478. forduló, 480. forduló, Bossy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 30. 10h:00'
EZ A 578. JÁTÉKHETED, 479. FORDULÓD
579. játékheted kezdete: ápr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3279
SZÁMLA : XXXX

BOSSY KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,66] koordinátán.
Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, Blanga Dor Blazeer adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 1 tűzúr csizmáját.
A táborozás 10. napján összeakadsz Gita D'Sycurral. Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy tollaskígyó trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított trikornis. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+8 életpont.) Alapvetően jólelkű vagy, ezért mutatsz néhány lőfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Blanga Dor Blazeer neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 28 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+450 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+90 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+19 tudatpont.) A lottó 651. hetének nyerőszámai: 10, 15, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy tüskés harci gromak nyomára bukkansz. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak bal vállát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a tüskés harci gromak testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 822.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 822.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 820.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-40 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 818.]

hu 317 322 267 hulladék: 317 322 267
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsttőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fülemüle agyart. [0 pontot használtál fel, van még 818.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed a vassisakot, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 818.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-67 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 813.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-56 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 808.]

kf 160 kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 808.]

le 811 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 808.]

kf 397 832 561 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 832. tárggyal az 561. tárgyat
Felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 808.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a cápabőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 808.]
A nyakadba akasztod az Urgod fétisét. [0 pontot használtál fel, van még 808.]

dd 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 39 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 808.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 808.]

vv 79 167 73 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 803.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 803.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 798.]

im 0 2 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 798.]

tim 55 titkosírás megfejtése 55 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Ezt fejtse meg, aki tudja:
Télen fehér, nyáron barna,
Füle nagy, de farka kurta.
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza bal szárnyát. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a massza förtelmes hasát. Kritikus ütés! (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a massza fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a massza karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Pengéjét vadul forgatva, a massza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mellkasodba bök a massza néhányszor agyarával! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A massza öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. A massza belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kitines ollójával a massza bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A massza megtaszít agyarával. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál és egy ezüst kulcs. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 fémrudat. 1703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-39 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Bár kincs nincs, de van itt egy érdekes felirat: Létezik egy létsík, ahová a Moák menekültek birodalmuk összeomlásakor, és még most is ott élnek. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [55 pontot használtál fel, van még 743.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[145,66] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy szárnyas gömböc orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy ongóliant nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az ongóliant ragyás lábszárát. Kritikus ütés! (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Mágusölővel párszor kilyukasztod az ongóliant testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az ongóliant jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany karperec, egy trófea nyaklánc és 2 arany. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-39 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+328 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Belebotlasz valamibe: 1 kerek kő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [146,67] A dombvidéket nádasokban gazdag lápvidék váltja fel. Hideg borzongás fut rajtad végig, amikor egy nagy, fekete test bukkan fel a közeledben a vízből, de aztán alámerül. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő zombi mester nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-39 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [147,68] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.

[46 pontot használtál fel, van még 697.]

m 3 mozogsz délkeletre
[148,69] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Mozgást észlelsz oldalról. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő jobb középső lábát. (5 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő torát. Kritikus ütés! (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-39 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pordémon. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pordémon testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pordémon portestét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a pordémon testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A pordémon mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.
Találkozol Chishoval. Ő Erynome Killmaster felesége! Raia főpap-jelöltje. Egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Raia papi palástját, egy rothasztó talizmánt, egy umbatari karkötőt és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy lábascet trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Valószínűleg ennél a kalandozónál is jobb céllövő vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[12 pontot használtál fel, van még 685.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laenshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Harcolnod kell, ellenfeled egy velociraptor. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a velociraptor vastag bőrét. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a velociraptor testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a velociraptor bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A velociraptor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 raptor karmot. 1344 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-39 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy árnyéksár. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy Muezli aranykeze. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat igen nehéz: egy tomboló arató csattanatot kell megfékezned és beidomítanod arra, hogy pacsit adjon, miközben lelkesen lógatja a nyelvét! Kinyitják a szörny ketrecét, és berobban a szobában. Az arató csattanat rád veti magát, és ugrálni kezd rajtad. Ledobod, birkózni kezdtek, de a csattanat majd leharapja a bal karodat (-23 életerő). Te itt életveszélyben vagy! Ez a szörny idomíthatatlan.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 655.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat közepes nehézségű. Egy homokférget kell betörnöd és valamennyire megszelídítened. A feladatot hallva, bólintasz. A padló homokkal borított. A homok megmozdul, és egy homokféreg feje bukkan elő! Meglóbálod a vaskampót, és beakasztod a féreg egyik hornyába. Hosszasan gyüsztölöd, majd felkapaszkodsz a szörny oldalán, és diadalmasan meglovagolod. Gyí, paci! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Varlzorjiusbolk néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Harcolnod kell, ellenfeled egy bávatag golombár. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 4 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár szőrös kezét. Kritikus ütés! (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ezüsttőrrel megdöfködöd a bávatag golombár testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a bávatag golombár bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bávatag golombár vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (40 életpontot vesztettél) A bávatag golombár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-39 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shinhyll néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy bronzsisakot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 625.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy bávatag golombár!

Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bávatag golombár testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan a másikra rontasz. Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bávatag golombár jobb karját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a bávatag golombár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bávatag golombár vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (36 életpontot vesztettél) A bávatag golombár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-39 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}


Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy bogyógránátot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 605.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[149,70] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar bajnok került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 20 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok bal lábát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar bajnok jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Továbbmész...) [150,69] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy legyengült szutykos remák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 48 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 remák szivet. 607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy vapár cserjét. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy noth szellem közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a noth szellem testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a noth szellem bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1608 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [151,68] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. Kritikus ütés! (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg nagymester jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 kristálygömböt. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [71 pontot használtál fel, van még 534.]

m 1 mozogsz északkeletre
[152,67] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Találsz egy tűzbokrot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Lao-Ce hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 522.]

szk 187 156 184 keresed a 187. szörnyet a 156. szörnyet a 184. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

* 1. BP: elmormolod a 228. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a kalmárszem varázslatot!
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db,
grákóbőr (#41) 6 ap /db, távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db,
antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db,
rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje,
óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db,
fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db,
rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db,
mocsári penke (#148) 2 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db,
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje,
vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db,
trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db,
fűszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db,
ramit kő (#226) 6 ap /db, helytartói jogar (#228) 70 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db,
furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db,
nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db,
aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db,
arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db,
rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként,
szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa obszidián (#380) 24 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db,
ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db,
darázsfarok (#654) 28 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db,
jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db,
cetuszony (#1075) 20 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db,
extra takarmány (#1360) 36 ap /db.

[-11 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 507.]

* 2. BP: elmormolod a 228. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 11 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

* 3. BP: elmormolod a 228. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 11 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 504.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 35 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 35 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 35 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.)

[40 pontot használtál fel, van még 464.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 424.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 384.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 344.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 304.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 264.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 264 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 224.]

tf 4 24 fejleszted a 4. tulajdonságodat 24 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 240 TVP-t kell elköltened.] [24 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 15, 20.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 620 pontot. A következő körben tehát 820 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bossy, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf nő vagy. Fekete a bőröd. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 479. fordulód.

Erő: 38 (41) Szint: 30 Merészség: 10/5 Magasság: 163 cm
IQ: 51 (54) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 44 (49) Védekezés: 82 Menekülés: 30 % Életkor: 158/185 év
Egészség: 52 (58) Életpont: 415/188 Jellem: jó (677) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (47) Varázspont: 1282/7 Pénz: 285 arany Kép. pont: 47
Tudatpont: 91/36 Pszi pont: 289/199 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 4810 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19597 TP-t kaptál. Jelenleg 3094899 TP-d van. A következő szinthez még 405101 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, animált hókutya. A 477. fordulódban 7351 arany került a bankszámládra. 7424 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/60 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 23/25 (+4%)
vágófegyverek: 31/7 (+5%) ütőfegyverek: 30/28 lőfegyverek: 30/87 (+5%)
dobófegyverek: 27/57 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/2 2. nyomkövetés: 162/95 (+15%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 12/39 (+7%) 5. csapdakészítés: 32/46 (+5%) 6. csapdaészlelés: 8/96
7. gyógyítás: 78/30 8. titkosírás: 19/17 (+20%) 9. felderítés: 31/73
10. szörnyidomítás: 12/2 (+12%) 11. teológia: 61/41 (+44%) 12. taumaturgia: 67/61
13. szerencsejáték: 9/14 14. versengés: 18/4 15. zene: 14/17
16. szörnyismeret: 80/16 (+30%) 17. pszi: 25/82 (+35%) 18. zárnyitás: 10/85
19. vadászat: 24/15 20. vitalitás: 1/60 (+10%) 21. bányászat: 31/91 (+3%)
22. úszás: 14/14 23. főzés: 9/21

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 25 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot )
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219)
mászol max. 250 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +34 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +35 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> orgoró (#170)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> quwarg anyakirálynő (#269)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
62 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
5 isteni könnycsepp (#260) 33 mákrózsa virág (#56) 1 pirkit (#153)
2 pszi kő (#248) 1 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ametiszt medál (#275) 1 arany karperec (#194) 1 borkonyó bibe (#312)
1 ezüst kulcs (#184) 1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
1 gromak bőr (#268) 2 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265)
1 raptor karom (#281) 1 remák szív (#264) 2 rézdarab (#70)
1 trófea nyaklánc (#196) 4 ugh méreg (#166) 55 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(144,66) tüskés harci gromak (#156), massza (#217)
(145,66) művészi porolit (#720), vaskohó (#155), érclelőhely, ongóliant (#159)
(146,67) ezerszemű bestiák (#288), zombi mester (#251)
(148,69) quwarg királynők (#153), kristálypalota (#401), kihívás tornya (#502), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), pordémon (#253), Chisho (3786. kalandozó), velociraptor (#161), bávatag golombár (#165)
(149,70) varkaudar bajnok (#190)
(150,69) szutykos remákok (#191), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), noth szellem (#250)
(151,68) quwarg boly (#359), oltár, quwarg nagymester (#214)
(152,67) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, tündöklő szobor (#1587), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, 46. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Néhány fegyverről kiderült, hogy nem egészen annyi a sebzése, amennyit az enciklopédiája írt. Mivel régóta használjátok már ezeket a tárgyakat, nem akarunk visszamenőleg a tulajdonságaikon módosítani, így az enciklopédiáikban javítjuk a hibát. Az angolna szálka 7D10-et, az ezüsttollú nyíl 5D4+4-et, a biami kvazárlándzsa pedig 6D5+4-et sebez.

Üzenet küldése a karakternek