TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2008. márc. 14. 9h:12'
EZ A 477. JÁTÉKHETED, 477. FORDULÓD
478. játékheted kezdete: márc. 18.
A következő fordulódat legkorábban a 478. játékhéten tudjuk betáplálni.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX
|
AUTHORICUS KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,88] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Mr. ?-lel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Chara-din inkvizítora. Egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy ónix masszavadítót, egy ritualista amulettet és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy renegát törpe trófea, egy bányarém trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Teherhordója is van: egy nektoraf! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol egy kopasz, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Nox Del Torryl. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű elf férfival. A bőre kreolszínű. Sheran püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy acélkolosszus trófea, egy quwarg ősmágus trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Két izmos kar által kettétört varázspálca. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összeismerkedtek. Az ő neve Choler. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Cholerral. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Llanfariad, Mr. ?, Daemon és Choler. Choler próbálja megnyugtatni az izgatott porondmestert, de Shleff meg sem hallja a szavait. Nagyon izgatott az esti előadás miatt. Muris, rikítópiros felöltőt, és fehér lovaglónadrágot visel, no meg hosszúszárú bőrcsizmát. Vezetőtök mindenki nevében beszél vele. Eltelik pár perc felesleges szócsépléssel, aztán Shleff a lényegre tér.
Shleff mindegyikőtöket kifaggatja, hogy tényleg jól ismeritek-e a vándorcirkuszt, és annak hangulatát. Nagyon aggódik, hogy ennyi néző előtt le tudjátok-e küzdeni majd a lámpalázatok. Te pár perc alatt tökéletesen bizonyítod, hogy nem először jársz cirkuszban. Szóbahozod a banyát, a nagyzsugás árnymanót, s az egyéb próbákat - ennyi tökéletesen elég Shleff meggyőzéséhez. Shleff még mindig nem tér rá az esti előadás részleteire. Szeretne egy próbát. Arra kér benneteket, hogy menjetek be a porondra, és az ott talált kerek vasdobogót dobáljátok egymásnak kicsit. Hadd lássa, milyen ügyesek és erősek vagytok! A vasdobogó nehéz ugyan, először majd beleroskadsz, de amint megtalálod rajta a fogást, nem lesz vele többé gond. Úgy érzed, sikerült elbűvölni Shleffet a teljesítményeddel.
- No, rendben van! - mondja Shleff. - Az előadás pontban nyolckor kezdődik, addig még van négy teljes óra. Öltözzenek át! Önök mostantól a Rettentő banda, Libertanból! Nem bánnám, ha gyorsan elkészülnének, mert még gyakorolnunk is kell. Erre vannak az öltözők. Ohó! Várjunk csak! Hányan is vannak, hadd lássam? Pont öten! A létszámellenőrzés után az öltözőkbe mentek, és magatokra erőltetitek a passzos akrobataruhákat. Néhányan közületek szabályosan röhögőgörcsöt kapnak. Szó, mi szó, ez a csíkos fellépőruha tényleg röhejes! De aztán hamar megszokjátok egymás látványát, megjön Shleff, és a porondra parancsol titeket. Rengeteget gyakoroltok. Gúlába állni, egymást oldalra kitartani izomból, a kisebbeket feldobni, aztán elkapni, és persze a libikókára ugorva a levegőbe felpattanni nem akármilyen teljesítmény. Ez valóban igazi művészet. Eleged is lett belőle egy életre! De legalább Shleff elégedett. Aztán eljön az este, és a nézőtér megtelik helybéliekkel, no meg kalandozókkal. Bár semmi pénzért be nem vallanátok, de nagyon izgultok. Aztán a zenekar rázendít, és megkezdődik az előadás. Az állatidomárok és a bűvész lép fel először, aztán rögtön utánuk egy bohócszám következik. A függöny mögül kukucskáltok, csak ismerős nehogy legyen a nézők között. Az egész kalandozó társadalom rajtatok fog röhögni! A nézőtér elsötétül, aztán varázspászma irányul a függönyre, a zenekar pedig tust húz. Ti jöttök! Az előadás tökéletesen sikerül. Mindent pont úgy csináltok, ahogyan a próbákon. A végső attrakciónál, a dobos perget, és síri csönd kíséri a mozdulatot, ahogyan a dobbantóról elrugaszkodva a felugró, botcsinálta akrobata a belőletek álló piramis csúcsára érkezik. Tratatataaam! A trombita felzeng, együtt a vastapssal. Megdicsőülten álltok ott, egymás nyakában, és kicsit átérzitek az artisták sikerét. Aztán már mennétek lefelé a porondról, mikor Shleff előlép, és elrikkantja magát:
- És most, kedves hölgyeim és uraim, a libertani Rettentő Banda híres késdobáló száma következik!
Miii? Késdobálás? Erről nem volt szó! - hüledeztek, de innen nincs kiút. Ha az extázisban éljenző tömeg nem kapja meg, amit ígértek nekik, ízekre szednek titeket! A közös döntés értelmében, te vagy a legalkalmasabb erre a feladatra. A késdobáló szám alatt mindannyian nagyon izgultok, de szerencsére profi előadást láthatott a közönség. Mikor az utolsó kés is becsapódik a felállított falapba, és a csinos artistalány sértetlenül lép ki a körvonalát jelző kések közül, hatalmas ovációban tör ki a közönség! Nagyszerű előadás volt. Shleff integet, hogy elég volt a vastapsból, gyertek le a színpadról, és mikor levonultok az előadás a kígyóbűvölővel folytatódik. Gyorsan visszavedletek kalandozókká, és néhány perc múlva már Russlan igazgató úr sátrában várjátok a jutalmatokat. Ő megköszöni a fellépést, és dicséri az előadást, aztán felnyitja a hatalmas utazóládáját, és int, hogy csak bátran válogassatok! Az osztozás után neked 2 cirkuszi pergamen (ld. enc.), 1 agyértágító és 400 arany jut. (Llanfariad 2 cirkuszi pergamennel, 1 esélynövelőval és 400 arannyal
, Mr. ? 2 cirkuszi pergamennel, 1 sejtfiatalítóval és 400 arannyal , Daemon 2 cirkuszi pergamennel, 1 erőserkentővel, 1 bűvészpálcával és 400 arannyal , Choler 2 cirkuszi pergamennel, 1 reflexélesítővel és 400 arannyal gazdagodott.) Emlékezetes kaland volt, és biztos, hogy egyikőtök sem fogja eztán alábecsülni az artistahivatást. Kemény meló ez, estéről-estére ennyi néző előtt sikerrel szerepelni! Meg is egyeztek benne, hogy maradtok mindnyájan inkább a békés kalandozóéletnél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Újabb dolgokat tudsz meg a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 42000 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 777. Kapsz 8 VP-t.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 varkaudar korbácsot.
Az 1. napon összefutsz egy kopasz, félszemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt, egy ritualista amulettet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy trikornis trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy karmos tankány trófea ékesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve James Lowder. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 2. napon találkozol Nox Del Torryllel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Némi fejfájás árán ugyan, de visszanyerted a józanságodat. Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
Az aranytermő erszény 108 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1112 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+112 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy bunthar nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 770. Kapsz 1 VP-t.]
* 1. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 768.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 768.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 766.]
* 2. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 764.]
Beizzik a turbómágia. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 762.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 760.]
* 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 758.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 758.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 758.]
* 4. KP: |
elmormolod a 75. varázslatot |
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 758.]
* 5. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 756.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 756.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 754.]
* 6. KP: |
elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma). [0 pontot használtál fel, van még 754.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 752.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 750.]
* 7. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 750.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 750.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 750.]
* 8. KP: |
elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 750.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 750.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+14 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 748.]
l 1 50 0 |
lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 748.]
l 2 50 0 |
lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 748.]
l 3 50 0 |
lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 748.]
l 4 50 0 |
lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 748.]
l 5 50 0 |
lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 748.]
l 6 50 0 |
lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 748.]
l 7 50 0 |
lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 748.]
l 8 50 0 |
lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 748.]
l 9 50 0 |
lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 748.]
l 1 211 0 |
lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 748.]
* 10. KP: |
elmormolod a 156. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 743. Kapsz 1 VP-t.]
v 181 96 109 |
elmormolod a 181. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(90,88) cirkuszi fősátor (#714)
[96,109] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 733. Kapsz 2 VP-t.]
m 8 2 8 |
mozogsz északra, keletre, északra |
[96,108] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy varkaudar őslich közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. 109 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. 113 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a varkaudar őslich bal karját. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A varkaudar őslich csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+37 ÉP). A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-10 varázspont.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen védelmezte.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a varkaudar őslich jobb oldalát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+39 ÉP). A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-8 varázspont.) Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 598, gyógyulás: 118, összesen: -480 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+153 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+105 életerő.) Van itt egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.). Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Tested aggasztó sebességgel sorvad (-75 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+98 életerő.)
(Továbbmész...) [97,108] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar remete lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (47 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a varkaudar remete jobb lábát. (7 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a varkaudar remete fejét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A varkaudar remete hihetetlen sebességgel sújt le újból és újból. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+41 ÉP). Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a varkaudar remete bal vállát. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a varkaudar remete izmos karját. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A varkaudar remete hihetetlen sebességgel sújt le újból és újból. (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+45 ÉP). Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1366, sebződés: 474, gyógyulás: 338, összesen: -136 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+98 életerő.) Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt erődítményt. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy varkaudar őslich nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rohansz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a varkaudar őslich rothadó testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A seb azonnal beforr! Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+40 ÉP). A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 264, gyógyulás: 50, összesen: -214 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+154 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+97 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Működik a borzalmas sorvasztás (-73 életerő).
(Továbbmész...) [97,107] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Látsz egy fény szentélyét. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy varkaudar őslich közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 80 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. 165 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 245, gyógyulás: 0, összesen: -245 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+148 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+102 életerő.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 ilkin ércet 3 aranyért, 1 rakolits port 7 aranyért, 2 varkaudar csontot 8 aranyért, 9 vasércet 18 aranyért.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol az alakváltó férfi (Auralátás: Langard Futu - 2042. kalandozó) letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. Vagy Te voltál ügyetlen, vagy a másik túl éber - a lényeg az, hogy lebuktál! Futás a tett színhelyéről! Kettőt pislantasz, és máris körbevesz a városi őrség. Iszonyatos túlerő, nem lenne értelme az ellenállásnak. Amikor az őrparancsnok észreveszi a Nodonrod baráti körös kitűződet, félrevon, hogy a többiek ne hallják, mit készül mondani. Nincs is akkora gond, mint elsőre sejtetted. A fickó hajlik a megvesztegetésre, úgyhogy fizetsz neki 144 aranyat, s máris szabad vagy. Az őrjárat az egyik irányba, te pedig a másik irányba indulsz tovább.
Tehetetlenségedben válogatott átkokat szórtál balsorsod okozójára: - Hogy néznél farkasszemet inkább egy ezoterikus mardellel!.
Találkozol Cholerral. Sheran püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy acélkolosszus trófea, egy quwarg ősmágus trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Két izmos kar által kettétört varázspálca. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz James Lowderrel. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt, egy ritualista amulettet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy zsoldoskatona trófea, egy dombi yeti trófea és egy karmos tankány trófea ékesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetű felismerhetetlen fajú ismeretlen nemű egyénnel. Nem látod mi van rajtad, és azt se mi van a kezébe. A fenébe a hidegtől már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem mesze az van beleírva: Ő volt Lulu King. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Összeismerkedtek. Az ő neve Lulu King. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) Komposzttá sorvadsz (-73 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+105 életerő.) [304 pontot használtál fel, van még 429. Kapsz 60 VP-t.]
m 8 7 4 |
mozogsz északra, északnyugatra, délre |
[97,106] Folytatod sétádat a házak közt. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar remete. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Jól célzott! (65 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a varkaudar remete izmos karját. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a varkaudar remete jobb lábát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Védhetetlen ütések záporoznak felsőtestedre és jobb karodra. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+47 ÉP). Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával megdöfködöd a varkaudar remete bal lábát. (7 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a varkaudar remete sötét bőrét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A varkaudar remete hihetetlen sebességgel sújt le újból és újból. (2 támadástól 240 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+48 ÉP). Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1356, sebződés: 538, gyógyulás: 343, összesen: -195 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+149 életerő.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) Iszonyatosan sorvadozol (-88 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+98 életerő.)
(Továbbmész...) [96,105] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar őslich lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. 106 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 79 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 185, gyógyulás: 0, összesen: -185 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+158 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+100 életerő.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ez itten a varkudaré a város itt. " Felfedeztél egy csodák kútját. Szörnyen éhezel. (-1 életerő.) Működik a borzalmas sorvasztás (-88 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+105 életerő.)
(Továbbmész...) [96,106] Folytatod sétádat a házak közt. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy varkaudar őslich. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 83 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Elszántan a másikra ugrasz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmezte.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a varkaudar őslich rothadó testét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A seb azonnal beforr! Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+37 ÉP). Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a varkaudar őslich rothadó testét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A seb azonnal beforr! Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 174 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+35 ÉP). Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 439, gyógyulás: 100, összesen: -339 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+160 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+109 életerő.) Van itt egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.). Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) Komposzttá sorvadsz (-80 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+99 életerő.) [270 pontot használtál fel, van még 159. Kapsz 54 VP-t.]
m 4 7 4 |
mozogsz délre, északnyugatra, délre |
[96,107] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar őslich. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Semmi hatás! Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. 106 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Meglengetve a pásztorbotot a másikra rohansz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a varkaudar őslich testét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A seb azonnal beforr! Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. 117 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+40 ÉP). A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-11 varázspont.) Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 421, gyógyulás: 53, összesen: -368 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+154 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+149 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+104 életerő.)
Összefutsz egy hófehér, punkos hajú, vizenyős szemű, pofaszakállas varkaudar férfival. Bőre mélykék és nagyon rücskös. Egy kvazár páncélt és egy varkaudar csizmát visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy elit gárdista trófea, egy ekharion bébi trófea és egy Ayagira Tanaka trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Mentális auráját felismered, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Összeismerkedtek. Az ő neve Varki Ubul. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-4 életerő.) Iszonyatosan sorvadozol (-86 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+104 életerő.)
(Továbbmész...) [95,106] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar őslich. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy negatív csapás varázslatot. 229 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 71 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 300, gyógyulás: 0, összesen: -300 ÉP}
Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Visszaugrasz a sarok mögé. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy varkaudar che-pap. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sötét kastplom (571. épület.). Szörnyen éhezel. (-4 életerő.) Iszonyatosan sorvadozol (-77 életerő).
(Továbbmész...) [95,107] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Meglapulsz egy árok mélyén. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy varkaudar che-pap. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-4 életerő.) Tested aggasztó sebességgel sorvad (-84 életerő). Van itt egy jósda (577. épület.). [150 pontot használtál fel, van még 9. Kapsz 30 VP-t.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
v 198 122 70 |
elmormolod a 198. varázslatot |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
f 1067 |
kísérletezel az 1067. tárggyal |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
kt 1068 |
elkészíted az 1068. tárgyat |
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
kf 1068 |
kézbeveszed/felveszed az 1068. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
be 124 |
bemész a 124. titkos labirintusba |
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
lm 1 32 34 |
mozogsz 1 32 34 |
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
lm 23 13 24 |
mozogsz 23 13 24 |
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
vv 187 187 187 |
elmormolod a 187. varázslatot a 187. varázslatot a 187. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 7.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 5.]
Gyorsvarázsolsz! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 3.]
lm 24 23 19 |
mozogsz 24 23 19 |
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
vv 187 187 187 |
elmormolod a 187. varázslatot a 187. varázslatot a 187. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
lm 15 12 13 |
mozogsz 15 12 13 |
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
vv 109 |
elmormolod a 109. varázslatot |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
v 96 95 108 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
be 613 30 7 |
bemész a 613. épületbe |
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
* 1. BP: |
elmormolod a 75. varázslatot |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
* 2. BP: |
építed az 534. tárgyat 1 pontért |
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
* 3. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 1.]
* 4. BP: |
használod a 449. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
* 5. BP: |
elmormolod a 202. varázslatot |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
* 6. BP: |
használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még -3.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
* 7. BP: |
elmormolod az 54. varázslatot |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 618 pontot. A következő körben tehát 615 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
CIRKUSZI PERGAMEN (1233. TÁRGY)
Díszes, cirádás rúnákkal teleszőtt pergamenlapokat tartasz a kezedben, melyek mindegyike maga egy varázslat. Legalábbis ha végighúzod az ujjad a finom ívelésű betűkön, magával fog ragadni a cirkuszi mágia és részese leszel annak, amire a pergamenbe oltott rúnák képesek: hirtelen a vándorcirkuszok egyikében találod magad. Rendkívül erős mágiáról van szó, így akár még a kies Sötét Földön is működik a teleportáló varázs. Használatba hozni a H 1233 paranccsal tudod. A rúnák nyomvezetésének leutánzása alapos munkát igényel, így magának az idézésnek is van költsége: 5 TVP, erre jön rá a cirkuszban töltött idő költsége (vagyis a tárgy használatához legalább 15 TVP kell, hogy az időd legalább egyik cirkuszi próbára is elég legyen). Valamiért - a varázslat bonyolultsága folytán nem is érted, miért - a cirkuszi pergamennel képtelen vagy eredményt elérni, ha már találkoztál az adott napon vándorcirkusszal. Hasonlóképp érthetetlen ugyan, de amikor befejezted a pergamenbe vésett rúnák letapogatását, a tárgy megsemmisül. |
MEGTANULHATÓ VARÁZSLATOK
Eléggé sokat tudsz már ahhoz a többszemélyes kalandozásról, hogy sejthesd, léteznek varázslatok a meglévőkön kívül is, melyek pont az ilyesféle kalandokban lehetnek segítségedre. Csak hát ha nem érdeklődsz konkrétan ezek iránt a varázslótornyokban, soha nem jut eszükbe maguktól ilyesmit tanítani neked. Most, hogy ezzel tisztában vagy, a többszemélyes kalandokról is eleget tudsz, hogy tudd, mit kérj, ideje felkeresned a varázslattanító épületeket, és megtanulni az eddig rejtett varázslatokat. |
KARAKTERLAP
Authoricus, egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A legsármosabb árnymanó pasi, akit valaha láttál. Ártatlan és mégis kópés, szemei ravaszul csillognak, tartásából és mozdulataiból határozottság és erő árad, éjkék és fekete, selyem bársony ruhái hanyag eleganciát sugároznak. Bőröd bronzként csillog. Chara-din első számú avatárja vagy. Papi hited: 1052. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 477. fordulód.
Erő: |
65 (91) |
Szint: |
48 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
103 cm |
IQ: |
59 (67) |
Támadás: |
49 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
33 kg |
Ügyesség: |
59 (63) |
Védekezés: |
64 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
34/38 év |
Egészség: |
59 (63) |
Életpont: |
782/137 |
Jellem: |
gonosz (666) |
Tul. pont: |
5 |
Szerencse: |
68 (76) |
Varázspont: |
2518/1911 |
Pénz: |
5909 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
27/3 |
Pszi pont: |
323/397 |
Halhatatlanság: |
11 % |
EFejl: |
24 |
Eddig összesen 4566 szörnyet és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 17938511 TP-d van. A következő szinthez még 61489 TP szükséges. Trófeáid:
Kronga hadúr,
triklem drakolder,
bosszantó apróság. Eddig 11 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
11/32 |
ökölvívás: |
1/89 |
szúrófegyverek: |
*44/100 (+2%) |
vágófegyverek: |
7/48 |
ütőfegyverek: |
24/99 |
dobófegyverek: |
37/96 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
43/42 (+32%) |
2. nyomkövetés: |
88/97 |
3. lopás: |
66/74 (+6%) |
4. mászás: |
18/51 |
5. csapdakészítés: |
30/4 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
79/59 |
7. gyógyítás: |
107/56 (+357%) |
8. titkosírás: |
6/52 |
9. felderítés: |
42/78 |
10. szörnyidomítás: |
28/71 |
11. teológia: |
149/86 (+35%) |
12. taumaturgia: |
76/94 (+11%) |
13. szerencsejáték: |
54/95 |
14. versengés: |
29/12 |
15. zene: |
4/17 |
16. szörnyismeret: |
41/70 (+20%) |
17. pszi: |
31/25 (+1%) |
18. zárnyitás: |
29/58 |
19. vadászat: |
16/13 |
20. vitalitás: |
5/26 |
21. bányászat: |
32/49 |
22. úszás: |
13/71 |
23. főzés: |
12/37 |
24. csapatmunka: |
6/25 |
FEJLESZTÉSI PONTOK |
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75 |
10. vp regeneráció: 1 |
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az alakváltóktól (7) bármit (2x), a mutánsoktól (9) bármit (2x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (7x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (9x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (5x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 3676. karakternek |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
|
|
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) |
nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
20. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) |
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka II (#162) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
háló (#186) |
>> |
molgan (#284) |
|
káosz szava (#207) |
>> |
férfiak (#998) |
káosz szava (#207) |
>> |
nők (#999) |
|
nekromanta csókja (#230) |
>> |
társak oldalán harcolva (#986) |
káosz szava (#207) |
>> |
pikkelyes ptog (#470) |
|
élőholt pozdorja (#134) |
>> |
bámulatos zombi (#896) |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
fürgülés (#92) |
>> |
Thargodan berzerker (#377) |
|
fürgülés (#92) |
>> |
bámulatos zombi (#896) |
lidércidézés (#219) |
>> |
35. szintű lényekre |
|
lidércidézés (#219) |
>> |
férfiak (#998) |
fürgülés (#92) |
>> |
Forradásos (#674) |
|
hhaar burka II (#162) |
>> |
25. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval. |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 22 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4 |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
Összsúly: 75.87 kg |
Megterheltség: 34% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
8 |
|
arany (#50) |
|
|
|
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(95,106) sötét kastplom (#571), a 47. labirintus bejárata, varkaudar őslich (#402), varkaudar che-pap (#704)
(95,107) varkaudar che-pap (#704), jósda (#577)
(96,105) varkaudar őslich (#402), csodák kútja (#1096)
(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599), varkaudar őslich (#402)
(96,107) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), varkaudar őslich (#402), Varki Ubul (6601. kalandozó)
(96,108) ékszerbolt (#586), tanácsadó bölcselő (#589), varkaudar őslich (#402)
(97,106) varkaudar remete (#465), az 51. labirintus bejárata
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), varkaudar őslich (#402), egy alakváltó férfi, Choler (4131. kalandozó), James Lowder (4302. kalandozó), Lulu King (5271. kalandozó)
(97,108) varkaudar remete (#465), oltár, erődítmény (#488), varkaudar őslich (#402)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
2008.03.13 12:03 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 11520. számláról!
˙
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Huertol elveszett. Legalábbis a király számára. A helytartói város státusz elveszítésével várhatóan az alábbi épületek fognak bezárni a városban: helytartói hivatal (581. épület), Fairlight bank (583.) Fejvadászcéh (758.) Toborzóiroda (761.).