47. forduló, 49. forduló, Thord összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 25. 23h:17'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: márc. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5187
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

THORD KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,23] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Dárk Angellal. Sheran híve. Egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy alattomos manó trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy gyilkos tetű trófea ékesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy alpesi tehén nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az alpesi tehén fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod az alpesi tehén testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 177.]

id 91 10 idomítod a 91. szörnyet 10 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet az alpesi tehén idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan tejet fog adni, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 60 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 174.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 169.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 164.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 159.]

t 91 támadod a 91. szörnyet
FT 91 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

d 70 5 eldobod a 70. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 5 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

d 57 1 eldobod az 57. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

d 74 1 eldobod a 74. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 csontkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[73,22] Dombos terepre érkeztél. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy mélységi grittang nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy trikornis vigyorog kajánul. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Látsz egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Utad során felfedezel egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő szeppent rákfatty mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szeppent rákfatty fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ.

(Továbbmész...) [74,21] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rőtmanó berzerker. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a rőtmanó berzerker bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rőtmanó berzerker bal lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a rőtmanó berzerker jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis ork sámán trófeát, és diadalmasan beszerzel egy rőtmanó berzerker trófeát. 630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+28 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [75,20] Amerre csak a szem ellát, dombok. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz tubarkövet. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy trappoló dinymák. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trappoló dinymák testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) 386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [70 pontot használtál fel, van még 89.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[76,19] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [77,19] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy szőrlajhár. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a szőrlajhár fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrlajhár testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a szőrlajhár jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szőrlajhár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lajhár csontot. (ld. enc.) 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [78,18] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy garokk. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a garokk nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a garokk testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Tars Tarkasz formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Kysh-sal. Tharr híve. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy szöges páncélt és egy szürke bőrkesztyűt visel. Fegyverzetét egy troll ritualista trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy karmos tankány trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Ashiahhal. Sheran követője. Egy bakkura csizmát, egy bőrpáncélt, egy bőrsisakot, egy mászókarmot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy alattomos manó trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy orgyilkos trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű troll nővel. Bőre sárga. Sheran követője. Egy tatu ködmönt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy orgyilkos trófea, egy emberevő trófea és egy északi aurach trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd.
Összeismerkedtek. Az ő neve Zsuzsa. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[32 pontot használtál fel, van még 57.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
[78,17] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy sullár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a sullár bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sullár hatalmas testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a sullár. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a sullár bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. (ld. enc.) 404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [79,17] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északkeletről folyik délnyugatra. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Yanó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [80,17] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 33.]

m 1 mozogsz északkeletre
[81,16] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy óriás liánt. (ld. enc.) Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [8 pontot használtál fel, van még 25.]

kt 209 1 elkészíted a 209. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 szuperkötelet. [12 pontot használtál fel, van még 13.]

f 29 kísérletezel a 29. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Vadul gondolkozol... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz furulyát. (ld. enc.) 66 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 3.]

f 112 kísérletezel a 112. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 38 keresed a 38. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy gorombillát. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 188 pontot. A következő körben tehát 190 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY)
A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás.

TUBARKŐ (700. TÁRGY)
Az árnymanó koszos ingujjából egy még koszosabb, fekete követ varázsol elő.
- Ez ám a mágikus hatalmú kő! - mondja nagy hangon. - Ha nálad van, hihetetlen szerencséd lesz - a holmijaid elpusztíthatatlanok lesznek, mit neked a szójer nyála vagy a sárkány lehelete! - nos, ha a fele igaz mindennek, akkor már jó üzlet! Az árnymanó nagyhangon folytatja.
- Mindössze egy alligátorbőr cipő kellene a fázós lábamra érte, meg egy liumbe bimbó, a kedvenc csemegém!
Ha a követ meg akarod szerezni, és a két tárgy a rendelkezésedre áll, a Küldetés Teljesítése: KT 700 parancsot add ki a manóodún, 5 TVP-ért. A tubarkővel kapcsolatban persze az árnymanó kicsit túlzott - valóban védelmet jelent a tárgyaidnak, de nem tökéleteset. Minden tárgynak a különböző támadási formák ellen - sav, tűz, törés, hideg, elektromosság - mentődobása van. Pl. egy üveg folyadéknak alacsony a mentődobása törés és hideg ellen, de tűzzel szemben ellenállóbb, mint pl. egy madártoll. A mentődobás 1 és 20 között van, a tubarkő a tárgy minden mentődobásához +3 -at ad! Egy második tubarkő további +2, egy harmadik további +1 bónuszt jelent - ha hajlandó vagy többször összegyűjteni a tárgyakat - tehát három tubarkő esetén összesen +6 lesz a bónusz. Háromnál több tubarkőnek már nincs jelentősége. A tubarkövet nem kell KF-elned.

SZŐRLAJHÁR (141. SZÖRNY)
A szőrlajhár, ha nem állandóan félkarikába görnyedve csimpaszkodva a fákról, akár másfél méter is lehetne. Mélyen ülő, mohón csillogó szemei állandóan az alatta húzódó erdei utat lesik. Ha valaki elhalad az úton, gyorsan le/ráugrik, és elkezdi mancsaival a csontjait ropogtatni. A szőrlajhárok nagy pechje, hogy manapság elég sok olyan kalandozó van, aki pillanatok alatt darabokra tudja őket szedni.

LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY)
Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire.

SULLÁR (101. SZÖRNY)
Ez a bozótosban élő elefánttestű, kígyópikkelyes, bikafejű szörny tipikusan abba a kategóriába tartozik, amely elől jobb elbújni, mint leöletni magadat vele. Rengeteg sebzést képes túlélni, és még többet kiosztani. Brutális emésztőrendszere mindent képes feldolgozni - nemcsak téged, hanem a páncélodat is. Ha szembe akarsz szállni vele, talán legérdemesebb egy hosszú szúrófegyvert alkalmazni, amivel a rohamozó sullárt agyondöföd.

SULLÁR HÓLYAG (168. TÁRGY)
Ha találsz egy döglött sullárt (esetleg te ölted meg?) akkor undorodat leküzdve felboncolhatod. A dögletes bűzt árasztó belső szervek között meg fogod találni a sullár hólyagját, amelyet biztonságosan összecsíptetve akár teljesen légmentes (és némi mosás után aránylag steril) tartónak használhatsz. De vajon mit érdemes benne tartani? Vizet nem - arra ott van a vizestömlő. Mérget sem - arra is vannak különböző tartók. No sebaj, ha majd találsz valami illékony folyadékot, akkor azt ebben fogod tartani. (max. 20 cseppet.)

ÓRIÁS LIÁN (208. NÖVÉNY)
A sűrű erdők mélyén nő az ujjnyi vastagságú óriás lián. Kőkéseddel, 12 TVP-ért lenyiszálhatod az egyik indát, ha szuper minőségű kötélhez akarsz jutni. Ehhez a KT 209 parancsot kell kiadnod. A szuperkötél ugyan nem alkalmas arra, hogy fel-le másszál rajta, mert nem esik rajta jó fogás, de szinte eltéphetetlen, ezért nagyon jó különösen erős szörnyek fogvatartására.

FURULYA (233. TÁRGY)
Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygőte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy acélpengőkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelőre fogalmad sincs, hogy mire jó ez a hangszer.

KARAKTERLAP

Thord, egy kopasz, piros szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. Ez a 48. fordulód.

Erő: 18 (21) Szint: 12 Merészség: 3/5 Magasság: 181 cm
IQ: 17 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 14 Életpont: 163/163 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 49/8 Pénz: 87 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 286 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 477 TP-t kaptál. Jelenleg 30 565 TP-d van. A következő szinthez még 2 435 TP szükséges. Trófeáid: szeppent rákfatty, rőtmanó berzerker, halálmadár. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 12 vágófegyverek: 6 ütőfegyverek: 8
lőfegyverek: 13 (+1)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
81,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 81

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 188 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 17 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 18 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 7 11. szörnyismeret: 4 (+1) 12. zárnyitás: 5
13. vadászat: 2 14. bányászat: 11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
elfogod rambó bogarat (#14) fedett veremmel (#219)
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
alpesi tehén (#91) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
vízionár (#66), mutáns pók (#117), proteinfecske (#139), trollfa (#80), süvítő rája (#113), agglomerátor (#138), téfea magoflux (#98), tesh alligátor (#353), pszi elementál (#221), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) (95,8) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 15, 16, 33, 34, 35, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 * csontkés (#11)
1 csontszablya (#64) 7 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 16 mérgezett tüske (#23) 1 * parittya (#18)
1 szöges bunkó (#8) 17 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 7 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 távcső (#42) 1 + tüskecsapda (#242)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 28 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
4 vizestömlő (#3) [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 1 antilopbőr (#48) 6 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 2 bordacsont (#16) 31 drótszőr (#37)
4 evaporőr háj (#105) 6 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
6 grákóbőr (#41) 6 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
2 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199) 1 királygyík bőr (#44)
1 lajhár csont (#236) 42 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103)
4 mandibulapenge (#125) 1 móri gyümölcs (#116) 2 óndarab (#85)
18 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70) 5 rókafarok (#124)
24 sallank karom (#128) 7 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 7 szárnyas hernyó (#69) 1 szuperkötél (#209)
2 szvó-ektoplazma (#151) 2 tigroszlán fog (#63) 2 vadász tatu bőr (#15)
2 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113) 1 vasérc (#152)

Összsúly: 61.46 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 1 csontkulcs (#74) 1 kerek kő (#19)
5 rézdarab (#70)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 kaja (#2) 1 lajhár csont (#236) 1 sullár hólyag (#168)
1 szuperkötél (#209) 1 vasérc (#152) 11 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
(73,22) mélységi grittangok (#103), művészi porolit (#720), 44. jellempróba, barátság szent tüze (#484), Elenios oltár, vaskohó (#155), szeppent rákfatty (#186)
(74,21) 25. jellempróba, vaskohó (#155), rőtmanó berzerker (#369)
(74,23) alpesi tehenek (#91)
(75,20) Tharr oltár, manóodú (#698), phua-kúp (#372), 34. jellempróba, trappoló dinymák (#118)
(76,19) mélységi grittang (#103), 33. jellempróba, oltár, barátság szent tüze (#484), érclelőhely
(77,19) tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szőrlajhár (#141)
(78,17) sullárok (#101), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 36. jellempróba
(78,18) garokkok (#73), patak, 45. jellempróba, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Kysh (3781. kalandozó), Ashiah (5152. kalandozó), Zsuzsa (5506. kalandozó)
(79,17) patak, Elenios oltár, művészi porolit (#720)
(80,17) Raia oltár
(81,16) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), egy ismeretlen isten rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek