478. forduló, 480. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. júl. 10. 9h:10'
EZ A 1072. JÁTÉKHETED, 479. FORDULÓD
1073. játékheted kezdete: júl. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [353,18] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+16 tvp ).
Alig szenderedsz el, máris arra eszmélsz, hogy csaholó bolhakutyák vesznek körül. Megpróbálsz lesújtani fegyvereddel, de mindig épp ütőtávolságon kívül maradnak - úgy látszik, terelgetnek valamerre. Követed őket. Hamarosan egy kőkupachoz értek. Valaha egy oltár lehetett, de hogy melyik istené, nem igazán tudod megmondani. Ahogy vizsgálódsz, hirtelen egy ködszerű kép jelenik meg az oltár felett. Egy apró, erdei tündérkére emlékeztető lény képe. Magas, izgatott hangon kezd csivitelni. Arról beszél, hogy ő Sheran, a természet istenének küldötte, és szeretné, ha az oltárt újjáépítenéd. Már épp hozzálátna, hogy elmondja, milyen áldozatot mutass be Sherannak, hogy kapcsolatba tudj vele lépni, amikor magadhoz térsz, és kiderül, hogy mindez csak álom volt. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (312,11)-> 5 arany, -2 ÉP] Zu'lit tarsolya termel 5 gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (312,11)-> 5 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+84 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+252 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+121 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: hh 1133 1534 1253 használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 631.]
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő fejét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a quwarg királynő torát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 69 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 2, gyógyulás: 93, összesen: +91 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg ősmágus!

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Zarknod szemével eltalálod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (312,11)-> 5 arany, -2 ÉP]. 3 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg szabotőr!

Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 35 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 réz papi karkötőt [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP]. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 590.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 584.]

* 2. KP: vv 188 165 71 elmormolod a 188. varázslatot a 165. varázslatot a 71. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 582.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 580.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 578.]

* 3. KP: vv 24 26 224 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 576.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 574.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 574.]

* 4. KP: vv 157 182 76 elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 572.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 572.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

* 5. KP: vv 19 139 73 elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 570.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Fürgén varázsolsz! Alkudozni fogsz. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 568.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 563.]

* 6. KP: kb 36 6 0 kiveszel a bankból a 36. tárgyat (6 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

* 7. KP: vv 28 73 73 elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 563.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 563.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

* 8. KP: vv 112 382 227 elmormolod a 112. varázslatot a 382. varázslatot a 227. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-22 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 548.]
Gyorsvarázsolsz! Megidéztél egy tűzelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 538.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 538.]

* 9. KP: h 1271 312 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 538.]

* 10. KP: hh 1098 1097 2167 használod az 1098. tárgyat az 1097. tárgyat a 2167. tárgyat
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 537.]
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre.
Semmi sem történik. [0 pontot használtál fel, van még 537.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 537.]

h 1589 965 979 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz ytterium kőzetet. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Azt is jó volna tudni, merre kapható sáfránykő. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 534.]

h 1589 100 211 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab aranyló ugarhéj van. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (313,117): 1 db. Ára 8 arany. Azt is jó volna tudni, merre kapható sáfránypor. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 531.]

h 473 3 használod a 473. tárgyat
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 11 évet.) Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 13 évet.) Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 4 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 531.]

t 336 támadod a 336. szörnyet
FT 336 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy áldott okerón! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 55 életpontot sebződik. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áldott okerón testét. (6 támadással 489 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted az áldott okerón testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Az áldott okerón felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 5, gyógyulás: 14, összesen: +9 ÉP}


m 6 mozogsz nyugatra
[352,18] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy magnetikus praglonc került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a magnetikus praglonc plazmáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 66 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-2 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 8 946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 888, sebződés: 11, gyógyulás: 1, összesen: -10 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánybarlangot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy törpe bányát. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van! Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 521.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Folyamatosan próbálsz rejtőzködni, úgy lopódzol be a hatalmas barlangba. Istenedhez fohászkodsz, hogy segítsen elmenekülni, ha a sárkány mégis otthon lenne. Mocorgást hallasz. Úristen, csak nem a sárkány? De nem, ez a valami annál sokkal apróbb: mindössze egy márvány drakón vicsorog rád.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón csontos pofáját. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 59 életpontot sebződik. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány drakón fejét. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 26 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. 57 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyengén megütöd a márvány drakón farkát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 66 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A márvány drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 104, gyógyulás: 57, összesen: -47 ÉP}

Egy pillanatig dermedten figyelsz, hogy a csatazaj felkeltette-e a sárkány figyelmét, de semmi. Megkönnyebbülve mész beljebb. Hihetetlen méretű barlangteremmé nyílik a folyosó. És az egészet csillogó kincshalmaz borítja! A kincs most azonban másodlagos szempont. Az elsődleges szempont, sok-sok tonnájával a kincs tetején ül, és úgy néz rád, mint macska az egérre. Ahogy közelebb érsz, látod, hogy ez egy rubin sárkány. Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétől... [30 pontot használtál fel, van még 491.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[351,17] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zafír sárkány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 239 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-13 támadás és védekezés a harc végéig.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 267 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 240 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány farkát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (96 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 66 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 25 életpontot sebződik. Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1114, sebződés: 1079, gyógyulás: 93, összesen: -986 ÉP}

Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+500 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+113 életerő). [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+116 életerő). [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [350,16] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kátránygödröt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy zafír sárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 393 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. 265 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-13 támadás és védekezés a harc végéig.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 136 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 239 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány bal szárnyát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (191 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: ezüstdarab, kis aranykulcs, 5 álompor, mákrózsa virág. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 831, gyógyulás: 2, összesen: -829 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+316 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [349,17] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánybarlangot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy méregféreg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a méregféreg testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 20 életpontot sebződik. A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (62 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a méregféreg testét. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 30 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a méregféreg testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 55 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP] 13 899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1079, sebződés: 132, gyógyulás: 91, összesen: -41 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre. [84 pontot használtál fel, van még 407.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Egy utolsó fohászt rebegsz istenedhez, majd elindulsz befelé. Bíznod kell benne, hogy a sárkány nincs otthon, hajtogatod magadban. Egyszercsak felszisszen valami előtted. Majd megáll benned az ütő! Aztán megkönnyebbülsz: csak egy mérges smaragd drakón kötött beléd.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón csontos pofáját. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (43 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (5 támadással 409 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a smaragd drakón jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 22 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 915, sebződés: 133, gyógyulás: 92, összesen: -41 ÉP}

Rémülten nézel körbe: mindjárt nyakadon a sárkány! De nem történik semmi. Kifújva a sokáig benntartott levegőt, tovább lopódzol befelé. Hihetetlen méretű barlangteremmé nyílik a folyosó. És az egészet csillogó kincshalmaz borítja! A figyelmedet azonban a kincsről hamar elvonja a gigantikus sárkány, ami a kincs közepén trónol. Lassan felemeli a fejét, feléd fordítja, és kitátja a pofáját. Ahogy közelebb érsz, látod, hogy ez egy ében sárkány.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 142 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében sárkány testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 69 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (83 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 322, gyógyulás: 0, összesen: -322 ÉP}

Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. [30 pontot használtál fel, van még 377.]
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+306 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 337.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[348,18] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ében halálhajcsár került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 54 életpontot sebződik. Zarknod szemével megpöccinted az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár meglök egy kicsit. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy méregféreg került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg ízelt testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 23 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (66 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a méregféreg testét. (6 támadással 457 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a méregféreg testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 18 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 66 életpontot sebeztél. A méregféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel meghorzsolod a méregféreg testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a méregféreg testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 46 életpontot sebződik. Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A méregféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP] 13 899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1320, sebződés: 247, gyógyulás: 190, összesen: -57 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [347,19] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy taalru herceg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy háló varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a taalru herceg jobb karját. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], 6 arany, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 900, sebződés: 62, gyógyulás: 100, összesen: +38 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánybarlangot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 317.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Folyamatosan próbálsz rejtőzködni, úgy lopódzol be a hatalmas barlangba. Istenedhez fohászkodsz, hogy segítsen elmenekülni, ha a sárkány mégis otthon lenne. Mocorgást hallasz. Úristen, csak nem a sárkány? De nem, ez a valami annál sokkal apróbb: mindössze egy zafír drakón vicsorog rád.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (38 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír drakón testét. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a zafír drakón jobb szárnyát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 34 életpontot sebződik. Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 114, gyógyulás: 98, összesen: -16 ÉP}

Egy pillanatig dermedten figyelsz, hogy a csatazaj felkeltette-e a sárkány figyelmét, de semmi. Megkönnyebbülve mész beljebb. A barlang kiszélesedik egy óriási barlangcsarnokká. Középen hatalmas kupac kincs hever! A figyelmedet azonban a kincsről hamar elvonja a gigantikus sárkány, ami a kincs közepén trónol. Lassan felemeli a fejét, feléd fordítja, és kitátja a pofáját. Ahogy közelebb érsz, látod, hogy ez egy zafír sárkány.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 265 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-13 támadás és védekezés a harc végéig.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 140 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 210 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 615, gyógyulás: 0, összesen: -615 ÉP}

Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétől... [30 pontot használtál fel, van még 287.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+309 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 247.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[346,20] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz.

Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [346,21] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni. Észreveszel egy viharóriás barlangot. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. [20 pontot használtál fel, van még 227.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Harciasan, becsörtetsz az óriások barlangjába. Az óriás épp a fogat piszkálja, amikor észrevesz téged. Kezdődjék hát a csata!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás bal lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 73 életpontot sebződik. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás bal lábát. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 20 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a viharóriás jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 38 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. A viharóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 9 911 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 860, sebződés: 160, gyógyulás: 104, összesen: -56 ÉP}

Már indulnál, de a földön találsz 2 csalánvirágot. Elrakod. Eltelve győzelmeddel, távozol. [10 pontot használtál fel, van még 217.]

v 198 349 74 elmormolod a 198. varázslatot
19 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 100 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

m 2 mozogsz keletre
[347,21] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz.

Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 207.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

v 21 50 elmormolod a 21. varázslatot
19 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ef 99 508 energia fejlesztése 99
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-29 TU.] [203 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A szervezetedet méreg pusztítja (-4 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 24, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Tűzelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 620 pontot. A következő körben tehát 624 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 479. fordulód.

Erő: 45 (59) Szint: 44 Merészség: 8/5 Magasság: 174 cm
IQ: 53 (80) Támadás: 80 (84) Agresszió: 5 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 53 (68) Védekezés: 103 (111) Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 45 (59) Életpont: 1270/713 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 47 (64) Varázspont: 2653/19 Pénz: 14280 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 90/29 Pszi pont: 329/3 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 15
Eddig összesen 4133 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 97 822 TP-t kaptál. Jelenleg 12 029 149 TP-d van. A következő szinthez még 570 851 TP szükséges. Trófeáid: entitás manifesztum, zafír sárkány, triklem drakolder. A 466. fordulódban 15485 arany került a bankszámládra. 15562 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/60 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: *39/101 (+9%)
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: 30/15 (+3%) lőfegyverek: 34/33 (+8%)
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (50%) << Fairlight botja (#476) (200%) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -29.); mihlanil nyíl (#597) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
347,21 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Kisebb kívánság: legutóbb 2015. évben 7. hónapban.
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 63, 62, 87, 85

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/12 Max életkor 87 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 237 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 63/73 2. nyomkövetés: 104/36 (+31%) 3. lopás: 6/99
4. mászás: 23/13 (+3%) 5. csapdakészítés: 14/32 6. csapdaészlelés: 17/17
7. gyógyítás: 75/68 (+69%) 8. titkosírás: 14/0 9. felderítés: 39/30
10. szörnyidomítás: 10/32 11. teológia: 104/86 (+57%) 12. taumaturgia: 167/83 (+6%)
13. szerencsejáték: 8/91 14. versengés: 19/79 15. harcművészetek: 3/99
16. zene: 10/99 17. szörnyismeret: 21/99 18. pszi: 36/2 (+5%)
19. zárnyitás: 4/78 20. vadászat: 8/78 21. vitalitás: 3/25
22. bányászat: 33/30 (+11%) 23. úszás: 10/62 24. főzés: 4/18
25. csapatmunka: 4/35

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275), agyfröccsentő (#666), óriás csontváz (#176), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
skarlátdémon (#790), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ősvillám (#235, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 64 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (95,30,4) esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) tűzmágia (#157)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), ősvillám (#235)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> ében hadúr (#294) villámsújtás (#89) >> ezerszemű bestia (#288)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ezerszemű bestia (#288) agytaposás (#180) >> triklem drakolder (#275)
agytaposás (#180) >> Thargodan mágus (#318)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését!
2.) Páratlan varázspárviadalban lesz részed, amikor kihívod és legyőzöd a Sötétség Hercegét.
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 34 (limit: 525), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 6 161.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXXII. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 23, pontszámod: 203.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 129, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 14 250.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 6 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 246 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1566.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * vámpírölő (#951)
Vágófegyverek
1 mágusölő (#422) 1 nitmák penge (#837) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 Din cséphadarója (#840) 1 szögletes kő (#17) 1 * Zarknod szeme (#740)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
2 * ezüsttollú nyíl (#363) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 bűvös shuriken (#562) 2 esszenciakristály (#350)
Páncélok
1 dalebg.kristályvért (#564) 1 * díszes tunika (#1488)
Sisakok
1 * lidérckorona (#531)
Köpenyek
1 * démoni palást (#1573) 1 őselemek köpenye (#560) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
$1 * ryuku vállvédő ($1323)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek
1 * tradicionális öv (#1368)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345) 1 topáz erényöv (#731)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 hatalom fülbevalója (#817) 9 mópat token (#585) 2 * ősplazma (#839)
1 * Zu'lit fülkarikája (#727)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
6 halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814) 1 Natharion amulett (#742)
4 rothasztó talizmán (#815) 1 * Sshreakza amulettje (#836) 2 * szerencsetalizmán (#366)
$1 * villám szimbólum ($145) 4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 halálhozó karkötője (#816) 2 * Luthius karkötője (#527) 1 mászó-karperec (#392)
1 Natharion karkötő (#738) 1 teriádbőr karkötő (#1297) 1 * Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
5 angyalok gyűrűje (#529) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 bo'adhun gyűrű (#743)
1 * drakolder gyűrű (#969) 1 Rughar gyűrűje (#518) 1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321)
1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * olimpia kvazármedál (#1861) 1 * örökkéval. éjköve (#2181)
1 * q. ölő érem (#2088) 1 * zinthurgirtó érem (#2194)
Löttyök és porok, tartóstul
30 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 293]
3 Fekete Kehely (#283) [bennük 2 korty sötét ital (#284), fér még: 13]
16 fűszertartó (#210) [bennük 70 csepp sáfránypor (#211), fér még: 10]
5 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 50]
25 sólyomcsőr (#1223) [bennük 80 pondróvér (#1232), fér még: 220]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 131 csepp spiritusz (#170), fér még: 49]
2 szent kehely (#257) [bennük 16 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 4]
3 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 18]
10 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 100]
9 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 108]
2 vizestömlő (#3) [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 12]
10 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 200]
Eszközök, használati tárgyak
6 acéltű (#334) 16 áldott kő (#642) 3 amul kulcs (#565)
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 árnyékkulcs (#566)
1 Augur varázskönyve (#1097) 1 Baghar fétise (#1098) 18 csontkulcs (#74)
2 deus ex machina (#1) 26 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
16 gyógykenőcs (#313) 1 hűségérme (#1141) 5 inváziós trófea (#2166)
40 kaja (#2) 1 Kalmárok Kémgömbje (#1589) 1 kinemfogyó tegez (#368)
2 kristályfolyadék (#449) 16 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
4 leviatán hólyag (#2182) 1 mágikus gyertya (#1600) 2 mágikus térkép (#2167)
2 manakristály (#500) 3 márványkulcs (#245) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 moa katalizátor (#386) 34 moa kristály (#2203) 1 moa töltő (#525)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 Morgan pálcája (#503) 1 Morgan szilánkja (#508)
2 nagy aranykulcs (#246) 2 norgat kulcs (#471) 1 oldalzsák (#1172)
2 ork csodaszer (#1228) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 1 pszi kő (#248)
2 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 roxati zárfaló (#314)
36 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241) 5 szeksztáns (#32)
6 térhajlító kavics (#1539) 1 titkos teleportkő (#1387) 3 törpe őskő (#633)
3 tudás gyöngye (#522) 27 varázskő (#305) 1 varkaudar csésze (#841)
1 Zu'lit tarsolya (#537)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 acélpengőke (#231) 1 adamantit (#627) 45 álompor (#396)
2 amniosz (#203) 13 borkonyó bibe (#312) 2 csalánvirág (#582)
96 csillezsályalevél (#1253) 36 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654)
6 darázsszárny (#652) 1 din formázó minta (#301) 1 dlathog kőzet (#829)
4 dramoan kő (#967) 147 drótszőr (#37) 62 ében toboz (#578)
3 eknozol (#540) 10 Eldereth szilánk (#512) 1 entitás esszencia (#1833)
2 era formázó minta (#418) 60 extra takarmány (#1360) 8 ezüstdarab (#326)
35 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 4 galachmit (#310)
2 gór formázó minta (#444) 4 gyöngymangó (#135) 6 iknegurin (#541)
36 kék orchidea (#68) 1 kreommat szirom (#925) 11 lótuszvirág (#447)
16 madártoll (#112) 43 mákrózsa virág (#56) 8 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 moa gyémánt (#385) 1 moa jádekő (#382) 6 moa smaragd (#377)
3 mópat tetem (#584) 1 móri gyümölcs (#116) 32 mutáns csont (#331)
46 pirkit (#153) 4 praglonc hártya (#215) 6 púderkő (#119)
8 purifikátor háj (#269) 11 rókafarok (#124) 4 sallank karom (#128)
1 sárkány ékkő (#1632) 2 sárkányfog (#617) 10 sárkánypikkely (#292)
1 szvó-ektoplazma (#151) 3 Thargodan esszencia (#328) 18 varányszem (#30)
3 vörös zyel (#606)

Összsúly: 164.49 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (21 db, BANKSZÉF MÉRETE: 28)
7 adamantit (#627) 5 angyalok kesztyűje (#609) 1 ásó (#34)
1 bronz taider (#641) 11 bunthar bőr (#733) 75 ezüstdarab (#326)
270 gyöngymangó (#135) 4 holdbőr (#1236) 1 Krogan buzogánya (#1561)
10 kvazár (#244) 450 madártoll (#112) 355 mákrózsa virág (#56)
19 manakristály (#500) 1 pengepajzs (#425) 1 Raia pallosa (#426)
2 ryuku kalapács (#724) 1 ryuku menetpajzs (#1320) 1 ryuku vadászing (#1158)
65 szárnyas hernyó (#69) 7 Tilnetor kardja (#474) 1 tleikan manakő (#1144)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 álompor (#396) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüstdarab (#326)
5 ezüsttollú nyíl (#363) 4 fáklya (#36) 3 fiatalság itala (#473)
7 gyöngymangó (#135) 2 isteni könnycsepp (#260) 7 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 1 kis aranykulcs (#240) 1 mákrózsa virág (#56)
1 manakristály (#500) 7 mihlanil nyíl (#597) 5 spiritusz (#170)
2 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
305 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 2 csalánvirág (#582)
1 praglonc hártya (#215) 2 sárkányfog (#617) 2 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

345 346 347 348 349 350 351 352 353 354
15
16
17
18
19
20
21
22
(346,20) érclelőhely
(346,21) viharóriás barlang (#612), érclelőhely, viharóriás (#278)
(347,19) taalru herceg (#307), sárkánybarlang (#620), Raia oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, zafír drakón (#320), zafír sárkány (#329)
(347,21) érclelőhely
(348,18) érclelőhely, ében halálhajcsárok (#295), méregféreg (#784)
(349,17) sárkánybarlang (#620), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), érclelőhely, méregféreg (#784), smaragd drakón (#321), ében sárkány (#327)
(350,16) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), oltár, érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(351,17) zafír sárkány (#329), érclelőhely
(352,18) magnetikus pragloncok (#200), sárkánybarlang (#620), oltár, törpe bánya (#435), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), érclelőhely, márvány drakón (#322)
(353,18) quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302), quwarg szabotőr (#301), áldott okerónok (#336)

Üzenet küldése a karakternek