Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 30. 9h:11' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1403 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [97,-14] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt quwarg. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [98,-14] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
be 585 | bemész az 585. épületbe |
ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, | nap szimbólum (#141) 20 ap /db, |
virág szimbólum (#143) 16 ap /db, | két kard szimbólum (#144) 20 ap /db, | villám szimbólum (#145) 20 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, |
borostyán függő (#162) 12 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, | aranylánc (#191) 40 ap /db, | gyöngysor (#192) 96 ap /db, |
aranygyűrű (#193) 24 ap /db, | arany karperec (#194) 52 ap /db, | obszidián függő (#195) 20 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, |
igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, | ametiszt medál (#275) 56 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, |
umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 800 ap /db, |
Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, | ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, |
zafír medallion (#514) 50 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, |
csigakagyló (#1131) 50 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db, | mentát karkötő (#1551) 270 ap /db. |
arany karperec (#194) 26 ap /db, | aranygyűrű (#193) 12 ap /db, | nap szimbólum (#141) 10 ap /db, | obszidián függő (#195) 10 ap /db áron. |
ea 194 | eladod a 194. tárgyat |
ea 195 2 | eladod a 195. tárgyat 2 |
ea 193 | eladod a 193. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 591 | bemész az 591. épületbe |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, |
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, | szöges páncél (#65) 48 ap /db, |
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, | rézpajzs (#73) 28 ap /db, |
mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, | bronzsisak (#88) 18 ap /db, |
bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzpáncél (#90) 64 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, | bakkura csizma (#96) 22 ap /db, |
rákpajzs (#98) 20 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, | nyílvessző (#108) 2 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, |
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, | mandibulakasza (#127) 50 ap /db, | sallank nyíl (#129) 6 ap /db, |
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, |
kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, | vassisak (#160) 36 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, | vasvért (#164) 120 ap /db, |
rövid kard (#171) 32 ap /db, | harci kalapács (#174) 40 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, |
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, | láncing (#222) 400 ap /db, |
varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, |
fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, | bumeráng (#249) 8 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | gromak páncél (#270) 60 ap /db, |
rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, | elit csatavért (#295) 60 ap /db, |
ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, | csontpálca (#329) 75 ap /db, | királyi korona (#338) 250 ap /db, |
rézgolyó (#343) 2 ap /db, | réz fejpánt (#406) 14 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, | bányászcsákány (#434) 20 ap /db, |
varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, | tünde íj (#553) 60 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db. |
ásó (#34) 5 ap /db, | bőrsisak (#57) 5 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 10 ap /db, | bronzpáncél (#90) 32 ap /db, |
csontkés (#11) 2 ap /db, | fúvócső (#20) 4 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 16 ap /db, |
szöges páncél (#65) 24 ap /db, | tankány karom (#237) 10 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db áron. |
be 594 | bemész az 594. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, | varányszem (#30) 2 ap /db, |
lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, |
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, |
kék orchidea (#68) 8 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, |
bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, | ragasztó (#83) 2 ap cseppje, | óndarab (#85) 4 ap /db, |
bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | tinta (#101) 2 ap cseppje, |
vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, |
fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, |
mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | gyöngymangó (#135) 4 ap /db, |
mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szent jogar (#150) 100 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, |
pirkit (#153) 4 ap /db, | ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 14 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, |
spiritusz (#170) 2 ap cseppje, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, |
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, |
amniosz (#203) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | ketrec (#216) 152 ap /db, |
dobóháló (#221) 16 ap /db, | ramit kő (#226) 6 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, |
furulya (#233) 14 ap /db, | tatu dob (#234) 8 ap /db, | dorony duda (#235) 56 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, |
lant (#238) 30 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | márványkulcs (#245) 32 ap /db, |
nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, |
purifikátor háj (#269) 36 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, |
jégszív (#282) 30 ap /db, | arx formázó minta (#298) 50 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, | cru formázó minta (#300) 50 ap /db, |
huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, |
degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | moa smaragd (#377) 50 ap /db, | moa obszidián (#380) 24 ap /db, |
moa zafír (#381) 80 ap /db, | moa jádekő (#382) 32 ap /db, | halcsont (#390) 4 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, |
ostromlétra (#510) 10 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, |
darázsfarok (#654) 28 ap /db, | elf csont (#664) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, |
troll csont (#704) 8 ap /db, | kobudera csont (#705) 8 ap /db, | etra hályog (#712) 50 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, |
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | cetuszony (#1075) 20 ap /db, |
varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, |
extra takarmány (#1360) 36 ap /db. |
álompor (#396) 1 ap /db, | bordacsont (#16) 2 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, |
evaporőr háj (#105) 5 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, |
hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
lajhár csont (#236) 3 ap /db, | lapockacsont (#33) 4 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | magszim bél (#103) 5 ap /db, |
mandibulapenge (#125) 3 ap /db, | óndarab (#85) 2 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, |
rézdarab (#70) 1 ap /db, | sallank karom (#128) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, |
szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, | szent jogar (#150) 50 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, |
vasérc (#152) 2 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | vízionár szem (#102) 3 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db, |
zöld üveg (#82) 3 ap /db áron. |
ea 65 | eladod a 65. tárgyat |
ea 40 3 | eladod a 40. tárgyat 3 |
ea 63 10 | eladod a 63. tárgyat 10 |
ea 105 3 | eladod a 105. tárgyat 3 |
ea 125 4 | eladod a 125. tárgyat 4 |
ea 14 12 | eladod a 14. tárgyat 12 |
ea 33 4 | eladod a 33. tárgyat 4 |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 36 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 36 pontért |
BRONZSISAK (88. TÁRGY) A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak. |
ÉLŐHOLT QUWARG (202. SZÖRNY) Egy quwarg harcos elpusztítása után pár órával újra feltámad, igyekszik továbbra is teljesíteni a bosszúhadjárat adta kötelességeit. Ekkor azonban már komolyabb ellenfél mint korábban, hiszen félelemsugarat képes bocsátani ellenfelére és életpontjainak száma is megnövekszik az új életformájának köszönhetően. Mivel eddigre már megpuhul a kitinpáncélja, most már szúrófegyvert érdemes használni ellene. |
TEMPLOM (256. ÉPÍTMÉNY) Magas rangú, istenükhöz közel álló papok előbb-utóbb útnak indulnak, hogy végrehajtsák az egyik legszentebb küldetést, a templomépítést. Ez minden szempontból igen nehéz és időigényes feladat. Először is meg kell keresni azt a szent helyet, amely a legalkalmasabb a templomépítésre. Ehhez a papnak állandó kapcsolatot kell tartania istenével, buzgó imádságok útján. Ehhez az IM 1 parancsot kell kiadnod, egy olyan mezőn, ahol még nincs oltár, (és már istened megadta a templomépítés küldetést) instrukciókat kapsz, hogy milyen messze vagy a templomépítésre legalkalmasabb mezőtől (de az IMádkozás más előnyökkel ilyenkor nem jár). Minden nagyobb területen van egyetlen mező, amely alkalmas arra, hogy templomot építs rajta a te istened számára. Más istenek más helyszínt preferálnak. Ha megtaláltad az alkalmas helyszínt, hozzáláthatsz az építkezéshez. Az építkezés az ÉP 256 <TVP> paranccsal történik, és minden 20 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 19 TVP-ért a munka semmit sem halad). A templom teljes felépítéséhez összesen 3000 TVP szükséges. (Igen, nem 300, hanem HÁROMEZER. Elvégre nem egy hétvégi bungaló felhúzásáról van szó.) Nyilvánvaló, hogy egyetlen hívő számára egy templom felépítése majdhogynem az örökkévalóságig tartana: mindenképp szükség van több hívő együttes munkájára. Arra azonban vigyázz, hogy a munkálatban résztvevőknek legalábbis tanítványnak kell lenniük. Javasolt az építkezésben hatékonyan segíteni tudó szörnyek befogása, és használata. Ha a templom felépült, a H <szent szimbólum> paranccsal lehet felszentelni, 10 TVP-ért. A szentelés folyamán szükséged van 20 kajára, isteni áldozatnak. A szentelő pappal együtt minimum öt olyan pap jelenléte szükséges, akinek aktuális küldetése a templom felszentelése, ill. már teljesítette ezt a feladatot, és legalább 300 TVP erejéig részt vett a munkában. Mivel minden isten templomát más mezőn kell felépíteni, ezért természetesen senki elől sem lehet a fáradtságos munkával felépített oltárt "ellopni", "elszentelni" egy másik isten híve által. Ha egy templom felszentelésre kerül, minden hívőt, aki megkapta a templomépítő küldetést, és megfelelő mértékben részt vett az építkezésben, az istene úgy tekinti, mint aki teljesítette a feladatát - még akkor is, ha esetleg a templomtól távol van. [Megjegyzés: ha esetleg egyszerre istened több templomának munkálataiban akarsz részt venni nem árt, ha tudod, hogy kizárólag az a munka számít, amit a legutolsó templomnál építettél! Más isten templomába meg se próbálj építkezni, mert ezért istened nagyon haragos lesz.] Egy templom felépítése ÉS felszentelése előremenetelt jelent a papi ranglétrán minden hívő számára, bármilyen rangúak is. |
ORGYILKOS (131. ELLENFÉL) Az Orgyilkosok (nagy "O"-val) egy speciális humanoid faj, a tyrg speciális feladatra kiképzett egyedei. A tyrgek alacsony, szőrös fickók, hegyes füllel, rókaorral. Legfőbb jellemzőjük, hogy hihetetlen mozgékonyak, így, bár nem viselnek páncélt, nagyon nehéz őket eltalálni. Általában egy hosszú, vékony tőrrel harcolnak, amelyre azonnal ható méreg van kenve, így szúrásaik, bár aprónak látszanak, nagyon nagy sebet szoktak okozni. Gyakran bérelik fel őket kalandozók megölésére, de sokszor csak szórakozásból megtámadnak az utcán valakit, aki náluk gyengébbnek látszik. |
Erő: | 17 | Szint: | 9 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 13 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 142/110 | Jellem: | jó (91) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 24/6 | Pénz: | 225 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 12 | szúrófegyverek: | 4 | vágófegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 10 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11 (+1) | 2. nyomkövetés: | 8 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 15 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 2 | 9. harcművészetek: | 10 |
10. zene: | 1 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. zárnyitás: | 1 |
13. vadászat: | 5 | 14. bányászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
éber kakukk (#3) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
Összsúly: 45.52 kg | Megterheltség: 103% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
3 | evaporőr háj (#105) | 2 | kaja (#2) | 3 | kis vaskulcs (#40) | |||
4 | lapockacsont (#33) | 4 | mandibulapenge (#125) | 2 | obszidián függő (#195) | |||
1 | púderkő (#119) | 12 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
10 | tigroszlán fog (#63) | 3 | tüske (#22) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
156 | arany (#50) | 5 | sallank karom (#128) |