Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. márc. 21. 15h:05' EZ A 727. JÁTÉKHETED, 476. FORDULÓD 728. játékheted kezdete: márc. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3296 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot |
* 2. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 116. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 184. varázslatot a 227. varázslatot |
* 5. KP: | VP spórolása: 50 |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 86. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 8. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
kf 1336 | kézbeveszed/felveszed az 1336. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [17,19] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [16,19] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Szédülsz, ahogy lepillantasz egy szakadékba. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy hegyi góliát. {egyik sebzési módja: 1x 6d6+14.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hegyi góliát testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a hegyi góliát fejét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi góliát fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A hegyi góliát lendületes ütése célt téveszt. Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 15 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 3) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rohansz. Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 48 életpontot vesztettél. Őstroll agyalóval megütöd az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az orbitális mackósajt bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 50 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 53) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 136, gyógyulás: 8, összesen: -128 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Koncentrálsz, majd megindítasz egy teljes őrület pszi támadást. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Sárkányölő karddal végigvagdosod az ongóliant testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs, egy ezüstshuriken, egy ezüst kulcs, egy fekete gyöngy és egy ezüst nyaklánc. 2924 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 27) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [13,19] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Warrax hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy kristálypalota van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy magger. {max. életpontja: 226-240.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy teljes őrület pszit. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger bal vállát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a magger testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a magger testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 19) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [12,19] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csontváz jön feléd. {max. életpontja: 14-16.}
Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval iszonyatosan megcsapod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Őstroll agyalóval kegyetlenül megütöd a szintszívó testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rontasz. Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mágus testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az élőholt mágus jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 93) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [10,17] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [9,16] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Lao-Ce irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bűbájlidérc. {max. életpontja: 275-319.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
[25,-12] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy purifikátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 6x 1d8+3.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a purifikátor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
ef 24 511 | energia fejlesztése 24 |
a 639 4718 1 | átadod a 639. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
a 458 4784 1 | átadod a 458. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot) |
v 22 88 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 126 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 126 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot) |
* 4. BP: | VP elővétele: 50 |
* 5. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 239. szörnyet |
* 9. BP: | imádkozol |
* 10. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 82. varázslatot a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 29 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért |
Erő: | 51 (52) | Szint: | 26 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 51 (52) | Támadás: | 25 (27) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 54 (55) | Védekezés: | 93 (98) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 12/22 év |
Egészség: | 50 (53) | Életpont: | 527/331 | Jellem: | semleges (-8) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 63 (65) | Varázspont: | 820/522 | Pénz: | 3377 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 204/5 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/27 | ökölvívás: | 1/39 | szúrófegyverek: | 26/2 |
vágófegyverek: | 28/86 (+4%) | ütőfegyverek: | 25/53 (+8%) | lőfegyverek: | 28/18 (+4%) |
dobófegyverek: | 17/37 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/17 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 86/60 | 3. lopás: | 1/2 |
4. mászás: | 18/56 | 5. csapdakészítés: | 37/19 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 13/5 |
7. gyógyítás: | 55/96 | 8. titkosírás: | 27/89 | 9. felderítés: | 61/14 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 18/95 | 11. teológia: | 54/23 (+30%) | 12. taumaturgia: | 36/46 (+8%) |
13. versengés: | 5/31 | 14. zene: | 107/64 (+34%) | 15. szörnyismeret: | 42/92 |
16. pszi: | *27/100 | 17. zárnyitás: | 6/92 | 18. vadászat: | 34/5 |
19. bányászat: | 36/87 (+14%) | 20. úszás: | 15/92 | 21. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 14, max: 16) |
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
mentális pajzs (#72) | az elme fölénye (#116) | tűzmágia (#157) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), teljes őrület (#118) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | |
izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 17 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 231 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bronzpenge (#126) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | spiritusz (#170) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
15 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
9 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | kaja (#2) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mithril (#352) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 4 | óndarab (#85) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
2 | ramit kő (#226) | 10 | rézdarab (#70) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | vadász tatu bőr (#15) |