474. forduló, 476. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 4. 9h:13'
EZ A 554. JÁTÉKHETED, 475. FORDULÓD
555. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [409,65] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 28. pontnál.
Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 arkog követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ramit követ. Varázserőd regenerálódik. (+260 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+78 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 825.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 805.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 800.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 795.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 793.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 793.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+5 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 791.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 789.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 787.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 787.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 785.]
Beizzik a turbómágia. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 785.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 785.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 780.]

* 9. KP: bb 1271 0 0 beraksz a bankba az 1271. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 780.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 730.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 680.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 675.]

ft 180 1 támadod a 180. szörnyet
FT 180 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

ftv 155 180 felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 180. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

lm 29 30 9 mozogsz 29 30 9
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [29. PONT.] Hirtelen egy Zinthurgot veszel észre magad előtt. {támadása: 90.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával eltalálod a Zinthurg testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 54 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3 447 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 123, gyógyulás: 44, összesen: -79 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy kis szobába érkezel. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[8 pontot használtál fel, van még 667.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 662.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 652.]

lm 2 1 3 mozogsz 2 1 3
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Innen csak egy út van: előre! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy domináns morf lakik itt. {max. életpontja: 681-760.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a domináns morf egyik lábát. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a domináns morf egyik lábát. (7 támadással 576 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a domináns morf bal vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A domináns morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A domináns morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a domináns morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 4 fiatalság itala. 8 316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 865, sebződés: 51, gyógyulás: 139, összesen: +88 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 640.]

vv 205 elmormolod a 205. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 638.]

lm 15 205 16 mozogsz 15 205 16
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [4. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Vigyázva kikerülöd. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [5. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az egyenes folyosó közepén vagy. [6. PONT.] Hamarosan egy lomha morfot pillantasz meg. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a lomha morf testét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Bőröd, majd húsod, csontjaid megkeményednek. Kővéváltál a lény pillantásától! Bekerülsz a szörny személyes lakosztályának szoborgyűjteményébe. Örökkévalóságnak tűnő várakozás következik. (-60 TVP.) Megérkeznek a KÖVGEO alkalmazottjai, és visszaváltoztatnak. Nem győzöl hálálkodni.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Huss, visszateleportálsz a körre! (3. referenciapontra érkezel.) Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [5. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [17. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [16. PONT.] [21 pontot használtál fel, van még 557.]

lm 30 205 45 mozogsz 30 205 45
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [17. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [18. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [19. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy brutális morf lakik itt. {max. életpontja: 681-760.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a brutális morf bal karját. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a brutális morf bal oldalát. (7 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a brutális morf testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a brutális morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A brutális morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A brutális morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály, 100 arany és 1 tudás gyöngye. 8 316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 37, gyógyulás: 136, összesen: +99 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy éltető morf. {max. életpontja: 1711-1881.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf karmával. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd az éltető morf testét. (7 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az éltető morf testét. (7 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod az éltető morf testét. (5 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod az éltető morf testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (2 támadástól 260 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály, 5 borkonyó bibe és 4 dorony tüdő. 9 928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1515, sebződés: 473, gyógyulás: 360, összesen: -113 ÉP}

Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [21. PONT.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [22. PONT.] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Haladsz előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [23. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [24. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy újabb kanyarnál vagy. [25. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy mágiamorfáló az. {támadása: 58.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a mágiamorfáló nyakát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló testét. (7 támadással 563 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). {GYD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a mágiamorfáló jobb karját. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A mágiamorfáló néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A mágiamorfáló fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 45 életpontot vesztettél. A mágiamorfáló sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 7 gernim balzsam. 9 322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 910, sebződés: 162, gyógyulás: 160, összesen: -2 ÉP}

A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [26. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [27. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A szűk járat megint csak kanyarodik. [28. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [29. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [30. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Huss, visszateleportálsz a körre! (3. referenciapontra érkezel.) Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [31. PONT.] Hamarosan egy éltető morfot pillantasz meg. {védettsége: 69 szúró, 69 vágó, 170 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az éltető morf testét. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd az éltető morf testét. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod az éltető morf jobb csápját. (7 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Az éltető morf csápjait vérre éhesen a bal lábadra tapasztja. (2 támadástól 277 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod az éltető morf testét. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az éltető morf testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Az éltető morf csápjait vérre éhesen a bal lábadra tapasztja. (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály, 1 manakristály, 1 keg gomba, 6 katonai kötszer és 6 borkonyó bibe. 9 928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1448, sebződés: 515, gyógyulás: 354, összesen: -161 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [33. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy brutális morf lakik itt. {támadása: 60.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [51 pontot használtál fel, van még 506.]

lm 205 53 53 mozogsz 205 53 53
Huss, visszateleportálsz a körre! (3. referenciapontra érkezel.) Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Haladsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [33. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy brutális morf van előtted! {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a kitámasztólándzsát a másikra rontasz. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A brutális morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A brutális morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-44 varázspont.) Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A brutális morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A brutális morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A brutális morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-56 varázspont.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 120, gyógyulás: 30, összesen: -90 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [33. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy brutális morf. {támadása: 60.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [16 pontot használtál fel, van még 490.]

vv 205 elmormolod a 205. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 488.]

lm 61 205 62 mozogsz 61 205 62
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [33. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy brutális morf. {max. életpontja: 681-760.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a brutális morf testét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a kitámasztólándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a brutális morf egyik lábát. (6 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a brutális morf egyik lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a brutális morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A brutális morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A brutális morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 5 fiatalság itala. 8 316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 55, gyógyulás: 127, összesen: +72 ÉP}

Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [34. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [35. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy halálos morf. {támadása: 46.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 87 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a halálos morf jobb oldalát. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálos morf testét. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a halálos morf testét. (7 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Patájával a halálos morf hasadba tapos. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) {GYD:} Kitámasztólándzsával megdöfködöd a halálos morf jobb első lábát. (3 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a halálos morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy hibás mozdulat, és máris a halálos morf belerúg a kezedbe! (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály. 11 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1313, sebződés: 149, gyógyulás: 247, összesen: +98 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy harcias morf lakik itt. {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 60 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a harcias morf nyakát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a harcias morf testét. (7 támadással 594 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a harcias morf jobb lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Karmával néhányszor a harcias morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a harcias morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 47 életpontot vesztettél. A harcias morf többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály, 2 lélekesszencia és 1 bev tekercs (ld. enc.). 9 322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 893, sebződés: 161, gyógyulás: 160, összesen: -1 ÉP}

Hangtalan léptekkel osonsz előre. Innen csak egy út van: előre! [36. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [46. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [47. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [48. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [49. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy harcias morf. {támadása: 58.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 89 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a harcias morf testét. (7 támadással 524 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a harcias morf testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 41 életpontot vesztettél. A harcias morf sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 4 sötét ital (Nincs mibe rakni 4 sötét italt.). 9 322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 903, sebződés: 162, gyógyulás: 167, összesen: +5 ÉP}

Hirtelen egy halálos morfot veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 1101-1200.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf testét. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kitámasztólándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a halálos morf bal oldalát. (7 támadással 562 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a halálos morf bal első lábát. (7 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A halálos morf beléd rúg patájával. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) {GYD:} Kitámasztólándzsával többször eltalálod a halálos morf testét. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a halálos morf testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Lábával meglök a halálos morf. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A halálos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 6 vámpírfog. 11 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1252, sebződés: 127, gyógyulás: 230, összesen: +103 ÉP}

Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [50. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [51. PONT.] Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [52. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy brutális morf van előtted! {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 94 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf egyik lábát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 51. pontnál vagy. Huss, visszateleportálsz a körre! (32. referenciapontra érkezel.) Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [33. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [34. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [35. PONT.] Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [36. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [46. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [47. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [48. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [49. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 4 sötét ital [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [50. PONT.] Haladsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [51. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [52. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy brutális morf. {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A brutális morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A brutális morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-69 varázspont.) Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A brutális morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A brutális morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A brutális morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-59 varázspont.) Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 127, gyógyulás: 33, összesen: -94 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 51. pontnál vagy. [88 pontot használtál fel, van még 400.]

ef 47 552 energia fejlesztése 47
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [42 pontot használtál fel, van még 358.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [15 pontot használtál fel, van még 343.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 340.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 335.]

* 5. BP: kb 1271 1 0 kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

* 6. BP: h 1271 69 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad a paraméterként megadott tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 335.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 295.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 255.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 215.]

tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 241 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 16, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ nyel le az agyagelementál. 4 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. 2 kaját bezabál a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 616 pontot. A következő körben tehát 816 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY)
Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag erdőben található meg (ezért a főzet csak erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni.

BEV TEKERCS (778. TÁRGY)
Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "BEV". [Ez a tárgy nem adható át.]

ELMEMESTER (552. TUDATI KÉPESSÉG)
Nos, eljutottál a pszi-használat mesterfokára. Már nem csak saját elmédet vagy képes tökéletesen kontrollálni, de hála a Közös Tudat összefogásának, és a kasztroplanáris tér meghódításának, másokét is. Kényed-kedved szerint képes vagy már formálni a pszi erejét, akár a magad védelme, akár mások támadása érdekében. Elegendő megnyitni elméd rejtett tudati csatornáit ahhoz, hogy pszi-támadásaid minden eddiginél hatékonyabbak legyenek, és olyan erővel csapjanak le a szerencsétlen áldozat védtelen tudatára, amint azt még te sem voltál képes elképzelni eddig! [Támadó pszi-képességeid mostantól sokkal intenzívebb szenvedést okoznak az áldozataidnak. 40. szintig a szinted/4%-kal nő a támadó pszi-képességek sebzése, 120. szintig a szinted/8%-kal, 200. szintig a szinted/16%-kal. 200. szint felett már nem érzékelhető további erősödés, így annak maximális összértéke az eredeti sebzés 25%-a. Minden számításnál lefelé kerekítünk. A képesség a fix sebzésű képességeket is erősíti, de a %-os sebzést okozókat, és a szuperpszi képességeket nem. Azok a támadó pszi-képességek, amelyek nem sebeznek, mostantól a rendes hatásuk mellett sebezni is fognak. A sebzés mértéke annyiszor 2D6, ahány %-kal erősödnek a sebző pszí-képességeid a fenti képlet alapján.]

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight sekrestyése vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 475. fordulód.

Erő: 50 (55) Szint: 41 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 30 (50) Támadás: 52 (56) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 28 (37) Védekezés: 75 (83) Menekülés: 30 % Életkor: 116/184 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 797/947 Jellem: semleges Tul. pont: 24
Szerencse: 39 (50) Varázspont: 1790/1195 Pénz: 14925 arany Kép. pont: 51
Tudatpont: 90/8 Pszi pont: 168/478 Halhatatlanság: 7 %
Eddig összesen 4958 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 99 317 TP-t kaptál. Jelenleg 9 404 491 TP-d van. A következő szinthez még 195 509 TP szükséges. Trófeáid: zafír sárkány, triklem drakolder, ősöreg góliát. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5984 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/32 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 39/7 (+6%)
vágófegyverek: 29/87 ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 31/4 (+4%)
dobófegyverek: 3/24

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
409,65 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 17. szinten, 51. ponton
Kedvenc táborhely: 363,4
Legfeljebb 120 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 402 210 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/53 2. nyomkövetés: 102/29 3. lopás: 1/99
4. mászás: 25/46 5. csapdakészítés: 38/39 (+9%) 6. csapdaészlelés: 34/59 (+12%)
7. gyógyítás: 43/3 8. titkosírás: 43/86 9. felderítés: 36/96
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 46/73 (+19%) 12. taumaturgia: 92/16 (+26%)
13. szerencsejáték: 8/23 14. versengés: 17/54 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 51/42 (+19%) 17. szörnyismeret: 19/21 18. pszi: 24/36 (+3%)
19. zárnyitás: 24/35 20. vadászat: 33/41 21. vitalitás: 3/30
22. bányászat: 42/6 23. testépítés: 1/80 24. úszás: 11/95
25. főzés: 30/11 26. csapatmunka: 3/28

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (katonai kötszer (#1508))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), esszenciakristályt (#350) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 100 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 99 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot )
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 31, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), Notermanthi báró (#323), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), ősi szellem (#422), védelmező morf (#7622), Shengoroth (#967) (csak egyszer), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), halálelementál (#279), sötét ölész (#314) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer), márvány sárkány (#328) (csak egyszer), zafír sárkány (#329) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), ében sárkány (#327) (csak egyszer), smaragd sárkány (#326) (csak egyszer), talriai behemót (#312) (csak egyszer), Zinthurg (#180)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (988,0) Techiulan aurája (#261) szürkeáll. aktiv (#71)
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443) hadiszerencse II (#24)
esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) agyburok (#90) Pörhemór köre (#205) (267,32,17)
éber kakukk (#3) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279) lángcsóva (#31) >> zafír drakón (#320)
tűzgolyó (#155) >> zafír sárkány (#329) tűzgolyó (#155) >> márvány sárkány (#328)
tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
védelem sav ellen (#36) >> Shengoroth (#967) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet. (teljesítve)
2.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!
3.) Egy igazi mágus számára egyszerű ujjgyakorlat három ősdentor kivégzése. (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 136 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 714 TU szükséges.)
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) OK
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) OK
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
$250 varányszem ($30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
774 kaja (#2) 381 mákrózsa virág (#56) 136 gyöngymangó (#135)
635 vasérc (#152) 814 quwarg tojás (#360) 500 madártoll (#112)
263 drótszőr (#37) 219 pirkit (#153) $80 rézdarab ($70)
4 kötél (#92) $96 sallank karom ($128) 450 csuklyavirág (#133)
64 bogyógránát (#430) 26 szuperkötél (#209) 58 kvazár (#244)
251 isteni könnycsepp (#260) 3 pásztorbot (#513) $37 vas dobónyíl ($189)
3 csatabárd (#555) $192 nyílvessző ($108) 1 kőkés (#6)
2 tatu dob (#234) $2 alligátorbőr ($661) 40 ramit kő (#226)
5 ovimon-bogyó (#207) 4 sötét ital (#284)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 drótszőr (#37) 2 ezüstdarab (#326) 2 isteni könnycsepp (#260)
23 kaja (#2) 13 nyílpuska lövedék (#547) 1 pirkit (#153)
1 sáfránypor (#211) 1 szögletes kő (#17) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
166 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 arkog kő (#632)
1 bev tekercs (#778) 11 borkonyó bibe (#312) 4 dorony tüdő (#212)
9 fiatalság itala (#473) 7 gernim balzsam (#1894) 6 katonai kötszer (#1508)
1 keg gomba (#1615) 10 khatiszon kristály (#2322) 2 lélekesszencia (#619)
1 manakristály (#500) 1 ramit kő (#226) 1 tudás gyöngye (#522)
6 vámpírfog (#1221)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

408 409 410
64
65
66
(409,65) a 97. labirintus bejárata, Zinthurg (#180), domináns morf (#7624), lomha morf (#7621), brutális morf (#7620), éltető morf (#7625), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619)

Üzenet küldése a karakternek