47. forduló, 49. forduló, Musashi Akira összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 20. 9h:18'
EZ A 59. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
60. játékheted kezdete: okt. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5378
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI AKIRA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,28] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ezüst papi karkötőt (69 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 1. napján összefutsz egy kopasz, kék szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Egy aranyláncot és egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy piromenyét trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy púpos burástya trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy szöges bőrpajzsot tart. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Folytatod utadat.
A táborhoz négy alak közelít, kék elefánton lovagolva. Az egyik egy termetes árnymanó, legalább két méter magas, a másik egy zöld hajú ember, a harmadik egy troll, akinek az arca emberfeletti intelligenciát sugároz, a negyedik egy törpe, aki lantot szorongat a kezében és lágy tenorján énekel. "Hahó Tahó!"-rikolt feléd az árnymanó és az elefántot a tábor felé irányítja. "Ha borgányabokrot keresel, Északnak tarts!"- kiáltja az ember. "Sose félj a rőtmanótól, kedvesebb, mint bárki más"-búgja gyönyörű hangján a törpe. A troll rád se néz, csak valamit súg az árnymanónak. A kék elefánt különös lovasaival lassan eltávolodik, te meg felébredsz. Ekkora badarságot sem álmodtál még. Varázserőd regenerálódik. (+32 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy vadász tatu nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vadász tatu testét. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a vadász tatu száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 187.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 1621 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 177.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 167.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 162.]

* 4. KP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 152.]

tv 29 97 29 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 97. varázslatot a 29. varázslatot
29. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. Támadó varázslatok listájára került: energiatüskék. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

be 25 bemész a 25. titkos labirintusba
Ahogy feltárul előtted a lejárat, erős, hideg szél csap az arcodba. Vajon van még egyéb szellőzése is ennek az innét igen nehezen elérhető járatnak? Semmi fényt nem látsz odabent. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Lemászol a lépcsőn. A távolból orgonaszó hangzik fel. A falon egy feliratot látsz: "Eh, eh, eh. Ez lesz a sírod, szerencsétlen. A csapdáim elemésztenek. Istenem vár rád!" Thirgaon, Leah főpapja. [5 pontot használtál fel, van még 147.]

lm 2 903 3 mozogsz 2 903 3
Belépsz az óriási terem közepére. Feletted hatalmas kupola van, de az azt borító rengeteg rajzot, mintát nem tudod kivenni a fáklyád gyenge fényében. Minden irányba apró alkóvok bújnak meg. [2. PONT]
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. Belesel a 3. pontnál levő alkóvba. [3. PONT] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd.
[15 pontot használtál fel, van még 132.]

lm 4 5 900 mozogsz 4 5 900
Bekukkantasz a 4. fülkébe. [4. PONT] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd.
Odalépsz az 5. beugróhoz. Ez egy díszes, fából készített imafülke. [5. PONT] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! És aztán felnyársal téged. 5 életpontot vesztettél.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [18 pontot használtál fel, van még 114.]

lm 2 902 6 mozogsz 2 902 6
Belépsz az óriási terem közepére. Feletted hatalmas kupola van, de az azt borító rengeteg rajzot, mintát nem tudod kivenni a fáklyád gyenge fényében. Minden irányba apró alkóvok bújnak meg. [2. PONT]
Figyelsz a csapdákra, de annyira nem, hogy a mozgásban ez komolyan akadályozzon. Megvizsgálod a 6. pontnál levő alkóvot. [6. PONT] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! 7 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
[14 pontot használtál fel, van még 100.]

lm 7 8 900 mozogsz 7 8 900
Ezután belépsz az északi folyosó mélyén megbúvó imafülkébe. [7. PONT] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés).
Körülnézel a 8. pontnál, de semmi különöset nem találsz. [8. PONT]
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [16 pontot használtál fel, van még 84.]

lm 2 903 9 mozogsz 2 903 9
Belépsz az óriási terem közepére. Feletted hatalmas kupola van, de az azt borító rengeteg rajzot, mintát nem tudod kivenni a fáklyád gyenge fényében. Minden irányba apró alkóvok bújnak meg. [2. PONT]
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. Ahogy belépsz a nyugati szárny keleti alkóvjába, egy nagy és díszes emelvényt pillantasz meg egy függöny mögött. [9. PONT] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 18 arany, 1 rézkulcs, 2 dözmöng szív, 1 ezüst karkötő és 9 sünmedve tüske. Gyorsan kiüríted a ládát.
[15 pontot használtál fel, van még 69.]

lm 10 11 900 mozogsz 10 11 900
A nyugati szárny nyugati alkóvját is ellenőrzöd. [10. PONT] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd.
Kíváncsiságod a 11. pont imafülkéjéhez vezet. [11. PONT] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [18 pontot használtál fel, van még 51.]

lm 1 mozogsz 1
Belépsz az óriási terem közepére. Feletted hatalmas kupola van, de az azt borító rengeteg rajzot, mintát nem tudod kivenni a fáklyád gyenge fényében. Minden irányba apró alkóvok bújnak meg. [2. PONT]
Visszatérsz a kereszt-kamra kijáratához, és elhagyod a mínosz-kúpot.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [15 pontot használtál fel, van még 36.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[46,28] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Látsz egy gumifát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [45,28] Továbbra is síkságon vagy.

Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [44,28] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy süvítő rája közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedéked átfúrja a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a süvítő rája testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (5 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a süvítő rája bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Rövid karddal súrolod a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 16, gyógyulás: 10, összesen: -6 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. [36 pontot használtál fel, van még 0.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 28 keresed a 28. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy sakált. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a garokk. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalt kalandozó helyett hadviselt harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +8 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 186 pontot. A következő körben tehát 184 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Musashi Akira , egy fekete, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 78. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 48. fordulód.

Erő: 17 (21) Szint: 11 Merészség: 6/5 Magasság: 152 cm
IQ: 18 Támadás: 10 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 22 Menekülés: 35 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 19 Életpont: 185/167 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 Varázspont: 133/38 Pénz: 786 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 21/15 Pszi pont: 76/4 EFejl: 24
Eddig összesen 166 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 366 TP-t kaptál. Jelenleg 17135 TP-d van. A következő szinthez még 7865 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, süvítő rája, quwarg felderítő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/19 szúrófegyverek: 2/0 vágófegyverek: 13/53 (+4%)
ütőfegyverek: 1/78 lőfegyverek: 12/48 (+8%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -6.); tüske (#22) (7 -8.); ubuk tüske (#131) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/91 2. nyomkövetés: 12/65 (+5%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/36 5. csapdakészítés: 7/62 (+12%) 6. csapdaészlelés: 2/49 (+129%)
7. gyógyítás: 4/30 8. titkosírás: 1/41 9. felderítés: 1/87
10. szörnyidomítás: 4/24 11. teológia: 3/61 12. taumaturgia: 5/45 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 5/28
16. zene: 1/71 17. szörnyismeret: 8/75 (+40%) 18. pszi: 10/38 (+29%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 4/26 21. bányászat: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 12 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) szuper hálócsapdával (#274), színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
sörényes ubuk (#89), Chara-din hívők (#987)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
9302. szövetség (#9302), Tharr hívők (#996), semlegesek (#989), Lady Változás (#5098), Musashi Kenjiró (#1367)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (987) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)

Összsúly: 62.58 kg Megterheltség: 120%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 3 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 arany (#50) 2 dözmöng szív (#122) 1 ezüst karkötő (#158)
1 rézkulcs (#75) 9 sünmedve tüske (#14) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(44,28) süvítő rája (#113)
(45,28) oltár
(46,28) gumifa (#38)
(47,28) a 25. labirintus bejárata, vadász tatu (#10)

Üzenet küldése a karakternek