47. forduló, 49. forduló, Rúgóláb Serif összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. ápr. 3. 13h:59'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: ápr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3083
SZÁMLA : XXXX

RÚGÓLÁB SERIF KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,59] koordinátán.
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+7 pszi pont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy uzbány nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [10 pontot használtál fel, van még 203.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 200.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 195.]

fkt felt. készítesz
Minden fkt parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

fkt 36 4 1 felt. készítesz a 36. tárgyat (4 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

flh 4 10 1 felt. lőfegyver haszn. 4 a 10. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 4 10 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 64 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 190.]
[A parancs tárolásra került.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 180.]

d 2 20 eldobod a 2. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ba nem támadod parancsok törlése
Minden BA parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ba 146 124 990 nem támadod a 146. szörnyet a 124. szörnyet a jó jelleműeket
BA 146 parancs tárolva. BA 124 parancs tárolva. BA 990 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[80,59] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadász varkaudar. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász varkaudar jobb lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [81,58] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy törpemammut. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut ormányát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a törpemammut. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Első ellenfeled egy éltető morf.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az éltető morf testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.

(Továbbmész...) [82,57] Síkság, továbbra is csak síkság. A Rin völgy nyugati határánál jársz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rájanyék. {max. életpontja: 23-28.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy változatos morf áll veled szemben. {támadása: 26.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a változatos morf testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 2 sullár hólyag úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a változatos morf jobb oldalát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a változatos morf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A változatos morf bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a változatos morf testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a változatos morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A változatos morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy változatos morf.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a változatos morf jobb vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a változatos morf bal oldalát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a változatos morf fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nyelvével a változatos morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a változatos morf bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a változatos morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a változatos morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A változatos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 714 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 zafír erőövet. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 156.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[83,56] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. {támadása: 5.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy éltető morf áll veled szemben. {támadása: 21.}

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az éltető morf testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [84,55] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy alpesi tehén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 4 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy változatos morf száll szembe veled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Iszonyatos fájdalomhullám. (21 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a változatos morf testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a változatos morf jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a változatos morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a változatos morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a változatos morf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A változatos morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy változatos morf. {egyik sebzési módja: 2x 3d5+6.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a változatos morf testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Nincs időd félrehajolni. (23 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a változatos morf bal vállát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a változatos morf testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A változatos morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A változatos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. (ld. enc.) Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 dorony tüdőt. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 9.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az uzbány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [85,54] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy süvítő rája. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 37-40.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a süvítő rája testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a süvítő rája testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a süvítő rája testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy mágiamorfáló áll veled szemben. {támadása: 16.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a mágiamorfáló testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szarvaival a mágiamorfáló megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a mágiamorfáló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a mágiamorfáló megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 132.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[86,53] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy éltető morf.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az éltető morf testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Látsz egy móricserjét. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [87,52] A bozótost ritka erdő váltja fel.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Első ellenfeled egy védelmező morf. {max. életpontja: 94-103.}

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a védelmező morf jobb hátsó lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a védelmező morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a védelmező morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis dombi yeti trófeát, és kinyersz egy alkalmas védelmező morf trófeát. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy mágiamorfáló. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+5.}

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Ez mellément. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a mágiamorfáló jobb első lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a mágiamorfáló testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szarvaival a mágiamorfáló megböki a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+51 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korongfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) [88,51] Még mindig az erdőben vagy.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy változatos morf.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a változatos morf testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a változatos morf jobb vállát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a változatos morf testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A változatos morf bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a változatos morf fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a változatos morf fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A változatos morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A változatos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. A következő ellenfél egy védelmező morf.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a védelmező morf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a védelmező morf testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a védelmező morf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf jobb első lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a védelmező morf bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A védelmező morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Találsz nála 3 vashegyű nyilat. (ld. enc.) keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Martenzit. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. [64 pontot használtál fel, van még 68.]

m 2 mozogsz keletre
[89,51] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Martenzit. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

[8 pontot használtál fel, van még 60.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a százfogú puha lebernyegét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a százfogú testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 84 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

- A Yaurri királyság megbízásából, ezt a másznivalót látogathatónak nyilvánítom! - kiáltod, de ekkor előkerül még egy méltatlankodó lakó. Egy mérges nyukmár!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mérges nyukmár bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mérges nyukmár bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 lapockacsontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 46.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

tps 30 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 16.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

h 234 80 használod a 234. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 16.]
[A parancs tárolásra került.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 3. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 4. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 16.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 16 fejleszted a 3. tulajdonságodat 16 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] [16 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 188 pontot. A következő körben tehát 218 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VADÁSZ VARKAUDAR (108. SZÖRNY)
A vadász varkaudarok alacsony, rejtőzködésre, lopódzkodásra, hátbatámadásra kiképzett lények. A varkaudar hierarchiában alacsonyan állnak, alattuk csak a közönséges varkaudarok vannak. Holott, bár fegyverzetük és páncélzatuk elég gyenge, fegyverekhez való szakértelmük hírhedt - minden páncélnak, védekezésnek megtalálják a gyenge pontját. A vadász varkaudarok közkedvelt helye a sűrű erdő és a labirintusok mélye.

ZAFÍR ERŐÖV (397. TÁRGY)
Csodálatosan csillogó, valamilyen ismeretlen, kék kristállyal befont fémöv: hihetetlen mágikus ereje révén viselőjének az erejét megnöveli hárommal! Ehhez a KF 397 parancsot kell kiadnod.

BÍBOR MORFPLAZMA (2450. TÁRGY)
Áttetsző, lüktető, bíbor színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted!

VASHEGYŰ NYÍL (176. TÁRGY)
A vashegyű nyíl a hosszú íjhoz használható lövedék. A KF <hosszú íj> 176 paranccsal készítheted be. Elkészítése egy vaskohónál, egy vasércből, két pirkit felhasználásával történik, a KT 176 paranccsal, 8 TVP-ért történik. Szükséges, hogy legyen nálad egy hosszú íj is, hogy hozzápróbálhasd a nyílvesszőt. A készítés nem igényel semmilyen különös szaktudást, a bányászat szakértelmed elég, ha 2. Szükséges még egy madártoll is, amelyet a nyíl végébe tűzöl. Ez a nyílvessző ugyan csak 3d6+1 sebzésű, de jóval könnyebb, mint a bronzhegyű nyíl, és van valami, amit ennek a hegyére lehet kenni, a bronzhegyűre viszont nem...

KARAKTERLAP

Rúgóláb Serif, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight követője vagy. Ez a 48. fordulód.

Erő: 12 Szint: 14 Merészség: 4/1 Magasság: 179 cm
IQ: 22 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 10 (12) Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 Életpont: 170/121 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 6
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 92/3 Pénz: 79 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 18/2
Eddig összesen 286 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 122 TP-t kaptál. Jelenleg 61 740 TP-d van. A következő szinthez még 13 260 TP szükséges. Trófeáid: védelmező morf, változatos morf, lomha morf.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 18 (+1) ütőfegyverek: 2 dobófegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
89,51 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 89

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 184 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 24 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. taumaturgia: 2 11. versengés: 1 12. szörnyismeret: 1
13. pszi: 3 14. zárnyitás: 4 15. vadászat: 1
16. bányászat: 6 17. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 4 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 41, 42.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 26, az összesen kapott pontszám: 2600. (összesen ölhető: 306 )
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 10. Szerzett pont: 1020. Beállított erő: 0 Összpont: 1020

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
1 * vassisak (#160) 1 zafír erőöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 * bumeráng (#249)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 4 * orgyilkos tőr (#225)
3 ubuk tüske (#131) 1 * vashegyű lándzsa (#182) 3 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * ezüst karkötő (#158) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
29 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 szeksztáns (#32) 2 varázskő (#305) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 32]
4 vizestömlő (#3) [bennük 63 korty víz (#27), fér még: 17]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
12 álompor (#396) 4 átlátszó morfplazma (#2451) 3 aurach fog (#657)
2 bíbor morfplazma (#2450) 1 dorony tüdő (#212) 1 evaporőr háj (#105)
1 fehér morfplazma (#2445) 2 fekete morfplazma (#2446) 1 grákóbőr (#41)
3 gyöngymangó (#135) 1 kaktusztüske (#114) 3 kék morfplazma (#2442)
1 lapockacsont (#33) 4 lila morfplazma (#2448) 5 mákrózsa virág (#56)
2 narancs morfplazma (#2449) 1 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
3 sárga morfplazma (#2447) 5 smirglilevél (#29) 1 surranó kígyó bőr (#47)
2 szulfagor agyar (#677) 3 vasérc (#152) 3 vörös morfplazma (#2443)
2 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 33.72 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
69 arany (#50) 1 álompor (#396) 6 bumeráng (#249)
2 dárda (#10) 6 kaja (#2) 12 spiritusz (#170)
2 sullár hólyag (#168) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 átlátszó morfplazma (#2451) 2 bíbor morfplazma (#2450) 1 dorony tüdő (#212)
1 evaporőr háj (#105) 3 gyenge méreg (#26) 1 kék morfplazma (#2442)
1 lapockacsont (#33) 2 lila morfplazma (#2448) 1 uzbány csőr (#169)
3 vashegyű nyíl (#176) 1 vörös morfplazma (#2443) 1 zafír erőöv (#397)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
(80,59) Fairlight rúnaköve, phua-kúp (#372), vadász varkaudar (#108)
(81,58) törpemammut (#115), éltető morf (#7625)
(82,57) rájanyék (#58), változatos morf (#7626), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, 47. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(83,56) evaporőr (#69), éltető morf (#7625), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár, 48. jellempróba
(84,55) gumifa (#38), Raia oltár, 47. jellempróba, alpesi tehenek (#91), változatos morf (#7626), uzbány (#102)
(85,54) Dornodon rúnaköve, süvítő rája (#113), mágiamorfáló (#7623)
(86,53) éltető morf (#7625), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 46. jellempróba
(87,52) védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(88,51) változatos morf (#7626), védelmező morf (#7622)
(89,51) mély kút (#93), százfogú (#53), mérges nyukmár (#95)

Üzenet küldése a karakternek