Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 9. 9h:24' EZ A 676. JÁTÉKHETED, 480. FORDULÓD 677. játékheted kezdete: márc. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3035 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
kt 209 20 | elkészíted a 209. tárgyat (20 darabot) |
ef 15 501 | energia fejlesztése 15 |
kf 511 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
v 96 93 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[93,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
pki 5000 | kiveszel a bankból 5000 aranyat |
pbe 6000 2279 | beraksz a bankba 6000 aranyat |
m 2 | mozogsz keletre |
ve 151 20 | megveszed a 151. tárgyat 20 |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [138,46] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki!
A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál bal oldalát. (5 támadással 431 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős bal vállát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [139,47] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Látsz egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Johnnyu Lee előtt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trappoló dinymák. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák feléd rúg, de nem talál el. A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 13 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1314 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [140,46] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Továbbmész...) [140,45] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Találsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy M.C. Silverhand orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető jobb lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
be 602 | bemész a 602. épületbe |
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion bébi bal oldalát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az ekharion bébi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [139,43] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár!
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [139,42] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a drasmólyom jobb szárnyát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 73 | keresed a 73. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez. |
A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van. A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza): * 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét. * 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét. * 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét. * 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét. * 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét. * 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét. * 601. fordulótól - 2 játékhét. |
Erő: | 81 (86) | Szint: | 28 | Merészség: | 8/1 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 45 (51) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 33 (35) | Védekezés: | 48 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 33 (35) | Életpont: | 403/283 | Jellem: | jó (406) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 44 (48) | Varázspont: | 704/102 | Pénz: | 14800 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 21/21 | Pszi pont: | 184/155 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 34/11 (+1%) | vágófegyverek: | 1/56 | lőfegyverek: | 7/76 |
dobófegyverek: | 30/84 (+1%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); dárda (#10) (16 -); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/57 | 2. nyomkövetés: | 140/27 (+46%) | 3. mászás: | 10/6 (+28%) |
4. csapdakészítés: | 34/5 (+15%) | 5. csapdaészlelés: | 7/54 | 6. gyógyítás: | 116/17 |
7. titkosírás: | 53/18 | 8. felderítés: | 25/2 | 9. szörnyidomítás: | 10/88 |
10. teológia: | 21/43 (+3%) | 11. taumaturgia: | 55/30 (+11%) | 12. szerencsejáték: | 2/61 |
13. versengés: | 14/5 | 14. harcművészetek: | 33/11 | 15. zene: | 8/49 |
16. szörnyismeret: | 51/44 (+20%) | 17. pszi: | 27/98 (+16%) | 18. zárnyitás: | 1/4 |
19. vadászat: | 42/71 | 20. bányászat: | 30/64 (+6%) | 21. csapatmunka: | 2/63 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
udvarolsz az 1639. karakternek |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165), nómenklatúra (#158) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
nómenklatúra (#158), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +6 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XVI. olimpián, második hely a 4. kategóriában a XVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) kritikus ütés (240) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) Valentin napja (328) időmágia (372) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudarforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 244 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2220. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1355 | arany (#50) | 1 | móri gyümölcs (#116) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 5 | madártoll (#112) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
8 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
2 | óndarab (#85) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 20 | szuperkötél (#209) | 20 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tankány karom (#237) | 6 | tinta (#101) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
12 | víz (#27) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) |
gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) |
sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | görgőte (#41) |
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) |
csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) |
százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) |
rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) |
umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) |
móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) |
garokk (#73) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) |
színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) |
kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | árnyékrája (#87) |
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) |
légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) |
piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) |
trikornis (#104) | óriás griff (#105) | griffőniksz (#106) | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) |
kőkorszaki szaki (#109) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) |
vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) |
emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) | xirnox (#122) | tetemember (#123) |
manifesztátor (#124) | büntető praglonc (#125) | Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) |
orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | elit palotaőr (#133) | palotaőr (#134) | élőholt mirg (#135) |
sötét főgnóm (#136) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) |
szőrlajhár (#141) | udvari mágus (#142) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) |
epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) | dehidrátor (#151) |
kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynő (#153) | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) |
purifikátor (#157) | nómenklatúra (#158) | ongóliant (#159) | tyrannoszaurusz rex (#160) | velociraptor (#161) |
hadroszaurusz (#162) | kétfejű troll (#163) | jégtroll (#164) | bávatag golombár (#165) | borzalmas varkaudar (#166) |
orgoró (#170) | óriásféreg (#171) | sírlidérc (#172) | vark. nekromanta (#173) | dögkeselyű (#174) |
élőholt mágus (#175) | óriás csontváz (#176) | csontváz lord (#177) | Zinthurg (#180) | ezoterikus mardel (#184) |
karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) |
quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | drónkeselyű (#208) | kneopatikus mollusk (#209) | degradátor (#210) |
joviális m.szockó (#211) | Tguarkhan (#212) | quwarg nagymester (#214) | massza (#217) | tormikus egér (#218) |
pszi elementál (#221) | aurapollátor (#222) | adószedő (#234) | vadász quwarg (#241) | qwarg rohamosztagos (#242) |
áeratikus hasnyák (#243) | quwarg parafenomén (#248) | pordémon (#253) | őrjáratozó katona (#274) | manaelementál (#290) |
quwarg felderítő (#299) | óriáspók (#303) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) |
khór darázs (#348) | liumbe (#349) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | erszényes elkarog (#354) |
nektoraf (#355) | vörös rakolits (#356) | dűnekukac (#357) | földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) |
ryuku légiós (#361) | ryuku ostromteknős (#362) | partravetett medúza (#363) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) |
kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) | bunthar (#396) | smaragdgólem (#417) | vortexmágus (#418) |
halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) | kék rothasztó (#421) | hótarantula (#464) | jegesmedve (#637) |
yeti poronty (#638) | fagyféreg (#640) | ulkor jéglény (#641) | hópárduc (#642) | rozmárember (#643) |
fagyelementál (#644) | dermesztő lidérc (#645) | sarki óriásteknős (#646) | lábascet (#647) | eszkimó óriás (#648) |
jégzabáló (#649) | fagymágus (#650) | animált hókutya (#651) | érző szívű dromedár (#753) | lajhárlord (#757) |
bandita (#758) | burástya királynő (#759) | ryuku futárbérenc (#765) | ekharion bébi (#768) | proteinsólyom (#771) |
mocsári ácsorgó (#774) | hattyúkirály (#776) | ryuku csapásvezető (#778) | ork bérgyilász (#781) | Shandul (#959) |
Mallon (#960) | Ayagira Tanaka (#965) | Ciang Csí (#978) | Métely (#7000) | Pikoló (#7010) |
Földrengető (#7011) | Zuramagor (#7012) | máguskobold (#7044) | koboldkirály (#7045) | bányarém (#7083) |
hegymélyi lidérc (#7084) | entitás manifesztum (#7173) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
$csontkés (#11) | $csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
$bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | $lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | $kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | $antilopbőr (#48) | $kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | patak (#52) | tavacska (#53) | szökőkút (#54) | mákrózsa bokor (#55) |
$mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) | ködkapu (#60) |
árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) | $csontszablya (#64) | $szöges páncél (#65) |
szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | $szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) |
$rézpáncél (#71) | $rézsisak (#72) | $rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | $rézkulcs (#75) |
$bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | $díszes rézpajzs (#84) | $óndarab (#85) |
olvasztókemence (#86) | $bronzhegyű lándzsa (#87) | $bronzsisak (#88) | $bronzpajzs (#89) | $bronzpáncél (#90) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | $bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) |
$bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | $rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) |
tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | $fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) |
$fabontó (#106) | $rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) |
$hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | $kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
móri gyümölcs (#116) | $ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | tábla (#120) |
jellempróba (#121) | dözmöng szív (#122) | $göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | $mandibulapenge (#125) |
$bronzpenge (#126) | $mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | $sallank nyíl (#129) | $hebrencs állkapocs (#130) |
$ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | $csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | $mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | $denevér szimbólum (#140) |
nap szimbólum (#141) | szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) | két kard szimbólum (#144) | villám szimbólum (#145) |
oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) |
szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) |
világítótorony (#156) | $nyu-shuriken (#157) | $ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) | $vassisak (#160) |
nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függő (#162) | karócsapda (#163) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) |
$ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) |
rövid kard (#171) | téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | $harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) |
vashegyű nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | $ezüst gyűrű (#180) |
vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | $vaskulcs (#183) | $ezüst kulcs (#184) | $nagy bronzkulcs (#185) |
$nagy vaskulcs (#186) | mérgezett vasnyíl (#187) | $mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) |
$aranylánc (#191) | $gyöngysor (#192) | $aranygyűrű (#193) | $arany karperec (#194) | $obszidián függő (#195) |
trófea nyaklánc (#196) | $igazgy. fülbevaló (#197) | trikornis szarv (#198) | karbin plazma (#199) | gyíkfű csomó (#200) |
gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) |
ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) |
sáfránypor (#211) | $dorony tüdő (#212) | xirnox szív (#213) | manifeszt.nyúlvány (#214) | praglonc hártya (#215) |
ketrec (#216) | hurokcsapda (#217) | ketrec-csapda (#218) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) |
dobóháló (#221) | láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | $varkaudar lándzsa (#224) | $orgyilkos tőr (#225) |
ramit kő (#226) | helytartói jogar (#228) | obszidián karkötő (#229) | $lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) |
$ilkin érc (#232) | furulya (#233) | tatu dob (#234) | dorony duda (#235) | lajhár csont (#236) |
tankány karom (#237) | lant (#238) | $pular kristály (#239) | $kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) |
tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | kvazár (#244) | márványkulcs (#245) | nagy aranykulcs (#246) |
fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | kvazár páncél (#251) | smaragd koszorú (#252) |
nekrofun medál (#253) | regeneráló gyűrű (#254) | tatu ködmön (#255) | templom (#256) | szent kehely (#257) |
nehezék (#258) | szopókő (#259) | isteni könnycsepp (#260) | bájital (#261) | friss csatamező (#262) |
ősi csatamező (#263) | remák szív (#264) | $kristálygömb (#265) | kvazár sisak (#266) | fülemüle agyar (#267) |
$gromak bőr (#268) | purifikátor háj (#269) | gromak páncél (#270) | $szürke bőrkesztyű (#271) | aranytű (#272) |
szuper dobóháló (#273) | szuper hálócsapda (#274) | $ametiszt medál (#275) | sárga erőöv (#276) | $rejtőköpeny (#277) |
$umbatari karkötő (#278) | Mágikus Koponya (#279) | tyrex csont (#280) | $raptor karom (#281) | $jégszív (#282) |
Fekete Kehely (#283) | bíbor erőöv (#291) | varkaudar páncél (#294) | kvazár kard (#297) | arx formázó minta (#298) |
bev formázó minta (#299) | cru formázó minta (#300) | kőszem (#304) | varázskő (#305) | $réz papi karkötő (#307) |
$ezüst papi karkötő (#308) | $arany papi karkötő (#309) | galachmit (#310) | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) |
gyógykenőcs (#313) | ezüsttőr (#322) | ezüsthegyű nyíl (#323) | ezüstdarab (#326) | ezüstshuriken (#327) |
Thargodan esszencia (#328) | csontpálca (#329) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | $rákfatty váladék (#333) |
acéltű (#334) | pukkanó tűcsapda (#336) | királyi korona (#338) | rézgolyó (#343) | súlyzó (#347) |
shinai gömb (#348) | tolmokov-koktél (#351) | molluszk ház (#353) | degradátor váladék (#354) | szockó hólyag (#355) |
quwarg boly (#359) | ezüsttollú nyíl (#363) | phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fény szentélye (#376) |
$moa smaragd (#377) | $moa gyöngy (#378) | moa rubin (#379) | $moa obszidián (#380) | moa zafír (#381) |
$moa jádekő (#382) | $moa üveggömb (#383) | $moa burát (#384) | $moa gyémánt (#385) | moa katalizátor (#386) |
halcsont (#390) | polip szívóka (#391) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) |
városépítkezés (#398) | főutca (#399) | ház (#400) | réz fejpánt (#406) | bronz fejpánt (#407) |
aranypikkely (#415) | teknőcteknő (#416) | teknőcpajzs (#417) | Vlagyimir szobra (#433) | bányászcsákány (#434) |
törpe bánya (#435) | $réz masszariasztó (#436) | arany masszariasztó (#437) | ónix masszavadító (#438) | szent liget (#439) |
térkapu (#452) | fiatalság itala (#473) | raptor szablya (#482) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) |
erődítmény (#488) | pusztulás sírjai (#489) | sárkánytanya (#492) | kihívás tornya (#502) | bolondok aranya (#506) |
Eldereth kristály (#511) | $zafír medallion (#514) | Chara-din monolitja (#534) | $sötét tekercs (#535) | kisebb zan (#544) |
jing-jang fejpánt (#556) | $főnixtoll (#563) | feneketlen bugyor (#570) | quwarg gödör (#571) | Fortuna szentélye (#645) |
kulcskarika (#648) | sámán erszény (#650) | rinóbőr (#651) | darázsszárny (#652) | varkaudar tekercs (#653) |
darázsfarok (#654) | liumbe hajtás (#655) | aurach fog (#657) | aurach bőr (#658) | Tiume batyuja (#660) |
elf csont (#664) | elkarog szőr (#665) | nektoraf faggyú (#667) | sáska amulett (#668) | rakolits por (#669) |
lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) | szulfin (#676) | szulfagor agyar (#677) | smaragdkő (#678) |
hibátlan gyémánt (#680) | elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | elf tekercs (#683) | ryuku karvédő (#687) |
ryuku sisak (#688) | ryuku mellvért (#689) | ryuku kesztyű (#690) | ryuku nadrág (#691) | ryuku csizma (#692) |
ryuku köpeny (#693) | ryuku kopja (#694) | ryuku szablya (#695) | ryuku buzogány (#696) | teknősesszencia (#702) |
$medúzacsáp (#703) | troll csont (#704) | gnóm csont (#706) | smaragd karkötő (#707) | ritualista öv (#709) |
etra hályog (#712) | berzerker tüske (#713) | $rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | smaragd orrkarika (#730) |
bunthar bőr (#733) | mágikus hátizsák (#735) | gólem talizmán (#811) | vortex talizmán (#812) | halálhozó talizmán (#813) |
korinthai talizmán (#814) | rothasztó talizmán (#815) | halálhozó karkötője (#816) | hatalom fülbevalója (#817) | teremtés zsákja (#818) |
aranytermő erszény (#819) | szirén köpenye (#820) | párducbőr (#1066) | $jegesmedve bunda (#1067) | $rozmárfog (#1069) |
yetiszív (#1070) | féregbél (#1071) | ulkor gyöngy (#1072) | párducszem (#1073) | lidércesszencia (#1074) |
cetuszony (#1075) | mágusszelence (#1076) | eszkimó sátor (#1083) | térutazó szerkezet (#1085) | csodák kútja (#1096) |
Éjmágus tükre (#1100) | varkaudar látógömb (#1107) | kis ónixkulcs (#1110) | varkaudar csont (#1113) | jégszilánk (#1128) |
varkaudar pálinka (#1137) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | régészeti lelőhely (#1208) |
szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | hattyútoll (#1222) | sólyomcsőr (#1223) | ork csodaszer (#1228) |
Mallon botja (#1526) | ryuku futárcsizma (#1530) | varázskorsó (#1546) | hősiesítő medál (#1558) | Métely páncélja (#1562) |
monstrum vállvédő (#1577) | griff nyakék (#1579) | tündöklő szobor (#1587) | mágusok itala (#1610) | vérvörös rózsa (#1622) |
koboldkorona (#1629) | elhagyott bánya (#1685) | krónika (#1725) | entitás esszencia (#1833) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FELV KT/szövetség - szövetségi felvétel FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HH tárgy [tárgy] [tárgy] par*(?+1) gyors tárgyhasználat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TKB beállítás beállítás - többszemélyes kaland beállítása TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |