480. forduló, 482. forduló, Bossy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 20. 9h:40'
EZ A 581. JÁTÉKHETED, 481. FORDULÓD
582. játékheted kezdete: ápr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3279
SZÁMLA : XXXX

BOSSY KALANDJAI


16 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [160,66] koordinátán.
A táborozás 6. napján találkozol Szürkével. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia eljövendő papja. Egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy éjkornis trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Alapvetően jólelkű vagy, ezért mutatsz néhány lőfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 8. napon ismét összeakadsz Szürkével. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Céltáblát pakolsz elő, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 8. napon ismét összeakadsz Szürkével. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Alapvetően jólelkű vagy, ezért mutatsz néhány lőfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 10. napon összeakadsz Dachandéval. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Fairlight főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy villám szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Chara-din fattya trófea és egy éjkornis trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Céltáblát pakolsz elő, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 14. napon megintcsak találkozol Dachandéval. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézően mosolyogsz eltátott szája láttán. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+678 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+90 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+20 tudatpont.) A lottó 654. hetének nyerőszámai: 13, 3, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy tüskés harci gromak nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak bal oldalát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Megmarkolva az ezüsttőrt ellenfeledre támadsz. Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a tüskés harci gromak bal első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 734.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 734.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 732.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 730.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 730.]

hu 117 443 158 hulladék: 117 443 158
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst nyakláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz roxati üvegszemet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 730.]

bb 2 80 beraksz a bankba a 2. tárgyat (80 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 80 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 730.]

bb 331 152 360 beraksz a bankba a 331. tárgyat (152 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mutáns csontot. Beraksz a bank széfjébe 6 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 4 quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 730.]

a 27 2596 20 átadod a 27. tárgyat a 2596. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 20 vizet Ilinor dor Blazeer részére. [5 pontot használtál fel, van még 725.]

aa 108 átadod a 108. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 10 nyílvesszőt Ilinor dor Blazeer részére. [5 pontot használtál fel, van még 720.]

jlk 7762 jelszó kimondása 7762
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Dübörögve félrecsusszan egy szobor. Alatta a mélybe vezető lépcsőt látsz, a falon pedig egy térkép rajzolódik ki. 531 tapasztalati pontot kaptál.

23 19
24 20
22 21 17 18
5
4 6 7 8
3
10 9 13 14
2
11 15
12 16
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
7: 2. térkép 1. pont
11: 2. térkép 18. pont
15: 2. térkép 14. pont
19: 2. térkép 10. pont
23: 2. térkép 6. pont
6 10
7 11
9 8 12 13
2
3
1
4
5
21 20 16 17
18 14
19 15
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 7. pont
6: 1. térkép 23. pont
10: 1. térkép 19. pont
14: 1. térkép 15. pont
18: 1. térkép 11. pont

Ez a 84. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 715.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: ametiszt medál (143,61)-> (28 ap), arany karperec (143,61)-> (26 ap), ezüst karkötő (143,61)-> (28 ap), ezüst kulcs (143,61)-> (24 ap), ezüst nyaklánc (143,61)-> (20 ap), ezüsttőr (185,60)-> (24 ap), fémrúd (143,61)-> (8 ap), fülemüle agyar (143,61)-> (kudarc), gromak bőr (143,61)-> (kudarc), kristálygömb (143,61)-> (kudarc), mérg. ubuk dobónyíl (185,60)-> (kudarc), óndarab (143,61)-> (2 ap), raptor karom (143,61)-> (12 ap), rézdarab (143,61)-> (kudarc), roxati üvegszem (143,61)-> (18 ap), trófea nyaklánc (143,61)-> (60 ap), ugh méreg (143,61)-> (18 ap), varkaudar csizma (185,60)-> (20 ap), összesen 288 arany, 36 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 710.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[160,67] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Vastag liánok fonják át-meg át a fák kiálló gyökereit. Találsz egy quwarg bolyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester bal vállát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg nagymester testét. Kritikus ütés! (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 pular kristályt. [pular kristály ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy kronotapír. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-8 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}


(Továbbmész...) [160,68] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Felfedeztél egy vaskohót. Észreveszel egy olvasztókemencét.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy mosolygó rettenet!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet testét. Kritikus ütés! (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy ragyás burástya!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya testét. Kritikus ütés! (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [159,69] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy.

Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. [99 pontot használtál fel, van még 587.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[158,70] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt.

(Továbbmész...) [157,71] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg harcos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal hátsó lábát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy legyengült ősdentor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az ősdentor jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 dentor bőrt. Elhajítod a vacak animált hókutya trófeát, és kinyersz egy alkalmas ősdentor trófeát. 1700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}


(Továbbmész...) [156,71] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy élőholt tigris volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Találsz egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg nagymester bal első lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 varkaudar lándzsát. [varkaudar lándzsa ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] [71 pontot használtál fel, van még 516.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[155,72] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Találsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Mnebolath támad rád.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (29 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Mnebolath jobb lábát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a Mnebolath rücskös testét. Kritikus ütés! (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó és 11 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzhegyű lándzsa [bronzhegyű lándzsa ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy mérg. ubuk dobónyíl [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 7 arany, -2 ÉP]. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. Kritikus ütés! (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel alaposan megvágod a Zinthurg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a Zinthurg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Mnebolath támad rád.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath bal oldalát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+322 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [64 pontot használtál fel, van még 452.]

be 1215 14 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő nyurga elf fickó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délkeletre indul.
3 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): van itt egy quwarg boly; 12 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy kihívás tornya, egy tímárkunyhó; 21 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy ősi csatamező; 24 mérföldre az indulási helytől (síkságon): a távolban sok-sok quwarg harcos nyüzsög, szerencsére elég messze vannak; 27 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy friss csatamező; 36 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy kihívás tornya; 39 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy Thargodan csatamező.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [28 pontot használtál fel, van még 424.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(155,72) Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), Thargodan csatamező (#432), délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), művészi porolit (#720), 23. jellempróba
(156,71) élőholt tigris (#766), quwarg boly (#359), quwarg nagymester (#214)
(157,71) quwarg harcosok (#201), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), ősdentor (#282)
(158,70) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(159,69) 35. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(160,66) tüskés harci gromak (#156)
(160,67) quwarg boly (#359), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), quwarg nagymester (#214), kronotapír (#286)
(160,68) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), mosolygó rettenet (#97), ragyás burástya (#111), érclelőhely

[169,86] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar behemót közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal oldalát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar behemót nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy megsebzett drakolich. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 kaja. Elrakod őket.
[0 pontot használtál fel, van még 424.]

m 3 mozogsz délkeletre
[170,87] Még mindig az erdőben vagy.

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [12 pontot használtál fel, van még 412.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

szk 228 156 184 keresed a 228. szörnyet a 156. szörnyet a 184. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy éjkornist. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
V 228 594 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
V 228 568 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
V 228 595 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 409.]

* 2. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-35 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 409.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-35 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 409.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-35 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 409.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 118 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 369.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 78 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 329.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 289.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.)

[40 pontot használtál fel, van még 249.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 209.]

tf 1 9 fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [9 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 5, 22.
Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 622 pontot. A következő körben tehát 822 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bossy, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf nő vagy. Fekete a bőröd. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 481. fordulód.

Erő: 39 (42) Szint: 30 Merészség: 10/5 Magasság: 163 cm
IQ: 51 (54) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 44 (49) Védekezés: 82 Menekülés: 30 % Életkor: 159/186 év
Egészség: 53 (59) Életpont: 413/407 Jellem: jó (680) Tul. pont: 1
Szerencse: 38 (47) Varázspont: 1300/501 Pénz: 517 arany Kép. pont: 49
Tudatpont: 91/28 Pszi pont: 289/300 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 4837 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13078 TP-t kaptál. Jelenleg 3147786 TP-d van. A következő szinthez még 352214 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, acélkolosszus, ősdentor. A 477. fordulódban 7351 arany került a bankszámládra. 7498 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/60 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 23/31 (+1%)
vágófegyverek: 31/23 (+6%) ütőfegyverek: 30/28 lőfegyverek: 30/99 (+2%)
dobófegyverek: 27/61 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/12 (+10%) 2. nyomkövetés: 163/40 (+10%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 12/63 (+17%) 5. csapdakészítés: 32/56 (+5%) 6. csapdaészlelés: 8/96
7. gyógyítás: 78/30 8. titkosírás: 19/43 (+20%) 9. felderítés: 31/93 (+5%)
10. szörnyidomítás: 12/2 11. teológia: 61/83 (+20%) 12. taumaturgia: 67/74
13. szerencsejáték: 9/14 14. versengés: 18/4 15. zene: 14/17
16. szörnyismeret: 80/76 (+30%) 17. pszi: 25/92 18. zárnyitás: 10/89
19. vadászat: 24/15 20. vitalitás: 1/60 21. bányászat: 31/97 (+3%)
22. úszás: 14/14 23. főzés: 9/30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 25 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot )
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219)
mászol max. 250 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +34 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +35 vp 2 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> orgoró (#170)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> quwarg anyakirálynő (#269)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ametiszt medál (#275) 1 arany karperec (#194) 6 bronzhegyű nyíl (#94)
2 ezüst karkötő (#158) 2 ezüst kulcs (#184) 2 ezüst nyaklánc (#117)
3 ezüsttőr (#322) 1 fémrúd (#104) 6 fülemüle agyar (#267)
1 gromak bőr (#268) 75 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265)
3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mutáns csont (#331) 10 nyílvessző (#108)
1 óndarab (#85) 1 pirkit (#153) 4 quwarg tojás (#360)
1 raptor karom (#281) 2 rézdarab (#70) 1 roxati üvegszem (#443)
8 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150) 2 trófea nyaklánc (#196)
9 ugh méreg (#166) 1 varkaudar csizma (#317) 6 vasérc (#152)
29 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
273 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 dentor bőr (#551)
1 ezüstshuriken (#327) 2 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135)
2 ramit kő (#226) 1 sötét tekercs (#535) 2 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(169,86) kihívás tornya (#502), varkaudar behemótok (#189), drakolich (#760)

Üzenet küldése a karakternek