475. forduló, 477. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 4. 12h:11'
EZ A 554. JÁTÉKHETED, 476. FORDULÓD
555. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [409,65] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 11. szinten/térképen, az 51. pontnál.
Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. Varázserőd regenerálódik. (+261 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 826.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 806.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 801.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 796.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 794.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 794.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+5 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 792.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 790.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 788.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 788.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 786.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 786.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 786.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 781.]

* 9. KP: bb 1271 0 0 beraksz a bankba az 1271. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 781.]

tv 372 támadó/véd. varázslat a 372. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: oldás. [0 pontot használtál fel, van még 781.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 776.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 20 kaja. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 771.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 766.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 756.]

lm 2 1 3 mozogsz 2 1 3
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [2. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [1. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [2. PONT.] Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 744.]

vv 205 elmormolod a 205. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 742.]

lm 15 205 16 mozogsz 15 205 16
Úgy suhansz, mint az árnyék. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [4. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [5. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: előre! [6. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lomha morf van előtted! {max. életpontja: 1551-1650.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a lomha morf jobb első lábát. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Marokra fogva a kitámasztólándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lomha morf testét. (7 támadással 599 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a lomha morf jobb oldalát. (7 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Több irtózatos szúrást kapsz a lomha morf agyarától oldaladba. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 43 életpontot vesztettél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A lény összetapos! 80 életpontot vesztettél. {GYD:} Kitámasztólándzsával többször eltalálod a lomha morf testét. (4 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a lomha morf jobb első lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a lomha morf. (2 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 43 életpontot vesztettél. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A lény összetapos! 91 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 1 A Végzet erszénye (ld. enc.). 9 832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1347, sebződés: 904, gyógyulás: 373, összesen: -531 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A ryuku eszközzel sikeresen bekötözöd a szörnyek által okozott sebeket. (+215 életerő.) Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy újabb kanyarnál vagy. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Az út ismét kanyarodik. [9. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út ismét kanyarodik. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [11. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy harcias morf lakik itt. {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 60 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf bal oldalát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kitámasztólándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a harcias morf bal karját. (7 támadással 597 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted a harcias morf testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A harcias morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály. 9 322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 882, sebződés: 101, gyógyulás: 153, összesen: +52 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérted a következő kanyart. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. A szűk járat megint csak kanyarodik. [13. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Vigyázva kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [14. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [15. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy halálos morf van előtted! {egyik sebzési módja: 1x 16d10.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf testét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kitámasztólándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a halálos morf testét. (7 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a halálos morf jobb hátsó lábát. (7 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Lábával meglök a halálos morf. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Kitámasztólándzsával jól megszurkálod a halálos morf testét. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted a halálos morf testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy rúgást kapsz a jobb combodba. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A halálos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 5 fiatalság itala. 11 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1297, sebződés: 126, gyógyulás: 239, összesen: +113 ÉP}

Huss, visszateleportálsz a körre! (3. referenciapontra érkezel.) Hangtalan léptekkel osonsz előre. Innen csak egy út van: előre! [4. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [5. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [17. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [16. PONT.] [49 pontot használtál fel, van még 693.]

lm 30 205 45 mozogsz 30 205 45
Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [17. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [18. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [19. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [21. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [22. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérted a következő kanyart. [23. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út ismét kanyarodik. [24. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Újabb kanyar! [25. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út ismét kanyarodik. [26. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [27. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Újabb kanyar! [28. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Újabb kanyar! [29. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, gránitból készült ajtót látsz. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [30. PONT.] Huss, visszateleportálsz a körre! (3. referenciapontra érkezel.) Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [31. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [32. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [33. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [34. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [35. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [36. PONT.] Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [37. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd. Továbbsuhansz a folyosón. A szűk járat megint csak kanyarodik. [38. PONT.] Haladsz előre. Az út ismét kanyarodik. [39. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mágiamorfáló. {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 60 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló bal lábát. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kitámasztólándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló testét. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A mágiamorfáló csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A mágiamorfáló fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály. 9 322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 885, sebződés: 115, gyógyulás: 153, összesen: +38 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy újabb kanyarnál vagy. [40. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy mágiamorfáló lakik itt. {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 60 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló testét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló fejét. (7 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a mágiamorfáló nyakát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A mágiamorfáló néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mágiamorfáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A mágiamorfáló sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 1 kreiton palást (ld. enc.). 9 322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 889, sebződés: 101, gyógyulás: 152, összesen: +51 ÉP}

Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út ismét kanyarodik. [41. PONT.] Mész tovább, előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [42. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [43. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérted a következő kanyart. [44. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lomha morf van előtted! {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a lomha morf testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf bal hátsó lábát. (7 támadással 559 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a lomha morf testét. (7 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Agyarával a lomha morf a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A lény összetapos! 87 életpontot vesztettél. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a lomha morf bal hátsó lábát. (5 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a lomha morf jobb vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a lomha morf. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 44 életpontot vesztettél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 83 életpontot vesztettél. A lomha morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 10 gránátlövedék. 9 832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1370, sebződés: 862, gyógyulás: 381, összesen: -481 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szakértő mozdulatokkal kötöd be sebeidet a ryuku felcserek eszközével. (+215 életerő.) Elszántan mész előre. Egy vastag, gránitból készült ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz a térképen is jelölt szobába. [45. PONT.] Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [88 pontot használtál fel, van még 605.]

lm 205 53 53 mozogsz 205 53 53
Huss, visszateleportálsz a körre! (3. referenciapontra érkezel.) Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [36. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [46. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az egyenes folyosó közepén vagy. [47. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [48. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [49. PONT.] Megbotlasz valamiben: 4 sötét ital [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [50. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [51. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [52. PONT.] Hamarosan egy brutális morfot pillantasz meg. {max. életpontja: 681-760.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf nyakát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a brutális morf bal oldalát. (7 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Agyartőrrel megérinted a brutális morf testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A brutális morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A brutális morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a brutális morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 8 gránátlövedék. 8 316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 857, sebződés: 47, gyógyulás: 138, összesen: +91 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [53. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy domináns morf lakik itt. {max. életpontja: 681-760.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 84 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a domináns morf jobb karját. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a domináns morf testét. (7 támadással 550 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a domináns morf egyik lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A domináns morf leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A domináns morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A domináns morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 7 gernim balzsam. 8 316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 838, sebződés: 53, gyógyulás: 135, összesen: +82 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy domináns morf. {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a domináns morf jobb vállát. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a domináns morf testét. (6 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a domináns morf bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A domináns morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A domináns morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A domináns morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A domináns morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály, 4 szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 200 arany, -2 ÉP] és 1 cru tekercs. 8 316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 52, gyógyulás: 124, összesen: +72 ÉP}

Hirtelen egy védelmező morfot veszel észre magad előtt. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 90 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a védelmező morf testét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a védelmező morf jobb oldalát. (7 támadással 604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a védelmező morf bal középső lábát. (7 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Apró rúgást kapsz a védelmező morf patájától. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Kitámasztólándzsával többször eltalálod a védelmező morf testét. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a védelmező morf testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy rúgást kapsz a bal combodba. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 4 sáfránypor (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.). 11 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1293, sebződés: 122, gyógyulás: 218, összesen: +96 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 khatiszon kulcsot. Egyhelyben toporogsz.
[51 pontot használtál fel, van még 554.]

vv 205 elmormolod a 205. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 552.]

lm 61 205 62 mozogsz 61 205 62
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [54. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út ismét kanyarodik. [55. PONT.] Haladsz előre. Elérted a következő kanyart. [56. PONT.] Hamarosan egy harcias morfot pillantasz meg. {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 60 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 83 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a harcias morf bal oldalát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a harcias morf testét. (7 támadással 568 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a harcias morf fejét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a harcias morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A harcias morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 42 életpontot vesztettél. Húsodat át- meg átjárja a harcias morf szarva. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 1 iknegurin. 9 322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 909, sebződés: 179, gyógyulás: 86, összesen: -93 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy éltető morf. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az éltető morf karmával. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Marokra fogva a kitámasztólándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod az éltető morf testét. (6 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az éltető morf testét. (7 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Az éltető morf vastag csápjai óriási ütéseket mérnek jobb karodra és kézfejedre. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Rosszullét fog el. Gyorsan beleszippantasz az illatos rózsába, hogy ne kábulj el a bűztől. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd az éltető morf testét. (5 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Agyartőrrel megbököd az éltető morf testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok csapnak le rád minden irányból! (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Rosszullét fog el. Pár pillanat múlva a szörny bűzét elűzi az illatós mákrózsaszál. Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály, 2 tenger gyümölcse, 4 purifikátor háj és 6 gránátlövedék. 9 928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1473, sebződés: 485, gyógyulás: 348, összesen: -137 ÉP}

Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérted a következő kanyart. [57. PONT.] Hamarosan egy lomha morfot pillantasz meg. {max. életpontja: 1551-1650.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a lomha morf fejét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a lomha morf testét. (7 támadással 597 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a lomha morf testét. (7 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Mellkasodba bök a lomha morf néhányszor agyarával! (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 36 életpontot vesztettél. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Összetipor lábával. 84 életpontot vesztettél. {GYD:} Kitámasztólándzsával jól megszurkálod a lomha morf testét. (4 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a lomha morf jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyarával a lomha morf a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 45 életpontot vesztettél. A lomha morf szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A szörny megtipor. 82 életpontot vesztettél. A lomha morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 4 jégpasztilla. 9 832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1328, sebződés: 865, gyógyulás: 364, összesen: -501 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A ryuku eszközzel sikeresen bekötözöd a szörnyek által okozott sebeket. (+215 életerő.) Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Nincs megállás - továbbtotyogsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [58. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy védelmező morf. {max. életpontja: 1101-1200.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 75 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf jobb középső lábát. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kitámasztólándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a védelmező morf testét. (7 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a védelmező morf testét. (7 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Egy jól irányzott rúgással a védelmező morf hátrataszít. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Kitámasztólándzsával jól megszurkálod a védelmező morf testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a védelmező morf testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Patájával a védelmező morf hasadba tapos. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 4 tenger gyümölcse. 11 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1231, sebződés: 162, gyógyulás: 237, összesen: +75 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy védelmező morf. {egyik sebzési módja: 1x 16d10.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf testét. (7 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a védelmező morf testét. (7 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Patájával a védelmező morf hasadba tapos. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) {GYD:} Kitámasztólándzsával megdöfködöd a védelmező morf testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a védelmező morf jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály. 11 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1235, sebződés: 150, gyógyulás: 231, összesen: +81 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérted a következő kanyart. [59. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Vigyázva kikerülöd. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Bah! Egy zsákutcába jutottál! [60. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [61. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Nem lepődsz meg, hogy egy halálos morf lakik itt. {egyik sebzési módja: 1x 16d10.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a halálos morf testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kitámasztólándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálos morf testét. (7 támadással 586 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a halálos morf testét. (7 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Egy hibás mozdulat, és máris a halálos morf belerúg a kezedbe! (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) {GYD:} Kitámasztólándzsával jól megszurkálod a halálos morf bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a halálos morf jobb középső lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Patájával a halálos morf kissé megtaszít. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki a halálos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 1 manakristály. 11 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1345, sebződés: 132, gyógyulás: 248, összesen: +116 ÉP}

Huss, visszateleportálsz a körre! (53. referenciapontra érkezel.) Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő khatiszon kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. [17. SZINT 62. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 jégpasztilla, 6 gránátlövedék, 10 madártoll, 4 lélekesszencia és 1 keg gomba. Gyorsan kiüríted a ládát. Elérted a lépcsőt, ami a Végzet Vermének következő szintjére vezet! Lassan leóvakodsz. A kulcs felfénylik a kezedben, és hirtelen megjelenik előtted a teljes szint térképe! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Khatiszon kristályaid porrá omlanak.

1 2 4 5 7 9 10 12
8
23 11
13 3 6
24 29 30
19 27 28
25 35 37
18 26
14 22 39 38 34 36
17 20
41 33
15 16 21 42 40 32 31
43 45 47 49 67
66
48 70
44 46 50 68
52
57 53 60 69 75
51
54 59 71
61 63 65
56 55 72 76
58 62 64 74 73

Ez a Végzet Vermének 12. szintje. Legszívesebben most azonnal nekilátnál a szint felderítésének, de már szörnyen fáradt vagy, ezért inkább átlépsz a zöldesen vibráló kapun, amit a kulcs megidézett számodra, és visszateleportálsz a kiinduló meződre. [28 pontot használtál fel, van még 524.]

ef 90 559 energia fejlesztése 90
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-26 TU.] [182 pontot használtál fel, van még 342.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [15 pontot használtál fel, van még 327.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 324.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

* 5. BP: kb 1271 1 0 kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 6. BP: h 1271 69 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad a paraméterként megadott tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 319.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 147 TVP-t kell elköltened.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 279.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 107 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 239.]

tf 1 39 fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 68 TVP-t kell elköltened.] Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy smaragd drakón került az utadba. {egyik sebzési módja: 1x 6d8+10.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 32 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón farkát. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (45 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kitámasztólándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragd drakón bal első lábát. (5 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a smaragd drakón testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A smaragd drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A smaragd drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 7 068 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 114, gyógyulás: 104, összesen: -10 ÉP}

[39 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 30, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy szögletes követ nyel le az agyagelementál. 4 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 617 pontot. A következő körben tehát 817 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A VÉGZET ERSZÉNYE (2308. tárgy)
Valamiféle éjsötét bőrből készült kisebb erszényt tartasz a kezedben. Hogy mire jó? Ez elég hamar kiderül, amikor kinyitod, és egy hasznos tárgyat találsz benne. A Végzet erszénye minden táborozásod alatt termel valami hasznos holmit, így amikor a táborbontás előtt kinyitod, mindig találsz benne valamit.

KREITON PALÁST (888. TÁRGY)
A mágikusan hiperaktív kreitonok ősi relikviája ez az arany rúnákkal átszőtt palást, amelyet köpenyként KF-elhetsz. Áldás és átok is egyben. Viselésekor erőd és szerencséd öttel csökken, viszont max. ÉP-d és max. VP-d 80-80-nal nő. Ezenkívül kapsz +2 védettséget és +3 sebzést, valamint a paláston kívül, ha akarsz, hordhatsz még egy köpenyt. Ez a tárgy nem átadható és nem ellopható.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight sekrestyése vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 476. fordulód.

Erő: 50 (55) Szint: 41 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 30 (50) Támadás: 52 (56) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 28 (37) Védekezés: 75 (83) Menekülés: 30 % Életkor: 116/184 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 798/940 Jellem: semleges Tul. pont: 24
Szerencse: 39 (50) Varázspont: 1790/1697 Pénz: 15179 arany Kép. pont: 51
Tudatpont: 90/0 Pszi pont: 168/531 Halhatatlanság: 7 %
Eddig összesen 4975 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 166 478 TP-t kaptál. Jelenleg 9 570 969 TP-d van. A következő szinthez még 29 031 TP szükséges. Trófeáid: zafír sárkány, triklem drakolder, ősöreg góliát. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5984 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/32 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 39/23 (+16%)
vágófegyverek: 29/87 ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 31/13 (+9%)
dobófegyverek: 3/24

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
409,65 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 363,4
Legfeljebb 120 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 402 210 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/53 2. nyomkövetés: 102/29 3. lopás: 1/99
4. mászás: 25/46 5. csapdakészítés: 38/48 (+9%) 6. csapdaészlelés: 34/95 (+36%)
7. gyógyítás: 43/6 (+3%) 8. titkosírás: 43/86 9. felderítés: 36/96
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 46/92 (+19%) 12. taumaturgia: 92/37 (+21%)
13. szerencsejáték: 8/23 14. versengés: 17/54 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 51/61 (+19%) 17. szörnyismeret: 19/21 18. pszi: 24/38 (+2%)
19. zárnyitás: 24/53 (+18%) 20. vadászat: 33/41 21. vitalitás: 3/30
22. bányászat: 42/6 23. testépítés: 1/80 24. úszás: 11/95
25. főzés: 30/11 26. csapatmunka: 3/28

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (katonai kötszer (#1508))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), esszenciakristályt (#350) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 100 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 99 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot )
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 31, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), Notermanthi báró (#323), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), ősi szellem (#422), védelmező morf (#7622), Shengoroth (#967) (csak egyszer), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), halálelementál (#279), sötét ölész (#314) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer), márvány sárkány (#328) (csak egyszer), zafír sárkány (#329) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), ében sárkány (#327) (csak egyszer), smaragd sárkány (#326) (csak egyszer), talriai behemót (#312) (csak egyszer), Zinthurg (#180)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (982,0) Techiulan aurája (#261) szürkeáll. aktiv (#71)
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443) hadiszerencse II (#24)
esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) agyburok (#90) éber kakukk (#3)
varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279) lángcsóva (#31) >> zafír drakón (#320)
tűzgolyó (#155) >> zafír sárkány (#329) tűzgolyó (#155) >> márvány sárkány (#328)
tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
védelem sav ellen (#36) >> Shengoroth (#967) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet. (teljesítve)
2.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!
3.) Egy igazi mágus számára egyszerű ujjgyakorlat három ősdentor kivégzése. (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 136 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 713 TU szükséges.)
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) OK
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) OK
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 184 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
$250 varányszem ($30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
759 kaja (#2) 381 mákrózsa virág (#56) 136 gyöngymangó (#135)
635 vasérc (#152) 814 quwarg tojás (#360) 500 madártoll (#112)
263 drótszőr (#37) 219 pirkit (#153) $80 rézdarab ($70)
4 kötél (#92) $96 sallank karom ($128) 450 csuklyavirág (#133)
64 bogyógránát (#430) 26 szuperkötél (#209) 68 kvazár (#244)
251 isteni könnycsepp (#260) 3 pásztorbot (#513) $37 vas dobónyíl ($189)
3 csatabárd (#555) $192 nyílvessző ($108) 1 kőkés (#6)
2 tatu dob (#234) $2 alligátorbőr ($661) 40 ramit kő (#226)
5 ovimon-bogyó (#207) 6 sötét ital (#284)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 drótszőr (#37) 2 ezüstdarab (#326) 2 isteni könnycsepp (#260)
3 katonai kötszer (#1508) 10 khatiszon kristály (#2322) 2 nyílpuska lövedék (#547)
1 szögletes kő (#17) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
254 arany (#50) 1 A Végzet erszénye (#2308) 1 borkonyó bibe (#312)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 cru tekercs (#779) 5 fiatalság itala (#473)
7 gernim balzsam (#1894) 30 gránátlövedék (#526) 1 iknegurin (#541)
14 jégpasztilla (#1566) 3 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
1 kreiton palást (#888) 4 lélekesszencia (#619) 10 madártoll (#112)
1 manakristály (#500) 4 purifikátor háj (#269) 2 sáfránypor (#211)
1 sárkányfog (#617) 6 tenger gyümölcse (#1155)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

408 409 410
64
65
66
(409,65) a 97. labirintus bejárata, lomha morf (#7621), harcias morf (#7619), halálos morf (#7618), mágiamorfáló (#7623), brutális morf (#7620), domináns morf (#7624), védelmező morf (#7622), éltető morf (#7625), smaragd drakón (#321)

Üzenet küldése a karakternek