Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 12. 9h:16' EZ A 1105. JÁTÉKHETED, 478. FORDULÓD 1106. játékheted kezdete: okt. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 34 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1987 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 224 227 139 | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot |
* 2. KP: vv 147 73 86 | elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: hh 1269 1639 1253 | használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 4. KP: vv 28 73 112 | elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot |
* 5. KP: vv 382 19 14 | elmormolod a 382. varázslatot a 19. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 7. KP: hh 745 1097 1101 | használod a 745. tárgyat az 1097. tárgyat az 1101. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 148 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az őrült varázsló testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vadászkéssel súrolod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sáfránypor és 4 gyöngymangó. 2 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 201, gyógyulás: 0, összesen: -201 ÉP}
h 1589 1607 1755 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 1561 1568 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 1398 1384 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 1396 841 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 969 970 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 176 1757 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 211 313 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 1275 386 | használod az 1589. tárgyat |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem jobb vállát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Ezt a támadást elhibáztad! Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 156, gyógyulás: 0, összesen: -156 ÉP}
(Továbbmész...) [203,120] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított mákrózsa bokrot. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy királyi őrsáncot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [203,119] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwargok által elpusztított márványtornyot. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő varkaudar varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar varázsló bal oldalát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vadászkéssel súrolod a varkaudar varázsló fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével végigvágod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vadászkéssel súrolod a borzalmas varkaudar bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 1 949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [203,117] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku gólem közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gólem testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Oopssz, ez mellément! Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}
(Továbbmész...) [203,116] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat q. rohamosztagos közeledik.
Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 111 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos csáprágójával. (10 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a q. rohamosztagos fejét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor megkarcolod a q. rohamosztagos bal középső lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az 5 q. rohamosztagos. (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével épp hogy eltalálod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 113 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 171 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvagdosod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 93 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és egy fokhagyma. 3 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 424, gyógyulás: 0, összesen: -424 ÉP}
Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 159 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a vadász quwarg jobb első lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
202 | 203 | 204 | |
115 | |
|
|
116 | |
|
|
117 | |
|
|
118 | |
|
|
119 | |
|
|
120 | |
|
|
121 | |
|
|
122 | |
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy főutcát. Észreveszel egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
ve 1623 1 | megveszed az 1623. tárgyat 1 |
ve 1755 1 | megveszed az 1755. tárgyat 1 |
ve 898 1 | megveszed a 898. tárgyat 1 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 103 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány és 2 mocsári penke. 2 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 147 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea és 7 spiritusz. 2 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
ve 1555 1 | megveszed az 1555. tárgyat 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
fa 642 1897 15 | feladod a 642. tárgyat az 1897. kalandozónak (15 darabot) |
faa 1623 1755 898 | feladod az 1623. tárgyat az 1755. tárgyat a 898. tárgyat |
fa 1555 4890 1 | feladod az 1555. tárgyat a 4890. kalandozónak (1 darabot) |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vadászkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg ősmágus nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 48 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fokhagyma és egy xirnox szív. 3 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 140 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az ősquwarg testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor megkarcolod az ősquwarg jobb oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor meglegyinted az ősquwarg óriási ízelt lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 233, gyógyulás: 0, összesen: -233 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő torát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (36 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a quwarg anyakirálynő jobb vállát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével megvagdalod a quwarg anyakirálynő jobb hátsó lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 210, gyógyulás: 0, összesen: -210 ÉP}
(Továbbmész...) [203,115] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Carou előtt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat q. rohamosztagos nem jelenthet komoly veszélyt.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 124 életpontot sebeztél. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvagdalod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (10 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolgatod a q. rohamosztagos torát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az 5 q. rohamosztagos többször is megmar! (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az 5 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 2 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 206 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 93 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvagdosod a quwarg ősmágus bal első lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. 74 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 443, gyógyulás: 0, összesen: -443 ÉP}
(Továbbmész...) [203,114] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg anyakirálynő lehet.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (42 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő nyakát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 209, gyógyulás: 0, összesen: -209 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 105 életpontot sebeztél. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 26 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 2 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg őrparancsnok bal oldalát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvagdalod a quwarg őrparancsnok bal vállát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg őrparancsnok jobb oldalát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor meglegyinted a quwarg őrparancsnok testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a quwarg őrparancsnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 175, gyógyulás: 0, összesen: -175 ÉP}
v 96 183 30 | elmormolod a 96. varázslatot |
202 | 203 | 204 | |
113 | |
|
|
114 | |
|
|
115 | |
|
|
116 | |
|
|
117 | |
|
|
[183,30] Lakott területre érkeztél. Észreveszel egy templomot. Sheran hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
* 1. BP: h 336 1 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: kre 11 391 6 | kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot) |
* 3. BP: szk 687 0 0 | keresed a 687. szörnyet |
* 4. BP: v 84 776 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. BP: vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: h 949 30 0 | használod a 949. tárgyat |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 68 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-10 támadás). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy megvágod az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány és 7 spiritusz. 2 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
* 7. BP: bb 2 1000 0 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (1000 darabot) |
* 8. BP: kb 2 10 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 19 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 19 pontért |
GYILKOS SZILMILL (7456. SZÖRNY) Nem minden szilmill rendelkezik békés hajlamokkal. Vannak olyan szilmillek, akiknek mágikus potenciálja a brutális pusztítást szolgálja. Őket nevezik brutális szilmillnek. Egy brutálist szilmillt egyetlen épeszű varázsló sem idézne meg familiárisnak, mivel teljesen kontrollálhatatlanok. Szerencsére van a szilmilleknek egy olyan "faja", amely szintén a gyilkolásban leli örömét, őket nevezik gyilkos szilmillnek. Ők azonban nem saját maguk pusztítanak, hanem mágiájukkal más lényeket erősítenek a harcban, hogy azok minél nagyobb kárt okozzanak célpontjukban, legyen az egy épület, tárgy, vagy élőlény. Egy gyilkos szilmillt sem láttak még táplálkozni, így feltételezik, hogy az öléskor, romboláskor felszabadult energiákkal táplálják magukat. A gyilkos szilmill mágikus potenciálja az aktuális környezetével együtt erősödik. (Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy ha gyilkos szilmill a familiárisod, a közelharci ütéseid nagyobbakat sebeznek. Nyugaton +1, keleten +2, a Sötét Földeken +3, az ősi birodalmakban +4, a Ryuku szigeteken +5, a Kiégett Földeken +6 sebzést kapsz.) Figyelem! A harcban használt familiárisok Olimpián is érvényesülnek. Ekkor az alapján adják a bónuszokat, hogy a karakter melyik területen tartózkodott a nevezés pillanatában.) |
WADNAX (7199. SZÖRNY) Wadnax Leah legnagyobb hatalmú halálapostola volt, azonban egy máig ismeretlen hatalom (Chara-din? Dorndon? Bufa?) felszabadította Leah uralma alól. Miután tudatára ébredt, hogy hatalma vetekszik Leahéval, lázadást szított a halálsíkon. Leah azonban résen volt, és a teljes győzelem után Wadnaxot és a halálsík őt követő lakóit az anyagi síkra száműzte. Wadnax Ghallára került, és azóta munkálkodik korábbi hatalma visszaszerzésében. Rendkívül kevés információ van róla, ugyanis senki sem élte túl a vele való találkozást. T parancs nélkül ne is próbálkozz a vele való harccal, de légy tudatában annak, hogy a T parancs nem jelent más számodra, mint utat a lidércként létezéshez, és Wadnax szolgálatához... |
EK'HOR (977. SZÖRNY) Dombokon vagy alacsonyabb hegyeken táborozás közben önfeledt kacagás ütheti meg füled. Azt hallod, ahogy az ekharionok egyik fajtársukon, Ek'Horon nevetnek, aki megunta fajtája megszokott, minden észérvet nélkülöző, brutális életmódját, és évekkel ezelőtt felment a magasabb hegyekbe, a megvilágosodás után kutatva. Nagyon úgy tűnik, hogy Ek'Hor visszatért hosszú magányából, de közben mintha testi ereje jócskán csökkent volna. Hogy ez csak az éhezésnek köszönhető, vagy önkéntes száműzetése alatt az izmok rovására inkább pszionikus ereje került előtérbe? Erre valószínűleg hamar rá fogsz jönni, mert az agresszivitásának mértéke nem változott. |
KITASZÍTOTT (962. ELLENFÉL) Raia szent lovagjai a gonoszok elleni fanatikus harcuk közben nagyon keskeny mezsgyén egyensúlyoznak. A jó oldal morális követelményei, sokszor ellentétbe kerülnek a háború szükségszerű realitásaival. A többség megtalálja a maga útját, és a korlátokon belül marad, de néhány lovag átlép e határokon, és elveszti a morális önkontrolját. Sajnos ez történt Ab'arg Morqeurus lovaggal is. A legkiválóbbak egyike volt, de egyre elvakultabb lett, egyre kevésbé volt képes megőrizni a lelki egyensúlyát, a végén már csak a harc, az ölés, és a pusztítás éltette. Többen próbálták megállítani, és a helyes irányba terelni, de nem hallgatott senkire. Végül Raia kitaszította a hívei közül az eltévelyedett lovagot. Ezért aggatták rá a Kitaszított nevet. Azóta Morqeurus lovag isten, hit, és társak nélkül bolyong Ghallán. Egy dolog nem változott nála, az elvakultság. A saját kis szent háborúját most már nem csak a gonoszok, hanem az egész világ ellen vívja. A lovag támadása elől a BA parancs sem nyújt védelmet, neki nincsenek barátai, csak ellenségei. |
QUWAXOTIX (961. SZÖRNY) A Vasalt Bunkók már többször bizonyították rátermettségüket és elszántságukat a Quwargok Síkjáról fenyegető veszély elhárításában. Több, igen veszélyes expedíciót vezettek már a rovarlények világába, hogy a quwargok nyelvét, és viselkedési szokásait tanulmányozhassák. A következtetések igen elgondolkodtatóak. Kiderült, hogy a cirpelő, hurrogó "beszédükben" a quwargok külön hívójellel - mondhatnánk: névvel - illetik a kimagasló képességekkel bíró egyedeket. Ghalla-szerte mindenki hallott már a kisebb quwarg istenekről és tán voltak olyan szerencsések is, akik végezni tudtak néhánnyal... de még az ő képzeletüket is felülmúlja Quwaxotix, a gigászi rovar, minden kisebb istenek között a leghatalmasabb. Bár minden fegyvertípussal felveheted vele a harcot, készülj fel tisztességesen, mert a csáprágói halálosak, a varázslatai pedig kegyetlenek! Mi? Hogy hogyan kerül ez a quwarg gigász Ghalla pusztáira? Ez pont egy olyan kérdés, ami minden igaz Vasalt Bunkót komolyan foglalkoztat... |
KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY) Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál. |
NAP BÍRÁJA (711. SZÖRNY) Ha jobban szemügyre veszed az előtted álló tleikan főbíra földig érő talárjának a mintázatát, milliónyi napkorongot pillanthatsz meg, melyek függőleges és vízszintes sorokban egyaránt, egymás mellett helyezkednek el. De a nap ilyetén ábrázolása elég elvontnak tűnik, ugyanis a narancsszín napsugarak fókuszpontja egy sötétlila szabályos kör. Valaha talán, a Világégés előtt sokkal, amikor még senki sem élt azok közül, akik ma Ghalla legöregebbjei, és amikor ez a talár készült, ilyen színű volt a napkorong. Vagy csupán azt jelképezi ez a természetellenes szín, hogy a Nap követői beszennyezték magukat azzal, hogy lepaktáltak a sötétségből érkező kreitonokkal? Nem tudni. Egy biztos: a Nap Első Bírája áll előtted, és Zarknod talán tárgyalni érkezett hozzájuk, számodra viszont a harc elkerülhetetlen. Hiába odáztad volna a találkozást, most már csak a kedvező ítéletben reménykedhetsz. A Nap Első Bírája immúnis a vámpirizációra. Csak akkor fogod megtámadni, ha van kiadott FT parancsod vagy rá, vagy a hozzá hasonló szörnyek csoportjára. |
ÉBEN VÁGTÁZÓ (7067. ELLENFÉL) Mint minden intelligens életformának, így a kentauruszok titokzatos népének is vannak elit harcosai, akik erejükkel, tanult képességeikkel, vagy velük született adottságaikkal kiemelkednek a többiek közül. Nos, ők az ében vágtázók. Az emberéhez hasonlatos felsőtestüket korommal festik ébenfeketére, innen kapták az elnevezésüket. Mit is mondhatnék róluk? Nagyobbak és veszedelmesebbek társaiknál, és sokkal, de sokkal gyorsabbak azoknál! Ha egy egész osztag ében vágtázó indul rohamra, ott kő kövön nem marad! Nincs, aki megállíthatná őket! Állítólag néhány harcművész képesség ösztönös alkalmazására is képesek, de ezt a feltételezést tudományos alapossággal eddig még senki sem bizonyította. |
FRIEDURGONOMA (7009. SZÖRNY) Mikor még drakónok voltak, Nateilena és Friedurgonoma a legjobb barátnők voltak, együtt vészelték át azt az évszázadot, amíg mindketten egy Notermanthi báró kedvenc "ölebeiként" szolgáltak. Mikor elég erősek lettek, megölték fogvatartójukat, majd különváltak, de azóta is rendszeresen találkoznak és információkat cserélnek (ami felettébb szokatlan a sárkányok közt, lévén még a saját fajtájukba tartozót is csak párzáskor engedik közel magukhoz). Friedurgonoma, barátnőjéhez hasonlóan, hatalmas hüllő, egyetlen szusszanással lavinákat indít el, mágiája pedig erősebb, mint a többi márvány sárkányé. Mindenesetre ajánlott barlangját jónéhány D.E.M. birtokában meglátogatni, akkor talán marad egy a csata végére, hogy megmenekülj, a többit úgyis használhatatlanná teszi a sárkány úrnő jeges lehelete. |
LÉLEKHARANG (1607. TÁRGY) Ez az ezüstös kis harangocska nem sokkal nagyobb egy gyermekjátéknál, mégis erőteljes varázserőt hordoz. Ha próbaképp megpróbálod megszólaltatni, rájössz, hogy nem hallod a hangját. Nem csoda, mert azt halandó lény nem hallhatja, az csakis a Kárpiton túli világban érzékelhető. Ám ott elementáris erővel hat mindenre, ami élt egykoron. Fordulónként egyszer használhatod, a H 1607 paranccsal 20 TVP-ért, ha ellen tudsz állni a zsigeredig átjáró iszonyatnak, amit eközben érzel (tehát már legalább 40. szintű vagy). Mindezt csatamezőn, vagy olyan tereptárgynál teheted meg, ahová fel- vagy lemászva szörnyekkel harcoltál ugyanabban a fordulódban. A tereptárgy, vagy csatamező egykori lakói visszatérnek a túlvilágról, és azonnal elfoglalják az egykori lakóhelyüket (tehát a tereptárgy ismét kiKUTathatóvá, ill. mászhatóvá válik). Ha a fordulódban egyszer már használtál benépesítés varázslatot, nem használhatod a lélekharangot, illetve ha a lélekharangot használtad, nem használhatod a benépesítés varázslatot. |
ARANYFALÓ LÁDIKÓ (1755. TÁRGY) Egy élelmes bérvarázsló az aranytermő ládikó mintájára megalkotta ezt a varázstárgyat. A működése egyszerű és majdhogynem fordított a termő ládikáéval. Ha éppen varázserőre lenne szükséged, csak tegyél aranyat a ládikóba, és az azonnal elteleportálódik a ládát üzemeltető varázslóhoz. A varázsló az arany fejében megosztja veled mágikus erejét, mégpedig a fizettségnek megfelelő mértékben. Minden aranyért egy VP-t kapsz így, bár ügyelj arra, hogy maximális varázspotenciálodat, vagyis max vp-id számát így sem tudod túllépni. Ha esetleg több aranyat raknál ennél a ládikóba, a varázsló akkor is elküldi a vp-ket, de azok kárba vesznek. A ládikó használata: H 1755 <arany> |
KENTAURUSZ ÍJ (1568. TÁRGY) A kentauruszok viszonylag nagy méretű íját magától Cenariustól, az erdők népének vezetőjétől szerezheted meg. A jó minőségű, aranyozott húrozású, rugalmas lőfegyverből minden olyan lövedéket kilőhetsz, amit a hosszú íjból is. Egy apró különbség van, ami az új íjad javára billen: a hatékony kentaurusz technikának köszönhetően minden alkalommal eggyel több nyílvessző kilövésére van lehetőséged, mielőtt ellenfeled a közeledbe érne. A kentaurusz íj használatakor, csakúgy, mint a hosszú íjnál, +2 támadást is kapsz. Ezenkívül az olyan nyílvesszők elkészítéséhez, amihez hosszú íjra lenne szükséged, megfelel a kentaurusz íj is. A tárgy használatához legalább 25-ös lőfegyver szakértelemre van szükség. |
KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY) El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni. |
ZAFÓRION ESSZENCIÁJA (1398. TÁRGY) A neves kronopók esszenciája egy nagyon sűrű, de ugyanakkor képlékeny, zöldes-barnás színű váladék. Segítségével ahhoz hasonló hatást tudsz előidézni, mint amikor Zafórion érintett meg valamit. Fogj egy tárgyat, tuszakold bele Zafórion esszenciájába, s lám az idő szövete felbolydul, melynek következményeként nyersz némi TVP-t. Próbálgatásaid során kiderül, hogy olcsóbb tárgyakkal nem sikerül a szerkezetet katalizálni, így csak olyat használj, aminek alapértéke legalább 10 arany. A H 1398 <tárgyszám> parancsot egy fordulóban csak egyszer adhatod ki, s akkor működik, ha legalább 30. szintű vagy. |
TEKNŐS MÁGIAPÁNCÉL (1396. TÁRGY) Hogy egy magadfajta intelligens kalandozónak mi minden eszébe nem jut?! Most például arra jöttél rá, hogy a most legyőzött teknős hátpáncélja lecsatolható. Mivel azonban ez afféle belebújós páncélruha, néhány inat és izmot még át kell metszened a megszerzéséhez. Ezután a teknős mágiapáncélt bármikor magadra öltheted (ha van rajtad másik páncélruha, afölé veszed), ilyenkor +10 védettséget kapsz. Ha a Tapasztalati Szinted 45-nél alacsobb, a tárgy túl nehéznek bizonyul ahhoz, hogy anélkül hordhasd, hogy hátráltatna. |
VARKAUDAR CSÉSZE (841. TÁRGY) Ez az alig tizenöt centi átmérőjű, díszesre festett porceláncsésze a varkaudar remeték tulajdonából került elő. Régen az Esthar császárság romjai között lehetett ilyen kincseket találni, valószínűleg a visszahúzódóan élő remeték is innen szerezték be a sajátjukat. Ha kezed a jéghideg varkaudar csésze oldalára helyezed, bizsergést érezhetsz az ujjaidban. Ha legalább 25. szintű vagy, a csésze használatával (H 841) egy Hadiszerencse III. varázslatot idézhetsz meg, egy fordulóban egyszer. |
DRAKOLDER GYŰRŰ (969. TÁRGY) Ősi relikvia, amelyet nevéből következően, legfeljebb egy triklem drakoldernél, de legalábbis egy drakolder csatamezőn találhatsz. Viselésekor kapsz +50 max. varázspontot, +3 IQ-t, kör eleji VP regenerációd megnő 50-nel, teológiád, taumaturgiád 5-tel, szerencséd 3-mal. A drakolder gyűrű működésében kicsit hasonlít az angyalok gyűrűjéhez. Ha kritikus ütés ér, akkor felizzik - azonban nem a drakolder gyűrű füstöl el, hanem egy angyalok gyűrűje, ha van ilyened. Ha nincs, akkor a drakolder gyűrűnek kell búcsút mondanod, de legalább megmenekültél. A használatához szükséges minimum szint: 35. |
BŰZÖLGŐ CSIZMA (898. TÁRGY) Ritka nagy rondaság ez a lábbeli, gondolod, mikor először megpillantod. Amikor azonban letörlöd a rászáradt sárréteget, bársonytapintású, ügyesen kidolgozott csizmára bukkansz. Egyetlen gond van vele: orrfacsaró bűzt áraszt magából. Talán idővel elmúlik, ha megtartom, gondolod, ugyanis megtartani igenis érdemes a tulajdonságai miatt: védettségedet 4-gyel növeli, miközben a harc során leadott támadásaiddal 4-gyel többet tudsz sebezni. A használatához min. 35. szint szükséges. |
HOLDEZÜST FEJPÁNT (1555. TÁRGY) Ezt a mithril és ezüst ötvözésével készített, zafírokkal ékesített, cirkalmas rúnákkal díszített fejpántot az elfek uralkodói viselték a régmúltban. Szinte hihetetlen, hogy egy szellem elpusztításakor újra anyagiasult egy ezekből az akkor is ritka tárgyakból. Az alanori egyetem mágiatudorai is értetlenül állnak az események előtt, hogyan volt képes a mindentől megfosztott, száműzött Leoneydeas kicsempészni ezt a tárgyat a helytartói udvarból... Ha sisak helyett ezt a fejpántot szeretnéd viselni, minimum 5-ös pszi szakértelemmel kell rendelkezned. Ilyenkor kapsz +5 védelmet, +20 max. pszipontot és +2 szerencsét. |
Erő: | 30 (37) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 45 (70) | Támadás: | 37 (40) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 41 (48) | Védekezés: | 55 (61) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/159 év |
Egészség: | 56 (63) | Életpont: | 640/599 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 36 (41) | Varázspont: | 1507/1394 | Pénz: | 18604 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 42/21 | Pszi pont: | 181/234 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 40 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/22 | ökölvívás: | 2/28 | szúrófegyverek: | 6/22 |
vágófegyverek: | *30/100 | ütőfegyverek: | 18/22 | lőfegyverek: | 31/84 (+6%) |
dobófegyverek: | 4/3 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); stukilövedék (#414) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
183,30 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 203,114 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 56, 57, 87, 93, 91, 89, 85, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1388 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/49 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 110/44 (+42%) | 3. lopás: | 3/75 |
4. mászás: | 15/71 | 5. csapdakészítés: | 44/70 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 13/91 |
7. gyógyítás: | 65/13 | 8. titkosírás: | 20/82 | 9. felderítés: | 28/43 |
10. szörnyidomítás: | 19/41 | 11. teológia: | 81/99 (+6%) | 12. taumaturgia: | 95/64 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 2/49 | 14. versengés: | 11/1 | 15. zene: | 312/35 (+152%) |
16. szörnyismeret: | 10/80 | 17. pszi: | 25/49 (+4%) | 18. zárnyitás: | 2/10 |
19. vadászat: | 21/49 | 20. bányászat: | 21/28 | 21. úszás: | 2/77 |
22. csapatmunka: | 5/13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz a 4938. karakternek |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot ) |
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), szubreális vámpír (#223), ekharion (#232) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
csupasz izom (#28) | tárgyvédelem (#178) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg harcos (#201) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | szintszívó (#96) | banshee-sikoly (#373) | >> | nómenklatúra (#158) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | banshee-sikoly (#373) | >> | taalru (#249) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
2.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 39 (limit: 1974), pontszámod: 531. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 19, pontszámod: 226. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 400. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 688 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8845 | arany (#50) | 15 | áldott kő (#642) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 17 | gyógykenőcs (#313) | 2 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 2 | fokhagyma (#403) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | hattyútoll (#1222) | 1 | kék orchidea (#68) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | pszi kő (#248) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
14 | spiritusz (#170) | 1 | xirnox szív (#213) |
182 | 183 | 184 | |
29 | |
|
|
30 | |
|
|
31 | |
|
|