quwarg királynő:] 1221 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [második quwarg felderítő:] 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 70, gyógyulás: 77, összesen: +7 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 9. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 156. varázslatot |
vv 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
fog 65 220 | elfogod a 65. szörnyet a 220. tárggyal |
m 8 | mozogsz északra |
Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 92 4 | elkészíted a 92. tárgyat (4 darabot) |
kt 221 1 | elkészíted a 221. tárgyat (1 darabot) |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Megmarkolva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 25 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a sullár testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [76,67] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy homokféreg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a homokféreg testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a homokféreg bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A homokféreg feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [77,67] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy óriás skorpió közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás skorpió testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az óriás skorpió bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az óriás skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 23 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a goldugar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A goldugar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 198 123 58 | elmormolod a 198. varázslatot |
[123,58] Füves síkságra érkeztél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő gyilkos sallank nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember rotható húsát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tetemember testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír jobb vállát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ve 34 | megveszed a 34. tárgyat |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [95,107] Továbbmész a város utcáján. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Arénagödröt.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 507 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 64 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a varkaudar che-pap testét. (7 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a varkaudar che-pap izmos testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+38 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a varkaudar che-pap izmos testét. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a varkaudar che-pap testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A varkaudar che-pap a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (8 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+37 ÉP). A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1501, sebződés: 565, gyógyulás: 236, összesen: -329 ÉP}
be 577 6666 | bemész az 577. épületbe |
fog 117 219 | elfogod a 117. szörnyet a 219. tárggyal |
m 6 2 3 | mozogsz nyugatra, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [124,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mutáns pók. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mutáns pók testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 384 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szörny vérfagyasztó módon huhog! 34 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 684 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 53, gyógyulás: 24, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [125,59] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Látsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Mindenhol hullahegyek. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy zombi jön feléd.
Marokra fogva a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a sírlidérc bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra jobb vállát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a nómenklatúra testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápjaival a nómenklatúra lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Felfénylik az esszenciavédelem! A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 21, gyógyulás: 27, összesen: +6 ÉP}
A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 12, gyógyulás: 49, összesen: +37 ÉP}
v 96 93 52 | elmormolod a 96. varázslatot |
[93,52] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "
be 597 | bemész az 597. épületbe |
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | hhaar burka (#32) 42 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, |
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | tompítás (#40) 38 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, |
gigaököl (#49) 56 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, |
varázsszem (#184) 65 aranyért, | időcsere (#285) 100 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, |
gyógyító aura (#386) 3500 aranyért, | pukk (#389) 5000 aranyért, | fegyvertánc (#391) 3500 aranyért. |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
tk 16 4302 29 | többszemélyes kaland 16 4302 29 |
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 7 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
FOKOZÓDÓ KITARTÁS Ennyi kalanddal a hátad mögött már nem is tűnik olyan idegennek ez a kezdetben újfajta harcmodor, a harc több ellenféllel. Azzal párhuzamosan, ahogy egyre inkább kiismered magad ezekben a csatákban, a kitartásod is nő: mostantól ha több szörnnyel harcolsz, a csata nem 1+ellenfelek száma/2 körig tart, hanem 1+ellenfelek száma körig. |
Erő: | 66 (92) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 59 (67) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 59 (63) | Védekezés: | 64 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/40 év |
Egészség: | 59 (63) | Életpont: | 801/963 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 68 (76) | Varázspont: | 2573/2105 | Pénz: | 9329 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 27/4 | Pszi pont: | 323/300 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/56 | ökölvívás: | 1/89 | szúrófegyverek: | 45/5 (+1%) |
vágófegyverek: | 7/48 | ütőfegyverek: | 25/38 (+2%) | dobófegyverek: | 37/98 |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); dárda (#10) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/42 | 2. nyomkövetés: | 89/96 (+23%) | 3. lopás: | 67/94 (+12%) |
4. mászás: | 18/74 | 5. csapdakészítés: | 30/40 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 79/93 (+2%) |
7. gyógyítás: | 108/7 | 8. titkosírás: | 6/52 | 9. felderítés: | 42/80 (+2%) |
10. szörnyidomítás: | 28/71 | 11. teológia: | 152/8 (+24%) | 12. taumaturgia: | 77/73 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 54/96 | 14. versengés: | 29/12 | 15. zene: | 4/48 |
16. szörnyismeret: | 42/44 (+20%) | 17. pszi: | 32/4 (+2%) | 18. zárnyitás: | 29/68 |
19. vadászat: | 16/13 | 20. vitalitás: | 5/26 | 21. bányászat: | 32/65 |
22. úszás: | 14/13 | 23. főzés: | 12/37 | 24. csapatmunka: | 7/62 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az alakváltóktól (7) bármit (1x), a mutánsoktól (9) bármit (2x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (6x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (9x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (5x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 3676. karakternek |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
bűbájlidérc (#761), varkaudar őslich (#402) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (189,18,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) |
varázspáncél (#156) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | káosz szava (#207) | >> | férfiak (#998) | |
káosz szava (#207) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | fürgülés (#92) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval. |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 22 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4 |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
Összsúly: 113.50 kg | Megterheltség: 50% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bronzpáncél (#90) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 11 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | rájabőr (#404) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | szöges bőrpajzs (#66) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 3 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | vasérc (#152) | 1 | víz (#27) | 50 | quwarg tojás (#360) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
360 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | ásó (#34) | |||
3 | drótszőr (#37) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 7 | madártoll (#112) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
6 | sallank karom (#128) | 1 | sallank nyíl (#129) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | ugh méreg (#166) |