Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 11. 15h:02' EZ A 1105. JÁTÉKHETED, 477. FORDULÓD 1106. játékheted kezdete: okt. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 34 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1987 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 224 227 139 | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot |
* 2. KP: vv 147 73 86 | elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: hh 1269 1639 1253 | használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 4. KP: vv 28 73 112 | elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot |
* 5. KP: vv 382 19 14 | elmormolod a 382. varázslatot a 19. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 7. KP: hh 745 1097 1101 | használod a 745. tárgyat az 1097. tárgyat az 1101. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló fejét. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy manifeszt.nyúlvány és 2 mocsári penke. 2 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
h 1589 1607 1755 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 1561 1568 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 1398 1384 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 1396 841 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 969 970 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 176 1757 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 211 313 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 1275 386 | használod az 1589. tárgyat |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal karját. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sallank karom és 4 pirkit. 2 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[203,116] Még mindig füves síkságon vagy. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított xantusz-kaktuszt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg parafenomén került az utadba.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem testét. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem testét. Kritikus ütés! (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvagdalod a quwarg szellem jobb vállát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével néhányszor megcsapod a quwarg szellem bal karját. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod a quwarg szellem testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 090 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 235, gyógyulás: 0, összesen: -235 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 140 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 99 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolgatod a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 8 q. rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével végigvagdosod a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Vadászkéssel kicsit megvágod a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A 3 q. rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
202 | 203 | 204 | |
115 | |
|
|
116 | |
|
|
117 | |
|
|
[143,61] Lakott területre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Látsz egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.
Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 163 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem jobb vállát. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a smaragdgólem testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor súrolod a smaragdgólem bal vállát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 274 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 413, gyógyulás: 0, összesen: -413 ÉP}
ve 523 1 | megveszed az 523. tárgyat 1 |
ve 671 1 | megveszed a 671. tárgyat 1 |
ve 716 1 | megveszed a 716. tárgyat 1 |
ve 1345 1 | megveszed az 1345. tárgyat 1 |
ve 1384 1 | megveszed az 1384. tárgyat 1 |
ve 1320 1 | megveszed az 1320. tárgyat 1 |
ve 1381 10 | megveszed az 1381. tárgyat 10 |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó és 4 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
fa 1345 1897 1 | feladod az 1345. tárgyat az 1897. kalandozónak (1 darabot) |
faa 523 1381 716 | feladod az 523. tárgyat az 1381. tárgyat a 716. tárgyat |
faa 1384 1320 1275 | feladod az 1384. tárgyat az 1320. tárgyat az 1275. tárgyat |
fa 671 1897 1 | feladod a 671. tárgyat az 1897. kalandozónak (1 darabot) |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 108 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő jobb oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A lény tüzet köp rád. Nincs időd félrehajolni. (121 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 18 álompor, 3 varányszem, 6 csuklyavirág. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvagdalod a quwarg tűzköpő jobb lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-42 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vadászkéssel súrolod a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő belecsíp a derekadba. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-45 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 315, gyógyulás: 0, összesen: -315 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (37 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Vadászkéssel néhányszor megcsapod a quwarg szellem testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 167, gyógyulás: 0, összesen: -167 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével megvagdalod a quwarg őrparancsnok testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolgatod a quwarg őrparancsnok fejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a quwarg őrparancsnok minden csapását hárítanod. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}
(Továbbmész...) [203,117] Még mindig füves síkságon vagy. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kultúrmasztodon közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 242 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [203,118] Síkság, továbbra is csak síkság. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar hadúr került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 29 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a varkaudar hadúr bal karját. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 3 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 105 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével megvagdalod a varkaudar katona jobb karját. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor megkarcolod a varkaudar katona jobb lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a varkaudar katona csillogó páncélját. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor meglegyinted a varkaudar katona kivillanó vállát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 273, gyógyulás: 0, összesen: -273 ÉP}
(Továbbmész...) [203,120] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy királyi őrsáncot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
(Továbbmész...) [203,121] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
v 96 183 30 | elmormolod a 96. varázslatot |
202 | 203 | 204 | |
115 | |
|
|
116 | |
|
|
117 | |
|
|
118 | |
|
|
119 | |
|
|
120 | |
|
|
121 | |
|
|
122 | |
|
|
[183,30] Lakott területre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.
* 1. BP: h 336 1 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: kre 11 391 6 | kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot) |
* 3. BP: szk 687 0 0 | keresed a 687. szörnyet |
* 4. BP: v 84 776 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 212 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. BP: vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: h 949 30 0 | használod a 949. tárgyat |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 223 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
* 7. BP: bb 2 1000 0 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (1000 darabot) |
* 8. BP: kb 2 10 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 5 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért |
LEVIATÁN GUMÓ (1757. TÁRGY) A leviatán mitől repül? Talán óriási, gázzal telt hólyagok vannak a testében? Nem tudni, de találsz egy gumót, ami alighogy kiveszed a helyéről, máris felreppenne, erőlködnöd kell, hogy visszavedd. Rájössz, hogyha ezt a hátizsákodba rakod, akkor az máris könnyebb lesz. 10 kg-mal több terhet tudsz így magaddal vinni. Több leviatán gumó hatása összeadódik, max. 10 darabig. |
KYORG KÖPENY (741. TÁRGY) A rejtélyes kyorgok számos varázstárgyat készítettek, amelyet az esthariak sosem voltak képesek utánozni. Ez az ezüstösen csillogó, vörös és kék szálakból szőtt köpeny védettségedet 6-tal, egészségedet, ügyességedet és MXTU-dat 3-mal, max. ÉP-det 20-szal növeli meg. Amikor magadra öltöd (HA magadra öltöd, mert 30.-nál alacsonyabb szintű kalandozónak ez nem fog sikerülni), lelki szemeid előtt életre kel a sötét labirintusrendszer, amelyet az egykor nagyhatalmú kyorgok népesítettek be. Csuklyás alakok sietnek mindenfelé, elővillan egy-egy zöld szemű, hosszú agyarú pofa. A zöld szemek mélyén különös intelligencia csillog... |
MEDVEBŐR ÖV (1675. TÁRGY) Minden bizonnyal nem tudott a vezetőség a verseny során legyűrt genrath vérmedvék bőrével semmi mást kezdeni, mint praktikus ruhadarabokat készíttetni belőle, majd díjként az azt következő versenyeken elajándékozni. A medvebőr öv tökéletes munka, ami a teljesítménye alapján harmadik legjobb kalandozónak jár. Ha vagy már legalább 29. szintű, a derekadra csatolhatod, és ilyenkor +6 erőt és +15 max. ÉP-t kapsz. |
TROGLODITA GYŰRŰ (907. TÁRGY) Ezek az erdők mélyén zárt közösségben élő barbár népek különös előszeretettel viselnek csupasz bőrükön csillogó ékszereket. A troglodita gyűrű is egy ezek közül. A szokásosnál vastagabb ékszert három furcsa szín alkotja, mely az eddig ismert egyetlen árnyalatra sem hasonlít. Sötétben kékes derengéssel világít, ami ahhoz persze kevés, hogy e fény alapján tájékozódni tudj, ahhoz viszont elég, hogy a lesből támadó ellenséges lények megtaláljanak. Talán ezt hivatott ellensúlyozni a gyűrű pozitív tulajdonsága: ha viseled, +4 támadást kapsz, lőfegyver használatakor pedig még 6-ot. A negatív mellékhatások pedig: védettséged 5-tel, max. ÉP-d pedig 30-cal csökken. Mivel nem a gyűrűs, hanem a kis ujjadra kell húznod ezt az apró termetű ékszert, ezért nem számít bele a maximálisan viselhető gyűrűk korlátjába. A troglodita gyűrű nem engedelmeskedik akárkinek, csak akkor egyezik bele, hogy az ujjadra húzd, ha 30. szintű vagy afeletti kalandozó vagy. |
ZINTHURG PALLOS (716. TÁRGY) Egy óriási méretű pallos, amelyet igazándiból csak nagyméretű teremtmények (mint például Zinthurg börtönőr) tudnak forgatni. Az adamantitból készült nyélre kovácsolt, mágikus acéllemezt erősítettek, amely hihetetlenül éles, így csontot, bőrt, mindent képes átvágni. Azonban nehézkessége miatt használatakor kapsz -4 támadást. A fegyver sebzése 6D6+6, használatához legalább 16-os vágófegyver szakértelem szükséges. Vigyázz, nehogy túl sok gyűljön fel nálad ebből a 15 kiló súlyú fegyverből! |
ENT PÁSZTORBOT (1384. TÁRGY) Féltékenyen őrzött relikvia ez, amelyet az évszázadokig élő ent kertészek adnak tovább apáról fiúra, generációkon át. Egy mágikus tárgy, amely készítésének titka elveszett a régmúltban. Ütőfegyvernek számít, amely használatához min. 35-ös fegyverszakértelem szükséges. Sebzése 10D8, használatakor +5 támadást kapsz, és ha megütöd ellenfeledet, egy darázsfelhő támadja meg. Ezenkívül a pásztorbot 5-tel növeli a védettségedet, és 5-tel az egészségedet. |
RYUKU MENETPAJZS (1320. TÁRGY) Ritka, hogy egy ryuku katona pajzsot vesz a bal kezébe, de azért időnként előfordul. A magas, vékony, kékre lakkozott, vendesorból készült pajzs kiválóan ellenáll az ellenfél ütéseinek, s a támadások hárítása mellett teret kínál újabb csapások bevitelére is. Vagyis: ha a ryuku menetpajzzsal harcolsz +9 védekezést kapsz, és kettővel többször támadhatsz a jobbkezes fegyvereddel. Ehhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
MÉRGEZETT TERIÁD TŐR (1381. TÁRGY) A teriádok tőreiket speciális méregbe mártva különösen hatékony, 2D13+18 sebzésű mágikus fegyverhez jutnak. Ezt te dobófegyverként vagy képes alkalmazni, használatakor +3 támadást is kapsz. Ha magad akarod előállítani a mérgezett teriád tőrt, a következőkre lesz szükséged: 1 teriád tőrre, 1 csepp teriád méregre és 3 TVP-nyi időre, amíg a nyúlós anyagot a fegyverre kened. |
Erő: | 30 (37) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 45 (70) | Támadás: | 37 (40) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 40 (47) | Védekezés: | 54 (60) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 56 (63) | Életpont: | 640/638 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 36 (41) | Varázspont: | 1507/1170 | Pénz: | 7449 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 42/14 | Pszi pont: | 181/233 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 40 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/22 | ökölvívás: | 2/28 | szúrófegyverek: | 6/22 |
vágófegyverek: | *30/100 (+2%) | ütőfegyverek: | 18/22 | lőfegyverek: | 31/78 (+5%) |
dobófegyverek: | 4/3 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); stukilövedék (#414) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
183,30 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 203,121 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 56, 57, 87, 93, 91, 89, 85, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1388 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/27 | 2. nyomkövetés: | 110/2 (+23%) | 3. lopás: | 3/75 |
4. mászás: | 15/71 | 5. csapdakészítés: | 44/64 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 13/91 |
7. gyógyítás: | 65/13 | 8. titkosírás: | 20/82 | 9. felderítés: | 28/43 |
10. szörnyidomítás: | 19/41 | 11. teológia: | 81/93 (+6%) | 12. taumaturgia: | 95/56 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 2/49 | 14. versengés: | 11/1 (+8%) | 15. zene: | 310/83 (+76%) |
16. szörnyismeret: | 10/80 | 17. pszi: | 25/45 (+4%) | 18. zárnyitás: | 2/10 |
19. vadászat: | 21/49 | 20. bányászat: | 21/28 | 21. úszás: | 2/77 |
22. csapatmunka: | 5/13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz a 4938. karakternek |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot ) |
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), szubreális vámpír (#223), ekharion (#232) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | tárgyvédelem (#178) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg harcos (#201) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | szintszívó (#96) | banshee-sikoly (#373) | >> | nómenklatúra (#158) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | banshee-sikoly (#373) | >> | taalru (#249) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
2.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 33 (limit: 1967), pontszámod: 459. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 19, pontszámod: 226. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 400. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 688 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9276 | arany (#50) | 18 | álompor (#396) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
6 | csuklyavirág (#133) | 1 | destabilizátor (#1275) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
11 | gyógykenőcs (#313) | 8 | tünde nyíl (#554) | 3 | varányszem (#30) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | fűszertartó (#210) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | hattyútoll (#1222) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
3 | sallank karom (#128) |
182 | 183 | 184 | |
29 | |
|
|
30 | |
|
|
31 | |
|
|