477. forduló, 479. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 23. 15h:06'
EZ A 738. JÁTÉKHETED, 478. FORDULÓD
739. játékheted kezdete: jan. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,63] koordinátán.
A táborozás 8. napján összeakadsz Hathorral. Ő Durazbar Grun felesége! Leah halandók felett uralkodó helyettese. Egy árnyékpáncélt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy hűbéresi gyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy ősi csizmát, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított szőrös azuka. {ereje: 123.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 10. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember nővel. Egy fűzött kagylósort, egy gyémántsisakot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy rinóbőr övet, egy ryuku vadászinget, egy szem szimbólumot, egy sziréngyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy királyi őrjáratos trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Egy kékszajkó repked körülötte. {támadása: 50.} Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Eránia. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+4 életpont gyógyulás.)
Kidülleszted a mellkasodat, és hőstetteidről mesélsz. Aztán büszkén kihúzva magad, átnyújtasz egy mákrózsa virágot. Egy halvány mosolyt ereszt meg feléd a leány, de aztán határozott nemet int.
Vadak Ura, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+155 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 799. hetének nyerőszámai: 16, 21, 20. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: TVP spórolása: 55 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 55 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [55 pontot használtál fel, van még 763.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy áldott okerón közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón jobb középső lábát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón farkát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az áldott okerón felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod az áldott okerón testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az áldott okerón testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 723.]

* 3. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal súrolod a törpemammut bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 713.]

* 4. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 713.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: Morgan kristálya (20 ap), összesen 20 arany, 2 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 707.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +45 max. életerő, +45 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 701.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 671.]

* 6. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 671.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 671.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 669.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 667.]

* 8. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 665.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 663.]
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 661.]

* 9. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 659.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 658.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 656.]

* 10. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 654.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 654.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 652.]

ef 11 energia fejlesztése 11
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] A befejezéshez még 996 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 602.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csillezsályalevél. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 597.]

a 1253 4683 2 átadod az 1253. tárgyat a 4683. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 csillezsályalevelet Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 592.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
A 32 4683 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[364,62] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy térkapu van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Mnebolath. {támadása: 42.} Itt csata lesz.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a Mnebolath bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 56, gyógyulás: 27, összesen: -29 ÉP}


(Továbbmész...) [364,61] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Hira Lal, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Találsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Nyugatra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy méregelementál. {védettsége: 57 szúró, 57 vágó, 57 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

[16 pontot használtál fel, van még 576.]

vpf 55 VP elővétele: 55
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

v 163 188 31 elmormolod a 163. varázslatot
15 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 55 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[365,61] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sziklaskorpió. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 20 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió jobb hátsó lábát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a sziklaskorpió testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a bal karodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval megcsapod a sziklaskorpió jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a sziklaskorpió jobb középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! A sziklaskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Kaqxar vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [366,61] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy lidércúr. {egyik sebzési módja: 2x 3d4+4.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [367,61] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat Chara-din fattya nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 630-699.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A 3 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 93, gyógyulás: 21, összesen: -72 ÉP}

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. [32 pontot használtál fel, van még 544.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 544.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[367,60] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat Chara-din fattya került az utadba. {támadása: 42.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya jobb karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a Chara-din fattya nyakát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A 3 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 89, gyógyulás: 20, összesen: -69 ÉP}

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy mópat boly van. Elrakod a távcsövet. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.

(Továbbmész...) [367,59] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Találsz egy mópat bolyt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy alanori csatamén irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy lávató van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.


(Továbbmész...) [367,58] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy lávatavat. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Anram Salle orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [24 pontot használtál fel, van még 520.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 500.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 500.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[366,59] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Kaqxar, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mópat bolyt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [365,60] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy térkaput. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [16 pontot használtál fel, van még 484.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 484.]

* 1. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Vadak Ura részére. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Sajnos nincs nálad pular kristály. [5 pontot használtál fel, van még 479.]

* 2. BP: VP elővétele: 15
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 479.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 479.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

* 4. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 479.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 476.]

* 7. BP: keresed a 115. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy törpemammutot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

* 8. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 476.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 476.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 491.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 451.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 411.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 371.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 331.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 207 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 291.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 167 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 251.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 127 TVP-t kell elköltened.]

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 211.]

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 116 TVP-t kell elköltened.]

[11 pontot használtál fel, van még 200.]
Megpillantasz egy kutat. Felkiáltasz: "Víz!" Három szomjas kinézetű goblin dugja ki a fejét belőle, mohón érdeklődve: "Hol?". A gonosz délibáb szertefoszlik, csak a szomjúság marad. (-53 életerő.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-45 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 1, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) A jövőben lehetőséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 619 pontot. A következő körben tehát 819 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van.
A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét.
* 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét.
* 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét.
* 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét.
* 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét.
* 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét.
* 601. fordulótól - 2 játékhét.

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 478. fordulód.

Erő: 48 Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 154 cm
IQ: 50 Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 51 Védekezés: 82 Menekülés: 40 % Életkor: 169/175 év
Egészség: 48 (50) Életpont: 451/192 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 56 (59) Varázspont: 670/2 Pénz: 212 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 229/227 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 24
Eddig összesen 2216 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10129 TP-t kaptál. Jelenleg 1170623 TP-d van. A következő szinthez még 29377 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Notermanthi, taalru. A 476. fordulódban 5808 arany került a bankszámládra. 5866 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/33 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: 26/5 (+2%)
vágófegyverek: *25/101 ütőfegyverek: 25/55 (+6%) lőfegyverek: *28/100
dobófegyverek: 17/40 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 50/85 (+22%) 2. nyomkövetés: 131/28 (+12%) 3. lopás: 2/45
4. mászás: 17/79 5. csapdakészítés: 29/75 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/13
7. gyógyítás: 71/41 8. titkosírás: 15/66 9. felderítés: 57/63 (+11%)
10. szörnyidomítás: 15/77 11. teológia: 47/26 (+16%) 12. taumaturgia: 28/52 (+1%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 91/63 (+30%) 15. szörnyismeret: 30/91
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 5/44 18. vadászat: 43/35
19. bányászat: 36/53 (+3%) 20. úszás: 16/70 21. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 0 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 47 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 csillezsályalevél (#1253) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 Morgan kristálya (#659)
1 aranytermő ládikó (#504)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
22 arany (#50) 1 kaja (#2) 2 ramit kő (#226)
2 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,61) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), méregelementál (#306)
(364,62) Mnebolath (#237)
(364,63) áldott okerón (#336), törpemammut (#115)
(365,61) sziklaskorpió (#339), Tharr oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(366,59) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720)
(366,61) lidércúr (#252)
(367,58) lávató (#595), művészi porolit (#720)
(367,59) mópat boly (#583), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(367,60) Chara-din fattya (#236), művészi porolit (#720)
(367,61) Chara-din fattya (#236), művészi porolit (#720)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az EXT parancs ezentúl már nem csak három havonta, hanem akár havonta is kiadható. Játékhét visszadátumozás: 200 fordulóig 50 játékhét, 201-400 fordulóig 40 játékhét, 401-600 fordulóig 30 játékhét, 601-700 fordulóig 20 játékhét, 701 fordulótól 10 játékhét.
* Az EXT parancs játékhét visszadátumozási idői mégsem változtak, a régiek maradtak, vagyis: 100 fordulóig 25 játékhét, 200 fordulóig 20 játékhét, 300 fordulóig 15 játékhét, 400 fordulóig 10 játékhét, 500 fordulóig 5 játékhét, 600 fordulóig 3 játékhét, 600 forduló fölött 2 játékhét

Üzenet küldése a karakternek