Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 10. 9h:23' EZ A 481. JÁTÉKHETED, 479. FORDULÓD 482. játékheted kezdete: máj. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3528 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 157. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 184. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 188. varázslatot a 71. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1373. tárggyal |
* 7. KP: | elmormolod a 73. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
h 1167 6 | használod az 1167. tárgyat |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a harci mágus jobb karját. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel felnyársalod a harci mágus jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A harci mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Könnyedén félreszökkensz a harci mágus csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 39, gyógyulás: 1, összesen: -38 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 17 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a harci mágus testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod a harci mágus bal karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A harci mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A harci mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1385 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 46, gyógyulás: 30, összesen: -16 ÉP}
A másik mormol valamit: egy tompítás varázslat! Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mestervarázsló testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a mestervarázsló testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöföd a mestervarázsló girhes testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A mestervarázsló lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A mestervarázsló csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 80, gyógyulás: 30, összesen: -50 ÉP}
Ellenfeled tompítás varázslattal készül a csatára. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mestervarázsló jobb karját. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a mestervarázsló testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöföd a mestervarázsló bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A mestervarázsló lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Könnyedén félreszökkensz a mestervarázsló csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A mestervarázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 89, gyógyulás: 29, összesen: -60 ÉP}
lm 5 4 3 | mozogsz 5 4 3 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő ork csodaszer. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló fejét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed az őrült varázsló testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 4 gyöngymangó. 4706 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 61, gyógyulás: 74, összesen: +13 ÉP}
vv 109 215 209 | elmormolod a 109. varázslatot a 215. varázslatot a 209. varázslatot |
kb 280 2 | kiveszel a bankból a 280. tárgyat (2 darabot) |
dd 280 47 4 | eldobod a 280. tárgyat a 47. tárgyat a 4. tárgyat |
dd 24 56 198 | eldobod a 24. tárgyat az 56. tárgyat a 198. tárgyat |
hu 694 695 296 | hulladék: 694 695 296 |
hu 724 831 322 | hulladék: 724 831 322 |
bb 153 250 | beraksz a bankba a 153. tárgyat (250 darabot) |
hh 504 1253 1534 | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 124 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöföd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy ezüstshuriken felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2326 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 0, gyógyulás: 58, összesen: +58 ÉP}
v 198 201 115 | elmormolod a 198. varázslatot |
[201,115] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [202,117] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy legyengült varkaudar vajákos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 801-1000.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 257 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos jobb vállát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel kicsit megsebzed a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a varkaudar vajákos nyakát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 82 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő Thargodan esszencia. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. 4526 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 159, gyógyulás: 39, összesen: -120 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel felnyársalod a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kisebb sebet ejt oldaladon a borzalmas varkaudar. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. 2087 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 6, gyógyulás: 33, összesen: +27 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2087 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 8, gyógyulás: 32, összesen: +24 ÉP}
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 18 életpontot sebződsz. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel felnyársalod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 43, gyógyulás: 47, összesen: +4 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod tompítás varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 27 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr bal oldalát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöföd a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs és egy ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 varkaudar látógömb. 3330 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 46, gyógyulás: 43, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. A feléd közeledő nőstény varkaudar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 341-350.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar bal oldalát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nőstény varkaudar fejét. (3 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3261 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 0, gyógyulás: 63, összesen: +63 ÉP}
ek 7 20 3 | t. energia kisütése: 7 20 3 |
m 6 5 4 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán bal karját. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zoloboo sámán csontos karját. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel eltalálod a zoloboo sámán bal vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2484 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 20, gyógyulás: 43, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét. {támadása: 38.}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel eltalálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1901 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar bal lábát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Kisebb sebet ejt oldaladon a borzalmas varkaudar. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 5 arany. 2087 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 8, gyógyulás: 31, összesen: +23 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal oldalát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöföd a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1901 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar bal oldalát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel eltalálod a nőstény varkaudar bal vállát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3261 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 5, gyógyulás: 32, összesen: +27 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 237 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar vajákos testét. (6 támadással 443 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő angyalok kesztyűje. A varkaudar vajákos karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 929, sebződés: 177, gyógyulás: 9, összesen: -168 ÉP}
(Továbbmész...) [199,120] Még mindig az erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Annak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled. {támadása: 277.}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 176 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragdgólem bal vállát. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a smaragdgólem fejét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vámpírölővel megérinted a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10877 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1193, sebződés: 426, gyógyulás: 166, összesen: -260 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar bal karját. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar bal lábát. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöföd a nőstény varkaudar fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3261 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 0, gyógyulás: 59, összesen: +59 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
le 824 | leveszed/lerakod a 824. tárgyat |
vv 185 156 | elmormolod a 185. varázslatot a 156. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy védelem tűz ellen mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ősdentor testét. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd az ősdentor bal karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4225 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 27, gyógyulás: 64, összesen: +37 ÉP}
(Továbbmész...) [199,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Kaqxar vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy királyi őrsáncot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy ryuku hajóroncs van. Elteszed a látcsövet. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Meglapulsz néhány bucka mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy purifikátor császár. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 300 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) A tengervíz itt hidegebb, mint gondoltad, állapítod meg, miután tárgyaidat elrejtetted a parton, és úszni kezdesz befelé. Még látod a tenger fenekét, csak le kell dugnod hozzá a fejed a víz alá. Helyenként kisebb-nagyobb sziklák fedik, arrébb, összefüggő növénytakaró uralja. Egy villámrája támad rád. {max. életpontja: 101-150.} [védettséged: 55]
Meglengetve az angolna szálkát ellenfeledre rohansz. Angolna szálkával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A villámrája néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Angolna szálkával felnyársalod a villámrája testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvered 49 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1990 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 169, gyógyulás: 0, összesen: -169 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. Semmi hatás! Marokra fogva az angolna szálkát ellenfeledre ugrasz. Angolna szálkával néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon jobb vállát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 15 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 103 életpontot sebeztél. A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-4 TVP). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2906 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 82, gyógyulás: 24, összesen: -58 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Angolna szálkával több döféssel felnyársalod a villámrája szikrázó uszonyát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvered 22 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Angolna szálkával teljesen átszúrod a villámrája testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A villámrája néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Elvesztette a varázserejét az angolna szálka. 1990 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az angolna szálkát a másikra támadsz. Angolna szálkával tökéletesen perforálod az óriás vízi sün bal oldalát. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-170 életpont.) Fegyvered 69 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Angolna szálkával több döféssel felnyársalod az óriás vízi sün girbe-gurba tüskéit. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-200 életpont.) Fegyvered 63 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
4201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 502, gyógyulás: 0, összesen: -502 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hidra nyálkás testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (28 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hidra két fejét is. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a hidra testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A hidra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. (Nincs mibe rakni 6 vizet.) 3556 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 59, gyógyulás: 164, összesen: +105 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat a 821. tárggyal |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 28 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 28 pontért |
Erő: | 61 (64) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 190 cm |
IQ: | 57 (68) | Támadás: | 80 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 58 (65) | Védekezés: | 87 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/110 év |
Egészség: | 57 (80) | Életpont: | 1093/981 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 67 (75) | Varázspont: | 2158/1364 | Pénz: | 1802 arany | Kép. pont: | 61 |
Tudatpont: | 42/2 | Pszi pont: | 213/167 | Halhatatlanság: | 9 % | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/40 (+16%) | ökölvívás: | 1/93 | szúrófegyverek: | *42/101 (+18%) |
vágófegyverek: | 11/53 | ütőfegyverek: | 26/44 | lőfegyverek: | 34/66 (+8%) |
dobófegyverek: | 19/21 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -32.); gránátlövedék (#526) (33 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/83 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 111/72 (+46%) | 3. mászás: | 25/87 |
4. csapdakészítés: | 28/11 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 13/45 (-594%) | 6. gyógyítás: | 150/65 |
7. titkosírás: | 17/29 | 8. felderítés: | 30/73 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 17/42 |
10. teológia: | 96/1 (+42%) | 11. taumaturgia: | 81/48 (+12%) | 12. versengés: | 26/82 (+5%) |
13. zene: | 17/62 | 14. szörnyismeret: | 20/71 | 15. pszi: | 25/55 (+13%) |
16. zárnyitás: | 4/64 | 17. vadászat: | 16/94 | 18. vitalitás: | 5/40 |
19. bányászat: | 37/9 | 20. úszás: | 16/14 (+343%) | 21. főzés: | 9/22 |
22. csapatmunka: | 2/37 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 200 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 60 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 300 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
ősi szellem (#422), bávatag golombár (#165), élőholt tigris (#766), halálelementál (#279), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), csontváz lord (#177), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia hívők (#993), kérődző etra (#368), bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), Wirnox a tomboló (#1723), Anyelaj a Pusztító (#2111), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (83,15,1) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | égető tekintet (#164) | tűzmágia (#157) |
varázsszem (#184) | erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem 2 (#188) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) | az elme hatalma (#123) | varázspáncél (#156) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111), energiafolyam (#136), élőholt pozdorja (#134), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzvihar (#175), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
armageddon (#218) | >> | jók (#990) | tűzeső (#61) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | |
armageddon (#218) | >> | semlegesek (#989) | armageddon (#218) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzvihar (#175) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
armageddon (#218) | >> | Thargodan berzerker (#377) | armageddon (#218) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ongóliant tombolás (#146) | >> | gonoszok (#988) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | Chara-din fattya (#236) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | jók (#990) | ongóliant tombolás (#146) | >> | semlegesek (#989) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A sötétség urai elsődleges célpontjai támadásunknak. Semmisíts meg három Notermanthi bárót! (számláló: 0) |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XX. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angolna szálka (#1465) | 1 | angyalok kesztyűje (#609) | 1 | Batharak vállemeze (#831) | |||
1 | bot (#4) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 4 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | halcsont (#390) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | kvazár pajzs (#296) | |||
28 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
255 | pirkit (#153) | 2 | ryuku kalapács (#724) | 1 | ryuku kopja (#694) | |||
1 | ryuku szablya (#695) | 2 | spiritusz (#170) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | szopókő (#259) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | varányszem (#30) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1802 | arany (#50) | 10 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
9 | ében toboz (#578) | 2 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fiatalság itala (#473) | 2 | galachmit (#310) | |||
4 | gyógykenőcs (#313) | 7 | gyöngymangó (#135) | 70 | kerek kő (#19) | |||
5 | ketrec (#216) | 1 | mágusköpeny (#453) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | ryuku buzogány (#696) | |||
1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | szerencsetalizmán (#366) | |||
1 | tükör (#43) | 5 | varázskő (#305) | 2 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
2 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
1 | villám szimbólum (#145) | 1 | zöld üveg (#82) |