Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 12. 9h:20' EZ A 525. JÁTÉKHETED, 482. FORDULÓD 526. játékheted kezdete: ápr. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 5. KP: | elmormolod a 209. varázslatot |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
v 6 999 25 | elmormolod a 6. varázslatot |
im 2 | imádkozol |
fku 300 | felt. kutatás 300 |
lm 46 14 29 | mozogsz 46 14 29 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a csattogó kígyó ágaskodó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a csattogó kígyó testét. (7 támadással 495 életpontot sebezve.) A csattogó kígyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csattogó kígyó nyakát. (5 támadással 375 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csattogó kígyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11348 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 889, sebződés: 236, gyógyulás: 52, összesen: -184 ÉP}
lm 61 77 79 | mozogsz 61 77 79 |
lm 47 15 32 | mozogsz 47 15 32 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 135 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mópat gigász testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a mópat gigász testét. (8 támadással 650 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a mópat gigász jobb hátsó lábát. (4 támadással 307 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. A mópat gigász feléd rúg, de nem talál el. A mópat gigász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1265, sebződés: 29, gyógyulás: 162, összesen: +133 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 96 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan berzerker, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 49 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A Thargodan berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A Thargodan berzerker fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 48 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 326, gyógyulás: 236, összesen: -90 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 100 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Ez mellément. Elszántan a másikra rontasz. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A Thargodan berzerker fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 35 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Karmával néhányszor a Thargodan berzerker megcsapja a fejedet. (3 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) A Thargodan berzerker belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 35 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 344, gyógyulás: 215, összesen: -129 ÉP}
lm 64 80 68 | mozogsz 64 80 68 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 100 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) A Thargodan berzerker fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 43 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Karmával néhányszor a Thargodan berzerker megcsapja a fejedet. (3 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) A Thargodan berzerker fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 50 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 357, gyógyulás: 219, összesen: -138 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Ez mellément. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A Thargodan berzerker fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 54 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A Thargodan berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 31 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 330, gyógyulás: 219, összesen: -111 ÉP}
im 2 | imádkozol |
lm 3 1 | mozogsz 3 1 |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a talriai behemót mérhetetlen testét. (8 támadással 562 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (8 támadással 546 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 1282, sebződés: 234, gyógyulás: 221, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [422,9] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő zafír sárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 107 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 82 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a zafír sárkány fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (97 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány jobb szárnyát. (8 támadással 607 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 460, gyógyulás: 126, összesen: -334 ÉP}
(Továbbmész...) [421,10] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy skarlátdémon. Itt csata lesz.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 215 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (90 életpontot vesztettél.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 305, gyógyulás: 0, összesen: -305 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (68 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a méregféreg bal oldalát. (8 támadással 601 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a méregféreg testét. (4 támadással 319 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1079, sebződés: 205, gyógyulás: 187, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [419,12] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy méregféreg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (59 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a méregféreg testét. (8 támadással 616 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a méregféreg testét. (4 támadással 312 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1092, sebződés: 201, gyógyulás: 193, összesen: -8 ÉP}
im | imádkozol |
m 7 1 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [419,10] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din oltárt. Délre nézve látsz egy ősvortexet. Északnyugatra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy megsebesített zafír sárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 75 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (90 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány jobb oldalát. (8 támadással 592 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 453, gyógyulás: 110, összesen: -343 ÉP}
(Továbbmész...) [420,9] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zafír sárkány közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 107 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 79 életpontot vesztettél. A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (93 életpontot vesztettél.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 279, gyógyulás: 0, összesen: -279 ÉP}
m 1 8 2 | mozogsz északkeletre, északra, keletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a taalru herceg testét. (8 támadással 579 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru herceg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-3 varázspont.) Vámpírölővel jól megszúrod a taalru herceg póklábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. 8352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 819, sebződés: 87, gyógyulás: 174, összesen: +87 ÉP}
(Továbbmész...) [421,7] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy sötét ölész! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a sötét ölész bal oldalát. (7 támadással 500 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. A sötét ölész karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a sötét ölész testét. (7 támadással 505 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. A sötét ölész karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A sötét ölész karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
12903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1170, sebződés: 191, gyógyulás: 205, összesen: +14 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. (-20 támadás). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (92 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a smaragd sárkány bal vállát. (8 támadással 396 életpontot sebezve.) A smaragd sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 8821 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 334, gyógyulás: 49, összesen: -285 ÉP}
(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.
[422,7] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ősquwarg. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősquwarg testét. (8 támadással 518 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Csáprágójával az ősquwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ősquwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] 5846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 116, gyógyulás: 23, összesen: -93 ÉP}
be 125 | bemész a 125. titkos labirintusba |
lm 3 4 2 | mozogsz 3 4 2 |
lm 66 67 77 | mozogsz 66 67 77 |
lm 79 80 70 | mozogsz 79 80 70 |
lm 68 65 75 | mozogsz 68 65 75 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
THARGODAN BERZERKER (377. SZÖRNY) A Thargodanok, bár iszonyatos hatalommal bírnak, azonban mégis vannak gyengéik, ugyanúgy rettegnek a végső megsemmisüléstől, mint más, halandóbb teremtmények. Ezért aztán gyakran előfordul, hogy elárulják gyenge gazdájukat, hogy az erősebb meghagyja életüket, vagy elmenekülnek, amikor az erőviszonyok az ellenfeleik irányába billennek. Azonban megváltozik a helyzet, ha a Sötétség egy nagyhatalmú hercege kiöli a gondolkodást szolgáiból - az így kapott Thargodanok elpusztíthatatlan gyilkológépek, akik megsemmisülésükig harcolnak. Ezek a megkérdőjelezhetetlen lojalitású berzerkerek nemcsak hogy a Sötét Föld legrettenetesebb harcosai, akiket még a sárkányok is elkerülnek: Az őket védő mágikus bűbájnak köszönhetően legfeljebb varázserejű vágófegyverrel, vagy esetleg isteni hatalmú harcművész technikákkal lehet őket megsebezni. |
ŐSQUWARG (300. SZÖRNY) Egyszercsak megremeg a föld, és az apró quwargok szanaszét szaladnak. Lassan hatalmas kitinpáncél emelkedik elő a föld alól. Szájadat tátva, rémülten lépsz hátra. A háznyi méretű ősquwarg irtózatos és iszonytató szörnyeteg, ami elől még bizony neked is menekülnöd kell. Egyetlen lépésével palacsintává lapít bármely kalandozót, akár még a Vasalt Bunkókat is, csak a legtapasztaltabb quwarg irtóknak lehet ellene esélye. Ahol ősquwargok mozgolódnak, ott bizonyos, hogy egyéb quwargok is tömegével előfordulnak. Az ősquwarg kitinpáncélja ütőfegyver számára gyakorlatilag áthatolhatatlan, legfeljebb szúró- vagy vágófegyverrel sebesítheted meg, a megfelelő gyenge pontokat megtalálva, és persze a fegyvernek mágikusnak kell lennie. |
Erő: | 69 (86) | Szint: | 43 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 69 (77) | Támadás: | 52 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 58 (70) | Védekezés: | 127 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/40 év |
Egészség: | 57 (70) | Életpont: | 900/482 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 69 (82) | Varázspont: | 1822/0 | Pénz: | 7789 arany | Kép. pont: | 62 |
Tudatpont: | 17/0 | Pszi pont: | 178/196 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 23/32 | szúrófegyverek: | 40/48 (+4%) |
vágófegyverek: | 20/12 | ütőfegyverek: | 23/57 | lőfegyverek: | 27/99 (+2%) |
dobófegyverek: | 31/49 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << nitmák kard (#856) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/67 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 116/36 (+47%) | 3. mászás: | 24/89 |
4. csapdakészítés: | 25/43 | 5. csapdaészlelés: | 28/80 (+6%) | 6. gyógyítás: | 86/68 (+85%) |
7. titkosírás: | 8/17 | 8. felderítés: | 24/96 | 9. szörnyidomítás: | 11/69 |
10. teológia: | 96/30 (+20%) | 11. taumaturgia: | 64/32 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 16/10 |
13. versengés: | 20/85 | 14. harcművészetek: | 19/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 24/48 | 17. pszi: | 20/94 (+5%) | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 2/21 | 21. bányászat: | 32/42 (+9%) |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), halálelementál (#279), Rém (#315) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
háló (#186) | >> | márvány sárkány (#328) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Egy kis visszaemlékezés a régi küldetésekre: áldozz nekem 15 xirnox szívet! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
8 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 4 | víz (#27) | 6 | gyöngymangó (#135) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
239 | arany (#50) | 12 | derit láncszem (#1129) | 2 | fűszertartó (#210) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | pszi kő (#248) | 6 | sárkánypikkely (#292) | |||
6 | toxyl (#591) |