Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 30. 12h:04' EZ A 76. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD 77. játékheted kezdete: dec. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3517 SZÁMLA : XXXX |
fkt 43 6 | felt. készítesz a 43. tárgyat (6 darabot) |
fkt 29 5 1 | felt. készítesz a 29. tárgyat (5 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a woor-antilop bal első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Szarvaival a woor-antilop megböki a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A woor-antilop most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kut 40 | kutatsz 40 pontért |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gorombilla testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd a gorombilla testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a gorombilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [28,-41] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy piromenyét nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a piromenyét jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (3 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét farkát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a rájanyék testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Félrehajolsz, de a rájanyék karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [29,-41] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy mély kút van. Északra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő megsebzett spagulár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a spagulár farkát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A spagulár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rőtmanó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 2 2 7 | mozogsz keletre, keletre, északnyugatra |
Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rambó bogár egy ízeltlábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [31,-41] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Észreveszel egy krómkaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (ld. enc.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [30,-42] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Talán ha a woor-antilop nem ilyen kiszolgáltatott helyzetben lenne, megküzdenél vele - így azonban a becsület azt követeli, hogy szabadítsd ki! Amikor a hurkot leemeled a lény lábáról, egy pillanatig rád bámul - hála van a szemében, vagy értetlenség? Aztán eliramodik. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy patak van. Elteszed a látcsövet.
m 8 | mozogsz északra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a grákó denevér testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a grákó denevér, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 4 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért |
tf 2 20 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
SPIRITUSZ (170. TÁRGY) Vannak szörnykomponensek, amelyeket ha nem tartósítasz valahogyan, néhány nap alatt megromlanak. Erre kiválóan alkalmas a spiritusz. Ezt az alkoholos folyadékot azonban jól elzárva (például egy sullár hólyagban) kell tartanod, nehogy idő előtt elillanjon. Minden alkalommal, amikor olyan szörnyalkatrészt vágsz ki, amelyet tartósítani kell, automatikusan felhasználsz egy csepp spirituszt. |
Erő: | 23 | Szint: | 11 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 156/156 | Jellem: | jó (65) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 30/30 | Pénz: | 22 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 7/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 15/58 (+21%) | vágófegyverek: | 1/48 | lőfegyverek: | 11/55 (+20%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -7.); nyílvessző (#108) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
30,66 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 128 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/53 | 2. nyomkövetés: | 5/96 | 3. mászás: | 1/60 |
4. csapdakészítés: | 2/40 | 5. csapdaészlelés: | 2/27 | 6. gyógyítás: | 16/79 |
7. titkosírás: | 1/88 | 8. felderítés: | 7/4 (+58%) | 9. teológia: | 2/5 |
10. harcművészetek: | 12/0 | 11. szörnyismeret: | 1/20 | 12. vadászat: | 2/41 |
13. bányászat: | 1/16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] |
2.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 701 TU szükséges.) |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
Összsúly: 96.42 kg | Megterheltség: 100% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | kaja (#2) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
2 | pirkit (#153) | 3 | smirglilevél (#29) | 3 | spiritusz (#170) | |||
5 | tükör (#43) | 55 | víz (#27) |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | |
-44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|