47. forduló, 49. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 23. 15h:03'
EZ A 133. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
134. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,7] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 9. pontnál.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

ek 7 9 2 t. energia kisütése: 7 9 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 zárnyitás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 204.]

kf 188 kézbeveszed/felveszed a 188. tárgyat
Előkészíted a mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

lm 12 12 12 mozogsz 12 12 12
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megvizsgálod: Nyitva van! Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [12. PONT.] Hamarosan egy zombit pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi jobb karját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A zombi többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (dobófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-8 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma, 6 arany és 1 aranylánc (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[6 pontot használtál fel, van még 198.]

lm 1 mozogsz 1
Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 3 nyílvessző talált el. 7 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 174.]

m 2 mozogsz keletre
[80,7] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt templomot. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trappoló dinymák közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák farkát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 162.]

kt 189 2 elkészíted a 189. tárgyat (2 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 154.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
[80,6] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy törpemammut. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel párszor megpöccinted a törpemammut testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor súrolod a törpemammut ormányát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 54 életpontot! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [79,6] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ragyás burástya. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel néhányszor súrolod a ragyás burástya fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A ragyás burástya belecsíp a derekadba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+43 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) [78,6] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Amit elképzelünk, arról soha nem szabad lemondani. -DM " Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nektoraf. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a nektoraf testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel párszor keményen megütöd a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+42 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [96 pontot használtál fel, van még 58.]

m 4 5 2 mozogsz délre, délnyugatra, keletre
[78,7] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy süvítő rája nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel megütöd a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel gyengén megütöd a süvítő rája testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A süvítő rája a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel többször eltalálod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony beleharap a kezedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [77,8] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy púpos burástya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy nektoraf. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd a nektoraf bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+45 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [54 pontot használtál fel, van még 4.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

f 152 153 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

f 152 153 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-2 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 188 pontot. A következő körben tehát 189 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI KONTAKTUS II. (538. TUDATI KÉPESSÉG)
Ezt a képességet - hasonlóan a Tudati kontaktus kevésbé fejlett változatához - csak akkor tudod használni, ha ismered a Direkt Kontaktus I. elnevezésű pszi formulát. Ha valamilyen oknál fogva ez a pszi képesség nincs a repertoárodban, akkor számodra ez a tudati képesség nem nyújt semmilyen előnyt. A közös tudati energiák egyetlen mentális csóvába sűrítése nagyfokú hozzáértést, és komoly koncentrációt igényel. Ha már ügyesen használod a tudati kontaktust, nem lesz nehéz használnod annak ezt a kissé továbbfejlesztett változatát sem. Mostantól bármilyen lényre használhatod a Direkt kontaktus I. elnevezésű pszi-formulát, azokra is, amelyek egyébként nem rendelkeznek pszi-ponttal. Ekkor nem a pszi-pontját, hanem életerejét fogja megcsapolni a képesség, amely életenergiát azonmód pszi-ponttá konvertálja a számodra. [A Direkt Kontaktus I. pszi képesség a pszi-ponttal nem rendelkező ellenfélbe pszi szakértelem/5*3 életpontot sebez, és ugyanennyi pszi-pontot ad neked. A sebzés nem lehet több mint amennyi életpontja a lénynek volt, és maximum 120 pszi-pontot szerezhetsz így. Azoktól a lényektől, amelyek egyébként használnak pszi-t, max. 180 pszi-pontot csenhetsz el. Mostantól egyazon fordulóban már nem hat, hanem kilenc sikeres direkt kontaktusod (az I-es és II-es verzióból összesen lehet kilenc).]

ARANYLÁNC (191. TÁRGY)
Ez egy egyszerű, de értékes csecsebecse, amelyet a nyakadba akaszthatsz a KF 191 paranccsal. Emellett alkalmas arra is, hogy díszként valamit felfűzz rá.

TEMPLOM (256. ÉPÍTMÉNY)
Magas rangú, istenükhöz közel álló papok előbb-utóbb útnak indulnak, hogy végrehajtsák az egyik legszentebb küldetést, a templomépítést. Ez minden szempontból igen nehéz és időigényes feladat. Először is meg kell keresni azt a szent helyet, amely a legalkalmasabb a templomépítésre. Ehhez a papnak állandó kapcsolatot kell tartania istenével, buzgó imádságok útján. Ehhez az IM 1 parancsot kell kiadnod, egy olyan mezőn, ahol még nincs oltár, (és már istened megadta a templomépítés küldetést) instrukciókat kapsz, hogy milyen messze vagy a templomépítésre legalkalmasabb mezőtől (de az IMádkozás más előnyökkel ilyenkor nem jár). Minden nagyobb területen van egyetlen mező, amely alkalmas arra, hogy templomot építs rajta a te istened számára. Más istenek más helyszínt preferálnak. Ha megtaláltad az alkalmas helyszínt, hozzáláthatsz az építkezéshez. Az építkezés az ÉP 256 <TVP> paranccsal történik, és minden 20 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 19 TVP-ért a munka semmit sem halad). A templom teljes felépítéséhez összesen 3000 TVP szükséges. (Igen, nem 300, hanem HÁROMEZER. Elvégre nem egy hétvégi bungaló felhúzásáról van szó.) Nyilvánvaló, hogy egyetlen hívő számára egy templom felépítése majdhogynem az örökkévalóságig tartana: mindenképp szükség van több hívő együttes munkájára. Arra azonban vigyázz, hogy a munkálatban résztvevőknek legalábbis tanítványnak kell lenniük. Javasolt az építkezésben hatékonyan segíteni tudó szörnyek befogása, és használata.
Ha a templom felépült, a H <szent szimbólum> paranccsal lehet felszentelni, 10 TVP-ért. A szentelés folyamán szükséged van 20 kajára, isteni áldozatnak. A szentelő pappal együtt minimum öt olyan pap jelenléte szükséges, akinek aktuális küldetése a templom felszentelése, ill. már teljesítette ezt a feladatot, és legalább 300 TVP erejéig részt vett a munkában. Mivel minden isten templomát más mezőn kell felépíteni, ezért természetesen senki elől sem lehet a fáradtságos munkával felépített oltárt "ellopni", "elszentelni" egy másik isten híve által.
Ha egy templom felszentelésre kerül, minden hívőt, aki megkapta a templomépítő küldetést, és megfelelő mértékben részt vett az építkezésben, az istene úgy tekinti, mint aki teljesítette a feladatát - még akkor is, ha esetleg a templomtól távol van. [Megjegyzés: ha esetleg egyszerre istened több templomának munkálataiban akarsz részt venni nem árt, ha tudod, hogy kizárólag az a munka számít, amit a legutolsó templomnál építettél! Más isten templomába meg se próbálj építkezni, mert ezért istened nagyon haragos lesz.] Egy templom felépítése ÉS felszentelése előremenetelt jelent a papi ranglétrán minden hívő számára, bármilyen rangúak is.

RAGYÁS BURÁSTYA (111. SZÖRNY)
A ragyás burástya olyan, mint a púpos burástya, csak sokkal nagyobb és erősebb. Sokak ezért a púpos burástyák királynőjének nevezik. Amellett, hogy tojócsövével képes petét rakni beléd, savas köpettel rendelkezik, amely tönkreteheti a testedet védelmező páncélt. Hogy még kevésbé érezd magad jól, ha egy ilyennel szembekerülsz, nem árt, ha tudod, hogy harapása erősen mérgező. Legyőzéséhez, akárcsak a púpos burástyához, elengedhetetlen a szúrófegyver.

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 48. fordulód.

Erő: 15 Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 15 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 15 Életpont: 139/93 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 129 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 17/0
Eddig összesen 166 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 TP-t kaptál. Jelenleg 15 879 TP-d van. A következő szinthez még 1 121 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, ork sámán, orgyilkos.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 15/25 (+27%) dobófegyverek: 1/10 (+110%)

Óvatosság (labirintusokban): 0
77,76 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/4 (+15%) 2. nyomkövetés: 11/14 (+14%) 3. mászás: 2/79
4. csapdakészítés: 3/15 (+23%) 5. csapdaészlelés: 1/53 (+11%) 6. gyógyítás: 26/56 (+99%)
7. harcművészetek: 1/0 8. szörnyismeret: 1/24 9. zárnyitás: 6/76 (+214%)
10. vadászat: 3/32 11. bányászat: 3/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
emlékezetfrissítés (177)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 52.04 kg Megterheltség: 130%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

76 77 78 79 80 81
5
6
7
8
9
(77,8) púpos burástyák (#92), Raia oltár, nektoraf (#355)
(78,6) Fairlight oltár, nektoraf (#355), tetemember (#123)
(78,7) Elenios oltár, süvítő rája (#113), sóhajtó dorony (#112)
(79,6) ragyás burástya (#111), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár
(79,7) a 34. labirintus bejárata, zombi (#49)
(80,6) törpemammut (#115), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár, 49. jellempróba
(80,7) vaskohó (#155), oltár, trappoló dinymák (#118)

Üzenet küldése a karakternek