Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 11. 9h:09' EZ A 1105. JÁTÉKHETED, 476. FORDULÓD 1106. játékheted kezdete: okt. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1987 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 224 227 139 | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot |
* 2. KP: vv 147 73 86 | elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: hh 1269 1639 1253 | használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 4. KP: vv 28 73 112 | elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot |
* 5. KP: vv 382 19 14 | elmormolod a 382. varázslatot a 19. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 7. KP: hh 745 1097 1101 | használod a 745. tárgyat az 1097. tárgyat az 1101. tárgyat |
ek 116 80 313 | t. energia kisütése: 116 80 313 |
kb 313 249 475 | kiveszel a bankból a 313. tárgyat (249 darabot) |
bb 429 44 119 | beraksz a bankba a 429. tárgyat (44 darabot) |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 46 életpontot vesztettél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 csuklyavirág. 2 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
ve 1336 2 | megveszed az 1336. tárgyat 2 |
ve 83 400 | megveszed a 83. tárgyat 400 |
ve 176 100 | megveszed a 176. tárgyat 100 |
m 8 | mozogsz északra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 166 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 38 életpontot vesztettél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó jobb lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A Blounther apó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor és 8 madártoll. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű. 3 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 151 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor megkarcolod a kék rothasztó kocsonyás testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 150 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi a részeg kalandozó bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
a 1264 2489 1 | átadod az 1264. tárgyat a 2489. kalandozónak (1 darabot) |
aa 83 211 176 | átadod a 83. tárgyat a 211. tárgyat a 176. tárgyat |
a 745 2489 1 | átadod a 745. tárgyat a 2489. kalandozónak (1 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 111 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő testét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-37 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (59 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvagdalod a quwarg tűzköpő jobb lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-36 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Fókuszpengével megvagdalod a quwarg tűzköpő bal lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vadászkéssel súrolod a quwarg tűzköpő egyik karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-46 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A quwarg tűzköpő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 276, gyógyulás: 0, összesen: -276 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 107 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő jobb lábát. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-38 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (52 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a quwarg tűzköpő bal oldalát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvagdalod a quwarg tűzköpő testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-21 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a quwarg tűzköpő jobb oldalát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 201, gyógyulás: 0, összesen: -201 ÉP}
Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg gigantikus potrohát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az ősquwarg testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor megkarcolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
202 | 203 | 204 | |
110 | |
|
|
111 | |
|
|
112 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy Arénagödröt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
fa 648 1897 1 | feladod a 648. tárgyat az 1897. kalandozónak (1 darabot) |
faa 745 467 1139 | feladod a 745. tárgyat a 467. tárgyat az 1139. tárgyat |
fa 1336 1897 1 | feladod az 1336. tárgyat az 1897. kalandozónak (1 darabot) |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 127 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg jobb oldalát. (6 támadással 71 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász quwarg jobb oldalát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (46 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg anyakirálynő potrohát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő fejét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével végigvagdosod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 231, gyógyulás: 0, összesen: -231 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál ((-14 támadás))! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [203,112] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A templomot építette az Inkvizíció, Dornodon tiszteletére! " Felfedeztél egy elpusztított vapár cserjét. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Dornodon híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított álomvirágot. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy quwarg tűzköpő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Eláraszt a tűz. (128 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 12 tüske, lant, óndarab, távcső, párducszem, tünde nyíl. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-20 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 4 024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 685, sebződés: 239, gyógyulás: 0, összesen: -239 ÉP}
Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (37 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Vadászkéssel kicsit megvagdalod a quwarg szellem ködlő potrohát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem jobb karját. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolgatod a quwarg szellem testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 244, gyógyulás: 0, összesen: -244 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (40 életpontot vesztettél.) Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [203,113] Még mindig az erdőben vagy. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy ősquwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást.
Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az ősquwarg testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor meglegyinted az ősquwarg testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével párszor kilyukasztod az ősquwarg testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor megkarcolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősquwarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 238, gyógyulás: 0, összesen: -238 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál ((-14 támadás))! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál ((-14 támadás))! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 26 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 2 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (56 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő fejét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a quwarg anyakirálynő fejét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 236, gyógyulás: 0, összesen: -236 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 127 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az ősquwarg testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor súrolod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősquwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Vadászkéssel néhányszor súrolod az ősquwarg nyakát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (42 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a quwarg anyakirálynő potrohát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 233, gyógyulás: 0, összesen: -233 ÉP}
(Továbbmész...) [203,115] Az erdőt síkság váltja fel. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Carou lábát masszírozza. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg anyakirálynő.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő torát. (6 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (48 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével végigvagdosod a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével végigvagdosod a quwarg anyakirálynő potrohát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 234, gyógyulás: 0, összesen: -234 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg bal oldalát. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősquwarg jobb vállát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvagdalod az ősquwarg gigantikus potrohát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősquwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősquwarg bal oldalát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 230, gyógyulás: 0, összesen: -230 ÉP}
Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester bal vállát. (6 támadással 61 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Vadászkéssel súrolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [203,116] Továbbra is síkságon vagy. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Felfedeztél egy elpusztított xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ősquwarg.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 101 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor megkarcolod az ősquwarg bal oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvagdalod az ősquwarg gigantikus potrohát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 240, gyógyulás: 0, összesen: -240 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 118 életpontot sebeztél. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál ((-14 támadás))! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 125 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg testét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az ősquwarg bal oldalát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Vadászkéssel néhányszor meglegyinted az ősquwarg testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 117, gyógyulás: 0, összesen: -117 ÉP}
v 96 183 30 | elmormolod a 96. varázslatot |
202 | 203 | 204 | |
110 | |
|
|
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|
114 | |
|
|
115 | |
|
|
116 | |
|
|
117 | |
|
|
[183,30] Egy kisebb településhez érkeztél. Találsz egy templomot. Sheran hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
* 1. BP: h 336 1 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: kre 11 391 6 | kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot) |
* 3. BP: szk 687 0 0 | keresed a 687. szörnyet |
* 4. BP: v 84 776 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. BP: vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: h 949 30 0 | használod a 949. tárgyat |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
* 7. BP: bb 2 1000 0 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (1000 darabot) |
* 8. BP: kb 2 10 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 28 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 28 pontért |
LEVIATÁN HÓLYAG (2182. TÁRGY) A nevével ellentétben nem a leviatánból származó hólyagról van szó. Ez csak a fantázia neve annak a gázzal megtöltött hólyagnak, amit a gnóm kutatóállomás tudósai készítenek. Ha a hátizsákodba rakod, az máris könnyebb lesz. 10 kg-mal csökkenti a megterheltségedet. Tíznél több hólyag használata már nagyon veszélyes, mivel a bennük levő, robbanékony gáz egy baleset esetén cafatokra szaggatna. Ezt nem kockáztatod meg, így max. 10 darabot hordasz magaddal belőle. |
ARITMA VARÁZSGÖMBJE (2126. TÁRGY) Megpillantasz egy furcsa varázsgömböt az elf kószánál. Kérdésedre válaszolva az elf elmondja: az erdő mélyén találtam rá a rég elveszettnek hitt Aritma varázsgömbjére. Ez a tárgy segítette a híres druidát a szörnyek elfogásánál! Ha gondolod szívesen neked adom, cserébe pár apróságot szeretnék olyan szörnyekből, amikkel itt az erdőben nem találkozom: 1 alligátor bőr, 1 aurach bőr, 8 hattyútoll, és az elvesztett vadászkésem helyett is kellene egy új darab. A varázsgömb a következőt tudja: amint kalandozás közben egy olyan szörny jön szembe veled, ami bármi hasznos dologra beidomítható, a gömb fényesen felizzik. Sajnos azt, hogy mire idomítható és milyen csapdával elfogható, a gömb nem képes megállapítani, arra neked kell rájönnöd. A gömb átadható, de nem lopható. |
BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL) Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon! |
Erő: | 30 (37) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 45 (70) | Támadás: | 37 (40) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 39 (46) | Védekezés: | 54 (60) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 56 (63) | Életpont: | 640/585 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 36 (41) | Varázspont: | 1507/1186 | Pénz: | 1725 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 42/7 | Pszi pont: | 181/233 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 40 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/22 | ökölvívás: | 2/28 | szúrófegyverek: | 6/22 |
vágófegyverek: | 30/98 (+23%) | ütőfegyverek: | 18/22 | lőfegyverek: | 31/73 (+6%) |
dobófegyverek: | 4/3 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); stukilövedék (#414) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
183,30 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 203,116 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 56, 57, 87, 93, 91, 89, 85, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1388 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/27 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 109/79 (+28%) | 3. lopás: | 3/75 |
4. mászás: | 15/71 | 5. csapdakészítés: | 44/57 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 13/91 |
7. gyógyítás: | 65/13 | 8. titkosírás: | 20/82 | 9. felderítés: | 28/43 |
10. szörnyidomítás: | 19/41 | 11. teológia: | 81/87 (+5%) | 12. taumaturgia: | 95/46 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 2/49 | 14. versengés: | 10/93 (+7%) | 15. zene: | 310/7 (+114%) |
16. szörnyismeret: | 10/80 | 17. pszi: | 25/41 (+4%) | 18. zárnyitás: | 2/10 |
19. vadászat: | 21/49 | 20. bányászat: | 21/28 | 21. úszás: | 2/77 |
22. csapatmunka: | 5/13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz a 4938. karakternek |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot ) |
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), szubreális vámpír (#223), ekharion (#232) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg harcos (#201) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | szintszívó (#96) | banshee-sikoly (#373) | >> | nómenklatúra (#158) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | banshee-sikoly (#373) | >> | taalru (#249) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
2.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 29 (limit: 1967), pontszámod: 411. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 19, pontszámod: 226. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 400. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 688 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
833 | arany (#50) | 2 | bo'adhun idol (#745) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | gyémántsisak (#467) | 30 | kaktuszbogyó (#429) | |||
5 | királygyík bőr (#44) | 1 | kulcskarika (#648) | 1 | lant (#238) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | párducszem (#1073) | 47 | púderkő (#119) | |||
6 | ragasztó (#83) | 61 | sáfránypor (#211) | 3 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | távcső (#42) | 8 | tünde nyíl (#554) | 12 | tüske (#22) | |||
1 | vadászkés (#1264) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytű (#272) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
7 | bumeráng (#249) | 1 | csontkulcs (#74) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
141 | gyógykenőcs (#313) | 6 | hattyútoll (#1222) | 1 | hoarián nyereg (#1336) | |||
2 | kaja (#2) | 8 | madártoll (#112) | 1 | törpe bakancs (#475) |
182 | 183 | 184 | |
29 | |
|
|
30 | |
|
|
31 | |
|
|