47. forduló, 49. forduló, Elevendula összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 30. 12h:04'
EZ A 76. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
77. játékheted kezdete: dec. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3517
SZÁMLA : XXXX

ELEVENDULA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [25,-43] koordinátán.
Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
Minden varázserőd visszatért. (+12 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) 2 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

fkt 43 6 felt. készítesz a 43. tárgyat (6 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

fkt 29 5 1 felt. készítesz a 29. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

m 3 mozogsz délkeletre
[26,-42] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy woor-antilop. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a woor-antilop bal első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Szarvaival a woor-antilop megböki a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A woor-antilop most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 178.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Jó szimatod van! Egy jól eldugott helyen találsz 1 bordacsontot. Elteszed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [40 pontot használtál fel, van még 138.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[27,-41] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy gorombilla. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gorombilla testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd a gorombilla testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a gorombilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Összefutsz egy kopasz, kék szemű, hosszú szakállas törpe férfival. Bőre sárga. Egy mászókarmot visel. Fegyverzetét egy kaszabolósáska trófea és egy bakkura trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [28,-41] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy piromenyét nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a piromenyét jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (3 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét farkát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Keletre nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy rájanyék. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a rájanyék testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Félrehajolsz, de a rájanyék karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát.

(Továbbmész...) [29,-41] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy mély kút van. Északra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő megsebzett spagulár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a spagulár farkát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A spagulár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rőtmanó. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rőtmanó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 102.]

m 2 2 7 mozogsz keletre, keletre, északnyugatra
[30,-41] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Délre nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy patak van. Északra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy rambó bogár. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rambó bogár egy ízeltlábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [31,-41] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Észreveszel egy krómkaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (ld. enc.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tükröt.

(Továbbmész...) [30,-42] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Talán ha a woor-antilop nem ilyen kiszolgáltatott helyzetben lenne, megküzdenél vele - így azonban a becsület azt követeli, hogy szabadítsd ki! Amikor a hurkot leemeled a lény lábáról, egy pillanatig rád bámul - hála van a szemében, vagy értetlenség? Aztán eliramodik. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy patak van. Elteszed a látcsövet.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [66 pontot használtál fel, van még 36.]

m 8 mozogsz északra
[30,-43] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy grákó denevér. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a grákó denevér testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a grákó denevér, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 4 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 smirglilevelet. [22 pontot használtál fel, van még 14.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 46 TVP-t kell elköltened.]

[14 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 189 pontot. A következő körben tehát 189 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SPIRITUSZ (170. TÁRGY)
Vannak szörnykomponensek, amelyeket ha nem tartósítasz valahogyan, néhány nap alatt megromlanak. Erre kiválóan alkalmas a spiritusz. Ezt az alkoholos folyadékot azonban jól elzárva (például egy sullár hólyagban) kell tartanod, nehogy idő előtt elillanjon. Minden alkalommal, amikor olyan szörnyalkatrészt vágsz ki, amelyet tartósítani kell, automatikusan felhasználsz egy csepp spirituszt.

KARAKTERLAP

Elevendula, egy fekete, copfos hajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia hűséges követője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 48. fordulód.

Erő: 23 Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 145 cm
IQ: 15 Támadás: 10 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 8 Menekülés: 50 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 17 Életpont: 156/156 Jellem: jó (65) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 30/30 Pénz: 22 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/5
Eddig összesen 263 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 722 TP-t kaptál. Jelenleg 20 150 TP-d van. A következő szinthez még 4 850 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, északi aurach, sullár.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 15/58 (+21%) vágófegyverek: 1/48 lőfegyverek: 11/55 (+20%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -7.); nyílvessző (#108) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
30,66 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 128 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/53 2. nyomkövetés: 5/96 3. mászás: 1/60
4. csapdakészítés: 2/40 5. csapdaészlelés: 2/27 6. gyógyítás: 16/79
7. titkosírás: 1/88 8. felderítés: 7/4 (+58%) 9. teológia: 2/5
10. harcművészetek: 12/0 11. szörnyismeret: 1/20 12. vadászat: 2/41
13. bányászat: 1/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]
2.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 701 TU szükséges.)
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.

Összsúly: 96.42 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 bordacsont (#16) 1 fáklya (#36)
1 grákóbőr (#41) 1 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33)
2 pirkit (#153) 3 smirglilevél (#29) 3 spiritusz (#170)
5 tükör (#43) 55 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

24 25 26 27 28 29 30 31 32
-44
-43
-42
-41
-40
(25,-43) törpe házikó (#532)
(26,-42) mély kút (#93), oltár, woor-antilop (#31)
(27,-41) gorombilla (#38), egy törpe férfi
(28,-41) piromenyét (#99), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), rájanyék (#58)
(29,-41) oltár, 29. jellempróba, spagulár (#82), rőtmanó (#55)
(30,-43) grákó denevér (#25), Raia rúnaköve, smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 28. jellempróba
(30,-42) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tavacska, oltár, 4. jellempróba
(30,-41) oltár, 29. jellempróba, rambó bogár (#14)
(31,-41) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, mélységi grittang (#103)

Üzenet küldése a karakternek