481. forduló, 483. forduló, Gilgames összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 16. 12h:09'
EZ A 1105. JÁTÉKHETED, 482. FORDULÓD
1106. játékheted kezdete: okt. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1987
SZÁMLA : XXXX

GILGAMES KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,60] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Zu'lit tarsolya termel 4 pirkitet. Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 csontkulcsot. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+35 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+147 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+48 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: vv 224 227 139 elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 823.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 823.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alkudozni fogsz. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 821.]

* 2. KP: vv 147 73 86 elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-13 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 821.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 816.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-3 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 816.]

* 3. KP: hh 1269 1639 1253 használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+12 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 824.]
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Jó idő van, és fülledt meleg. Felötlik benned a Hóvihar emlékképe, és máris megvan az új téma, amirol az összegyűlteknek mesélhetsz. Máris erős hózápor hull köréd, és a városiak fázósan összehúzzák magukat. Egy erdőt mutatsz, és a hó súlya alatt roskadozó fákat. Aztán jéggé fagyott szörnyeket, és prémekbe öltözött kalandozókat, ahogyan a derékig érő hóban gázolnak. Aztán feldereng a nap, és hirtelen mindenütt olvadni kezd, és a nézők felsóhajtanak. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (75 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [21 pontot használtál fel, van még 803.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 797.]

* 4. KP: vv 28 73 112 elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 795.]
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 790.]
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 790.]

* 5. KP: vv 382 19 14 elmormolod a 382. varázslatot a 19. varázslatot a 14. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Megidéztél egy tűzelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-75 varázspont.] Öregedtél 1 évet. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 780.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 778.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 776.]

* 6. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 756.]

* 7. KP: hh 745 1097 1101 használod a 745. tárgyat az 1097. tárgyat az 1101. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 756.]
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre.
Semmi sem történik. [0 pontot használtál fel, van még 756.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 755.]

kf 639 538 741 kézbeveszed/felveszed a 639. tárgyat az 538. tárggyal a 741. tárgyat
Elrakod a rövid kardot, majd a jobb kezedbe veszed a Fókuszpengét. [0 pontot használtál fel, van még 755.]
Lecsatolod az elit csatavértet, majd magadra öltöd a Bufa páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 755.]
Leveszed a rejtőköpenyt, majd felöltöd a kyorg köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 755.]

kf 901 1456 954 kézbeveszed/felveszed a 901. tárgyat az 1456. tárggyal a 954. tárgyat
A válladra helyezed a kyorg vállpántot. [0 pontot használtál fel, van még 755.]
Leveszed övedről a trix amulettet, majd övedre csatolod a kyorg övcsatot. [0 pontot használtál fel, van még 755.]
Leveszed a zangrozi csizmát, majd felhúzod a Ssszissszenő csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 755.]

kpb kezd. parancs berakása:

vv 147 227 382 elmormolod a 147. varázslatot a 227. varázslatot a 382. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 755.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 755.]
Már van egy elementál a szolgálatodban, így nem idézhetsz másikat. [0 pontot használtál fel, van még 755.]
[A parancs tárolásra került.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Kikészíted Halatir kalapját. Furulyázni kezdesz. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Az előadás végeztével döbbent csend fogad: a legtöbb ember szemében könny csillog. A muzsikád a lelkük mélyéig meghatotta őket. Lassan eléd járulnak, és mindenki a pénzesbukszájának teljes tartalmát a kalapodba üríti (+516 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+115 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 74 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő moa katalizátor. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb vállát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (72 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 csuklyavirág és egy xirnox szív. 2 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 725.]

m 4 mozogsz délre
[186,61] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 160 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb oldalát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sáfránypor és 2 sallank karom. 2 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Fairlight hívői építették. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) (52. többszemélyes kaland, 100 TVP szükséges hozzá, innen keletre 177, északra 108 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Találkozol Tohony a Melákkal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Egy angyalok gyűrűjét, egy elit csatavértet, egy fattylord derékövet, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hősiesítő medált, egy Kabol gyűrűjét, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy nefil-rin medált, egy not. pusztító éremet, egy örökkéval. éjkövét, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó éremet, egy quwarg nyakpántot, egy rejtőköpenyt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok vállvédőt, egy varkaudar ékkövet, egy vas fejpántot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy ködsárkány trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy rövid kardot, bal kezében egy díszes rézpajzsot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli.
Elismerően fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[8 pontot használtál fel, van még 717.]

v 170 2 elmormolod a 170. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az isteni küldetés varázslatot! Rendben, istened végrehajtottnak tekinti a következő küldetést: Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! Az isteni küldetés varázslat elfüstölt a fejedből. [-35 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 712.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +27 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gömbvillám. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. 2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. 3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! [30 pontot használtál fel, van még 682.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 652.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet elkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Kikészíted Halatir kalapját. Játszani kezdesz a furulyán. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Az előadás végeztével döbbent csend fogad: a legtöbb ember szemében könny csillog. A muzsikád a lelkük mélyéig meghatotta őket. Lassan eléd járulnak, és mindenki a pénzesbukszájának teljes tartalmát a kalapodba üríti (+439 arany). Egy hercegi megjelenésű ifjú pénz helyett valami mást rak eléd: egy obszidián függő! [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] Ez jól esett! (+115 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő moa rubin. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 69 életpontot sebződik. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 csuklyavirág. 2 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 622.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[185,62] Még mindig a városban vagy. Felfedeztél egy csodák kútját.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad.
- Ez egy smaragdgólem! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 153 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 864 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +91 életerő.)
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy részeg kalandozó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 15 életpontot vesztettél. A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


Találkozol Tork Bendorral. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia főpap-jelöltje. Egy arany masszariasztót, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy nap szimbólumot, egy napmedált, egy nefil-rin medált, egy örökkéval. éjkövét, egy őselemek köpenyét, egy Rhatt páncélját, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy tűzúr csizmáját, egy umbatari karkötőt, egy Urgod kesztyűjét és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Ruházatát egy varkaudar vajákos trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy varkaudar katona trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy drag'kór bökőt, bal kezében egy Ek'Hor pajzsát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított alanori csatamén. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,114] Síkság, továbbra is csak síkság. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-7 életpont). Látsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő quwarg parafenomén mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 157 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadász quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben.

Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 149 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg torát. (6 támadással 57 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a vadász quwarg bal oldalát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 53 életpontot sebződik. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg tűzköpő nem jelenthet komoly veszélyt.

Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 146 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 53 életpontot sebződik. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-46 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (57 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg tűzköpő egyik karját. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 17 életpontot sebződik. A quwarg tűzköpő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a quwarg tűzköpő testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-24 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 211, gyógyulás: 0, összesen: -211 ÉP}

A következő kincseket találtad: 2 angyalok gyűrűje. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +109 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [202,115] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-7 életpont). Felfedeztél egy quwargok által elpusztított márványtornyot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg nagymester nem jelenthet komoly veszélyt.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 31 életpontot sebződik. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rontasz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 54 életpontot sebződik. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg anyakirálynő került az utadba.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő testét. (6 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (50 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (73 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével végigvagdosod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 152, gyógyulás: 0, összesen: -152 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg parafenomén nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan a másikra rohansz. Fókuszpengével megvágod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 37 életpontot sebződik. A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 44 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +107 életerő.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 588.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
[203,115] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy ősdentor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 26 életpontot sebződik. Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 62 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +86 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Carou egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [203,114] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő Bufa hírnöke nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi eredménye! A lény dobófegyverként ubuk dobónyílat használ. Már repül is belőlük feléd pár. 56 életpontot sebződsz. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Bufa hírnöke puha bőrét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 65 életpontot sebződik. Pengéjét vadul forgatva, a Bufa hírnöke újra meg újra lecsap. (6 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Fókuszpengével megkarcolod a Bufa hírnöke bal oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Bufa hírnöke minden csapását hárítanod. (6 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A Bufa hírnöke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 2 ubuk dobónyílat. [ubuk dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 4 230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 262, gyógyulás: 0, összesen: -262 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +80 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +88 életerő.) Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Körbevizsgálódsz. Friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [203,113] Fák, mindenütt csak fák. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Találsz egy kihívás tornyát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Salvatore Aglierivel. Chara-din kisebb papja. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: strázsa. Felszerelését egy ősquwarg trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy vezérfarkas trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz.
Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[24 pontot használtál fel, van még 564.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[202,112] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Bárhová lépsz, apró quwargokon taposol! Gusztustalan! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-7 életpont). Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított xantusz-kaktuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy csapat q. rohamosztagos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 112 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 81 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (76 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (14 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 7 q. rohamosztagos. (7 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével megvagdalod a q. rohamosztagos torát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 31 életpontot sebződik. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy csapat q. rohamosztagos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 91 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 40 életpontot sebződik. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a q. rohamosztagos jobb oldalát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fókuszpengével végigvagdosod a q. rohamosztagos torát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 46 életpontot sebződik. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 686, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy quwarg anyakirálynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő fejét. (6 támadással 50 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (47 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg anyakirálynő potrohát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 40 életpontot sebződik. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a quwarg anyakirálynő potrohát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 26 életpontot sebződik. Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 153, gyógyulás: 0, összesen: -153 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 556.]

tps 30 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 526.]

kt 114 100 elkészíted a 114. tárgyat (100 darabot)
Itt nincs xantusz-kaktusz, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy kaktusztüskét készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 526.]

tpf 30 TVP elővétele: 30 pontért
Felszabadítottunk neked 30 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

v 96 186 61 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

201 202 203 204
111
112
113
114
115
116
(202,112) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, q. rohamosztagos (#242), quwarg anyakirálynő (#269)
(202,114) Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, 31. jellempróba, quwarg parafenomén (#248), vadász quwarg (#241), quwarg tűzköpő (#678)
(202,115) márványtorony (#175), 32. jellempróba, oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg nagymester (#214), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg parafenomén (#248)
(203,113) kihívás tornya (#502), Salvatore Aglieri (5298. kalandozó)
(203,114) Bufa hírnöke (#764)
(203,115) ősdentor (#282), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 46. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)

[186,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Észreveszel egy templomot. Fairlight híveié. Találsz egy nekrofunt. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) (52. többszemélyes kaland, 100 TVP szükséges hozzá, innen keletre 177, északra 108 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.

A következő épületeket látod: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
[-45 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 546.]

kf 451 408 277 kézbeveszed/felveszed a 451. tárgyat a 408. tárggyal a 277. tárgyat
Leveszed a Ssszissszenő csizmát, majd felhúzod a zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 546.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 546.]
Leveszed a kyorg köpenyt, majd felöltöd a rejtőköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

kf 295 171 84 kézbeveszed/felveszed a 295. tárgyat a 171. tárggyal a 84. tárgyat
Lecsatolod a Bufa páncélját, majd magadra öltöd az elit csatavértet. [0 pontot használtál fel, van még 546.]
Elrakod a Fókuszpengét, majd a jobb kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 546.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

tk 35 4524 többszemélyes kaland 35 4524
Összeszámolod, hányan érkeztek már meg: Tohony a Melák. Amint ideér Lady Hammerstrike, a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

* 1. BP: h 336 1 0 használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 545.]

* 2. BP: kre 11 391 6 kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 545.]

* 3. BP: szk 687 0 0 keresed a 687. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy varkaudar íjászt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 545.]

* 4. BP: v 84 776 0 elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy hattyúkirályt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy hattyúkirály! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 111 életpontot sebeztél. A hattyúkirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-67 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 535.]

* 5. BP: vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 535.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 535.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 535.]

* 6. BP: h 949 30 0 használod a 949. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Kikészíted Halatir kalapját. Játszani kezdesz a furulyán. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. A zene végeztével a közönség csak áll, dermedt csendben: a muzsikád tökéletesen megbabonázta őket. Lassan, csendben, érzelmi felkavarodottságuktól remegve jönnek hozzád, hosszasan szorongatják kezedet, és marékszám szórják a pénzt a zongoratartódba (+508 arany). Egy gazdag úri hölgy egy tárgyat helyez eléd arany helyett. Egy obszidián függő! [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] Ez jól esett! (+115 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 36 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal oldalát. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 54 életpontot sebződik. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 8 madártoll és egy kék orchidea. 2 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 505.]

* 7. BP: bb 2 1000 0 beraksz a bankba a 2. tárgyat (1000 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 11 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

* 8. BP: kb 2 10 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 465.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 146 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 425.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 106 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 385.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 345.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 26 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 305.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 265.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 225.]

tf 1 25 fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [25 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. Gyorsan felmutatod neki a kezed ügyébe előkészített hűségérmét, hogy tudja, egy igazi hőssel van dolga. Az elsőre hajthatatlannak tűnő hivatalnok megilletődve gratulál a varkaudarok elleni háborúban elért sikereidhez, majd egy másik kalandozó után rohan, aki látszólag meg akart lépni az adófizetés elől. Mosolyogva bámulsz utána még egy darabig. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 23, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a pikkelyes ptog. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Tűzelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 623 pontot. A következő körben tehát 823 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GÖMBVILLÁM (176. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A gömbvillám irtózatos erejű támadó varázslat, amelynek kevés halandó képes ellenállni: 20 VP, 1 rézdarab és 1 drótszőr árán az ellenfélnek papi erőnként D11 (max. 40D11) sebzést okoz, amelyet sikeres mentődobás felezhet. A csekély bökkenő az, hogy ezután a gömbvillám visszapattan rád. Mivel egyetlen mágus sem olyan őrült, hogy magát sebezze meg, ezért a gömbvillámot csak akkor fogod használni, ha a villámmágia segítségével el tudod téríteni a rád visszapattanó gömvillámot. A gömbvillám még egy nagy előnye, hogy eddig egyetlen kalandozóról hallottak, aki sikeresen megdobta ellene a mentődobást, és így csak fele sebzést szenvedett el.

KARAKTERLAP

Gilgames, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 482. fordulód.

Erő: 33 (46) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 45 (74) Támadás: 50 (53) Agresszió: 5 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 42 (56) Védekezés: 62 (68) Menekülés: 30 % Életkor: 159/161 év
Egészség: 56 (70) Életpont: 761/696 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (47) Varázspont: 1664/1057 Pénz: 10107 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 52/10 Pszi pont: 181/239 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 40
Eddig összesen 3190 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 44 565 TP-t kaptál. Jelenleg 3 821 902 TP-d van. A következő szinthez még 178 098 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, kisebb quwarg isten, ősquwarg. A 450. fordulódban 5028 arany került a bankszámládra. 5832 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/22 ökölvívás: 2/28 szúrófegyverek: 6/22
vágófegyverek: 31/50 (+14%) ütőfegyverek: 18/22 lőfegyverek: *31/100
dobófegyverek: 4/3

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); stukilövedék (#414) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
186,61 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 202,112
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 56, 57, 87, 93, 91, 89, 85, 86

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1388 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 48/4 2. nyomkövetés: 111/91 (+33%) 3. lopás: 3/75
4. mászás: 13/71 5. csapdakészítés: 44/98 (+7%) 6. csapdaészlelés: 13/91
7. gyógyítás: 65/13 8. titkosírás: 20/82 9. felderítés: 28/43
10. szörnyidomítás: 19/41 11. teológia: 80/28 (+8%) 12. taumaturgia: 97/92 (+14%)
13. szerencsejáték: 2/49 14. versengés: 11/17 (+8%) 15. zene: 316/91 (+114%)
16. szörnyismeret: 10/80 17. pszi: 25/65 (+4%) 18. zárnyitás: 2/10
19. vadászat: 21/49 20. bányászat: 21/28 21. úszás: 2/77
22. csapatmunka: 5/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot )
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), szubreális vámpír (#223), ekharion (#232)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) mágikus ütés (#147) csupasz izom (#28) tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> xirnox (#122) villámcsapás (#50) >> quwarg harcos (#201)
banshee-sikoly (#373) >> szintszívó (#96) banshee-sikoly (#373) >> nómenklatúra (#158)
banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> taalru (#249)
banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998) banshee-sikoly (#373) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 78 (limit: 2002), pontszámod: 1 008.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 19, pontszámod: 226.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 400.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 688 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 drótszőr (#37) 4 fáklya (#36) 6 gyógykenőcs (#313)
1 moa katalizátor (#386) 1 moa rubin (#379) 4 pirkit (#153)
1 purifikátor háj (#269) 1 tünde nyíl (#554) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1641 arany (#50) 2 angyalok gyűrűje (#529) 5 csillezsályalevél (#1253)
1 csontkulcs (#74) 4 csuklyavirág (#133) 1 dentor bőr (#551)
1 elkarog szőr (#665) 5 hattyútoll (#1222) 5 isteni könnycsepp (#260)
1 kék orchidea (#68) 8 madártoll (#112) 2 sáfránypor (#211)
2 sallank karom (#128) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

185 186 187
60
61
62
(186,61) őrült varázsló (#255), bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, nekrofun (#173), 36. többszemélyes kaland, 52. többszemélyes kaland, Tohony a Melák (5827. kalandozó), hattyúkirály (#776)

Üzenet küldése a karakternek