47. forduló, 49. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 25. 12h:06'
EZ A 71. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
72. játékheted kezdete: jún. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX

KATE LOTTE KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,85] koordinátán.
Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 grákóbőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 acélpengőkét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+51 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+74 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A lottó 717. hetének nyerőszámai: 29, 15, 2. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 158 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 236.]

v 1 10 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 231.]

m 1 mozogsz északkeletre
[72,84] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felfedeztél egy térkaput. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sullár. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sullár fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár lihegő pofáját. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a sullár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sullár feléd rúg, de nem talál el. A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 491 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 1, gyógyulás: 6, összesen: +5 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kőtorony (664. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 222.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+15 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 192.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+16 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 162.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[73,85] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... Egy gnóm adja a következő feladatot: öt különböző rajzolt arcképet mutat, neked pedig fel kell ismerned a rajta ábrázolt személyeket. Hosszas gondolkozás után mindegyik neve eszedbe jut: felbukkannak Ghalla híres emberei, akiknek neve már szinte fogalommá vált hőstetteik nyomán... Egy nyúlánk elf ugrik eléd, s elmondja, mi a következő feladatod. Labdákkal kell zsonglőrködnöd, míg a homokóra le nem folyik. Egy darabig megy a dolog, de hamar elbizonytalanodsz, a labdák pedig idő előtt szanaszét szóródnak a földön. 237 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 237 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).


(Továbbmész...) [74,86] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,85] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Találsz egy mély kutat. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 7 sünmedve tüskét. Miután kijöttél, elrakod a kötelet.

[61 pontot használtál fel, van még 101.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[76,85] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy szürke rinocérosz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz nyakát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször eltalálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a szürke rinocérosz bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 743 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 7, gyógyulás: 4, összesen: -3 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [77,85] Továbbra is síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rájanyék. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 148 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [78,85] Még mindig füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő sóhajtó dorony mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony bal oldalát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony fejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 463 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 74.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
[79,85] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szőrlajhár lehet. Itt csata lesz.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szőrlajhár nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrlajhár testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a szőrlajhár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szőrlajhár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lajhár csontot. 166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}


(Továbbmész...) [80,86] A terep továbbra is ritka erdő. Látsz egy szekérkaravánt. Délnyugatra tart. Szóba elegyedsz a szekérkaraván vezetőjével. Azt mondja, hosszú az út a vadonon át, és szükség lenne pár kísérőre - elkerülendő azt, ami legutóbb is előfordult, hogy kirabolták a banditák. Keress társakat magad mellé, és a segítségetekért rögvest 1200 arany üti a markotok. Fizetés persze csak az út végén. (1. többszemélyes kaland, 10 TVP szükséges hozzá.) Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy Elenios avatárja egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol az elf férfi tábort vert. Megvárod a megfelelő pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 4 életpontot. Rohansz, mielőtt még észbe kapna.
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol a gnóm nő tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. Ahhh, észrevett a figura! Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (lopás: 1. szint). (ld. enc.)
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol a kobudera férfi tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Közel lopódzol a másik motyójához. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz.

(Továbbmész...) [81,85] Még mindig az erdőben vagy. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [42 pontot használtál fel, van még 32.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 29.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 25, 18.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 196 pontot. A következő körben tehát 225 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen.

LOPÁS
Lopni nem igazán etikus dolog egy kultúrált társadalomban, de a vadonban a vadon törvényei uralkodnak. Valamit ellopni pedig mindenképpen szolidabb, mint elvenni... A lopás sikere nem csak ettől a tulajdonságodtól függ, hanem az áldozat szintjétől is: egy profi kalandozótól nehezebb lopni, mint egy zöldfülűtől. Minél magasabb ez a képességed, annál sikeresebbek lesznek a L és FL feltételes parancsok.

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon tanítványa vagy. Ez a 48. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 14 Merészség: 7/7 Magasság: 163 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 17 Agresszió: 4 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 15 (16) Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 15 Életpont: 186/198 Jellem: gonosz (32) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (26) Varázspont: 235/99 Pénz: 1711 arany Kép. pont: 9
Eddig összesen 260 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2485 TP-t kaptál. Jelenleg 66372 TP-d van. A következő szinthez még 8628 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, arató csattanat, Lord Kovács József. A 39. fordulódban 1200 arany került a bankszámládra. 1308 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 16 dobófegyverek: 14 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 12 3. lopás: 1 (+1)
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 4 (+1) 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 5 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 3 11. taumaturgia: 10 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 2 (+1) 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 1
16. vadászat: 4 17. bányászat: 1 18. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) mocsári penkét (#148), a törpéktől (3) mocsári penkét (#148), az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148), a trolloktól (5) mocsári penkét (#148), az alakváltóktól (7) mocsári penkét (#148), a mutánsoktól (9) mocsári penkét (#148)
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) puha ütés (#60, 18 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 3 spiritusz (#170) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
138 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396)
1 dorony tüdő (#212) 1 grákóbőr (#41) 1 lajhár csont (#236)
1 sullár hólyag (#168) 7 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,84) kőtorony (#664), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Dornodon oltár, térkapu (#452), sullár (#101)
(73,85) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(74,86) móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(75,85) mély kút (#93), tavacska, 30. jellempróba
(76,85) szürke rinocérosz (#346)
(77,85) phua-kúp (#372), rájanyék (#58)
(78,85) sóhajtó dorony (#112), Fairlight rúnaköve, 42. jellempróba
(79,85) művészi porolit (#720), szőrlajhár (#141)
(80,86) délnyugatra tartó szekérkaraván (#1215), 1. többszemélyes kaland, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), egy elf férfi, egy gnóm nő, egy kobudera férfi
(81,85) Dornodon rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek