47. forduló, 49. forduló, Onar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 15. 9h:07'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: jan. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3361
SZÁMLA : XXXX

ONAR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [81,79] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+5 varázspont.)

fgo 75 felt. gonoszkodás 75 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 179.]

m 2 mozogsz keletre
[82,79] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy süvítő rája. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével súrolod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ezt a támadást elhibáztad! A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Korgó gyomrod figyelmet követel. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 171.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 ormánygőte csontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 157.]

m 1 mozogsz északkeletre
[83,78] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Chinivel. Sheran tanítványa. Egy ametiszt medált, egy arany papi karkötőt, egy aranyláncot, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy tüskés harci gromak trófea, egy epokitféreg trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy woor-antilop! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[8 pontot használtál fel, van még 149.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 ezüst karkötőt. (ld. enc.) Elhagyod a furcsa képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 133.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[84,78] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy legyengült uzbány lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az uzbány bal lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod az uzbány testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az uzbány bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált alpesi tehén trófeát, és kiszedsz egy uzbány trófeát. 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+43 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [85,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [56 pontot használtál fel, van még 77.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 10 aranyat. Miután lemásztál, továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 61.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[86,78] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sullár. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a sullár testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sullár testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a sullár testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sullár hatalmas testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Lehajolsz egy marék gazért: - Virágot a virágnak, gazt a gaznak! - mondod. Az elflány elsírja magát és elszalad. (+2 gonoszság.)
Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [87,78] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy vadász varkaudar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász varkaudar bal karját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a vadász varkaudar testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. [31 pontot használtál fel, van még 30.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 25.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 20.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 15.]

m 3 mozogsz délkeletre
[88,79] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Látsz egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy vérszomjas csüldő. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egyre éhesebb vagy. [8 pontot használtál fel, van még 7.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 188 pontot. A következő körben tehát 195 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜST KARKÖTŐ (158. TÁRGY)
Ez a karkötő minden vizsgálódás ellenére is csak egyszerű bizsunak bizonyul. Bár egy ékszerész bizonyára jó árat fizet érte, és hordhatod is, dekorációs célokból. Vagy esetleg odaajándékozhatod szíved hölgyének. Egyszerre két különbözőféle karkötőt hordhatsz, a KF 158 paranccsal.

UZBÁNY CSŐR (169. TÁRGY)
Egy uzbány legyilkolása után kézenfekvő, hogy közelebbről is megvizsgálja az ember, miért is öli halomra oly könnyedén a különösen erős ugh mérget használó lényeket is. No igen, a csőr az oka! A kemény szarucsőr teljesen ellenálló minden méreggel szemben, az uzbány könnyedén át tud fúrni vele a méregtől átitatott szerveken keresztül a belső, ehető részekig. Kézenfekvő az ötlet - ha legközelebb valami erősebb mérgű lénnyel találkozol, meg kéne próbálni a farkáról/csáprágójáról/stb. lecsöpögő folyadékot felfogni bele. Ránézésre úgy tizenkét csepp ugh mérget lehet felfogni egy csőrben.

KARAKTERLAP

Onar, egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hűséges követője vagy. Ez a 48. fordulód.

Erő: 20 Szint: 10 Merészség: 3/4 Magasság: 182 cm
IQ: 17 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 16 Életpont: 137/74 Jellem: gonosz (30) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 39/24 Pénz: 121 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 139 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 162 TP-t kaptál. Jelenleg 12330 TP-d van. A következő szinthez még 4670 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, sörényes ubuk, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 (+1) 2. nyomkövetés: 10 (+1) 3. lopás: 8
4. mászás: 3 5. csapdaészlelés: 4 6. gyógyítás: 18
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 2 (+1)
10. zene: 1 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 1
13. vadászat: 6 14. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
ShinLon (#1403)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!

Összsúly: 49.92 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kerek kő (#19) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ormánygőte csont (#21)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(82,79) süvítő rája (#113), mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve
(83,78) grok-képződmény (#149), Raia oltár, Chini (4300. kalandozó)
(84,78) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(85,78) tetemember (#123), grok-képződmény (#149), Raia oltár
(86,78) sullárok (#101), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár, 38. jellempróba
(87,78) vadász varkaudar (#108), Elenios rúnaköve
(88,79) mély kút (#93), Elenios oltár, 34. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)

Üzenet küldése a karakternek